quote:Op donderdag 1 mei 2008 08:13 schreef DJKoster het volgende:
Nu echt weg
@Yashaaaaa: Die $@#@$Pizzo heeft onze Steel Resolve Chest gekocht
*aaioverdebolsmiley* (te lui om de echte te zoeken, zit nog niet thuis)quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:57 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
En goedemorgen idereen!Van mijn filmkijkplannen is niets terecht gekomen, om 22.00u lag ik al in bed met migraine en koorts en megakeelpijn, en toen strandden mijn zusje en haar vrienden ook nog eens in Nijmegen, zodat ik die om half 3 nog kon opvangen... daarna natuurlijk nauwelijks meer geslapen
.
Ik ookquote:
Goed om te horen!quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:19 schreef Brammie1 het volgende:
ben ik ook weerhet gaat weer beter met m'n pa. Hij is gister van de IC naar heelkunde verplaatst.
Doe eens F5quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:57 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
En goedemorgen idereen!Van mijn filmkijkplannen is niets terecht gekomen, om 22.00u lag ik al in bed met migraine en koorts en megakeelpijn, en toen strandden mijn zusje en haar vrienden ook nog eens in Nijmegen, zodat ik die om half 3 nog kon opvangen... daarna natuurlijk nauwelijks meer geslapen
.
Nope, lijkt alleen maar erger te worden, sinds gister knallende koppijn er bij cadeau gekregen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:40 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:![]()
Nooit aspirine? Ik heb er in minder dan 24 uur nu al 5 op...
Maar jij ook nog niet beter dus?
Gewoon 1/3 van 't hele topic volspammenquote:Spam-records
104 posts - swarmahoer - Nijmegen #34 - waar we wachten op de terugkeer van Houniet
Winnen ze welquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ajax wint uit, Twente wint met 3-0, op naar Ajax - Twente.
NEC vanavond pas.
Vond je ervan? Ik was echt zwaar onder de indruk na 't zien van Zwartboek, dat heb ik maar bij weinig filmsquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm gisternacht in mijn verveling besloten dat ik ook een homecinema wildeBank op mijn kamer goed gezet, kratjes Warsteiner eronder
ff tv van zolder gesjouwd, stereo + dvd aangesloten, en Zwartboek maar eens gekeken
![]()
[ afbeelding ]
.
Gister was ie opgelostquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi, hoe is 't met de verstopping
?
Dan is google kapoetquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uhm dan heeft ze niet de u900ff zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |