Dat zie ik dan welquote:Op zondag 27 april 2008 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Net alsof ie zich er aan houdt als er een lekker wijf iets met em wil
Als er 8 weigeren is daar vast een goede reden voorquote:Op zondag 27 april 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
we zijn 9e voor een huis in Nijmegen, overigens, en mogen kijken dinsdag de 6e, in Dukenburg.. duimen jullie even dat de 8 voor ons 't weigeren?
Ik help je hopen, ik heb mijn flatje ook te danken aan een weigeraar (het 2de huisje waar ik op reageerdequote:Op zondag 27 april 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
we zijn 9e voor een huis in Nijmegen, overigens, en mogen kijken dinsdag de 6e, in Dukenburg.. duimen jullie even dat de 8 voor ons 't weigeren?
dat zal je vies tegen vallen..quote:Op zondag 27 april 2008 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als er 8 weigeren is daar vast een goede reden voor.
In Dukenburg wil je toch niet wonen ?quote:Op zondag 27 april 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Verschillende type woningen om te achterhalen op wat voor soort woningen ik de meeste kans maak.quote:
Kom je naar de meetquote:Op zondag 27 april 2008 22:08 schreef J-heronimus het volgende:
In Dukenburg wil je toch niet wonen ?
Gooi er maar gelijk vaktaal tegenaanquote:
Dat jonkie wil ook overleven hoorquote:Op zondag 27 april 2008 22:18 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Jaa die ijsbeer!! Ik hoopte gewoon dat hij dat jonkie te pakken zou krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |