Dat doet pijn. Ik heb nu een abo van 11 euro per maand (sim-only), en daar red ik het prima mee. Nieuwe abo is iets kleiner. Nadeeltje: als ik een vriendin krijg ben ik de lul, want dan ga ik never nooit uitkomen met dit aboquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:13 schreef Californium het volgende:
Toen me vriend nog tefefoon had zat ik op de 40, 50 euro per maand...met een abonement van 25 euro...Nu hij geen foon meer heeft, blijft het mooi op dat bedrag...
Je kunt me toch juist missen als je níet hier bent?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ben er zelf ook amper geweest maar goed
Jaloers?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik stel voor dat jullie elkaar ff keihard anaal nemen, en dat 't daarmee klaar is. Stelletje slijmjurken bij elkaar
.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik ga ook zeker niet bij Mikkie zitten wroeten![]()
![]()
![]()
Ah joh, doe niet zo preutsquote:
Ach kom, dat zorgt toch gewoon voor een beetje afwisseling?quote:
Da's niet duur inderdaad. Hoeveel belminuten/smsjes krijg je voor die 25 euro?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe vet, Samsung G800 op basis van 25 euro Hi abbo, 1e jaar 10tje per maand 2e jaar 25 per maand. Leek me niet echt duurEn foto's dat hij maakt
En k had oooook nog via webwinkelquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ook zoiets aan belmunuten/smsjes volgens mijMaar ik wilde ook weer een tof toestel.. dus jah dan maar gewoon abbo.. eerste jaar maar 10 euro 2e jaar 20..
God en ik moet nog steeds die zeker mobiel service opzeggen.. morgen nog maar es ff bellen
Je kan de aanbiedingen gewoon vergelijken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
mij lijkt direct bij de provider toch?
Mja maar als ik van tevoren weet dat bij provider beste is dan kan ik me die moeite besparen om al die telefoonboerensites op te zoeken en alles te vergelijkenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan de aanbiedingen gewoon vergelijken.
Mijn god, ik wil niet eens weten wat er gebeurd als je haar echt een keer tegenkomtquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
* Hertog_Martin is benieuwd hoe het met F gaat
Dat dusquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mijn god, ik wil niet eens weten wat er gebeurd als je haar echt een keer tegenkomt![]()
![]()
F ook nietquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mijn god, ik wil niet eens weten wat er gebeurd als je haar echt een keer tegenkomt![]()
![]()
Jaloers omdat het niet jouw naamtopic is?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehehe Mikkie en ik ouwehoeren wederzijds.. dat is iets anders als die stalkerige adoratie van jouw
Ouwehoeren?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehehe Mikkie en ik ouwehoeren wederzijds.. dat is iets anders als die stalkerige adoratie van jouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |