Bij mij werkte ie ook niet...quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:03 schreef RedemptioN het volgende:
mp werkt hier niet atm :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
Nogal... Vanmiddag waren ze ff down.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef janrad het volgende:
Online komen lukt niet, servers zijn waarschijnlijk overbelast.
Boekje lezen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:28 schreef Tomaz het volgende:
Hoe kom ik uberhaupt in de multiplayer mode?
Je moet ff bij Display in het spel je brightness (en eventueel contrast en saturation) wat omhoog gooien. Persoonlijk vind ik het dan allemaal meteen een stuk mooier.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:12 schreef Nuna het volgende:
Enige nadeel is dat het 's avonds / s' nachts soms echt té donker is. Dan zie je dus echt niets.
Hoe heb je ze staan dan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De standaard grafische settings waar het spel opstaat zijn ongelofelijk lelijk. Maar na zelf even te klooien ermee ziet het er nu echt gelikt uit.
ja ben ik ook wel benieuwd na.quote:
http://www.insidegamer.nl(...)-New-York-Pizza.htmlquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:45 schreef Kremers het volgende:
Ik had net een pizza bij New York Pizza besteld, staat er op de doos reclame voor GTAIV
Met de tekst: "Pizza This" en daaronder "Get Stuffed" met aan de rechterkant een tekening van een pizzabakker die het handgebaar voor get stuffed maakt![]()
Mensen die niet bekend zijn met de serie zullen wel denken![]()
Ik heb dat ook meteen hoger gezet, het ziet er zo een stuk beter uit. Vooral 's nachts was het met de normale instellingen echt veel te onduidelijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je moet ff bij Display in het spel je brightness (en eventueel contrast en saturation) wat omhoog gooien. Persoonlijk vind ik het dan allemaal meteen een stuk mooier.
Heb zelf de 360 versie, maar neem aan dat dit menu in de PS3 versie precies hetzelfde is.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat een game, Iemand wilde me overrijden, miste me, werd uit zijn wagen geslingerd, ik blies zijn auto op en hij vloog brandend de lucht in en verkoolde in een boom
Mja beetje jammer. Dit hadden ze kunnen verwachten..... en ik hoop niet dat het de komende dagen nog zo blijft.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef janrad het volgende:
Online komen lukt niet, servers zijn waarschijnlijk overbelast.
Zonde ja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:21 schreef Patje1987 het volgende:
Idd jammer dat mp het nu niet doen.
Heb ik ook direct gedaan, scheelt behoorlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook meteen hoger gezet, het ziet er zo een stuk beter uit. Vooral 's nachts was het met de normale instellingen echt veel te onduidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |