quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
er was eens een reeks zo mooi
serieuze discussies, maar ook veel geklooi
74 topics was het resultaat
maar toen werd men iets te adequaat
en viel 't STA ten prooi
Nu weet je aan wie je wat hebt hequote:Op dinsdag 29 april 2008 22:37 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik ben zwaar teleurgesteld in de mede-nijmegenarenen djkoster
![]()
Goed bezig....quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou..quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat was dat jochie toch?
Hoezo?![]()
Ben je als je avatar, of ook zon pauper als UTWOLquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:48 schreef LittleBoy_ het volgende:
[..]
Nou..
Hij is een bekende van Morgane enzo en ik ook
Verder goed topic. [ afbeelding ]
Newbie stfuquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ben je als je avatar, of ook zon pauper als UTWOL
Heel zuur. M'n zus is een paar weken terug ook onderuit gegaan. Eerste rit na de zomer, drempel niet helemaal goed genomen bij het wegrijden van een parkeerplaats + los zand =quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fuck, net 1e schuiver sinds een jaar gemaakt... Rotonde in Beuningen te enthousiast af gereden...
Resultaat, stuur krom en afgeschaafd, remhendel gebroken, en het ergste, motorbroek telt een oppervlakkig gat en wat krasjes
Kom net uit de stad, best druk overalquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:41 schreef J-heronimus het volgende:
Weet iemand of er vanavond iets te doen is in de stad ?
Paar vrienden vroegen me mee, maar ik weet eigenlijk niet of koninginnennacht iets is in Nijmegen.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mikkie als enige die er van begin af aan bij was
Môgguhquote:Op woensdag 30 april 2008 04:54 schreef swarmahoer het volgende:
zo gezellig dagje gehadhans klok zat op het terras bij ons
ik was samen met hero nog naar 2xb geweest maar stond een rij buitendus helaas f niet kunnen spotten
van buren was ook wel gezellig en druk
1 vd redenen waarom ik ook kuiploos rijd, had geen zin om die verrotte die ik er bij kreeg te maken. Ik ga zo denk ik richting een maat van me in Nijmegen, woont aan de goffert. ff kijken of er nog wat leuks te koop is, anders stad > als het regent GTA Vquote:Op woensdag 30 april 2008 01:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heel zuur. M'n zus is een paar weken terug ook onderuit gegaan. Eerste rit na de zomer, drempel niet helemaal goed genomen bij het wegrijden van een parkeerplaats + los zand =. Scheur in de kuip, 750 euro reparatie.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |