quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
er was eens een reeks zo mooi
serieuze discussies, maar ook veel geklooi
74 topics was het resultaat
maar toen werd men iets te adequaat
en viel 't STA ten prooi
failquote:
Hmm kan ook de audi a4 station pakken, authentieker enzquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En dan achter in jou "van" liggen vozenmits je er een lovevan a la Kelso van maakt
Audi doet het altijd goedquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hmm kan ook de audi a4 station pakken, authentieker enz
Die andere 13 zijn vast al weer uit elkaarquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar wel meedoen aan het programma
de Iquote:
Hmm, met Yoshi faalde ik nogal met Mario Kart voor de Wiiquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je hebt yashi btw toch niet afgeleid van
[ afbeelding ]
heeft ze zoveel achterbank ervaring danquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
De wiki is ook weer up to date, begint een aardig lijstje te worden.
Je moet elke link ff vervangen met [1] [2] [24] etcquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heeft ze zoveel achterbank ervaring dan
En dan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je moet elke link ff vervangen met [1] [2] [24] etc
Succes
Zal ik hem maar weer verpesten door mijzelf toe te voegen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh zo, ik vat 'm.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij moet H_M quoten..
Ik ken het.. Ik heb een zusje van 4 en een broertje van 6. Heel leuk en lief, maar ik ben wel dood na een middagje..quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:29 schreef swarmahoer het volgende:
zo, was bij mn nichtje gaan kijken zei ik tochlief zeg
zolang het vrijblijvend is zijn kleine kindjes heel leuk
en nee k heb geen goedkope importhoeren meegenomen
k ga nu naar vb niemand anders volgends mij,....?
najatot morgen.,..
Voor alles een eerste keerquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij moet H_M quoten..
En nee ik heb geen achterbank ervaring
Is goed hoorquote:Op zondag 27 april 2008 00:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfgbij de 100: het huwelijk 2 die nog maagd zijn maar in hun huis wel al een kidsroom hebben in gericht.. (dat huis gaan ze pas bewonen na dat ze getrouwd zijn) En de eerste huwelijksnacht gaan ze slapen.. en de tweede nacht wordt de nacht hooor!!! En Fieke blijft thuis voor de kinderen
Te kansloos.. No offence dj
Ik wilde ook een Audi, remember?quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 00:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik word opgevoed met audi mikkie..
en jah dj de eerste nacht waren ze te moe!
Nog beterquote:Op zondag 27 april 2008 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik doe wel gewoon aan sex voor het huwelijk hoor
Ik ben wel heel benieuwd inderdaadquote:Op zondag 27 april 2008 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja hadden we het al eerder over.. als er zo een baby is dan weet je genoeg
Ze moet eerst nog even langs CP's busjequote:Op zondag 27 april 2008 00:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nog beter
Na de meet bij mij slapen?.
quote:Op zondag 27 april 2008 00:19 schreef DJKoster het volgende:
En wat shufflet er langs op mijn Winamp?
Queen - The Wedding March
Tegelijk kan ookquote:Op zondag 27 april 2008 00:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg, ik wil geen tweede keus zijn hè.
Gelukkig, als je mijn liefje bent moet je wel monogaam zijnquote:Op zondag 27 april 2008 00:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja gelukkig ben ik niet zo'n slet dus zal het allemaal wel meevallen
Nu ga ik met een gerust hart naar m'n laatste aflevering One Tree Hill voor vanavond, en daarna lekker slapen.quote:
Maar die is al bezet door Martinquote:Op zondag 27 april 2008 00:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
D'r kwam toch nog een vrouw op de meet?
Ik niet..quote:Op zondag 27 april 2008 00:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Morgane komt ook!
Welke ep ben je nu dan? je had laatst toch over dat lucas met peyton aant zoenen was en dat brooke dat zag?quote:
Klopt. Inmiddels is Brooke er achter dat ze zwanger is...quote:Op zondag 27 april 2008 00:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Welke ep ben je nu dan? je had laatst toch over dat lucas met peyton aant zoenen was en dat brooke dat zag?
Moet je werken? Ik kom zo ff langs station, ga naar Rotterdam.quote:
Eindelijk me vriendje weer eens zienquote:Op zondag 27 april 2008 10:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, wat gaat er vanavond gebeuren?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Nee, woensdagavond pas weer.quote:Op zondag 27 april 2008 09:33 schreef Dupje het volgende:
Ja goeiemorgen he!
[..]
Moet je werken? Ik kom zo ff langs station, ga naar Rotterdam.
quote:Op zondag 27 april 2008 07:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Inmiddels is Brooke er achter dat ze zwanger is...
Wat is er vanavond dan?quote:Op zondag 27 april 2008 12:30 schreef swarmahoer het volgende:
zo, ook weer wakker
vanavond nog mensen die naar van buren gaan? zijn al 800 kaarten verkocht dus zal wel druk worden
house feestje met goede djsquote:Op zondag 27 april 2008 12:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat is er vanavond dan?
Ik moet gewoon stage lopen morgen hoorjullie met jullie vakantie
Jaquote:Op zondag 27 april 2008 12:30 schreef swarmahoer het volgende:
zo, ook weer wakker
vanavond nog mensen die naar van buren gaan? zijn al 800 kaarten verkocht dus zal wel druk worden
quote:Op zondag 27 april 2008 14:55 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja
Alleen dan wil ik niet zo zat zijn als gisteren, pff ik heb weer met iemand gezoend maar ik weet mij god niet hoe ze er uit zag
ik ben benieuwd eigelijk hoeveel mensen er daadwerkelijk op al die klote linkjes klikken... ik kijk er naar en denk ''ja en nu? ''quote:
Ja ik heb kaarten, ik ken de vriendin van een van die DJ's die moet draaienquote:Op zondag 27 april 2008 15:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
![]()
ik heb je niet gezien gister... en ben ook bij de boogy geweest dit keer
heb je al kaarten voor vanavond?
ik ken de dj zelfquote:Op zondag 27 april 2008 15:09 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja ik heb kaarten, ik ken de vriendin van een van die DJ's die moet draaien
Ja de DJ ken ik ook, maar z,n vriendin beterquote:Op zondag 27 april 2008 15:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ken de dj zelfmaar zie je vanavond wel dan
ik doe t licht
Ik vind 'm geniaalquote:
Nou Miss was wel snel met de Iquote:Op zondag 27 april 2008 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik boycot helemaal niets of niemand, er wordt hier niet of amper gemod dus vind 't wel best.
Je hebt 't echt niet gezien he, het was namelijk NIjmegenquote:
Welk programma heb je het over? (tv programma neem ik aan?)quote:Op zondag 27 april 2008 00:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfgbij de 100: het huwelijk 2 die nog maagd zijn maar in hun huis wel al een kidsroom hebben in gericht.. (dat huis gaan ze pas bewonen na dat ze getrouwd zijn) En de eerste huwelijksnacht gaan ze slapen.. en de tweede nacht wordt de nacht hooor!!! En Fieke blijft thuis voor de kinderen
Te kansloos.. No offence dj
welke film ga je ?quote:Op zondag 27 april 2008 16:57 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik ben gaaarr! Vanavond lekker met mijn moeder naar de film
potje catanquote:
Earth. Ben erg benieuwd, de trailer zag er heel mooi uit, terwijl ik normaal niet echt heel erg van de docu's ben...quote:
er staat imo toch in bij de 100: Het huwelijkquote:Op zondag 27 april 2008 17:05 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Welk programma heb je het over? (tv programma neem ik aan?)
Die staat volgens mij al een tijdje gewoon in de schappen toch?quote:Op zondag 27 april 2008 17:09 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Earth. Ben erg benieuwd, de trailer zag er heel mooi uit, terwijl ik normaal niet echt heel erg van de docu's ben...
Hm ok ja, eens kijkenquote:Op zondag 27 april 2008 17:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
er staat imo toch in bij de 100: Het huwelijk
swine heeft m thuis op zn pc staan, zag er best indrukwekkend uitquote:Op zondag 27 april 2008 17:09 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Earth. Ben erg benieuwd, de trailer zag er heel mooi uit, terwijl ik normaal niet echt heel erg van de docu's ben...
Ah dus jij bent zo'n gek die met dit weer naar de bios gaatquote:Op zondag 27 april 2008 17:09 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
ik zit ook te kijkenquote:Op zondag 27 april 2008 18:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
ah hebben die ook al een filmhuisVeel plezier iig, tis wel een must-see
Ik zit de bekerfinale te kijken
quote:Op zondag 27 april 2008 18:45 schreef DJKoster het volgende:
Ik moet leren om met mijn handen van laptops af te blijven in openbare gebouwen![]()
![]()
Wheheheequote:Op zondag 27 april 2008 19:04 schreef DJKoster het volgende:
In mijn kerk worden de te zingen liederen geprojecteerd m.b.v. beamers en een laptop. Maar vandaag was deze laptop onbemand en zat ik er 1 rij achter.
Ik kon het natuurlijk niet laten om, voordat de dienst begon, even wat te prutsen met die laptop.![]()
Dat ging goed tot het moment dat ik stopte en op een verkeerd knopje drukte.
2x maal het Windows logo groot in beeld terwijl de dominee zijn verhaaltje vertelde..![]()
Er mocht zich op dat moment wel een luikje openen waar ik diep in weg kon zinken
Breng me nou niet op ideeënquote:Op zondag 27 april 2008 20:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nou dat was een saaie wedstrijd...
hmm zal ik friet gaan halen?
zou wel beter voor je zijn natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2008 20:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Breng me nou niet op ideeën
Ik heb het de hele week al weerstaan, maar heb vandaag op m'n werk al om vier uur gegeten dus een hapje zou er goed in gaan. Heb nog wel een maaltijdsalade staan, maar daar heb ik dus totaal geen zin in.
achja feyenoord gewonnenquote:Op zondag 27 april 2008 20:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nou dat was een saaie wedstrijd...
hmm zal ik friet gaan halen?
Kan wezen, ik heb gewoon zin in iets lekkers, en maaltijdsalade valt vanavond niet in de categoriequote:Op zondag 27 april 2008 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zou wel beter voor je zijn natuurlijk
Ik hoop nooit.. dan word ik moddervet volgens mijquote:Op zondag 27 april 2008 20:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kook wel... snackbar hier is bagger helaas...
Wanneer komt de McDelivery?
Morgen naar de huldiging?quote:Op zondag 27 april 2008 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een goedeavond, vanuit de stad van de bekerwinnaar.
*nooit meer eet bij die tent*quote:
Dat gaat gelijk uren duren om er te komen enzo, denk 't niet. Dinsdag tentamen en natuurlijk weer veel te weinig gedaanquote:
Ha, dat ken ik ergens vanquote:Op zondag 27 april 2008 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat gaat gelijk uren duren om er te komen enzo, denk 't niet. Dinsdag tentamen en natuurlijk weer veel te weinig gedaan.
quote:
Alsof die vette happen van de Mac zo lekker zijnquote:Maar goed, zouden ze hier dus moeten introduceren... want lokale snackbars zijn echt vaak van die tokkiefamilies die dat runnen die zo achterlijk zijn dat ze het voor elkaar krijgen om nog geen hamburger goed te kunnen bakken
quote:Op zondag 27 april 2008 20:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mac is stuk minder vet dan de lokale frietboer... en Mac vind ik opzich wel smaken ja
Inquote:Op zondag 27 april 2008 20:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar goed, zouden ze hier dus moeten introduceren... want lokale snackbars zijn echt vaak van die tokkiefamilies die dat runnen die zo achterlijk zijn dat ze het voor elkaar krijgen om nog geen hamburger goed te kunnen bakken
Triple whopper ftw! Dat is een complete maaltijdquote:Op zondag 27 april 2008 20:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]! Ga dan tenminste naar de Burger King
.
wij hebben heel veel bonnen weggezopen (motorrijder ey 8-dus kunnen aardig wat maken daar ) in de medewerkerstent, en daarna lekker met ons duffe hoofd (was toen 42 uur wakkerquote:Op zondag 27 april 2008 17:11 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Geniaal feest weer, as usualheb alleen btje kut gelopen maarja
. Toi?
Big King XXLquote:Op zondag 27 april 2008 20:41 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Triple whopper ftw! Dat is een complete maaltijd
Ik zal het wel ergens gemist hebben, er overheen gelezen ofzo, maar waar was je?quote:Op zondag 27 april 2008 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij hebben heel veel bonnen weggezopen (motorrijder ey 8-dus kunnen aardig wat maken daar ) in de medewerkerstent, en daarna lekker met ons duffe hoofd (was toen 42 uur wakker) om half 12 naar de blokhutten gegaan...
Motoroordoppen in en slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen, 8 uur in coma geweest
nette afstand vanaf 't feestterrein, dus de herrie hoorde je niet
Batavierenracequote:Op zondag 27 april 2008 20:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zal het wel ergens gemist hebben, er overheen gelezen ofzo, maar waar was je?
hehe jah dan zou ik ook niet meer gaanquote:Op zondag 27 april 2008 20:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Big King XXL
Krijg trouwens net een sms van m'n zus, waarom ik niet op de verjaardag van m'n opa ben....
Heb besloten niet te gaan. Ik wist van niks, ben niet uitgenodigd en die man heeft al twee jaar ook niks op mijn verjaardag laten horen.
Daar had ik dus inderdaad overheen gelezenquote:Op zondag 27 april 2008 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Batavierenracewas daar motorbegeleider/verkeersleider
gmail-chat dusquote:Op zondag 27 april 2008 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
w00t, mn moeder heeft google-chat gevonden![]()
Leukquote:Op zondag 27 april 2008 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Batavierenracewas daar motorbegeleider/verkeersleider
eeeuuuhhhquote:Op zondag 27 april 2008 20:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-hoo Ma-ia-haa
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai
quote:Op zondag 27 april 2008 21:01 schreef Mikkie het volgende:
Wat ben ik toch een verstandige jongen. Toch maar de maaltijdsalade erbij gepakt
Wattesquote:Op zondag 27 april 2008 20:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-hoo Ma-ia-haa
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai
*ziet H_M weer iemand afstrepen op zijn lijst*quote:Op zondag 27 april 2008 21:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Yashaaaaa <3 Mikkie
Kantel je hoofd eens? (naar rechts)quote:Op zondag 27 april 2008 21:07 schreef Mikkie het volgende:
<3?
Van wie zijn kant?quote:Op zondag 27 april 2008 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben op m'n hoede, er komt vast weer een kutgrap.....
Met jou altijd, mopquote:Op zondag 27 april 2008 21:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie wil je een potje cattannen <3
quote:Op zondag 27 april 2008 21:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gisterwas er een man in de winkel met als tekst
1f y0u c@n r3@d th1s blabla.. En ik kon het dus lezenNaja wel meerdere maar ik las het gewoon in 1 oog opslag
Dat is op zich al erg genoeg, maar om je daar nou ook nog online voor te gaan schamen gaat wel weer wat ver, denk je niet?quote:Op zondag 27 april 2008 21:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gisterwas er een man in de winkel met als tekst
1f y0u c@n r3@d th1s blabla.. En ik kon het dus lezenNaja wel meerdere maar ik las het gewoon in 1 oog opslag
quote:
"Wat de neuk heb jij gesnoven vannacht?"quote:Op zondag 27 april 2008 21:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik stapte vandaag trouwens de bus in. busschauffeur: 'dag vriendelijke jongen... jij hebt een vriendelijk gezicht... echt een heel erg vriendelijk gezicht'
oookay
Doet me denken aan een bepaald personage in Family Guyquote:Op zondag 27 april 2008 21:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik stapte vandaag trouwens de bus in. busschauffeur: 'dag vriendelijke jongen... jij hebt een vriendelijk gezicht... echt een heel erg vriendelijk gezicht'
oookay
Moet je dat weer zo vragen?quote:Op zondag 27 april 2008 21:20 schreef Mikkie het volgende:
Owh voordat Martin op z'n pik getrapt is: wil je meedoen, Martin?
Serieusquote:
Het is op zich geen verplichting om alle open deuren in te trappenquote:
Ik ben dol op inkoppertjesquote:Op zondag 27 april 2008 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is op zich geen verplichting om alle open deuren in te trappen
We zijn echt een leuk stelletje samen hè?quote:
Ik dacht jullie, 't viel opeens stilquote:
Ik heb nog gewoon gepost hoorquote:Op zondag 27 april 2008 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik dacht jullie, 't viel opeens stil.
Daaaaamn. Woon je ook in een streng gelovige "gemeenschap" en ken je daarom niet anders of heb je 't echt zelf bedacht en wil je per se bepaalde principes naleven?quote:Op zondag 27 april 2008 21:29 schreef DJKoster het volgende:
Yup.
Grappig? We zitten hier toch niet om grappig te doen?quote:Op zondag 27 april 2008 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah en ik zat te denken wat ik op mikkies post moest antwoordenmaar kon niks grappigs verzinnen
Net alsof ie zich er aan houdt als een lekker wijf iets met em wilquote:Op zondag 27 april 2008 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daaaaamn. Woon je ook in een streng gelovige "gemeenschap" en ken je daarom niet anders of heb je 't echt zelf bedacht en wil je per se bepaalde principes naleven?
Zeg je hiermee nu dat ie nog geen sex gehad heeft omdat geen enkel lekker wijf iets met 'm wil of begrijp ik je verkeerdquote:Op zondag 27 april 2008 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net alsof ie zich er aan houdt als er een lekker wijf iets met em wil
Dat zie ik dan welquote:Op zondag 27 april 2008 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Net alsof ie zich er aan houdt als er een lekker wijf iets met em wil
Als er 8 weigeren is daar vast een goede reden voorquote:Op zondag 27 april 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
we zijn 9e voor een huis in Nijmegen, overigens, en mogen kijken dinsdag de 6e, in Dukenburg.. duimen jullie even dat de 8 voor ons 't weigeren?
Ik help je hopen, ik heb mijn flatje ook te danken aan een weigeraar (het 2de huisje waar ik op reageerdequote:Op zondag 27 april 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
we zijn 9e voor een huis in Nijmegen, overigens, en mogen kijken dinsdag de 6e, in Dukenburg.. duimen jullie even dat de 8 voor ons 't weigeren?
dat zal je vies tegen vallen..quote:Op zondag 27 april 2008 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als er 8 weigeren is daar vast een goede reden voor.
In Dukenburg wil je toch niet wonen ?quote:Op zondag 27 april 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Verschillende type woningen om te achterhalen op wat voor soort woningen ik de meeste kans maak.quote:
Kom je naar de meetquote:Op zondag 27 april 2008 22:08 schreef J-heronimus het volgende:
In Dukenburg wil je toch niet wonen ?
Gooi er maar gelijk vaktaal tegenaanquote:
Dat jonkie wil ook overleven hoorquote:Op zondag 27 april 2008 22:18 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Jaa die ijsbeer!! Ik hoopte gewoon dat hij dat jonkie te pakken zou krijgen.
No shit toen ik daar toen straks een betere foto van zag dacht ik tis een geshopte smiley erinquote:
Bierkoning? Wie is dat? Je moet wel winnen als je tegen Yasha en mij speelt, DJquote:Op zondag 27 april 2008 22:38 schreef DJKoster het volgende:
Eindelijk, na weken het onderspit moeten delven:
[ afbeelding ]![]()
Jullie hebben ook prima gespeeld hoor
quote:Op zondag 27 april 2008 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
No shit toen ik daar toen straks een betere foto van zag dacht ik tis een geshopte smiley erin
quote:Op zondag 27 april 2008 22:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bierkoning? Wie is dat? Je moet wel winnen als je tegen Yasha en mij speelt, DJ.
Dat is knap kutquote:Op zondag 27 april 2008 22:51 schreef Houniet het volgende:
Kut Nijmegen.
Gloednieuwe Seat Leon van me maat gejat. Bij het bowlingcentrum.
Knap klotequote:Op zondag 27 april 2008 22:51 schreef Houniet het volgende:
Kut Nijmegen.
Gloednieuwe Seat Leon van me maat gejat. Bij het bowlingcentrum.
Je moet wat om dit topic vol te krijgenquote:
Al een TT verzonnen?quote:Op zondag 27 april 2008 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet wat om dit topic vol te krijgen.
Ja.quote:
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig...quote:Op zondag 27 april 2008 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehehee die gelovige is anderhalve maand getrouwd en ze heeft al zoiets van het is niet het.. En die jongen zit echt te kijken van wtf waar heb je het over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |