dat had ik ook al een paar keer, naast ook complete freezes dus. erg irritant.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:17 schreef R_B het volgende:
ik heb gisteren nog een soort 'freeze' gehad..
Werd achtervolgd door 2 politiewagens..
Kwam op een rotonde terecht met een file...landde er door de snelheid midden in...
Ineens stond het beeld 2 seconden stil...en toen ging het weer veder.
Geinvite voor een gamequote:Op donderdag 1 mei 2008 12:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ben ook weer up and running!
Addme op PSN: SuperFruitig
Gewoon een paar keer achter elkaar proberen te connecteren en dan lukt hetquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:19 schreef Pwnie het volgende:
Verder gisteren een poging gedaan om online te komen... niet gelukt.. Derium invite me een aantal maal maar kreeg gewoon geen verbinding.
Online werkt bij mij nog steeds niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:12 schreef Patje1987 het volgende:
De eerste dag werkte het niet, en sinds gisteren werkte het altijd.
Nope, is absoluut afhankelijk van de game. Iedere generatie PS3's (20gb 40gb 60gb 80gb eigen HDD versies) heeft last van dit probleem. Ook komt het probleem terug bij Xbox360. Het is bijna uit te sluiten dat het aan een bepaald type hardware ligt, omdat het duidelijk een software matige fout aangeeft.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:08 schreef Mindstate het volgende:
Volgens mij zijn die freezes met een bepaalde lading PS3´s, aangezien sommigen er totaal geen last van hebben en sommigen al een aantal freezes hebben gehad. Daarom weet ik ook niet of het softwarematig zo 123 te veranderen is
quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:03 schreef robbolo het volgende:
Weer een freeze2e keer al. Stond gewoon op start toen ik ging douchen, kom ik terug doet ie niks meer! Kom maar op met die patch!
Ik add je wel ffquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:20 schreef JJH het volgende:
Als iemand nog online wil gamen: JJH1985. (Weten jullie gelijk hoe oud ikke is.) zit er waarschijnlijk zeker de hele avond weer achtter.
Gertje hij doet t onlinequote:Op donderdag 1 mei 2008 18:24 schreef Agiath het volgende:
Lukt het iemand online te gaan?
Ik krijg nu wel invite's maar kom er gewoon niet op verdommeDe hele dag al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |