hele nacht&dag in arnhem gebleven? Het was echt niet normaal druk weerquote:Op woensdag 30 april 2008 23:59 schreef AMDB het volgende:
Net thuis uit Arnhem, we hadden verwacht met zijn 21-en () koninginnedag te vieren, tot die opsomming kwamen we nadat we verschillende vriendengroepen bij elkaar opgeteld hadden, die mee zouden gaan. Uiteindelijk waren we dus met 13, en na anderhalf uur waren we nog maar met z'n vieren
Koninginnenacht van 21.00 tot 3.00 ofzo in Arnhem geweest, gister op Koninginnenacht van 16.00 tot 23.00 in Arnhem geweest. Maar was zeker wel gezellig, ben wel geen enkele keer op de korenmarkt geweest, daar was het zo rampzalig druk.quote:Op donderdag 1 mei 2008 02:45 schreef TomR het volgende:
[..]
hele nacht&dag in arnhem gebleven? Het was echt niet normaal druk weer![]()
net thuis uit Nijmegen/Arnhem hiero. 3 uur slaap gehad hiero...volgende keer echt wel vrij vragen op het werk en niet met mn duffe kop zorgen dat ik moet werken 's ochtends. Geen aanrader
![]()
Oranje pop was best wel saai eigenlijk qua optredens
Ik vond FR echt vet, The Courteeners waren een beetje suf en Cheeky was wel tof.quote:Op donderdag 1 mei 2008 02:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
terug van London Calling Queensday. Tot mijn grote verassin vond ik Cheeky Cheeky and the Nosebleeds de bestte band vandaag
ja die heb ik beide dagen ook zoveel mogelijk proberen te vermijden, van de ene kant naar de andere kant lopen kost daar al bijna een uurquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Koninginnenacht van 21.00 tot 3.00 ofzo in Arnhem geweest, gister op Koninginnenacht van 16.00 tot 23.00 in Arnhem geweest. Maar was zeker wel gezellig, ben wel geen enkele keer op de korenmarkt geweest, daar was het zo rampzalig druk.
Ze zitten op het label van bekenden en ik word betaald om ze te promoten. Sssst.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:04 schreef frame-saw het volgende:
En zo geweldig is The Hot Stewards nou ook weer niet![]()
Oeh, je bent er achter dat het geen vage black-metalband is?quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:03 schreef MaJo het volgende:
Gaan er meer morgen naar Madrugada?
Hehe inmiddels wel jaquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oeh, je bent er achter dat het geen vage black-metalband is?
En ik wil wel, maar ik kan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |