In Hilversum 2,50quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:41 schreef Californium het volgende:
talentenjacht was wel ok...niet veel van gezien maar wel druk! Bij valkenhof was wel gezellig...En bij de Boogie Woogie was gezellige muziek s'avonds... Veel bekende leuke dansliedjes...Alleen was het bier daar echt 2,20 voor zo'n plastic bekertje...Super duur joh!
quote:
Tijd voor bierquote:
Die 2,10 van afgelopen jaar was zo'n onzin... loop je te kloten met die 10 centquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zomerfeesten zal ook wel 2,50 worden.
Die biertent met halve liters bij HC bij de waalkade wasquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Die 2,10 van afgelopen jaar was zo'n onzin... loop je te kloten met die 10 cent
quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
oh my god
[ afbeelding ]
Burger King, van de FP
Zonder serie en episodenaam / -nummer kunnen we je natuurlijk niet helpenquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
God men moeder had een ep van der serie gemist maar ik kan nergens nederlandse ondertiteling er voor vinden.. bierdopje laat me in de steek. En men mama is niet zo goed in engels
Zit niet meer in Nijmegen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:40 schreef Brammie1 het volgende:
waar zit de subway nou eigenlijk? Issie eigenlijk alweer open?
Mja, ligt eraan wat je wilt. Vaak, en vooral met nieuwe telefoons, betaal je dik voor een abo, of je hebt een klein abo en moet je los heel veel geld bijleggen voor een telefoon.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik moet ook nog wat aan school doen, maar staat m'n hoofd echt niet naar.
Ik wil trouwens een nieuwe telefoon, omdat ik eentje wil met echt een goede camera er op zodat ik niet als ik foto's wil maken m'n dig cam hoef mee te nemen.. onhandig enzo.
Ik heb nu gewoon prepaid enzo. Ipv prepaid houden en los een nieuwe telefoon te kopen kan ik beter zo'n abbo nemen waar je 'm praktisch gratis erbij krijgt... maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer... ook nooit in verdiept dus weinig verstand van alle abonnementstypes etc.
Ik bel en sms vrij weinig eigenlijk..
Bij Exxotic daar hè? Dat was echt briljant ja, heb ik er (de ene avond dat ik op de Waalkade wasquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die biertent met halve liters bij HC bij de waalkade was. Dit jaar weer in de gate houden
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |