joaaahquote:
Een high-tech wc? Het geeft een klysmabehandeling na afloop?quote:Op zondag 27 april 2008 14:58 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
joaaah![]()
Ik hoorde trouwens gister om half 3 's nachts The Age of the Understatement in zo'n steriele Duitse high tech Sanitraum WC langs de snelweg.
Inclusief natuurgeluiden (oerwoudvogels) en dan een onderbreking met zwoele Duitse stem 'wilkommen bei Sanitraum..blabla' en van die poortjes met bonnen en sensoren overal en bewegende wcbrillen.quote:Op zondag 27 april 2008 21:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een high-tech wc? Het geeft een klysmabehandeling na afloop?
Half 10quote:Op zondag 27 april 2008 22:00 schreef TomR het volgende:
lc was echt te vet weer, vanochtend om 9.30 thuis al, brakheid roeleertow en tvp
Ben je er vanavond ook weer bij?quote:Op zondag 27 april 2008 21:49 schreef Love Mae King het volgende:
*kuch*
Was wel van plan, maar ga het niet reddenquote:
Ah jammer...quote:Op maandag 28 april 2008 13:12 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Was wel van plan, maar ga het niet redden
Doe je de jongens de groeten van mij?
quote:Op maandag 28 april 2008 17:09 schreef Krissinas het volgende:
Kaartje voor Death Cab For A Cutie is in the pokcet.
C'est une hint?quote:
Ik wist toch al niet meer zeker of ik naar LC-Koninginnedag ga, en dit lijkt me duidelijk een teken dat ik niet moet gaan.quote:Op maandag 28 april 2008 18:51 schreef frame-saw het volgende:
Jakkop, ik kan het lidmaatschap echt nergens meer vinden. Ik zal nog eens in mijn tassen kijken, maar volgens mij is ie pleite
Deze post is echt kut haha. Maar ik lust geen bier stiekem, alleen voor de vormquote:Op maandag 28 april 2008 20:00 schreef jakkop het volgende:
Hieperdeflieperdepiep HOERA!![]()
[quote]Op maandag 28 april 2008 18:51 schreef frame-saw het volgende:
Jakkop, ik kan het lidmaatschap echt nergens meer vinden. Ik zal nog eens in mijn tassen kijken, maar volgens mij is ie pleite
[/quote]
Ik wist toch al niet meer zeker of ik naar LC-Koninginnedag ga, en dit lijkt me duidelijk een teken dat ik niet moet gaan.![]()
Als ik wel ga wil ik je trouwens best dat biertje geven hoor.
ja iets met de laatste nachttrein missen en daardoor 2 uur op utrecht cs door moeten brengen tot de eerste trein gingquote:Op maandag 28 april 2008 10:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Half 10![]()
En ik ben nog steeds niet over mijn brakheid heen terwijl ik zaterdag al om half 4 in een of ander bed lag.
Respect voor Orange, wij zijn lekker dichtquote:Op maandag 28 april 2008 23:33 schreef Grobbel het volgende:
Op zich overleef ik dat kutweer nog wel op koninginnedag. Ga dan toch de hele dag werken voor een schandalig hoog loon (26 euro per uur), dus dat het die dag geen terrasweer gaat worden, zal me verder worst wezen.
Ik zie tegen die tijd wel hoe het weer is.quote:Op maandag 28 april 2008 23:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Respect voor Orange, wij zijn lekker dicht(maar ik krijg toch wel even mooi 1,6 uur betaald omdat het een feestdag is. Woehoe!!
)
Ga je in de avond trouwens nog wel Oranjepop of whatever pakken?
Nou ja, zolang ze maar opgekrast zijn tegen de tijd dat de verbouwingen eindelijk eens een keer gaan beginnen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:43 schreef -skippybal- het volgende:
Tof zeg! Is trouwens maar een kwestie van tijd voor het gekraakt is
Over kraken gesproken, hoe zit het nu met de de Doornroosje die naar het oude Postgebouw zou gaan? Ik kijk er op dit moment over uit en zie prachtige piraten- en anarchovlaggenLijkt me sterk dat de Roosje gaat huilen bij de gemeente om ze er uit te waterstralen...
Waarom hebben we jullie niet gezien? SnowCockroach en ik waren er van overtuigd dat jullie er niet waren hihi. En omg, Keith. Wat een heerlijke vent! We hadden hem voor het concert al zien lopen toen wij als 2 mongolen op het stoepje voor de Melkweg zatenquote:Op dinsdag 29 april 2008 02:22 schreef lienelien het volgende:
Ik moet m'n vriendje maar eens dumpen. Ik ben verliefd op Keith
Al wassie vanavond wel ietsie raar
quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:22 schreef lienelien het volgende:
Ik moet m'n vriendje maar eens dumpen. Ik ben verliefd op Keith
Al wassie vanavond wel ietsie raar
Tijd voor een dweil.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:21 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Waarom hebben we jullie niet gezien? SnowCockroach en ik waren er van overtuigd dat jullie er niet waren hihi. En omg, Keith. Wat een heerlijke vent! We hadden hem voor het concert al zien lopen toen wij als 2 mongolen op het stoepje voor de Melkweg zaten
indeed, kwam hij ineens achter die vieze ouwe Volvo vandaanquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:21 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Waarom hebben we jullie niet gezien? SnowCockroach en ik waren er van overtuigd dat jullie er niet waren hihi. En omg, Keith. Wat een heerlijke vent! We hadden hem voor het concert al zien lopen toen wij als 2 mongolen op het stoepje voor de Melkweg zaten
Bier is inmiddels veranderd in wijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:18 schreef frame-saw het volgende:
Ga met mij mee naar LC.
Als ik dan een wijntje van je mag
Dat was jij ja?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:59 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
En ik heb Keith gezoend tijdens mijn favoriete nummer! ha-ha [sub]irrante kutfan
![]()
Ik stond op het balkon ivm m'n gebroken sleutelbeenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:21 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Bespeur ik daar jaloezie?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:50 schreef lienelien het volgende:
Maargoed, jullie stonden dus tussen/waren 2 van de kudde blije dozen die tegen het podium aan geplet stonden, tussen Chris en Keith in?
Ok, nee die doos dacht ik dat ze was jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:57 schreef NevermindMe het volgende:
We waren niet die vage wijven waarvan die ene op het podium klom om Keith een kusje te geven![]()
SnowCockroach bedoelde tijdens Textbook, toen hij het punlik inkwam. En we stonden vrij ver links, tussen vrij veel blije dozen ook ja.
Ik heb een setlist, een gesigneerd kaartje (door alle 4) een plectrum van Keith, een euro van Keith (jajaquote:
Samen oprichten? En dan worden we heul beroemd en dan gaan we alle vrouwelijke IBISGOTD-posters negeren, en dan worden ze depressief en dan kappen ze met hun werk en dan gaan ze heroine gebruiken en dan belanden ze in de goot enzo. Deal?quote:
Jesus, wat een taferelen. Hoezo ligt de boybandcultuur op z'n gat?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ok, nee die doos dacht ik dat ze was ja
Iedereen die in de buurt van Keith stond heeft 'm aangerand toen 'ie het publiek in liep![]()
Ja, dat klinkt als een stuk normaler fangedrag.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:10 schreef lienelien het volgende:
Ik heb een setlist, een gesigneerd kaartje (door alle 4) een plectrum van Keith, een euro van Keith (jaja) en ik heb Keith, Chris, Adam en Max allemaal gesproken na het vorige concert (in tivoli) dus ehh, neuhh
Oh en ik heb zowel Max als Keith en Adam (Chris had huwelijksproblemen en stond dus steeds buiten oid) geleerd om 'achtentachtig allemachtig prachtige grachten' te zeggen
Deal, ik speel wel tamboerijn en triangel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:15 schreef jakkop het volgende:
[..]
Samen oprichten? En dan worden we heul beroemd en dan gaan we alle vrouwelijke IBISGOTD-posters negeren, en dan worden ze depressief en dan kappen ze met hun werk en dan gaan ze heroine gebruiken en dan belanden ze in de goot enzo. Deal?
first love vind ik ook niet echt geweldig.. Sommige andere nummers wel, vind het vooral lekker als achtergrondmuziek tijdens 't leren oid. Live was het iig een stuk beterquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb van de week trouwens pas voor het eerst iets van Uffie gehoord (de single 'First Love'), maar kan iemand uitleggen wat daar zo bijzonder aan is? Beetje flauwe electroplaat met meer vocoder dan in het post-Cher tijdperk zou moeten mogen. Is de rest van haar werk in dezelfde categorie, of heb ik nu gewoon een matig nummer uit haar oeuvre te pakken en is de rest totaal onvergelijkbaar?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:19 schreef Grobbel het volgende:
Ja, dat klinkt als een stuk normaler fangedrag.
Ah, op die fiets. Ik vind de (minimal) techno van Ellen Allien altijd wel geschikt voor studeren.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
first love vind ik ook niet echt geweldig.. Sommige andere nummers wel, vind het vooral lekker als achtergrondmuziek tijdens 't leren oid. Live was het iig een stuk beter
Ik wil ook in een band!quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Deal, ik speel wel tamboerijn en triangel.
Ik voel gewoon dat dit een succes gaat worden
Jazeker!quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:58 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik wil ook in een band!
Al heb ik al 3 andere bandleden opgetrommeld, waarvan 2 a-muzikaal (waaronder ik).
Die andere twee kunnen drummen en gitaarspelen dus ik ga gewoon gillen en dom dansen, zo zijn er wel meer bandjes toch?
Dank jequote:Op dinsdag 29 april 2008 19:04 schreef jakkop het volgende:
Okee. Ik weet een naam.
AMDB& The Indie Two.
Ik heb het geduld niet om gitaar te leren spelen, huisgenoot is er wel mee bezig, maar ik ben het altijd erg snel weer zat.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:05 schreef frame-saw het volgende:
Ach, als ik weer geld heb koop ik een gitaarbarrel en ga ik via youtubefilmpjes gitaar leren spelenAl zeg ik dat al 2 jaar.
Ach, ik heb al een jaar of 7 een gitaar onaangeroerd in de kast staan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb het geduld niet om gitaar te leren spelen, huisgenoot is er wel mee bezig, maar ik ben het altijd erg snel weer zat.
Geef hier!quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach, ik heb al een jaar of 7 een gitaar onaangeroerd in de kast staan.
...En op de een of andere manier blijf ik toch nog de hoop houden dat ik er ooit een keer echt de moeite voor ga nemen.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...En op de een of andere manier blijf ik toch nog de hoop houden dat ik er ooit een keer echt de moeite voor ga nemen.
die met dat donkere haar en terug in het publiek geduwd werd? neen.quote:
Waar koop jij wekkers?!quote:Op woensdag 30 april 2008 10:19 schreef frame-saw het volgende:
Ik zag mijn roze bed, dus nee.
Mijn koninginnedag begon wel indie met Los Campesinos!, mijn wekker![]()
Dat belooft wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |