Niet zeiken, dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef -skippybal- het volgende:
Skippybal heeft absoluut geen waanbeelden (tegenwoordig niet meer helaas). Ik vind het gewoon kut dat een optreden zó vroeg begint. Nachtmens enzo...
Oh en spoilertags zijn irritant als je met een touchpad werkt
Dequote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:36 schreef n0r het volgende:
Even een laatste keer MGMT luisteren voor morgen
Ik ben de krullenbos met witte broek met blauw shirt
bedoel jequote:dorpshippie
Nou, dan maar het áltijd bruisende nachtleven van Nijmegen induiken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:31 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Vooral het idee dat we om 20:30 weer buiten staan, ja...
Dat verandert pas als de nieuwe weekstatistieken worden opgemaakt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:19 schreef frame-saw het volgende:
Tracks played: 4
Kijk nou hoe zielig ik ben op Last.FM. Al klopt er niets van, ik heb gister alles verwijderd maar toch staan mn weekly top artists van vorige week er nog en alle tracks played. Alleen de top artists overall zijn weg. Maar ik kan ook gewoon terug in de geschiedenis. Oké het kan 24 uur duren maar het is al zeker 18 uur geleden dat ik het heb gedaan
Of naar Smackdown erna (Drum&Bass grote zaalquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:41 schreef jakkop het volgende:
[..]
Nou, dan maar het áltijd bruisende nachtleven van Nijmegen induiken.
Dat zal inderdaad ge-wel-dig zijn om 20.30quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:41 schreef jakkop het volgende:
[..]
Nou, dan maar het áltijd bruisende nachtleven van Nijmegen induiken.
Aight, vage shit.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat verandert pas als de nieuwe weekstatistieken worden opgemaakt.
Moet werkenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:49 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaan er nog meer Bevrijdingsfestivalletjes pakken?
Ik ben vanaf eind van de middag/begin van de avond te vinden in Wageningen
Daar ga ik ook heen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:49 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaan er nog meer Bevrijdingsfestivalletjes pakken?
Ik ben vanaf eind van de middag/begin van de avond te vinden in Wageningen
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:22 schreef frame-saw het volgende:
6 mei wordt de bom.
Born Ruffians, Jamie Lidell, These New Puritans en White Rabbits voor 10 euro. Oké die 10 euro zijn voor Hawsley Workman die ik dan weer niet ken
Dat is rap gegaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |