Even een bullbar op m'n auto monterenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:37 schreef DJKoster het volgende:
Mikkie.. Ik denk dat we even iemand moeten bezoeken in Nijmegen..
In GTA-style welteverstaan...
Jij woont niet thuis. Maar je hoeft je studie dus ook niet zelf te dokken? Mja, dat scheelt wel dik 200 euro per maand jaquote:Op woensdag 30 april 2008 21:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
mwoh, vooral studenten die nog thuis wonen en niet zelf hun studie hoeven te dokken houden ook aardig wat over per maand hoor
Ha, bij mij morgen om kwart voor achtquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:12 schreef DJKoster het volgende:
Typisch... De hele avond doodmoe en nu ben ik weer klaarwakker![]()
Morgen om half 8 gaat de wekker![]()
Werken, net als morgenquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:18 schreef DJKoster het volgende:
Wat moest je vanochtend zo vroeg doen dan?
Jawel, dok ik zelf.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij woont niet thuis. Maar je hoeft je studie dus ook niet zelf te dokken? Mja, dat scheelt wel dik 200 euro per maand ja.
Wat doe je dan voor werk dat je zoveel over houdt? Of leef je gewoon heel slim en zuinig en geef je niet veel uit? Daar zit bij mij ook een probleem...avondjes stappen, etentjes etc...dat gaat loeihardquote:
Gaat helemaal goed komen DJquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:23 schreef DJKoster het volgende:
Ow, succes/sterkte dan...
Ik ben vanaf morgen t/m zondag lekker een paar daagjes uitwaaien aan de Duitse waddenkust.
De weersvoorspellingen zien er prima uit
Ik ben waarschijnlijk wel de grootste vrek hier, ik heb afgelopen maand 125 euro overgehouden van mijn uitkerinkje..quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat doe je dan voor werk dat je zoveel over houdt? Of leef je gewoon heel slim en zuinig en geef je niet veel uit? Daar zit bij mij ook een probleem...avondjes stappen, etentjes etc...dat gaat loeihard
Zow...quote:1 swarmahoer - 3335
2 Mikkie - 2781
3 Hertog_Martin - 2735
4 PietjePuk007 - 2530
5 Yashaaaaa - 2178
6 DJKoster - 798
7 Houniet - 796
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |