joaaahquote:
Een high-tech wc? Het geeft een klysmabehandeling na afloop?quote:Op zondag 27 april 2008 14:58 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
joaaah![]()
Ik hoorde trouwens gister om half 3 's nachts The Age of the Understatement in zo'n steriele Duitse high tech Sanitraum WC langs de snelweg.
Inclusief natuurgeluiden (oerwoudvogels) en dan een onderbreking met zwoele Duitse stem 'wilkommen bei Sanitraum..blabla' en van die poortjes met bonnen en sensoren overal en bewegende wcbrillen.quote:Op zondag 27 april 2008 21:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een high-tech wc? Het geeft een klysmabehandeling na afloop?
Half 10quote:Op zondag 27 april 2008 22:00 schreef TomR het volgende:
lc was echt te vet weer, vanochtend om 9.30 thuis al, brakheid roeleertow en tvp
Ben je er vanavond ook weer bij?quote:Op zondag 27 april 2008 21:49 schreef Love Mae King het volgende:
*kuch*
Was wel van plan, maar ga het niet reddenquote:
Ah jammer...quote:Op maandag 28 april 2008 13:12 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Was wel van plan, maar ga het niet redden
Doe je de jongens de groeten van mij?
quote:Op maandag 28 april 2008 17:09 schreef Krissinas het volgende:
Kaartje voor Death Cab For A Cutie is in the pokcet.
C'est une hint?quote:
Ik wist toch al niet meer zeker of ik naar LC-Koninginnedag ga, en dit lijkt me duidelijk een teken dat ik niet moet gaan.quote:Op maandag 28 april 2008 18:51 schreef frame-saw het volgende:
Jakkop, ik kan het lidmaatschap echt nergens meer vinden. Ik zal nog eens in mijn tassen kijken, maar volgens mij is ie pleite
Deze post is echt kut haha. Maar ik lust geen bier stiekem, alleen voor de vormquote:Op maandag 28 april 2008 20:00 schreef jakkop het volgende:
Hieperdeflieperdepiep HOERA!![]()
[quote]Op maandag 28 april 2008 18:51 schreef frame-saw het volgende:
Jakkop, ik kan het lidmaatschap echt nergens meer vinden. Ik zal nog eens in mijn tassen kijken, maar volgens mij is ie pleite
[/quote]
Ik wist toch al niet meer zeker of ik naar LC-Koninginnedag ga, en dit lijkt me duidelijk een teken dat ik niet moet gaan.![]()
Als ik wel ga wil ik je trouwens best dat biertje geven hoor.
ja iets met de laatste nachttrein missen en daardoor 2 uur op utrecht cs door moeten brengen tot de eerste trein gingquote:Op maandag 28 april 2008 10:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Half 10![]()
En ik ben nog steeds niet over mijn brakheid heen terwijl ik zaterdag al om half 4 in een of ander bed lag.
Respect voor Orange, wij zijn lekker dichtquote:Op maandag 28 april 2008 23:33 schreef Grobbel het volgende:
Op zich overleef ik dat kutweer nog wel op koninginnedag. Ga dan toch de hele dag werken voor een schandalig hoog loon (26 euro per uur), dus dat het die dag geen terrasweer gaat worden, zal me verder worst wezen.
Ik zie tegen die tijd wel hoe het weer is.quote:Op maandag 28 april 2008 23:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Respect voor Orange, wij zijn lekker dicht(maar ik krijg toch wel even mooi 1,6 uur betaald omdat het een feestdag is. Woehoe!!
)
Ga je in de avond trouwens nog wel Oranjepop of whatever pakken?
Nou ja, zolang ze maar opgekrast zijn tegen de tijd dat de verbouwingen eindelijk eens een keer gaan beginnen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:43 schreef -skippybal- het volgende:
Tof zeg! Is trouwens maar een kwestie van tijd voor het gekraakt is
Over kraken gesproken, hoe zit het nu met de de Doornroosje die naar het oude Postgebouw zou gaan? Ik kijk er op dit moment over uit en zie prachtige piraten- en anarchovlaggenLijkt me sterk dat de Roosje gaat huilen bij de gemeente om ze er uit te waterstralen...
Waarom hebben we jullie niet gezien? SnowCockroach en ik waren er van overtuigd dat jullie er niet waren hihi. En omg, Keith. Wat een heerlijke vent! We hadden hem voor het concert al zien lopen toen wij als 2 mongolen op het stoepje voor de Melkweg zatenquote:Op dinsdag 29 april 2008 02:22 schreef lienelien het volgende:
Ik moet m'n vriendje maar eens dumpen. Ik ben verliefd op Keith
Al wassie vanavond wel ietsie raar
quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:22 schreef lienelien het volgende:
Ik moet m'n vriendje maar eens dumpen. Ik ben verliefd op Keith
Al wassie vanavond wel ietsie raar
Tijd voor een dweil.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:21 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Waarom hebben we jullie niet gezien? SnowCockroach en ik waren er van overtuigd dat jullie er niet waren hihi. En omg, Keith. Wat een heerlijke vent! We hadden hem voor het concert al zien lopen toen wij als 2 mongolen op het stoepje voor de Melkweg zaten
indeed, kwam hij ineens achter die vieze ouwe Volvo vandaanquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:21 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Waarom hebben we jullie niet gezien? SnowCockroach en ik waren er van overtuigd dat jullie er niet waren hihi. En omg, Keith. Wat een heerlijke vent! We hadden hem voor het concert al zien lopen toen wij als 2 mongolen op het stoepje voor de Melkweg zaten
Bier is inmiddels veranderd in wijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:18 schreef frame-saw het volgende:
Ga met mij mee naar LC.
Als ik dan een wijntje van je mag
Dat was jij ja?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:59 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
En ik heb Keith gezoend tijdens mijn favoriete nummer! ha-ha [sub]irrante kutfan
![]()
Ik stond op het balkon ivm m'n gebroken sleutelbeenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:21 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Bespeur ik daar jaloezie?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:50 schreef lienelien het volgende:
Maargoed, jullie stonden dus tussen/waren 2 van de kudde blije dozen die tegen het podium aan geplet stonden, tussen Chris en Keith in?
Ok, nee die doos dacht ik dat ze was jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:57 schreef NevermindMe het volgende:
We waren niet die vage wijven waarvan die ene op het podium klom om Keith een kusje te geven![]()
SnowCockroach bedoelde tijdens Textbook, toen hij het punlik inkwam. En we stonden vrij ver links, tussen vrij veel blije dozen ook ja.
Ik heb een setlist, een gesigneerd kaartje (door alle 4) een plectrum van Keith, een euro van Keith (jajaquote:
Samen oprichten? En dan worden we heul beroemd en dan gaan we alle vrouwelijke IBISGOTD-posters negeren, en dan worden ze depressief en dan kappen ze met hun werk en dan gaan ze heroine gebruiken en dan belanden ze in de goot enzo. Deal?quote:
Jesus, wat een taferelen. Hoezo ligt de boybandcultuur op z'n gat?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ok, nee die doos dacht ik dat ze was ja
Iedereen die in de buurt van Keith stond heeft 'm aangerand toen 'ie het publiek in liep![]()
Ja, dat klinkt als een stuk normaler fangedrag.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:10 schreef lienelien het volgende:
Ik heb een setlist, een gesigneerd kaartje (door alle 4) een plectrum van Keith, een euro van Keith (jaja) en ik heb Keith, Chris, Adam en Max allemaal gesproken na het vorige concert (in tivoli) dus ehh, neuhh
Oh en ik heb zowel Max als Keith en Adam (Chris had huwelijksproblemen en stond dus steeds buiten oid) geleerd om 'achtentachtig allemachtig prachtige grachten' te zeggen
Deal, ik speel wel tamboerijn en triangel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:15 schreef jakkop het volgende:
[..]
Samen oprichten? En dan worden we heul beroemd en dan gaan we alle vrouwelijke IBISGOTD-posters negeren, en dan worden ze depressief en dan kappen ze met hun werk en dan gaan ze heroine gebruiken en dan belanden ze in de goot enzo. Deal?
first love vind ik ook niet echt geweldig.. Sommige andere nummers wel, vind het vooral lekker als achtergrondmuziek tijdens 't leren oid. Live was het iig een stuk beterquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb van de week trouwens pas voor het eerst iets van Uffie gehoord (de single 'First Love'), maar kan iemand uitleggen wat daar zo bijzonder aan is? Beetje flauwe electroplaat met meer vocoder dan in het post-Cher tijdperk zou moeten mogen. Is de rest van haar werk in dezelfde categorie, of heb ik nu gewoon een matig nummer uit haar oeuvre te pakken en is de rest totaal onvergelijkbaar?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:19 schreef Grobbel het volgende:
Ja, dat klinkt als een stuk normaler fangedrag.
Ah, op die fiets. Ik vind de (minimal) techno van Ellen Allien altijd wel geschikt voor studeren.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
first love vind ik ook niet echt geweldig.. Sommige andere nummers wel, vind het vooral lekker als achtergrondmuziek tijdens 't leren oid. Live was het iig een stuk beter
Ik wil ook in een band!quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Deal, ik speel wel tamboerijn en triangel.
Ik voel gewoon dat dit een succes gaat worden
Jazeker!quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:58 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik wil ook in een band!
Al heb ik al 3 andere bandleden opgetrommeld, waarvan 2 a-muzikaal (waaronder ik).
Die andere twee kunnen drummen en gitaarspelen dus ik ga gewoon gillen en dom dansen, zo zijn er wel meer bandjes toch?
Dank jequote:Op dinsdag 29 april 2008 19:04 schreef jakkop het volgende:
Okee. Ik weet een naam.
AMDB& The Indie Two.
Ik heb het geduld niet om gitaar te leren spelen, huisgenoot is er wel mee bezig, maar ik ben het altijd erg snel weer zat.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:05 schreef frame-saw het volgende:
Ach, als ik weer geld heb koop ik een gitaarbarrel en ga ik via youtubefilmpjes gitaar leren spelenAl zeg ik dat al 2 jaar.
Ach, ik heb al een jaar of 7 een gitaar onaangeroerd in de kast staan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb het geduld niet om gitaar te leren spelen, huisgenoot is er wel mee bezig, maar ik ben het altijd erg snel weer zat.
Geef hier!quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach, ik heb al een jaar of 7 een gitaar onaangeroerd in de kast staan.
...En op de een of andere manier blijf ik toch nog de hoop houden dat ik er ooit een keer echt de moeite voor ga nemen.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...En op de een of andere manier blijf ik toch nog de hoop houden dat ik er ooit een keer echt de moeite voor ga nemen.
die met dat donkere haar en terug in het publiek geduwd werd? neen.quote:
Waar koop jij wekkers?!quote:Op woensdag 30 april 2008 10:19 schreef frame-saw het volgende:
Ik zag mijn roze bed, dus nee.
Mijn koninginnedag begon wel indie met Los Campesinos!, mijn wekker![]()
Dat belooft wat
hele nacht&dag in arnhem gebleven? Het was echt niet normaal druk weerquote:Op woensdag 30 april 2008 23:59 schreef AMDB het volgende:
Net thuis uit Arnhem, we hadden verwacht met zijn 21-en () koninginnedag te vieren, tot die opsomming kwamen we nadat we verschillende vriendengroepen bij elkaar opgeteld hadden, die mee zouden gaan. Uiteindelijk waren we dus met 13, en na anderhalf uur waren we nog maar met z'n vieren
Koninginnenacht van 21.00 tot 3.00 ofzo in Arnhem geweest, gister op Koninginnenacht van 16.00 tot 23.00 in Arnhem geweest. Maar was zeker wel gezellig, ben wel geen enkele keer op de korenmarkt geweest, daar was het zo rampzalig druk.quote:Op donderdag 1 mei 2008 02:45 schreef TomR het volgende:
[..]
hele nacht&dag in arnhem gebleven? Het was echt niet normaal druk weer![]()
net thuis uit Nijmegen/Arnhem hiero. 3 uur slaap gehad hiero...volgende keer echt wel vrij vragen op het werk en niet met mn duffe kop zorgen dat ik moet werken 's ochtends. Geen aanrader
![]()
Oranje pop was best wel saai eigenlijk qua optredens
Ik vond FR echt vet, The Courteeners waren een beetje suf en Cheeky was wel tof.quote:Op donderdag 1 mei 2008 02:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
terug van London Calling Queensday. Tot mijn grote verassin vond ik Cheeky Cheeky and the Nosebleeds de bestte band vandaag
ja die heb ik beide dagen ook zoveel mogelijk proberen te vermijden, van de ene kant naar de andere kant lopen kost daar al bijna een uurquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Koninginnenacht van 21.00 tot 3.00 ofzo in Arnhem geweest, gister op Koninginnenacht van 16.00 tot 23.00 in Arnhem geweest. Maar was zeker wel gezellig, ben wel geen enkele keer op de korenmarkt geweest, daar was het zo rampzalig druk.
Ze zitten op het label van bekenden en ik word betaald om ze te promoten. Sssst.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:04 schreef frame-saw het volgende:
En zo geweldig is The Hot Stewards nou ook weer niet![]()
Oeh, je bent er achter dat het geen vage black-metalband is?quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:03 schreef MaJo het volgende:
Gaan er meer morgen naar Madrugada?
Hehe inmiddels wel jaquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oeh, je bent er achter dat het geen vage black-metalband is?
En ik wil wel, maar ik kan niet
Helaas.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:51 schreef Grobbel het volgende:Wat moet je daar nu weer mee? Ben je een Village People completist?
Wacht even, je kreeg daar toch (enkel) een boete voor?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..] en een week later voor de rechter moet staan voor m'n extreem criminele activiteit van het drinken van van een biertje op straat![]()
[..]
Dat viel mij ook al tegen, ja!quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
MGMT is toch niet zo hipperdehip als ik had gedacht. Het is nog steeds niet uitverkocht[..]
Tof! Hoe waren The Rascals?quote:Op zondag 27 april 2008 16:35 schreef KneiterS het volgende:
Miles stond gister opeens naast me op London Calling! En nu heb ik een Last Shadow Puppets single met persoonlijke boodschap!
Wat is dat toch met We Are Scientists en de 'kudde blije dozen' die daar op afkomenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:50 schreef lienelien het volgende:
[..] Maargoed, jullie stonden dus tussen/waren 2 van de kudde blije dozen die tegen het podium aan geplet stonden, tussen Chris en Keith in?
Pardon? Alleen Jamie Lidell 'los' kost toch al 17.50? Jij verstopt je backstage als de zaal wordt leeggeveegd? Uitleg gaarnequote:Op dinsdag 29 april 2008 20:22 schreef frame-saw het volgende:
6 mei wordt de bom.
Born Ruffians, Jamie Lidell, These New Puritans en White Rabbits voor 10 euro. Oké die 10 euro zijn voor Hawsley Workman die ik dan weer niet ken
Ik heb het Kerkplein beide dagen met succes kunnen vermijden, alhoewel ik helaas een kwartier Paupersquad heb meegekregen. Situatieschets van het podium: één gozer die al bestaande (gejatte) deuntjes vanaf CD draait, inclusief rappert vanaf CD. En daarnaast staat een andere gozer die kleine stukjes meerapt met de plaat. Right...quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..] Ik heb nog wel kunnen rampeneren bij Partysquad. Camp is tof!
Yup, maar ik heb niet zo'n zin om die te gaan betalen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:30 schreef Aisumasen het volgende:
Wacht even, je kreeg daar toch (enkel) een boete voor?
[..]
Die rapper inderdaadquote:Ik heb het Kerkplein beide dagen met succes kunnen vermijden, alhoewel ik helaas een kwartier Paupersquad heb meegekregen. Situatieschets van het podium: één gozer die al bestaande (gejatte) deuntjes vanaf CD draait, inclusief rappert vanaf CD. En daarnaast staat een andere gozer die kleine stukjes meerapt met de plaat. Right...
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup, maar ik heb niet zo'n zin om die te gaan betalen.
Was het wel een succes, ja? Vermakelijk waren die praktijken wel, ja. Zeker voor die gasten zelf, die moeten zich de ballen uit hun broek lachen als ze de pay-check zienquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup, maar ik heb niet zo'n zin om die te gaan betalen.
[..]
Die rapper inderdaadHeel stoer steeds de laatste twee woorden van een zin meeschreeuwen. En dan af en toe een complete zin waarna alle huppelige urbankutjes compleet uit hun vagina scheuren van opwinding.
Machtig mooi vermaak
Als je slim bent verstop je je in de kleine zaal. Aangezien dat zo door elkaar loopt kun je gemakkelijk Jamie Lidell zien, al ga ik voor Born Ruffians en misschien nog een klein beetje Jamie Lidell.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:30 schreef Aisumasen het volgende:
Pardon? Alleen Jamie Lidell 'los' kost toch al 17.50? Jij verstopt je backstage als de zaal wordt leeggeveegd? Uitleg gaarne. Ik was van plan om naar Jamie Lidell te gaan, maar vind dat nieuwe album zó vreselijk kut dat ik daar maar snel weer van af heb gezien. Daar komt bij dat ik ook van plan was om naar Mark Ronson te gaan, een dag daarna. Maar dat is ondertussen (zoals verwacht) uitverkocht geraakt, en ook hij komt vast wel weer op alle festivals. Jamie Lidell ook trouwens. Wie niet, eigenlijk?
En jij betaalt voor koude kebab?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:33 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben ook dood. Kan helemaal niks binnenhouden, zelfs geen thee
Ik zal nog eens belachelijk veel geld betalen voor een Turk op een scooter die koude kebab brengt
Barbaarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:59 schreef -skippybal- het volgende:
En ik vind The Last Shadow Puppets echt geen ene flikker aan na twee keer luisterenGaat dat nog komen of zijn het een loze 70MB or so?
voor die prijzen kan je er meteen 10 kopen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:04 schreef AMDB het volgende:
En de oordopjes van m'n mp3 speler zijn weer eens kapot, zal ook eens niet![]()
mp3-speler met adapter ftwquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:47 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb gewoon geen geld voor AAA-batterijen voor mn mp3-speler. Leuk, 2,5 uur in de trein zonder muziek.
Gelukkig vond ik er een achter mijn bed die het wél 2,5 uurtjes volhoudt
Geinig, je krijgt nu zelfs een reminder voor een optreden van Doornroosje. Of zou dat eenmalig zijn, omdat MGMT een matinée-concert isquote:We willen je er even aan helpen herinneren dat de kassa aanstaande zaterdag 3 mei om 18.30 open gaat! Florence and the Machine zal om 19.00 uur aftrappen. Om 19.50 is het de beurt aan MGMT.
Een fijne avond gewenst!
Met vriendelijke groet, Doornroosje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eins, zwei, hoeplakai.
Nijkerk? Huh? Wie woont er in Nijkerk?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:38 schreef frame-saw het volgende:
Haha ja. Het was ook toevallig want die kill ging om 11 uur weg, en dan kan je ook de laatste trein naar Nijkerk halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eins, zwei, hoeplakai.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:26 schreef jakkop het volgende:
[..]
Nijkerk? Huh? Wie woont er in Nijkerk?Mijn huisgenootje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En skippybal heeft waanbeelden? I don't get it.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:25 schreef AMDB het volgende:
Heb wel zin in MGMTKijken of ik Jakkop nog kan spotten
En Aisumasen, bij iedereen naar het shirt kijken of het een AM shirt is
Irritant he, mensen die niet mee willen, bij mij bleek dat er allemaal mensen die wel mee wilden op vakantie waren, en anderen het niet leuk genoeg vonden. Nu ga ik met de zus van de vriendin van een vriend van mequote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:54 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nee, ik loop niet 24/7 in een AM-tenue rond. Maar ja, ik had die opmerking al verwacht
. Neen, ik maak het jullie wat moeilijker. Ik ben te herkennen aan de afwezigheid van concertmaatjes.
Mensen die niet naar mee wilden naar "zo'n matinéeconcert", maar op de dag dat het uitverkocht raakte zich bedachten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eins, zwei, hoeplakai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ingewikkeld. Ja, heel irritant. De rest is ook op vakantie, en een andere persoon had "er geen geld voor". Fucking 13 euroquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Irritant he, mensen die niet mee willen, bij mij bleek dat er allemaal mensen die wel mee wilden op vakantie waren, en anderen het niet leuk genoeg vonden. Nu ga ik met de zus van de vriendin van een vriend van me
Vooral het idee dat we om 20:30 weer buiten staan, ja...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef -skippybal- het volgende:
Skippybal heeft absoluut geen waanbeelden (tegenwoordig niet meer helaas). Ik vind het gewoon kut dat een optreden zó vroeg begint. Nachtmens enzo...
Klikken en slepen? Of Control/Appeltje+A?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en spoilertags zijn irritant als je met een touchpad werkt
Niet zeiken, dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef -skippybal- het volgende:
Skippybal heeft absoluut geen waanbeelden (tegenwoordig niet meer helaas). Ik vind het gewoon kut dat een optreden zó vroeg begint. Nachtmens enzo...
Oh en spoilertags zijn irritant als je met een touchpad werkt
Dequote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:36 schreef n0r het volgende:
Even een laatste keer MGMT luisteren voor morgen
Ik ben de krullenbos met witte broek met blauw shirt
bedoel jequote:dorpshippie
Nou, dan maar het áltijd bruisende nachtleven van Nijmegen induiken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:31 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Vooral het idee dat we om 20:30 weer buiten staan, ja...
Dat verandert pas als de nieuwe weekstatistieken worden opgemaakt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:19 schreef frame-saw het volgende:
Tracks played: 4
Kijk nou hoe zielig ik ben op Last.FM. Al klopt er niets van, ik heb gister alles verwijderd maar toch staan mn weekly top artists van vorige week er nog en alle tracks played. Alleen de top artists overall zijn weg. Maar ik kan ook gewoon terug in de geschiedenis. Oké het kan 24 uur duren maar het is al zeker 18 uur geleden dat ik het heb gedaan
Of naar Smackdown erna (Drum&Bass grote zaalquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:41 schreef jakkop het volgende:
[..]
Nou, dan maar het áltijd bruisende nachtleven van Nijmegen induiken.
Dat zal inderdaad ge-wel-dig zijn om 20.30quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:41 schreef jakkop het volgende:
[..]
Nou, dan maar het áltijd bruisende nachtleven van Nijmegen induiken.
Aight, vage shit.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat verandert pas als de nieuwe weekstatistieken worden opgemaakt.
Moet werkenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:49 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaan er nog meer Bevrijdingsfestivalletjes pakken?
Ik ben vanaf eind van de middag/begin van de avond te vinden in Wageningen
Daar ga ik ook heen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:49 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaan er nog meer Bevrijdingsfestivalletjes pakken?
Ik ben vanaf eind van de middag/begin van de avond te vinden in Wageningen
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:22 schreef frame-saw het volgende:
6 mei wordt de bom.
Born Ruffians, Jamie Lidell, These New Puritans en White Rabbits voor 10 euro. Oké die 10 euro zijn voor Hawsley Workman die ik dan weer niet ken
Dat is rap gegaan.quote:
Dan heb ik volgens mij wel redelijk bij je in de buurt gestaanquote:Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef jakkop het volgende:
@AMDB: ik stond de hele tijd rechts vooraan tegen een pilaar geleund, ik was echt hondsziek.Bij Kids stond ik op zo'n muurtje.
En de toegift was zeker vetDie gitarist (die overigens supergoed was!
) die met 3 blikjes bier aan komt rennen, er 2 weg geeft, iedereen zit te gillen om die laatste en vervolgens... trekt hij em zelf open, en at/ad em retesnel.
En hoe de zanger danste bij het begin van cindy lauper
Met die hoofdbandquote:Op zondag 4 mei 2008 15:08 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en wie moest bij de zanger ook steeds aan Axl Rose denken?
Ik heb jou trouwens helemaal niet meer gezien. Ik stond ergens aan de linkerkant van het publiek.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:57 schreef -skippybal- het volgende:
Volgens mij heb ik ook naast AMDB en Jakkop gestaan
En ik heb ook voor het eerst sinds jaren een shirtje gekocht. Ook al heeft 'ie volgens mij niks met MGMT te maken
Was dat?quote:Op zondag 4 mei 2008 01:44 schreef Aisumasen het volgende:terug.
Je gaat toch nog wel even langs de Dakota? Must als je toch in NYC bent.
Ja. Vind het één van de beste Nederlandstalige rapnummers die ik ken. De rest van de EP 'Ondergronds Verzet' is ook best indrukwekkend, net zoals de documentaire van de RVU.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vanwege de dodenherdenking, zeker? Heb dat nummer lang niet meer gehoord.
Die shirts waren tof, ja!quote:Op zondag 4 mei 2008 14:57 schreef -skippybal- het volgende:
Volgens mij heb ik ook naast AMDB en Jakkop gestaan
En ik heb ook voor het eerst sinds jaren een shirtje gekocht. Ook al heeft 'ie volgens mij niks met MGMT te maken
Is me niet opgevallenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:46 schreef Aisumasen het volgende:
Heeft iemand de enige echte Neger des Heils nog gespot in het publiek, trouwens?
Retourtje Elst-Nijmegen-Heyendaal is even duur als een retourtje Nijmegen-Nijmegen-Heyendaalquote:Op maandag 5 mei 2008 11:00 schreef jakkop het volgende:
En wat vaag trouwens; een retourtje arnhem-nijmegen is even duur als een retourtje arnhem-nijmegen heyendaal. Dus een retourtje Nijmegen-Nijmegen Heyendaal is gratis?
die cd van DCfC is al een tijdje gelekt, hij luistert lekker weg maar vind hem nog niet zo goed als de vorige.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:22 schreef MaJo het volgende:
De nieuwe Death Cab for Cutie is gelektEn hij is goed
Nog niet echt een uitschieter a la I will follow you into the Dark ontdekt, maar het is juist een evenwichtige plaat en alles klinkt goed
Checken dus
En voor de mensen die nog geen Madrugada fan zijn: gaat dat checken! Wat een super muziekVooral Honey Bee en Look Away van het nieuwe album zijn prachtig
En Electric als beste 'oud' nummer
Fixkes is wel in Zwollequote:Op maandag 5 mei 2008 11:25 schreef frame-saw het volgende:![]()
Wat wordt Zwolle vandaag toch indie![]()
Had ik maar geld voor een retourtje Groningen, dat is pas de indie shit.
Tsja. Ik heb net Shane Shu gezien en ben even naar huis, moet nog een heel werkstuk inleveren woensdag. Heb morgen geen tijd dus tsja. Was ook wel even bloedheet zeg.quote:
Misschien omdat je naar de 1 april grap hebt zitten luisterenquote:Op maandag 5 mei 2008 11:41 schreef TomR het volgende:
[..]
die cd van DCfC is al een tijdje gelekt, hij luistert lekker weg maar vind hem nog niet zo goed als de vorige.
Het is zeker bloedheet. Vooral als je moet leren.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:03 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Tsja. Ik heb net Shane Shu gezien en ben even naar huis, moet nog een heel werkstuk inleveren woensdag. Heb morgen geen tijd dus tsja. Was ook wel even bloedheet zeg.
quote:Op maandag 5 mei 2008 17:50 schreef JeroenV het volgende:
(...) waren hun het dus. (...)
oke, chillquote:Op maandag 5 mei 2008 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien omdat je naar de 1 april grap hebt zitten luisteren? Voor zover ik weet is ie eergister pas echt gelekt, alle eerdere versies zijn nep
ben het nu aan het luisteren, doet mij een beetje aan als I am kloot.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:22 schreef MaJo het volgende:
En voor de mensen die nog geen Madrugada fan zijn: gaat dat checken! Wat een super muziekVooral Honey Bee en Look Away van het nieuwe album zijn prachtig
En Electric als beste 'oud' nummer
Wat heb jij geslikt?quote:Op maandag 5 mei 2008 17:50 schreef JeroenV het volgende:
Op bedrijdingsdag niet zoveel gedaan, voor het eerst in jaren in ieder geval niet weg geweest.
Hoor nu de nieuwe single van Infadels op de radio.
Tenminste, ik dacht hey een leuk nummer. Ging kijken wie het was waren hun het dus.
Maar het lijkt niet op Infadels. Al zijn ze het dus wel.
Ofzo.
Dat was ook ons planquote:Op maandag 5 mei 2008 17:18 schreef n0r het volgende:
Vond zo'n vroege show best chill, naderhand in Kronenburgerpark nagenoten met een biertje en pretsjekkie, heerlijk.
Lobbyen voor een medeganger komt later welquote:Je opdracht is verwerkt
Je bestelling is gelukt.
Lol je hebt dus naar de nepversie zitten luisteren?quote:
Moet I am Kloot nog eens gaan checkenquote:ben het nu aan het luisteren, doet mij een beetje aan als I am kloot.
jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lol je hebt dus naar de nepversie zitten luisteren?![]()
De echte versie is echt tof
[..]
Ik zou ook niet echt rekenen op iets dat op Madrugada lijktquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet I am Kloot nog eens gaan checkenMaar als het erop lijkt zal het wel tof zijn
Hoewel Grobbel dat dus betwijfelt
Hehe p0wnedquote:
I Am Kloot is wel een goede band, maar lijkt in de verste verte niet op Madrugada, sorry.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lol je hebt dus naar de nepversie zitten luisteren?![]()
De echte versie is echt tof
[..]
Moet I am Kloot nog eens gaan checkenMaar als het erop lijkt zal het wel tof zijn
Hoewel Grobbel dat dus betwijfelt
Dit geld ook voor mijquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:09 schreef jakkop het volgende:
Jamaar ik sta er zo slecht voor dat ik 's middags én 's avonds moet leren
Infadels 12 meiquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:12 schreef portie het volgende:
pinkpop is na de examens .. dus telt niet mee
en is niet eens een concert![]()
http://www.last.fm/user/Grobbel/events/quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:05 schreef JeroenV het volgende:
Over welke vette concerten hebben jullie het allemaal?
Want ik heb alleen Pinkpop op mijn agenda staan voorlopig
Dankquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:30 schreef frame-saw het volgende:
Foei foei! Nou, veel succes dan maar?
19 meiquote:Wanneer is het eerste examen?
HAVOquote:Doe je trouwens Havo of Vwo?
Ik wil ook filosofie, maar kan niet bij mij op school.quote:Ik vond de examens van Havo namelijk een eitje, behalve economie en geschiedenisEn filosofie was zo makkelijk, daar had ik met mijn niet-leren nog een 8.7 voor
Slagsmalsklubben (staat nog in mn sig maar ik ga er toch maar niet heen), blood red shoes...en nog wat dingen die ik vergeetquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:05 schreef JeroenV het volgende:
Roger Waters, want mijn pa vind niet dat ik het verdien om met hem er naartoe te gaan en niemand wil mee vlak voor de examens.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:05 schreef JeroenV het volgende:
Nieuwe Death Cab is inderdaad gelektquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef Thijsssss het volgende:
Zo, weekje weg, gelijk bijna heel een topic vol, bedankt...
Las dat DCfC 'uit' was? Nog meer nieuws? Nieuwe Ed Rec Vol 3 ofzo?
En je plan was nog wel zo slim.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:07 schreef frame-saw het volgende:
Wat een kutavond.
Hawksley Workman begon zo rond negenen pas, terwijl het om 7 uur zou beginnen. Born Ruffians was afgelast, en toen eindelijk These New Puritans begon te spelen was het elf uur en moest ik richting huis![]()
Dus ik heb alleen Jamie Lidell zien spelen en dat was nogal saai. Al is het wel een goede artiest
1 woord, 1 lettergreep, 1ste lettergreep: NEEquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:55 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben nog steeds chagrijnig. Maar These New Puritans was ook nog geen halfuur, bleek later.
Zou ik mn geld kunnen terug vragen? Voor mijn Hawksley Workman kaartje?
Die kerel was trouwens wel geniaal op het podium, heb één liedje gezien maar hij maakte mijn avond een beetje goed.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:36 schreef -skippybal- het volgende:
Wut??!! Infadels op een festival?! GRATIS??!!
[ afbeelding ]
Die setlistquote:01 All I Need
02 Bodysnatchers
03 There There
04 Reckoner
05 The Gloaming
06 Morning Bell
7 Nude
08 How To Disappear Completely
09 15 Step
10 Weird Fishes/Arpeggi
11 Idioteque
12 Bulletproof…I Wish I Was
13 Where I End And You Begin
14 Airbag
15 Everything In Its Right Place
16 The National Anthem
17 Videotape
Encore 1
18 Optimistic
19 Just
20 Faust Arp
21 Exit Music (for a film)
22 Bangers + Mash
Encore 2
23 House of Cards
24 Street Spirit
Ik ga ze in ieder geval in Tivoli zienquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:34 schreef jakkop het volgende:
Ze staan rond die tijd echt veel in NL. Oosterpoort, Tivoli, Effenaar, Paard, Doornroosje en Mezz. En dat festival dus. MaJo, ga voor de 12.
Oeh nicequote:Op woensdag 7 mei 2008 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
Tour van Radiohead is begonnen.
[..]
Die setlistZal wel niet zo heel veel verschillen als hier over twee maandjes denk ik. Alleen jammer dat er geen Last Flowers in zit.
Er bestaan geen mislukte avonden, alleen avonden waar je iets van kunt leren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:28 schreef frame-saw het volgende:
Hoezo, er is al bijna 7 uur niets gepost?
En ik ben nog steeds pissed over mijn mislukte avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |