nee gaat nie open kijk in je boekje staat ook een stukje erover, je kan er wel bowlen trouwens.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:27 schreef brotherlouie98 het volgende:
Vraagje, Weten jullie of die kermis open gaat??
Steeds als ik er ben gebeurd er geen ruk. Lijkt me vet tof in de achtbaan te zitten
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:33 schreef Pwnie het volgende:
Naja probleem met de freeze is geconstateerd... ga ervan uit dat R* of Sony snel met een update hiervoor komen..
Op Neogaf gevonden.quote:Hey guys, I found a solution to the freezing problem,PS3 version though.
Apparently, you need to delete the game save and original game data. That's what people who phoned R* got for an answer and it seems to work.
Sorry if old.
Ik heb dat ook nooit begrepen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:58 schreef Kogando het volgende:
Snap niet wat het voordeel is van dat reserveren en/of online bestellen. Ik wandelde vanmorgen gewoon de winkel in, kocht GTA4 en liep vervolgens triomfantelijk langs een groepje wachtende mensen bij een gesloten free recordshop aan de andere kant van de straat.
Mwa, je weet van tevoren nooit of er wel genoeg zijn, is bij sommige games wel eens anders geweest. Nu was ik er zeker van en kreeg hem voor 55 euro thuisbezorgd vanochtendquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit begrepen...
Al die pre-orders voor 65 euro plus verzendkosten enzo... en dan maar wachten of hij inderdaad vandaag ontvangen wordt. Kameraad van mij liep vanmiddag effe naar de MM in Hengelo en nam hem mee voor 50 piek
Af en toe, had het net online toen we met z´n 4-en bezig waren met zo´n rocket launcher en alles explodeerdequote:Op dinsdag 29 april 2008 17:41 schreef Agiath het volgende:
Het enige waar ik me soms aan stoor zijn de framedrops. Andere mensen hier nog last van? (1080p)
Bij mij ook niet...quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:03 schreef RedemptioN het volgende:
mp werkt hier niet atm :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |