indeed, kwam hij ineens achter die vieze ouwe Volvo vandaanquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:21 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Waarom hebben we jullie niet gezien? SnowCockroach en ik waren er van overtuigd dat jullie er niet waren hihi. En omg, Keith. Wat een heerlijke vent! We hadden hem voor het concert al zien lopen toen wij als 2 mongolen op het stoepje voor de Melkweg zaten
Bier is inmiddels veranderd in wijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:18 schreef frame-saw het volgende:
Ga met mij mee naar LC.
Als ik dan een wijntje van je mag
Dat was jij ja?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:59 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
En ik heb Keith gezoend tijdens mijn favoriete nummer! ha-ha [sub]irrante kutfan
![]()
Ik stond op het balkon ivm m'n gebroken sleutelbeenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:21 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Waarom hebben we jullie niet gezien? SnowCockroach en ik waren er van overtuigd dat jullie er niet waren hihi. En omg, Keith. Wat een heerlijke vent! We hadden hem voor het concert al zien lopen toen wij als 2 mongolen op het stoepje voor de Melkweg zaten
Bespeur ik daar jaloezie?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:50 schreef lienelien het volgende:
Maargoed, jullie stonden dus tussen/waren 2 van de kudde blije dozen die tegen het podium aan geplet stonden, tussen Chris en Keith in?
Ok, nee die doos dacht ik dat ze was jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:57 schreef NevermindMe het volgende:
We waren niet die vage wijven waarvan die ene op het podium klom om Keith een kusje te geven![]()
SnowCockroach bedoelde tijdens Textbook, toen hij het punlik inkwam. En we stonden vrij ver links, tussen vrij veel blije dozen ook ja.
Ik heb een setlist, een gesigneerd kaartje (door alle 4) een plectrum van Keith, een euro van Keith (jajaquote:
Samen oprichten? En dan worden we heul beroemd en dan gaan we alle vrouwelijke IBISGOTD-posters negeren, en dan worden ze depressief en dan kappen ze met hun werk en dan gaan ze heroine gebruiken en dan belanden ze in de goot enzo. Deal?quote:
Jesus, wat een taferelen. Hoezo ligt de boybandcultuur op z'n gat?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ok, nee die doos dacht ik dat ze was ja
Iedereen die in de buurt van Keith stond heeft 'm aangerand toen 'ie het publiek in liep![]()
Ja, dat klinkt als een stuk normaler fangedrag.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:10 schreef lienelien het volgende:
Ik heb een setlist, een gesigneerd kaartje (door alle 4) een plectrum van Keith, een euro van Keith (jaja) en ik heb Keith, Chris, Adam en Max allemaal gesproken na het vorige concert (in tivoli) dus ehh, neuhh
Oh en ik heb zowel Max als Keith en Adam (Chris had huwelijksproblemen en stond dus steeds buiten oid) geleerd om 'achtentachtig allemachtig prachtige grachten' te zeggen
Deal, ik speel wel tamboerijn en triangel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:15 schreef jakkop het volgende:
[..]
Samen oprichten? En dan worden we heul beroemd en dan gaan we alle vrouwelijke IBISGOTD-posters negeren, en dan worden ze depressief en dan kappen ze met hun werk en dan gaan ze heroine gebruiken en dan belanden ze in de goot enzo. Deal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |