quote:
Helaas.

Al moet ik zeggen dat ik klassieker 'YMCA' natuurlijk wel op vinyl single heb, wie niet? De Full Force-aanschaf kwam door een impulsieve aankoop in een '10 voor 1 euro'-bak.

.
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:01 schreef -skippybal- het volgende:[..] en een week later voor de rechter moet staan voor m'n extreem criminele activiteit van het drinken van van een biertje op straat

[..]
Wacht even, je kreeg daar toch (enkel) een boete voor?
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 18:48 schreef -skippybal- het volgende:MGMT is toch niet zo hipperdehip als ik had gedacht. Het is nog steeds niet uitverkocht

[..]
Dat viel mij ook al tegen, ja!

Maar goed, het is nu alsnog uitverkocht.
quote:
Op zondag 27 april 2008 16:35 schreef KneiterS het volgende:Miles stond gister opeens naast me op London Calling! En nu heb ik een Last Shadow Puppets single met persoonlijke boodschap!
Tof! Hoe waren The Rascals?
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:50 schreef lienelien het volgende:[..] Maargoed, jullie stonden dus tussen/waren 2 van de kudde blije dozen die tegen het podium aan geplet stonden, tussen Chris en Keith in?
Wat is dat toch met We Are Scientists en de 'kudde blije dozen' die daar op afkomen

?
Ik werd in Tivoli de Helling ook omringd door zulk volk. Op sommige moment niets mis mee, verder.
Al wordt het gegil wel irritant na een poosje

.
Ik liep maandagavond langs de Melkweg, en wilde WAS best nog een keertje zien. Maar ik heb me ingehouden, hehe. Zo'n band 2 keer in één maand is weer wat te veel van het goede, en ze spelen toch wel op alle festivals. Al vond ik ze in Tivoli de Helling wel strak, hoor!
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:22 schreef frame-saw het volgende:6 mei wordt de bom.
Born Ruffians, Jamie Lidell, These New Puritans en White Rabbits voor 10 euro. Oké die 10 euro zijn voor Hawsley Workman die ik dan weer niet ken

Pardon? Alleen Jamie Lidell 'los' kost toch al 17.50? Jij verstopt je backstage als de zaal wordt leeggeveegd? Uitleg gaarne

. Ik was van plan om naar Jamie Lidell te gaan, maar vind dat nieuwe album zó vreselijk kut dat ik daar maar snel weer van af heb gezien. Daar komt bij dat ik ook van plan was om naar Mark Ronson te gaan, een dag daarna. Maar dat is ondertussen (zoals verwacht) uitverkocht geraakt, en ook hij komt vast wel weer op alle festivals. Jamie Lidell ook trouwens. Wie niet, eigenlijk?

quote:
Op donderdag 1 mei 2008 16:27 schreef -skippybal- het volgende:[..] Ik heb nog wel kunnen
rampeneren bij Partysquad

. Camp is tof!
Ik heb het Kerkplein beide dagen met succes kunnen vermijden, alhoewel ik helaas een kwartier Paupersquad heb meegekregen. Situatieschets van het podium: één gozer die al bestaande (gejatte) deuntjes vanaf CD draait, inclusief rappert vanaf CD. En daarnaast staat een andere gozer die kleine stukjes meerapt met de plaat. Right...