quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch een u900 maar dan de soul editie ofzo.. dat middelste is touch.. echt supertof!
Vast een optimale reclamefotoquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://www.flickr.com/photos/robertwebbe/2442146049/ Deze foto is ermee genomen
Betrapt, je bent nu ook officieel een nerdquote:
Ziet er wel sexy uit.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch een u900 maar dan de soul editie ofzo.. dat middelste is touch.. echt supertof!
Ik ben in H'sum geweest, was erg leukquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:56 schreef Californium het volgende:
hallo...mensen gister nog iets leuks gedaan in Nijmegen?
Ik kom daar altijd alleen voor productinformatie, zijn die nerds nog ergens goed voorquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Betrapt, je bent nu ook officieel een nerd.
Een ontkennende, dat zijn de ergstequote:Op donderdag 1 mei 2008 19:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kom daar altijd alleen voor productinformatie,
Same here hoor, maar ik zie wel het voordeel van een goede camera op je mobiel. Daar doe ik het voorquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:10 schreef J-heronimus het volgende:
Mij boeit het niet welke mobiel ik heb
Sms-en en bellen daar gaat het mij om, en ik loop nu alweer een jaar rond met een of andere bagger Samsung (wel met radio) die ik nog heb gekregen van me ex
Hoewel een camera me wel handig lijkt.
Een ramptoerist ben je dus gewoonquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja dan wel, maar zoals pas met de rellen op de korenmarkt, zit ik wel allemaal foto's te schieten maar allemaal zo onduidelijk als wat én ik kan ze geeneens op de pc zetten
quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:27 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Een ramptoerist ben je dus gewoon
talentenjacht was wel ok...niet veel van gezien maar wel druk! Bij valkenhof was wel gezellig...En bij de Boogie Woogie was gezellige muziek s'avonds... Veel bekende leuke dansliedjes...Alleen was het bier daar echt 2,20 voor zo'n plastic bekertje...Super duur joh!quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben in H'sum geweest, was erg leuk. Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe oranjepop / talentenjacht was in Nijmegen
. Wij hebben geen regen gehad iig dus 't weer was goed
.
In Hilversum 2,50quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:41 schreef Californium het volgende:
talentenjacht was wel ok...niet veel van gezien maar wel druk! Bij valkenhof was wel gezellig...En bij de Boogie Woogie was gezellige muziek s'avonds... Veel bekende leuke dansliedjes...Alleen was het bier daar echt 2,20 voor zo'n plastic bekertje...Super duur joh!
quote:
Tijd voor bierquote:
Die 2,10 van afgelopen jaar was zo'n onzin... loop je te kloten met die 10 centquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zomerfeesten zal ook wel 2,50 worden.
Die biertent met halve liters bij HC bij de waalkade wasquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Die 2,10 van afgelopen jaar was zo'n onzin... loop je te kloten met die 10 cent
quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
oh my god
[ afbeelding ]
Burger King, van de FP
Zonder serie en episodenaam / -nummer kunnen we je natuurlijk niet helpenquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
God men moeder had een ep van der serie gemist maar ik kan nergens nederlandse ondertiteling er voor vinden.. bierdopje laat me in de steek. En men mama is niet zo goed in engels
Zit niet meer in Nijmegen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:40 schreef Brammie1 het volgende:
waar zit de subway nou eigenlijk? Issie eigenlijk alweer open?
Mja, ligt eraan wat je wilt. Vaak, en vooral met nieuwe telefoons, betaal je dik voor een abo, of je hebt een klein abo en moet je los heel veel geld bijleggen voor een telefoon.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik moet ook nog wat aan school doen, maar staat m'n hoofd echt niet naar.
Ik wil trouwens een nieuwe telefoon, omdat ik eentje wil met echt een goede camera er op zodat ik niet als ik foto's wil maken m'n dig cam hoef mee te nemen.. onhandig enzo.
Ik heb nu gewoon prepaid enzo. Ipv prepaid houden en los een nieuwe telefoon te kopen kan ik beter zo'n abbo nemen waar je 'm praktisch gratis erbij krijgt... maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer... ook nooit in verdiept dus weinig verstand van alle abonnementstypes etc.
Ik bel en sms vrij weinig eigenlijk..
Bij Exxotic daar hè? Dat was echt briljant ja, heb ik er (de ene avond dat ik op de Waalkade wasquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die biertent met halve liters bij HC bij de waalkade was. Dit jaar weer in de gate houden
.
Hoef je niks bij te betalen dan voor je telefoon? Tweejarig abo denk ik? Valt mee danquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mja net ff nagekeken en ben slechts 11 euro per maand aan beltegoed kwijt geweest afgelopen jaar. Verwachting is wel dat dat gaat stijgen (evenredig met het verkrijgen van meer leven![]()
) en dan is 22 per maand abbo niet zo heel gek als je er telefoon bij krijgt twv 450 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |