ja dat moet ook wel... zou een blamage zijn voor ze als ze hier niet snel op reageren...quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:21 schreef Sackboy het volgende:
Ik denk dat er wel rap een patch van Rockstar komt voor die freezes. Ze zijn er inmiddels van op de hoogte.
algemeen topique voor PS3 toch? om die nu vol te gaan kalken met alleen GTA replys lijkt me ook niet echt geweldigquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:21 schreef emokid het volgende:
Hihi [PS3#114] Waar we allemaal Liberty City doorknallen
zal toch wel.. vooral MM schijnt grote oplages te hebben..quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:02 schreef Bdijk het volgende:
Kreeg een mailtje van Bol.com, dat ik hem niet krijg.. dus maar even een paar winkels afstruinen om te kijken of iemand hem nog heeft..
Via de Bol.com komt hij voor mij vandaag binnenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:02 schreef Bdijk het volgende:
Kreeg een mailtje van Bol.com, dat ik hem niet krijg.. dus maar even een paar winkels afstruinen om te kijken of iemand hem nog heeft..
Ik zal je zo toevoegenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:18 schreef SuperFruitig het volgende:
JA count me ook maar ff in!
PSN: SuperFruitig
ADD ME ALLEN
Veel!quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:32 schreef ikookhier het volgende:
Wat zijn de Online opties bij de PS3 versie ?
Iemand problemen met de 60Gig ?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:49 schreef Pwnie het volgende:
Voeg Phuctivity ook toe aan je lijst en ik ben vanavond ook online
Guys 'n Gals, ik heb niet veel verstand van een openingspost maar weet wel dat jullie ingame namen erbij moeten... Quote onderstaand lijstje als je erbij wil staan zodat ik de post kan aanpassen.
- Phuctivity
- SuperFruitig
- Derium
- MedicJune
- Blue-Eyed-NL
in de lijst staat me psn naam.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:04 schreef Pwnie het volgende:
[..]
quote de lijst en vermeld je PSN naam er ook ff bij(my bad)
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=gta&thread.id=370613&view=by_date_ascending&page=1quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:16 schreef donroyco het volgende:
Welke freezes?
Net ook al even online gespeeld. Was al bruut. Maar ik ga denk eerst ff offline veel spelenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:49 schreef Pwnie het volgende:
Voeg Phuctivity ook toe aan je lijst en ik ben vanavond ook online
Guys 'n Gals, ik heb niet veel verstand van een openingspost maar weet wel dat jullie ingame namen erbij moeten... Quote onderstaand lijstje als je erbij wil staan zodat ik de post kan aanpassen.
- Phuctivity
- SuperFruitig
- Derium
- MedicJune
- FrenkyV
Dat is gewoon super nieuwsquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:51 schreef Fallen het volgende:
freezes voornamelijk allemaal US-modellen.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:53 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Dat is gewoon super nieuwsegoistisch maar goed.. kan me niet boeien
Bij wordt hij verstuurd via pakketdienst.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:07 schreef waterreus23 het volgende:
Vorige maand bij bol.com besteld, kreeg gisteren een mailtje dat hij gisteren verstuurd was.
De postbode opgewacht, maar geen GTA IV voor mij, wat betekend dat ik hem pas op 2 Mei 2008 kan spelen
K*T bol.com
Was een beetje te verwachten met bol.com natuurlijk overigens....quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:07 schreef waterreus23 het volgende:
Vorige maand bij bol.com besteld, kreeg gisteren een mailtje dat hij gisteren verstuurd was.
De postbode opgewacht, maar geen GTA IV voor mij, wat betekend dat ik hem pas op 2 Mei 2008 kan spelen
K*T bol.com
Vanmorgen nog voor 10 uur werd het pakketje afegleverd van bol.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:20 schreef Cid het volgende:
[..]
Was een beetje te verwachten met bol.com natuurlijk overigens....
Net GTA IV gehaald bij MM in Den Haag voor ¤ 55,00quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:50 schreef Pwnie het volgende:
Ik ben net gebeld door de Bart Smit, ik kan mijn reservering ophalen voor ¤ 64.95...
Die zijn echt gek... ga wel ff langs de MM om te kijken of ze daar nog liggen..
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb al 3 freezes gehad waarbij ik de PS3 alleen nog kon gebruiker door de knop achter uit te zetten :/ en ik ben steeds beter gaan coolen maar niks helpt
wtf is dit
wat voor versie PS3 heb jij?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:47 schreef DrDentz het volgende:
het gaat alleen goed als ik heel rustig doe, bv rustig loop, als ik in een wilde achtervolging kom freezed ie.. balen
Goh, het kan dus toch, redelijke prijzen voor games. Hoeveel heeft MM er wel niet ingekocht!?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:59 schreef Kremers het volgende:
Gekocht bij MM Arena voor ¤48Zeer nette prijs
Ik heb de 60 gig iddquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:00 schreef Pwnie het volgende:
[..]
wat voor versie PS3 heb jij?
Voor zover ik kan vinden komt het probleem alleen voor bij de 60gig en hogere versies.. de 40gig heeft helemaal geen Freeze problemen...
nee gaat nie open kijk in je boekje staat ook een stukje erover, je kan er wel bowlen trouwens.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:27 schreef brotherlouie98 het volgende:
Vraagje, Weten jullie of die kermis open gaat??
Steeds als ik er ben gebeurd er geen ruk. Lijkt me vet tof in de achtbaan te zitten
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:33 schreef Pwnie het volgende:
Naja probleem met de freeze is geconstateerd... ga ervan uit dat R* of Sony snel met een update hiervoor komen..
Op Neogaf gevonden.quote:Hey guys, I found a solution to the freezing problem,PS3 version though.
Apparently, you need to delete the game save and original game data. That's what people who phoned R* got for an answer and it seems to work.
Sorry if old.
Ik heb dat ook nooit begrepen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:58 schreef Kogando het volgende:
Snap niet wat het voordeel is van dat reserveren en/of online bestellen. Ik wandelde vanmorgen gewoon de winkel in, kocht GTA4 en liep vervolgens triomfantelijk langs een groepje wachtende mensen bij een gesloten free recordshop aan de andere kant van de straat.
Mwa, je weet van tevoren nooit of er wel genoeg zijn, is bij sommige games wel eens anders geweest. Nu was ik er zeker van en kreeg hem voor 55 euro thuisbezorgd vanochtendquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit begrepen...
Al die pre-orders voor 65 euro plus verzendkosten enzo... en dan maar wachten of hij inderdaad vandaag ontvangen wordt. Kameraad van mij liep vanmiddag effe naar de MM in Hengelo en nam hem mee voor 50 piek
Af en toe, had het net online toen we met z´n 4-en bezig waren met zo´n rocket launcher en alles explodeerdequote:Op dinsdag 29 april 2008 17:41 schreef Agiath het volgende:
Het enige waar ik me soms aan stoor zijn de framedrops. Andere mensen hier nog last van? (1080p)
Bij mij ook niet...quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:03 schreef RedemptioN het volgende:
mp werkt hier niet atm :/
Bij mij werkte ie ook niet...quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:03 schreef RedemptioN het volgende:
mp werkt hier niet atm :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
Nogal... Vanmiddag waren ze ff down.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef janrad het volgende:
Online komen lukt niet, servers zijn waarschijnlijk overbelast.
Boekje lezen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:28 schreef Tomaz het volgende:
Hoe kom ik uberhaupt in de multiplayer mode?
Je moet ff bij Display in het spel je brightness (en eventueel contrast en saturation) wat omhoog gooien. Persoonlijk vind ik het dan allemaal meteen een stuk mooier.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:12 schreef Nuna het volgende:
Enige nadeel is dat het 's avonds / s' nachts soms echt té donker is. Dan zie je dus echt niets.
Hoe heb je ze staan dan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De standaard grafische settings waar het spel opstaat zijn ongelofelijk lelijk. Maar na zelf even te klooien ermee ziet het er nu echt gelikt uit.
ja ben ik ook wel benieuwd na.quote:
http://www.insidegamer.nl(...)-New-York-Pizza.htmlquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:45 schreef Kremers het volgende:
Ik had net een pizza bij New York Pizza besteld, staat er op de doos reclame voor GTAIV
Met de tekst: "Pizza This" en daaronder "Get Stuffed" met aan de rechterkant een tekening van een pizzabakker die het handgebaar voor get stuffed maakt![]()
Mensen die niet bekend zijn met de serie zullen wel denken![]()
Ik heb dat ook meteen hoger gezet, het ziet er zo een stuk beter uit. Vooral 's nachts was het met de normale instellingen echt veel te onduidelijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je moet ff bij Display in het spel je brightness (en eventueel contrast en saturation) wat omhoog gooien. Persoonlijk vind ik het dan allemaal meteen een stuk mooier.
Heb zelf de 360 versie, maar neem aan dat dit menu in de PS3 versie precies hetzelfde is.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat een game, Iemand wilde me overrijden, miste me, werd uit zijn wagen geslingerd, ik blies zijn auto op en hij vloog brandend de lucht in en verkoolde in een boom
Mja beetje jammer. Dit hadden ze kunnen verwachten..... en ik hoop niet dat het de komende dagen nog zo blijft.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef janrad het volgende:
Online komen lukt niet, servers zijn waarschijnlijk overbelast.
Zonde ja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:21 schreef Patje1987 het volgende:
Idd jammer dat mp het nu niet doen.
Heb ik ook direct gedaan, scheelt behoorlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook meteen hoger gezet, het ziet er zo een stuk beter uit. Vooral 's nachts was het met de normale instellingen echt veel te onduidelijk
Hm, dan zal ik dat eens proberen dan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook meteen hoger gezet, het ziet er zo een stuk beter uit. Vooral 's nachts was het met de normale instellingen echt veel te onduidelijk
blur shit = beeld wat strepen geeft en pas na een paar seconden verdwijnt bij een scene? Alsof het lijkt alsof het beeld te traag is voor de graphics?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:44 schreef zlatan-online het volgende:
[..]
Heb ik ook direct gedaan, scheelt behoorlijk.
Zoals hier eerder gezegd.... die Blur shit vind ik waardeloos!
Maar het mag uiteindelijk de pret niet drukken!
Volgens mij bedoelen ze gewoon de blur die verschijnt als je een beetje snelheid hebtquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:08 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
blur shit = beeld wat strepen geeft en pas na een paar seconden verdwijnt bij een scene? Alsof het lijkt alsof het beeld te traag is voor de graphics?
Blur is het vervagende aspect aan de game toevoegen om zo meer ''diepgang'''? te creëren, persoonlijk hadden ze dat voor mij er beter uit kunnen laten want het ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:08 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
blur shit = beeld wat strepen geeft en pas na een paar seconden verdwijnt bij een scene? Alsof het lijkt alsof het beeld te traag is voor de graphics?
hier heel soepel (SD-TV)quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:09 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe ervaren jullie de framerate trouwens? Heb het bij iemand anders gespeeld en dat was vooral op drukke plekken gewoon slecht... Meer dan 15 fps ofzo kon het niet wezen... Storen jullie je daar niet aan of loopt het bij jullie allemaal wel soepel?
Nergens last van hier (1080p HDTV), moet alleen nog zo'n PSN-account maken, heb het vanmiddag geprobeerd maar toen lag de boel ineens platquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:09 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe ervaren jullie de framerate trouwens? Heb het bij iemand anders gespeeld en dat was vooral op drukke plekken gewoon slecht... Meer dan 15 fps ofzo kon het niet wezen... Storen jullie je daar niet aan of loopt het bij jullie allemaal wel soepel?
idd, toen probeerde ik het ookquote:Op woensdag 30 april 2008 09:50 schreef Gamer_V het volgende:
Doen de servers het al weer? Gisternacht om twee uur niet.
Screenshotquote:Op woensdag 30 april 2008 12:21 schreef Glennz het volgende:
Iemand die zn auto terug wil en die met zn arm tussen de deurportier blijft hangen en smeekt om genade![]()
Agenten hebben daar ook nog wel eens een handje van. Ben ik de enige die ze tegen een lantaarnpaal of pilaar probeert aan te mikken?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:21 schreef Glennz het volgende:
Iemand die zn auto terug wil en die met zn arm tussen de deurportier blijft hangen en smeekt om genade![]()
Je moet eerst de missie van Vlad doen.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:27 schreef __Saviour__ het volgende:
dat probeer ik, maar er gebeurt niks. Ik ben nu bij die missie dat je dronken bent en met een taxi ramon terug moet brengen. maar ik sta dus aan de kant, of zelfs voor een taxi. L1 drukken of ingedrukt houden, maar er lijkt niks te gebeuren.
Als je rustig aan doet, kun je hem ook wel zelf thuisbrengen, ik heb het ook zo gedaan. Pas wel op de politie, die ruiken dat je gezopen hebt.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:27 schreef __Saviour__ het volgende:
dat probeer ik, maar er gebeurt niks. Ik ben nu bij die missie dat je dronken bent en met een taxi ramon terug moet brengen. maar ik sta dus aan de kant, of zelfs voor een taxi. L1 drukken of ingedrukt houden, maar er lijkt niks te gebeuren.
Same here. Al een oplossing bekend?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:00 schreef Gamer_V het volgende:
Hmm, ik kom nu niet meer online, steeds zegt ie dat de verbinding verbroken is .. en dan ga je meteen weer terug naar de single player. Irritant.Zal wel aan mijn modem liggen.
de xbm achtergrond veranderd elke 2 weken als je origineel hebt staan, en is savonds en snachts zwart.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:20 schreef JK het volgende:
Mijn XMB was na de reset (zie m'n bericht van vanmorgen) groen... en dat had niets met m'n aansluiting te maken (SCART). Normaal als je van composiet (tulp/met nep scart blokje) naar SCART gaat, is het beeld groen en dat kan je aanpassen. Nu is m'n beeld in principe goed, maar de XMB achtergrond groen en dat noemt hij dan origineel... zou zwart moeten zijn.
Ach, heb het maar een andere kleur gegeevn
GTA multiplayer is gaaf!!! Moet zeggen dat ik toch wel een van de betere was met Team Deathmatch en Free Run. En met Free Run ook de eerste die zo snugger was een heli te halen op het vliegveldWel moeilijk om met een bazooka die heli uit de lucht te halen.
Echt????quote:Op woensdag 30 april 2008 16:53 schreef ryangozer het volgende:
[..]
de xbm achtergrond veranderd elke 2 weken als je origineel hebt staan, en is savonds en snachts zwart.
ja nee het is echt, hij is bij mij nu ook groen, alhoewel ik zelf een andere achtergrond heb gedaan, dat kan ook nog, je kan zelfs ook nog andere thema's installeren zodat je hele xbm anders wordt, ik heb een windows vista thema, het lijkt echt echt!quote:Op woensdag 30 april 2008 17:01 schreef JK het volgende:
[..]
Echt????![]()
![]()
![]()
Dan is er dus niets aan de hand hahha, ja ik speel alleen maar 's avonds, in principe nooit overdag. Vandaar dat ik zwart gewend was.
Niets aan de hand dus
Ja, dit bedoel ik inderdaad, ik weet dat je bijvoorbeeld bij de needforspeed underground versies de blur aan en uit kon zetten, na een aantal uur went het wel...quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Blur is het vervagende aspect aan de game toevoegen om zo meer ''diepgang'''? te creëren, persoonlijk hadden ze dat voor mij er beter uit kunnen laten want het ziet er niet uit.
Of op zijn minst een optie dat je het kunt uitschakelen.
Van die thema's wist ik, maar dus niet dat het origineel dus ook om de 2 weken verandert. Maarja ik heb 'm ook pas 4 weken en speel dus voornamelijk 's avonds eventjes...maarja nu met GTA4 dan overdags. Zal misschien wel in de handleiding hebben gestaan van de PS3, maar ik lees nooit handleidingen tenzij iets echt niet lukt.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:22 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja nee het is echt, hij is bij mij nu ook groen, alhoewel ik zelf een andere achtergrond heb gedaan, dat kan ook nog, je kan zelfs ook nog andere thema's installeren zodat je hele xbm anders wordt, ik heb een windows vista thema, het lijkt echt echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |