quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
er was eens een reeks zo mooi
serieuze discussies, maar ook veel geklooi
74 topics was het resultaat
maar toen werd men iets te adequaat
en viel 't STA ten prooi
failquote:
Hmm kan ook de audi a4 station pakken, authentieker enzquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En dan achter in jou "van" liggen vozenmits je er een lovevan a la Kelso van maakt
Audi doet het altijd goedquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hmm kan ook de audi a4 station pakken, authentieker enz
Die andere 13 zijn vast al weer uit elkaarquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar wel meedoen aan het programma
de Iquote:
Hmm, met Yoshi faalde ik nogal met Mario Kart voor de Wiiquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je hebt yashi btw toch niet afgeleid van
[ afbeelding ]
heeft ze zoveel achterbank ervaring danquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
De wiki is ook weer up to date, begint een aardig lijstje te worden.
Je moet elke link ff vervangen met [1] [2] [24] etcquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heeft ze zoveel achterbank ervaring dan
En dan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je moet elke link ff vervangen met [1] [2] [24] etc
Succes
Zal ik hem maar weer verpesten door mijzelf toe te voegen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh zo, ik vat 'm.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij moet H_M quoten..
Ik ken het.. Ik heb een zusje van 4 en een broertje van 6. Heel leuk en lief, maar ik ben wel dood na een middagje..quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:29 schreef swarmahoer het volgende:
zo, was bij mn nichtje gaan kijken zei ik tochlief zeg
zolang het vrijblijvend is zijn kleine kindjes heel leuk
en nee k heb geen goedkope importhoeren meegenomen
k ga nu naar vb niemand anders volgends mij,....?
najatot morgen.,..
Voor alles een eerste keerquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij moet H_M quoten..
En nee ik heb geen achterbank ervaring
Is goed hoorquote:Op zondag 27 april 2008 00:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfgbij de 100: het huwelijk 2 die nog maagd zijn maar in hun huis wel al een kidsroom hebben in gericht.. (dat huis gaan ze pas bewonen na dat ze getrouwd zijn) En de eerste huwelijksnacht gaan ze slapen.. en de tweede nacht wordt de nacht hooor!!! En Fieke blijft thuis voor de kinderen
Te kansloos.. No offence dj
Ik wilde ook een Audi, remember?quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 00:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik word opgevoed met audi mikkie..
en jah dj de eerste nacht waren ze te moe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |