ja dat moet ook wel... zou een blamage zijn voor ze als ze hier niet snel op reageren...quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:21 schreef Sackboy het volgende:
Ik denk dat er wel rap een patch van Rockstar komt voor die freezes. Ze zijn er inmiddels van op de hoogte.
algemeen topique voor PS3 toch? om die nu vol te gaan kalken met alleen GTA replys lijkt me ook niet echt geweldigquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:21 schreef emokid het volgende:
Hihi [PS3#114] Waar we allemaal Liberty City doorknallen
zal toch wel.. vooral MM schijnt grote oplages te hebben..quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:02 schreef Bdijk het volgende:
Kreeg een mailtje van Bol.com, dat ik hem niet krijg.. dus maar even een paar winkels afstruinen om te kijken of iemand hem nog heeft..
Via de Bol.com komt hij voor mij vandaag binnenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:02 schreef Bdijk het volgende:
Kreeg een mailtje van Bol.com, dat ik hem niet krijg.. dus maar even een paar winkels afstruinen om te kijken of iemand hem nog heeft..
Ik zal je zo toevoegenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:18 schreef SuperFruitig het volgende:
JA count me ook maar ff in!
PSN: SuperFruitig
ADD ME ALLEN
Veel!quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:32 schreef ikookhier het volgende:
Wat zijn de Online opties bij de PS3 versie ?
Iemand problemen met de 60Gig ?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:49 schreef Pwnie het volgende:
Voeg Phuctivity ook toe aan je lijst en ik ben vanavond ook online
Guys 'n Gals, ik heb niet veel verstand van een openingspost maar weet wel dat jullie ingame namen erbij moeten... Quote onderstaand lijstje als je erbij wil staan zodat ik de post kan aanpassen.
- Phuctivity
- SuperFruitig
- Derium
- MedicJune
- Blue-Eyed-NL
in de lijst staat me psn naam.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:04 schreef Pwnie het volgende:
[..]
quote de lijst en vermeld je PSN naam er ook ff bij(my bad)
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=gta&thread.id=370613&view=by_date_ascending&page=1quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:16 schreef donroyco het volgende:
Welke freezes?
Net ook al even online gespeeld. Was al bruut. Maar ik ga denk eerst ff offline veel spelenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:49 schreef Pwnie het volgende:
Voeg Phuctivity ook toe aan je lijst en ik ben vanavond ook online
Guys 'n Gals, ik heb niet veel verstand van een openingspost maar weet wel dat jullie ingame namen erbij moeten... Quote onderstaand lijstje als je erbij wil staan zodat ik de post kan aanpassen.
- Phuctivity
- SuperFruitig
- Derium
- MedicJune
- FrenkyV
Dat is gewoon super nieuwsquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:51 schreef Fallen het volgende:
freezes voornamelijk allemaal US-modellen.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:53 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Dat is gewoon super nieuwsegoistisch maar goed.. kan me niet boeien
Bij wordt hij verstuurd via pakketdienst.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:07 schreef waterreus23 het volgende:
Vorige maand bij bol.com besteld, kreeg gisteren een mailtje dat hij gisteren verstuurd was.
De postbode opgewacht, maar geen GTA IV voor mij, wat betekend dat ik hem pas op 2 Mei 2008 kan spelen
K*T bol.com
Was een beetje te verwachten met bol.com natuurlijk overigens....quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:07 schreef waterreus23 het volgende:
Vorige maand bij bol.com besteld, kreeg gisteren een mailtje dat hij gisteren verstuurd was.
De postbode opgewacht, maar geen GTA IV voor mij, wat betekend dat ik hem pas op 2 Mei 2008 kan spelen
K*T bol.com
Vanmorgen nog voor 10 uur werd het pakketje afegleverd van bol.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:20 schreef Cid het volgende:
[..]
Was een beetje te verwachten met bol.com natuurlijk overigens....
Net GTA IV gehaald bij MM in Den Haag voor ¤ 55,00quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:50 schreef Pwnie het volgende:
Ik ben net gebeld door de Bart Smit, ik kan mijn reservering ophalen voor ¤ 64.95...
Die zijn echt gek... ga wel ff langs de MM om te kijken of ze daar nog liggen..
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb al 3 freezes gehad waarbij ik de PS3 alleen nog kon gebruiker door de knop achter uit te zetten :/ en ik ben steeds beter gaan coolen maar niks helpt
wtf is dit
wat voor versie PS3 heb jij?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:47 schreef DrDentz het volgende:
het gaat alleen goed als ik heel rustig doe, bv rustig loop, als ik in een wilde achtervolging kom freezed ie.. balen
Goh, het kan dus toch, redelijke prijzen voor games. Hoeveel heeft MM er wel niet ingekocht!?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:59 schreef Kremers het volgende:
Gekocht bij MM Arena voor ¤48Zeer nette prijs
Ik heb de 60 gig iddquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:00 schreef Pwnie het volgende:
[..]
wat voor versie PS3 heb jij?
Voor zover ik kan vinden komt het probleem alleen voor bij de 60gig en hogere versies.. de 40gig heeft helemaal geen Freeze problemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |