first love vind ik ook niet echt geweldig.. Sommige andere nummers wel, vind het vooral lekker als achtergrondmuziek tijdens 't leren oid. Live was het iig een stuk beterquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb van de week trouwens pas voor het eerst iets van Uffie gehoord (de single 'First Love'), maar kan iemand uitleggen wat daar zo bijzonder aan is? Beetje flauwe electroplaat met meer vocoder dan in het post-Cher tijdperk zou moeten mogen. Is de rest van haar werk in dezelfde categorie, of heb ik nu gewoon een matig nummer uit haar oeuvre te pakken en is de rest totaal onvergelijkbaar?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:19 schreef Grobbel het volgende:
Ja, dat klinkt als een stuk normaler fangedrag.
Ah, op die fiets. Ik vind de (minimal) techno van Ellen Allien altijd wel geschikt voor studeren.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
first love vind ik ook niet echt geweldig.. Sommige andere nummers wel, vind het vooral lekker als achtergrondmuziek tijdens 't leren oid. Live was het iig een stuk beter
Ik wil ook in een band!quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Deal, ik speel wel tamboerijn en triangel.
Ik voel gewoon dat dit een succes gaat worden
Jazeker!quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:58 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik wil ook in een band!
Al heb ik al 3 andere bandleden opgetrommeld, waarvan 2 a-muzikaal (waaronder ik).
Die andere twee kunnen drummen en gitaarspelen dus ik ga gewoon gillen en dom dansen, zo zijn er wel meer bandjes toch?
Dank jequote:Op dinsdag 29 april 2008 19:04 schreef jakkop het volgende:
Okee. Ik weet een naam.
AMDB& The Indie Two.
Ik heb het geduld niet om gitaar te leren spelen, huisgenoot is er wel mee bezig, maar ik ben het altijd erg snel weer zat.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:05 schreef frame-saw het volgende:
Ach, als ik weer geld heb koop ik een gitaarbarrel en ga ik via youtubefilmpjes gitaar leren spelenAl zeg ik dat al 2 jaar.
Ach, ik heb al een jaar of 7 een gitaar onaangeroerd in de kast staan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb het geduld niet om gitaar te leren spelen, huisgenoot is er wel mee bezig, maar ik ben het altijd erg snel weer zat.
Geef hier!quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach, ik heb al een jaar of 7 een gitaar onaangeroerd in de kast staan.
...En op de een of andere manier blijf ik toch nog de hoop houden dat ik er ooit een keer echt de moeite voor ga nemen.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...En op de een of andere manier blijf ik toch nog de hoop houden dat ik er ooit een keer echt de moeite voor ga nemen.
die met dat donkere haar en terug in het publiek geduwd werd? neen.quote:
Waar koop jij wekkers?!quote:Op woensdag 30 april 2008 10:19 schreef frame-saw het volgende:
Ik zag mijn roze bed, dus nee.
Mijn koninginnedag begon wel indie met Los Campesinos!, mijn wekker![]()
Dat belooft wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |