ja dat moet ook wel... zou een blamage zijn voor ze als ze hier niet snel op reageren...quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:21 schreef Sackboy het volgende:
Ik denk dat er wel rap een patch van Rockstar komt voor die freezes. Ze zijn er inmiddels van op de hoogte.
algemeen topique voor PS3 toch? om die nu vol te gaan kalken met alleen GTA replys lijkt me ook niet echt geweldigquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:21 schreef emokid het volgende:
Hihi [PS3#114] Waar we allemaal Liberty City doorknallen
zal toch wel.. vooral MM schijnt grote oplages te hebben..quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:02 schreef Bdijk het volgende:
Kreeg een mailtje van Bol.com, dat ik hem niet krijg.. dus maar even een paar winkels afstruinen om te kijken of iemand hem nog heeft..
Via de Bol.com komt hij voor mij vandaag binnenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:02 schreef Bdijk het volgende:
Kreeg een mailtje van Bol.com, dat ik hem niet krijg.. dus maar even een paar winkels afstruinen om te kijken of iemand hem nog heeft..
Ik zal je zo toevoegenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:18 schreef SuperFruitig het volgende:
JA count me ook maar ff in!
PSN: SuperFruitig
ADD ME ALLEN
Veel!quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:32 schreef ikookhier het volgende:
Wat zijn de Online opties bij de PS3 versie ?
Iemand problemen met de 60Gig ?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:49 schreef Pwnie het volgende:
Voeg Phuctivity ook toe aan je lijst en ik ben vanavond ook online
Guys 'n Gals, ik heb niet veel verstand van een openingspost maar weet wel dat jullie ingame namen erbij moeten... Quote onderstaand lijstje als je erbij wil staan zodat ik de post kan aanpassen.
- Phuctivity
- SuperFruitig
- Derium
- MedicJune
- Blue-Eyed-NL
in de lijst staat me psn naam.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:04 schreef Pwnie het volgende:
[..]
quote de lijst en vermeld je PSN naam er ook ff bij(my bad)
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=gta&thread.id=370613&view=by_date_ascending&page=1quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:16 schreef donroyco het volgende:
Welke freezes?
Net ook al even online gespeeld. Was al bruut. Maar ik ga denk eerst ff offline veel spelenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:49 schreef Pwnie het volgende:
Voeg Phuctivity ook toe aan je lijst en ik ben vanavond ook online
Guys 'n Gals, ik heb niet veel verstand van een openingspost maar weet wel dat jullie ingame namen erbij moeten... Quote onderstaand lijstje als je erbij wil staan zodat ik de post kan aanpassen.
- Phuctivity
- SuperFruitig
- Derium
- MedicJune
- FrenkyV
Dat is gewoon super nieuwsquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:51 schreef Fallen het volgende:
freezes voornamelijk allemaal US-modellen.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:53 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Dat is gewoon super nieuwsegoistisch maar goed.. kan me niet boeien
Bij wordt hij verstuurd via pakketdienst.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:07 schreef waterreus23 het volgende:
Vorige maand bij bol.com besteld, kreeg gisteren een mailtje dat hij gisteren verstuurd was.
De postbode opgewacht, maar geen GTA IV voor mij, wat betekend dat ik hem pas op 2 Mei 2008 kan spelen
K*T bol.com
Was een beetje te verwachten met bol.com natuurlijk overigens....quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:07 schreef waterreus23 het volgende:
Vorige maand bij bol.com besteld, kreeg gisteren een mailtje dat hij gisteren verstuurd was.
De postbode opgewacht, maar geen GTA IV voor mij, wat betekend dat ik hem pas op 2 Mei 2008 kan spelen
K*T bol.com
Vanmorgen nog voor 10 uur werd het pakketje afegleverd van bol.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:20 schreef Cid het volgende:
[..]
Was een beetje te verwachten met bol.com natuurlijk overigens....
Net GTA IV gehaald bij MM in Den Haag voor ¤ 55,00quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:50 schreef Pwnie het volgende:
Ik ben net gebeld door de Bart Smit, ik kan mijn reservering ophalen voor ¤ 64.95...
Die zijn echt gek... ga wel ff langs de MM om te kijken of ze daar nog liggen..
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb al 3 freezes gehad waarbij ik de PS3 alleen nog kon gebruiker door de knop achter uit te zetten :/ en ik ben steeds beter gaan coolen maar niks helpt
wtf is dit
wat voor versie PS3 heb jij?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:47 schreef DrDentz het volgende:
het gaat alleen goed als ik heel rustig doe, bv rustig loop, als ik in een wilde achtervolging kom freezed ie.. balen
Goh, het kan dus toch, redelijke prijzen voor games. Hoeveel heeft MM er wel niet ingekocht!?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:59 schreef Kremers het volgende:
Gekocht bij MM Arena voor ¤48Zeer nette prijs
Ik heb de 60 gig iddquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:00 schreef Pwnie het volgende:
[..]
wat voor versie PS3 heb jij?
Voor zover ik kan vinden komt het probleem alleen voor bij de 60gig en hogere versies.. de 40gig heeft helemaal geen Freeze problemen...
nee gaat nie open kijk in je boekje staat ook een stukje erover, je kan er wel bowlen trouwens.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:27 schreef brotherlouie98 het volgende:
Vraagje, Weten jullie of die kermis open gaat??
Steeds als ik er ben gebeurd er geen ruk. Lijkt me vet tof in de achtbaan te zitten
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:33 schreef Pwnie het volgende:
Naja probleem met de freeze is geconstateerd... ga ervan uit dat R* of Sony snel met een update hiervoor komen..
Op Neogaf gevonden.quote:Hey guys, I found a solution to the freezing problem,PS3 version though.
Apparently, you need to delete the game save and original game data. That's what people who phoned R* got for an answer and it seems to work.
Sorry if old.
Ik heb dat ook nooit begrepen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:58 schreef Kogando het volgende:
Snap niet wat het voordeel is van dat reserveren en/of online bestellen. Ik wandelde vanmorgen gewoon de winkel in, kocht GTA4 en liep vervolgens triomfantelijk langs een groepje wachtende mensen bij een gesloten free recordshop aan de andere kant van de straat.
Mwa, je weet van tevoren nooit of er wel genoeg zijn, is bij sommige games wel eens anders geweest. Nu was ik er zeker van en kreeg hem voor 55 euro thuisbezorgd vanochtendquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit begrepen...
Al die pre-orders voor 65 euro plus verzendkosten enzo... en dan maar wachten of hij inderdaad vandaag ontvangen wordt. Kameraad van mij liep vanmiddag effe naar de MM in Hengelo en nam hem mee voor 50 piek
Af en toe, had het net online toen we met z´n 4-en bezig waren met zo´n rocket launcher en alles explodeerdequote:Op dinsdag 29 april 2008 17:41 schreef Agiath het volgende:
Het enige waar ik me soms aan stoor zijn de framedrops. Andere mensen hier nog last van? (1080p)
Bij mij ook niet...quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:03 schreef RedemptioN het volgende:
mp werkt hier niet atm :/
Bij mij werkte ie ook niet...quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:03 schreef RedemptioN het volgende:
mp werkt hier niet atm :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
Nogal... Vanmiddag waren ze ff down.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef janrad het volgende:
Online komen lukt niet, servers zijn waarschijnlijk overbelast.
Boekje lezen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:28 schreef Tomaz het volgende:
Hoe kom ik uberhaupt in de multiplayer mode?
Je moet ff bij Display in het spel je brightness (en eventueel contrast en saturation) wat omhoog gooien. Persoonlijk vind ik het dan allemaal meteen een stuk mooier.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:12 schreef Nuna het volgende:
Enige nadeel is dat het 's avonds / s' nachts soms echt té donker is. Dan zie je dus echt niets.
Hoe heb je ze staan dan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De standaard grafische settings waar het spel opstaat zijn ongelofelijk lelijk. Maar na zelf even te klooien ermee ziet het er nu echt gelikt uit.
ja ben ik ook wel benieuwd na.quote:
http://www.insidegamer.nl(...)-New-York-Pizza.htmlquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:45 schreef Kremers het volgende:
Ik had net een pizza bij New York Pizza besteld, staat er op de doos reclame voor GTAIV
Met de tekst: "Pizza This" en daaronder "Get Stuffed" met aan de rechterkant een tekening van een pizzabakker die het handgebaar voor get stuffed maakt![]()
Mensen die niet bekend zijn met de serie zullen wel denken![]()
Ik heb dat ook meteen hoger gezet, het ziet er zo een stuk beter uit. Vooral 's nachts was het met de normale instellingen echt veel te onduidelijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je moet ff bij Display in het spel je brightness (en eventueel contrast en saturation) wat omhoog gooien. Persoonlijk vind ik het dan allemaal meteen een stuk mooier.
Heb zelf de 360 versie, maar neem aan dat dit menu in de PS3 versie precies hetzelfde is.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat een game, Iemand wilde me overrijden, miste me, werd uit zijn wagen geslingerd, ik blies zijn auto op en hij vloog brandend de lucht in en verkoolde in een boom
Mja beetje jammer. Dit hadden ze kunnen verwachten..... en ik hoop niet dat het de komende dagen nog zo blijft.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef janrad het volgende:
Online komen lukt niet, servers zijn waarschijnlijk overbelast.
Zonde ja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:21 schreef Patje1987 het volgende:
Idd jammer dat mp het nu niet doen.
Heb ik ook direct gedaan, scheelt behoorlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook meteen hoger gezet, het ziet er zo een stuk beter uit. Vooral 's nachts was het met de normale instellingen echt veel te onduidelijk
Hm, dan zal ik dat eens proberen dan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook meteen hoger gezet, het ziet er zo een stuk beter uit. Vooral 's nachts was het met de normale instellingen echt veel te onduidelijk
blur shit = beeld wat strepen geeft en pas na een paar seconden verdwijnt bij een scene? Alsof het lijkt alsof het beeld te traag is voor de graphics?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:44 schreef zlatan-online het volgende:
[..]
Heb ik ook direct gedaan, scheelt behoorlijk.
Zoals hier eerder gezegd.... die Blur shit vind ik waardeloos!
Maar het mag uiteindelijk de pret niet drukken!
Volgens mij bedoelen ze gewoon de blur die verschijnt als je een beetje snelheid hebtquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:08 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
blur shit = beeld wat strepen geeft en pas na een paar seconden verdwijnt bij een scene? Alsof het lijkt alsof het beeld te traag is voor de graphics?
Blur is het vervagende aspect aan de game toevoegen om zo meer ''diepgang'''? te creëren, persoonlijk hadden ze dat voor mij er beter uit kunnen laten want het ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:08 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
blur shit = beeld wat strepen geeft en pas na een paar seconden verdwijnt bij een scene? Alsof het lijkt alsof het beeld te traag is voor de graphics?
hier heel soepel (SD-TV)quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:09 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe ervaren jullie de framerate trouwens? Heb het bij iemand anders gespeeld en dat was vooral op drukke plekken gewoon slecht... Meer dan 15 fps ofzo kon het niet wezen... Storen jullie je daar niet aan of loopt het bij jullie allemaal wel soepel?
Nergens last van hier (1080p HDTV), moet alleen nog zo'n PSN-account maken, heb het vanmiddag geprobeerd maar toen lag de boel ineens platquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:09 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe ervaren jullie de framerate trouwens? Heb het bij iemand anders gespeeld en dat was vooral op drukke plekken gewoon slecht... Meer dan 15 fps ofzo kon het niet wezen... Storen jullie je daar niet aan of loopt het bij jullie allemaal wel soepel?
idd, toen probeerde ik het ookquote:Op woensdag 30 april 2008 09:50 schreef Gamer_V het volgende:
Doen de servers het al weer? Gisternacht om twee uur niet.
Screenshotquote:Op woensdag 30 april 2008 12:21 schreef Glennz het volgende:
Iemand die zn auto terug wil en die met zn arm tussen de deurportier blijft hangen en smeekt om genade![]()
Agenten hebben daar ook nog wel eens een handje van. Ben ik de enige die ze tegen een lantaarnpaal of pilaar probeert aan te mikken?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:21 schreef Glennz het volgende:
Iemand die zn auto terug wil en die met zn arm tussen de deurportier blijft hangen en smeekt om genade![]()
Je moet eerst de missie van Vlad doen.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:27 schreef __Saviour__ het volgende:
dat probeer ik, maar er gebeurt niks. Ik ben nu bij die missie dat je dronken bent en met een taxi ramon terug moet brengen. maar ik sta dus aan de kant, of zelfs voor een taxi. L1 drukken of ingedrukt houden, maar er lijkt niks te gebeuren.
Als je rustig aan doet, kun je hem ook wel zelf thuisbrengen, ik heb het ook zo gedaan. Pas wel op de politie, die ruiken dat je gezopen hebt.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:27 schreef __Saviour__ het volgende:
dat probeer ik, maar er gebeurt niks. Ik ben nu bij die missie dat je dronken bent en met een taxi ramon terug moet brengen. maar ik sta dus aan de kant, of zelfs voor een taxi. L1 drukken of ingedrukt houden, maar er lijkt niks te gebeuren.
Same here. Al een oplossing bekend?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:00 schreef Gamer_V het volgende:
Hmm, ik kom nu niet meer online, steeds zegt ie dat de verbinding verbroken is .. en dan ga je meteen weer terug naar de single player. Irritant.Zal wel aan mijn modem liggen.
de xbm achtergrond veranderd elke 2 weken als je origineel hebt staan, en is savonds en snachts zwart.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:20 schreef JK het volgende:
Mijn XMB was na de reset (zie m'n bericht van vanmorgen) groen... en dat had niets met m'n aansluiting te maken (SCART). Normaal als je van composiet (tulp/met nep scart blokje) naar SCART gaat, is het beeld groen en dat kan je aanpassen. Nu is m'n beeld in principe goed, maar de XMB achtergrond groen en dat noemt hij dan origineel... zou zwart moeten zijn.
Ach, heb het maar een andere kleur gegeevn
GTA multiplayer is gaaf!!! Moet zeggen dat ik toch wel een van de betere was met Team Deathmatch en Free Run. En met Free Run ook de eerste die zo snugger was een heli te halen op het vliegveldWel moeilijk om met een bazooka die heli uit de lucht te halen.
Echt????quote:Op woensdag 30 april 2008 16:53 schreef ryangozer het volgende:
[..]
de xbm achtergrond veranderd elke 2 weken als je origineel hebt staan, en is savonds en snachts zwart.
ja nee het is echt, hij is bij mij nu ook groen, alhoewel ik zelf een andere achtergrond heb gedaan, dat kan ook nog, je kan zelfs ook nog andere thema's installeren zodat je hele xbm anders wordt, ik heb een windows vista thema, het lijkt echt echt!quote:Op woensdag 30 april 2008 17:01 schreef JK het volgende:
[..]
Echt????![]()
![]()
![]()
Dan is er dus niets aan de hand hahha, ja ik speel alleen maar 's avonds, in principe nooit overdag. Vandaar dat ik zwart gewend was.
Niets aan de hand dus
Ja, dit bedoel ik inderdaad, ik weet dat je bijvoorbeeld bij de needforspeed underground versies de blur aan en uit kon zetten, na een aantal uur went het wel...quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Blur is het vervagende aspect aan de game toevoegen om zo meer ''diepgang'''? te creëren, persoonlijk hadden ze dat voor mij er beter uit kunnen laten want het ziet er niet uit.
Of op zijn minst een optie dat je het kunt uitschakelen.
Van die thema's wist ik, maar dus niet dat het origineel dus ook om de 2 weken verandert. Maarja ik heb 'm ook pas 4 weken en speel dus voornamelijk 's avonds eventjes...maarja nu met GTA4 dan overdags. Zal misschien wel in de handleiding hebben gestaan van de PS3, maar ik lees nooit handleidingen tenzij iets echt niet lukt.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:22 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja nee het is echt, hij is bij mij nu ook groen, alhoewel ik zelf een andere achtergrond heb gedaan, dat kan ook nog, je kan zelfs ook nog andere thema's installeren zodat je hele xbm anders wordt, ik heb een windows vista thema, het lijkt echt echt!
Ik mis de politie side-missiequote:Op woensdag 30 april 2008 18:20 schreef janrad het volgende:
Zitten er trouwens ook een soort van side Quests in dit GTA4 (Ik ben een GTA noob)
zit er gewoon in...quote:Op woensdag 30 april 2008 19:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik mis de politie side-missieHigh speed chase om die gast vervolgens neer te leggen
Heb ik ook last van, moet echt turen om de telefoon te kunnen lezen. Contrast had wel wat hoger gemogen (op de foon).quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit spel is duidelijk niet gemaakt voor een normale crt tv zeg. Sommige teksten zijn echt erg onleesbaar
Goede vraag, in de vorige moest je dingen verzamelen (hoefijzers o.i.d.)quote:Op woensdag 30 april 2008 18:20 schreef janrad het volgende:
Zitten er trouwens ook een soort van side Quests in dit GTA4 (Ik ben een GTA noob)
quote:Op woensdag 30 april 2008 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede vraag, in de vorige moest je dingen verzamelen (hoefijzers o.i.d.)
Zekerquote:Op woensdag 30 april 2008 19:38 schreef PrinceLu het volgende:
Ben op zich wel blij met die GPS toevoeging, maakt het navigeren in een nog onbekende stad een stuk aangenamer..
quote:Op woensdag 30 april 2008 19:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik mis de politie side-missieHigh speed chase om die gast vervolgens neer te leggen
quote:Op woensdag 30 april 2008 19:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, moet echt turen om de telefoon te kunnen lezen. Contrast had wel wat hoger gemogen (op de foon).
quote:
Volgens mij is het zo dat je op de politiecomputer kan kijken naar wie de politie op zoek is. Ben er niet 100% zeker van, heb het zelf nog niet uitgeprobeerd. Volgens mij moet je dan trouwens wel één of andere missie gedaan hebben.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:54 schreef Kremers het volgende:
[..]Hoe activer je dat dan? Bij de vorige GTA's kreeg je dan een melding druk op weet ik wat. Ik heb al een paar keer de knoppen ingedrukt om het te proberen maar er gebeurde niets?
Ik ben het ook al tegengekomen, op de PS3 is het geloof ik L1, als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:54 schreef Kremers het volgende:
[..]Hoe activer je dat dan? Bij de vorige GTA's kreeg je dan een melding druk op weet ik wat. Ik heb al een paar keer de knoppen ingedrukt om het te proberen maar er gebeurde niets?
Ik ownde je net met mijn waggiequote:Op woensdag 30 april 2008 20:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Online potje GTAIV?!?!
Add me: SuperFruitig
Ik heb een server open staan!
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ownde je net met mijn waggie
(Vrienden zijn nu aan het spelen op mijn account)
In een politie auto gaan zitten, stil staan en op L1 drukken. Weet niet of het ook werkt als je wanted bent overigens...quote:Op woensdag 30 april 2008 20:54 schreef Kremers het volgende:
Dan heb je nog geluk, ik had Kreukneus ook uitgenodigd maar bij mij had ie geen zin om op m'n server te komenquote:Op woensdag 30 april 2008 21:11 schreef Patje1987 het volgende:
Daarna invite kreukneus me voor een team dm maar wist niet hoe ik van teams moest switchen. Dus ik was alleen, maar toch gewonnen
die andere waren van die russich pratende kereltjes.
Skypen via de PS3 met GTA IV dus.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:41 schreef JK het volgende:
[..]
Dan heb je nog geluk, ik had Kreukneus ook uitgenodigd maar bij mij had ie geen zin om op m'n server te komenVast druk met een missie. Wel jammer dat je niet ingame dan kan aangeven of je het accepteert of geen zin hebt zeg maar.... of zou leuk zijn als je met elkaar kan bellen via bt headset, terwijl de een singleplayer speelt en de ander al in multiplayer zit.
Die kant ga ik ook al wel op. Eigenlijk best wel ergquote:Op woensdag 30 april 2008 22:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zoo hoe langer ik dit spel speel hoe verslavender ik eraan ben, zeker 20 uur er nu totaal opzitten. Graphics zijn ook geweldig moest er alleen aan wennen na GT5P en CoD4 gespeeld te hebben.
Komt zeker wel dicht in de buurt inderdaad. In ieder geval dik in de top3!quote:Op woensdag 30 april 2008 22:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik durf het nu na 2 dagen spelen ook wel het beste spel wat ik ooit gespeeld heb te noemen.. meer mensen die dit gevoel hebben
Ik moest ook aan de graphics wennen. In het begin dacht ik van WTF is dit voor vage shit, zo met die dikke blur in de verte.. maar als je wat langer bezig bent ga je de graphics toch enorm waarderen en nu vind ik het er geweldig uitzien. En als het regent ziet het er al helemaal formidabel uit!quote:Op woensdag 30 april 2008 22:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zoo hoe langer ik dit spel speel hoe verslavender ik eraan ben, zeker 20 uur er nu totaal opzitten. Graphics zijn ook geweldig moest er alleen aan wennen na GT5P en CoD4 gespeeld te hebben.
Dat is wel zo.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:23 schreef DrDentz het volgende:
In ieder geval het beste spel verkrijgbaar voor de ps3
Bij mij zette ie hem standaard op 1080I en het ziet er echt goed uit!quote:Op woensdag 30 april 2008 22:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik moest ook aan de graphics wennen. In het begin dacht ik van WTF is dit voor vage shit, zo met die dikke blur in de verte.. maar als je wat langer bezig bent ga je de graphics toch enorm waarderen en nu vind ik het er geweldig uitzien. En als het regent ziet het er al helemaal formidabel uit!
Oja, en iedereen met een Full-HD scherm raadt ik ten zeerste aan om in je PS3 instellingen 720p en 1080i uit te vinken, zodat GTA alleen 1080p kan pakken. Anders pakt het spel automatisch 720p en ziet het er minder goed uit. Het scheelt echt!
Heb je 1080p al geprobeerd dan?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:36 schreef R_B het volgende:
[..]
Bij mij zette ie hem standaard op 1080I en het ziet er echt goed uit!
Kan ik zo ook niet vinden, heb idd ook mijn psn-id gelinkt maar daar blijft het bij...quote:Op woensdag 30 april 2008 22:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap eigenlijk Rockstar Social Club niet, ik heb mn PSN id eraan gelinkt, maar hoe kan ik nu stats zien etc
Ben ze gelukkig ook nog niet tegengekomen, moet er ook niet aan denken eigenlijk!quote:Op woensdag 30 april 2008 22:39 schreef zeebonk het volgende:
Ben al vanaf gistermorgen aan het spelen zonder crashes of freezes
Ja dat vond ik ook al een vette optiequote:Op woensdag 30 april 2008 23:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je kunt trouwens de tegenstander gewoon bellen online, echt een briljante spel.
Tot nu toe nog niks geen problemen gehad, en zit op 22% ongeveer + een hoop online plezierquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:
shit zeg nu ook al 2x gehad dat ie vastloopt. hopelijk komen ze snel met een patch
Same here... Gisteravond midden in een missie.. Soms vertraagd het spel ook ineens bij mij (dan denk je dat hij gaat vastlopen, maar dan verstraagd het maar een paar seconden).quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:
shit zeg nu ook al 2x gehad dat ie vastloopt. hopelijk komen ze snel met een patch
Zijn die problemen alleen op de Playstation3 of ook bij de Xdoos360?quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:24 schreef Kremers het volgende:
[..]
Same here... Gisteravond midden in een missie.. Soms vertraagd het spel ook ineens bij mij (dan denk je dat hij gaat vastlopen, maar dan verstraagd het maar een paar seconden).
Ook op Xbox maar minder. Het is waarschijnlijk te wijten aan een overload in de temp memory (cache). Dit zorgt voor weinig laadtijden maar door de overload blijven de consoles hangen. Hopelijk komt rockstar snel met een patch, ik heb t nu 1x meegemaakt op 10uur gameplay, maar ik baalde als een motherfuckerquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zijn die problemen alleen op de Playstation3 of ook bij de Xdoos360?
Lekker danquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ook op Xbox maar minder. Het is waarschijnlijk te wijten aan een overload in de temp memory. Daardoor blijven de consoles hangen. Hopelijk komt rockstar snel met een patch.
dat had ik ook al een paar keer, naast ook complete freezes dus. erg irritant.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:17 schreef R_B het volgende:
ik heb gisteren nog een soort 'freeze' gehad..
Werd achtervolgd door 2 politiewagens..
Kwam op een rotonde terecht met een file...landde er door de snelheid midden in...
Ineens stond het beeld 2 seconden stil...en toen ging het weer veder.
Geinvite voor een gamequote:Op donderdag 1 mei 2008 12:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ben ook weer up and running!
Addme op PSN: SuperFruitig
Gewoon een paar keer achter elkaar proberen te connecteren en dan lukt hetquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:19 schreef Pwnie het volgende:
Verder gisteren een poging gedaan om online te komen... niet gelukt.. Derium invite me een aantal maal maar kreeg gewoon geen verbinding.
Online werkt bij mij nog steeds niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:12 schreef Patje1987 het volgende:
De eerste dag werkte het niet, en sinds gisteren werkte het altijd.
Nope, is absoluut afhankelijk van de game. Iedere generatie PS3's (20gb 40gb 60gb 80gb eigen HDD versies) heeft last van dit probleem. Ook komt het probleem terug bij Xbox360. Het is bijna uit te sluiten dat het aan een bepaald type hardware ligt, omdat het duidelijk een software matige fout aangeeft.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:08 schreef Mindstate het volgende:
Volgens mij zijn die freezes met een bepaalde lading PS3´s, aangezien sommigen er totaal geen last van hebben en sommigen al een aantal freezes hebben gehad. Daarom weet ik ook niet of het softwarematig zo 123 te veranderen is
quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:03 schreef robbolo het volgende:
Weer een freeze2e keer al. Stond gewoon op start toen ik ging douchen, kom ik terug doet ie niks meer! Kom maar op met die patch!
Ik add je wel ffquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:20 schreef JJH het volgende:
Als iemand nog online wil gamen: JJH1985. (Weten jullie gelijk hoe oud ikke is.) zit er waarschijnlijk zeker de hele avond weer achtter.
Gertje hij doet t onlinequote:Op donderdag 1 mei 2008 18:24 schreef Agiath het volgende:
Lukt het iemand online te gaan?
Ik krijg nu wel invite's maar kom er gewoon niet op verdommeDe hele dag al niet.
bij mij loopt ie gewoon vloeiend, niks geen problemen gehad op een enkele freeze van 2 sec naquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:55 schreef Saekerhett het volgende:
Mensen, voordat ik eventueel een PS3 + GTA IV overweeg, zit me één ding nog niet lekker, de framerate. Bij een kameraad loopt het niet zo vloeiend als ik overal op filmpjes zie, hooguit 20 of 25 fps, het hakkelt aan alle kanten...
Maar bijvoorbeeld bij dit filmpje:
Daar loopt het gewoon vloeiend... Loopt het bij jullie met de PS3 net zo vloeiend of hebben jullie ook last van een lage framerate?
Ok, en je kunt zelf het onderscheid maken tussen 20 en 30 fps etc? (Beetje lullige vraag, maar sommige mensen schijnen het écht niet te zien).quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
bij mij loopt ie gewoon vloeiend, niks geen problemen gehad op een enkele freeze van 2 sec na
Nou ik zag het bij hem al in het begin bij de garage als je effe op straat loopt of met de auto rijdt (onder de trein bijvoorbeeld). Loopt gevoelsmatig gewoon niet lekker, 20 fps, meer niet. Maar wat ik dus zei: op dat filmpje wat ik net plaatste loopt het wel goed bijvoorbeeld... Loopt het bij jou ook zo dan?quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:11 schreef Tyr80 het volgende:
't Loopt wel okee hoor, alleen als 't druk wordt ga je je wel ergeren aan de framerate (botsen + schieten + beschoten worden + omvallende zooi + vliegende mensen etc.). In 720p is dit, op een...60gb.
Jep, ben er mee bezig.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is er al een fok clan? Zo ja, clanwars ftw
Net wel, nu kom ik er weer niet meer opquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:41 schreef Tyr80 het volgende:
Keigoei, maar zit je serieus online te spelen nu? Ik kom er nog steeds niet doorheen...wat zie je eigenlijk als je een invite krijgt, smsje?
dit filmpje wordt een fractie versneld afgespeeld tov de werkelijkheid. ofwel het loopt vloeiender dan de werkelijkheid. ook al heb ik tot nu toe nog geen framedrop gehad oid.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:55 schreef Saekerhett het volgende:
Mensen, voordat ik eventueel een PS3 + GTA IV overweeg, zit me één ding nog niet lekker, de framerate. Bij een kameraad loopt het niet zo vloeiend als ik overal op filmpjes zie, hooguit 20 of 25 fps, het hakkelt aan alle kanten...
Maar bijvoorbeeld bij dit filmpje:
Daar loopt het gewoon vloeiend... Loopt het bij jullie met de PS3 net zo vloeiend of hebben jullie ook last van een lage framerate?
Nou ik heb wel het gevoel dat de PS3 versie niet zo heel strak geprogrammeerd is, vind het er zelden mooier uitzien dan wat we op de PS2 hadden, daar had je echt 't gevoel dat er alles uit gehaald werd wat erin zat. Hier heb je 't gevoel dat er een hoop kracht niet gebruikt is, zeker als je aan Oblivion of GT5P ofzo denkt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:16 schreef Saekerhett het volgende:
Loopt het bij jou ook zo dan?
Edit: dat filmpje is dus van de 360 volgens een reactie. Maar dat zou toch geen verschil moeten maken, of wel?
Bij mij ook.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:33 schreef Gamer_V het volgende:
Als het niet is 'can't connect to game provider' is het wel 'connection lost to one or more players'
die 1e komt omdat je dan niet voor het spel op te starten hebt ingelogd op psn, die 2e heeft iederen volgens mijquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:33 schreef Gamer_V het volgende:
Als het niet is 'can't connect to game provider' is het wel 'connection lost to one or more players'
Bij mij hoort ie volgens mij automatisch in te loggen? En ik krijg die melding toch...quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:37 schreef ryangozer het volgende:
[..]
die 1e komt omdat je dan niet voor het spel op te starten hebt ingelogd op psn, die 2e heeft iederen volgens mij
De hele dag al last... Server overload daar bij rockstar?quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:40 schreef Mindstate het volgende:
Hier zo goed als geen last van framedrops. Btw je hebt het over het verschil van 20 en 30 fps maar het is beiden hééél langzaam..
Online deed het bij mij de hele tijd, alleen nu kom ik er niet in.
30 fps zonder drops is perfect te doen, maar dan moet het dus ook echt niet droppenquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:40 schreef Mindstate het volgende:
Hier zo goed als geen last van framedrops. Btw je hebt het over het verschil van 20 en 30 fps maar het is beiden hééél langzaam..
Online deed het bij mij de hele tijd, alleen nu kom ik er niet in.
Zou je wellicht eens een filmpje kunnen maken daarvan? Dan ben ik echt benieuwd hoe dat loopt bij jou. En dan weet ik meteen of het aan hem ligt of aan het spelquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:01 schreef ryangozer het volgende:
Ik snap het echt niet, ik heb nog niet 1 freeze gehad en het spel loopt echt heeel vloeiend, ook in een 6 sterren politie gevecht met explosies om me heen
one love!quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:15 schreef __Saviour__ het volgende:
alleen die ene neger zeg. goed dat er ondertiteling is, en dan snap ik nog maar de helft van wat ie zegt.
Die ondertiteling is ook in rasta-taalquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:15 schreef __Saviour__ het volgende:
alleen die ene neger zeg. goed dat er ondertiteling is, en dan snap ik nog maar de helft van wat ie zegt.
Gewoon de navigatie en de onscreen instructies volgen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die ondertiteling is ook in rasta-taal
Uiteraard. Maar door luisteren alleen versta ik niet eens de woorden. Met ondertiteling erbij zie ik de woorden wel, maar heb ik nog steeds geen idee wat hij ermee bedoelt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die ondertiteling is ook in rasta-taal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:39 schreef Deviant1nl het volgende:
die rasta man iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry maar ik heb niks om mee te filmen, maarja je kan je toch wel voorstellen hoe een spel perfect loopt, naja zo is het bij mij dus, gewoon helemaal goed. Ik speel trouwens op SDquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zou je wellicht eens een filmpje kunnen maken daarvan? Dan ben ik echt benieuwd hoe dat loopt bij jou. En dan weet ik meteen of het aan hem ligt of aan het spel
Wij is I and Iquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:42 schreef Deviant1nl het volgende:
volgens mij van wat ik onthouden heb zegt hij soms ''Fe'', dat is We/Wij
Ik had me echt verheugd om een lekket potje online te knallen vanavond, maar dat zit er niet in inderdaad. Loop nu maar een beetje te niksen en chaos aan te richten, heb geen zin in missies op 't moment.quote:
Ik ook niet in misses eigenlijk, ben ff guitar hero aan het doen en zo maar weer eens online proberen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had me echt verheugd om een lekket potje online te knallen vanavond, maar dat zit er niet in inderdaad. Loop nu maar een beetje te niksen en chaos aan te richten, heb geen zin in missies op 't moment.
Iig blij te horen dat er meerdere zijn met dit probleem, het is echt behoorlijk irritant ja...quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:27 schreef spunznl het volgende:
hej seakerhett,
wat jij zegt heb ik ook vreselijk, lees vreselijk. Als ik onder die trein staat bij je eerste crib, en vooral als ik ga rijden, alles hakkelt en stoot vreselijk. Zo kan ik echt niet spelen, daarbij komt ook nog dat hij soms enkele seconden hangt, vaak seconden of 1-2. Wat een ramp
heb echter een ps3 60gb .
Ik hoop dat dit probleem is op te lossen dmv een patch, anders moet ik mn console WEER opsturen (is nl al mn 2de)
Wat een ellende dit, de game is zo gaaf, maar ik heb t idee en tis ook zo dat de game bij mij draait op n fps of 15
edit: dit topic heb ik ook aangemaakt. lees*
http://community.eu.playstation.com/playstationeu/board/message?board.id=118&thread.id=3447
Brucie is zeker geweldigquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:52 schreef Patje1987 het volgende:
Little J bredda!
Haha hij is zeker tof, toch brucie op nummer 1
Wat een held
Is dit online of singleplayer? Las hier meer over, vooral over die 1-2 seconden even hangen. Zou misschien kunnen komen door je internetverbinding (mits die open staat). Die schijnt ongeacht dat je SP speelt wel pakketjes te versturen naar die servers van R* of PSN. Daardoor kan die af en toe even hakkelen. In hoeverre dit echt waar is weet ik niet, heb het ook maar van horen zeggen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:27 schreef spunznl het volgende:
hej seakerhett,
wat jij zegt heb ik ook vreselijk, lees vreselijk. Als ik onder die trein staat bij je eerste crib, en vooral als ik ga rijden, alles hakkelt en stoot vreselijk. Zo kan ik echt niet spelen, daarbij komt ook nog dat hij soms enkele seconden hangt, vaak seconden of 1-2. Wat een ramp
heb echter een ps3 60gb .
Ik hoop dat dit probleem is op te lossen dmv een patch, anders moet ik mn console WEER opsturen (is nl al mn 2de)
Wat een ellende dit, de game is zo gaaf, maar ik heb t idee en tis ook zo dat de game bij mij draait op n fps of 15
edit: dit topic heb ik ook aangemaakt. lees*
http://community.eu.playstation.com/playstationeu/board/message?board.id=118&thread.id=3447
Nouja, het gaat niet om het freeze-probleem, maar om de constante lage framerate. Het is echt niet leuk om hakkelend en stotterend op een beetje drukke weg rond te rijden...quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is dit online of singleplayer? Las hier meer over, vooral over die 1-2 seconden even hangen. Zou misschien kunnen komen door je internetverbinding (mits die open staat). Die schijnt ongeacht dat je SP speelt wel pakketjes te versturen naar die servers van R* of PSN. Daardoor kan die af en toe even hakkelen. In hoeverre dit echt waar is weet ik niet, heb het ook maar van horen zeggen.
Las het in een 'freeze' thread met nu zo'n 230 pagina's, dus ik ga het betreffende stukje niet terugzoeken
Het was ook niet de oplossing voor het freeze-probleem, maar zie het alsof je virusprogramma gaat updaten net terwijl je cod4 online op je pc speelt. Die trekt wat van je performance weg. Door je internetverbinding af te kappen schijnt je spel vloeiender te lopen. Heb je er echter heel veel last van in de MP, tja, dan is het natuurlijk geen optiequote:Op donderdag 1 mei 2008 21:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nouja, het gaat niet om het freeze-probleem, maar om de constante lage framerate. Het is echt niet leuk om hakkelend en stotterend op een beetje drukke weg rond te rijden...
De cutscenes enzo hebben geen last, die draaien nagenoeg allemaal perfect...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |