Hm, dan zal ik dat eens proberen dan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook meteen hoger gezet, het ziet er zo een stuk beter uit. Vooral 's nachts was het met de normale instellingen echt veel te onduidelijk
blur shit = beeld wat strepen geeft en pas na een paar seconden verdwijnt bij een scene? Alsof het lijkt alsof het beeld te traag is voor de graphics?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:44 schreef zlatan-online het volgende:
[..]
Heb ik ook direct gedaan, scheelt behoorlijk.
Zoals hier eerder gezegd.... die Blur shit vind ik waardeloos!
Maar het mag uiteindelijk de pret niet drukken!
Volgens mij bedoelen ze gewoon de blur die verschijnt als je een beetje snelheid hebtquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:08 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
blur shit = beeld wat strepen geeft en pas na een paar seconden verdwijnt bij een scene? Alsof het lijkt alsof het beeld te traag is voor de graphics?
Blur is het vervagende aspect aan de game toevoegen om zo meer ''diepgang'''? te creëren, persoonlijk hadden ze dat voor mij er beter uit kunnen laten want het ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:08 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
blur shit = beeld wat strepen geeft en pas na een paar seconden verdwijnt bij een scene? Alsof het lijkt alsof het beeld te traag is voor de graphics?
hier heel soepel (SD-TV)quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:09 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe ervaren jullie de framerate trouwens? Heb het bij iemand anders gespeeld en dat was vooral op drukke plekken gewoon slecht... Meer dan 15 fps ofzo kon het niet wezen... Storen jullie je daar niet aan of loopt het bij jullie allemaal wel soepel?
Nergens last van hier (1080p HDTV), moet alleen nog zo'n PSN-account maken, heb het vanmiddag geprobeerd maar toen lag de boel ineens platquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:09 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe ervaren jullie de framerate trouwens? Heb het bij iemand anders gespeeld en dat was vooral op drukke plekken gewoon slecht... Meer dan 15 fps ofzo kon het niet wezen... Storen jullie je daar niet aan of loopt het bij jullie allemaal wel soepel?
idd, toen probeerde ik het ookquote:Op woensdag 30 april 2008 09:50 schreef Gamer_V het volgende:
Doen de servers het al weer? Gisternacht om twee uur niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |