Dat zie ik dan welquote:Op zondag 27 april 2008 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Net alsof ie zich er aan houdt als er een lekker wijf iets met em wil
Als er 8 weigeren is daar vast een goede reden voorquote:Op zondag 27 april 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
we zijn 9e voor een huis in Nijmegen, overigens, en mogen kijken dinsdag de 6e, in Dukenburg.. duimen jullie even dat de 8 voor ons 't weigeren?
Ik help je hopen, ik heb mijn flatje ook te danken aan een weigeraar (het 2de huisje waar ik op reageerdequote:Op zondag 27 april 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
we zijn 9e voor een huis in Nijmegen, overigens, en mogen kijken dinsdag de 6e, in Dukenburg.. duimen jullie even dat de 8 voor ons 't weigeren?
dat zal je vies tegen vallen..quote:Op zondag 27 april 2008 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als er 8 weigeren is daar vast een goede reden voor.
In Dukenburg wil je toch niet wonen ?quote:Op zondag 27 april 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Verschillende type woningen om te achterhalen op wat voor soort woningen ik de meeste kans maak.quote:
Kom je naar de meetquote:Op zondag 27 april 2008 22:08 schreef J-heronimus het volgende:
In Dukenburg wil je toch niet wonen ?
Gooi er maar gelijk vaktaal tegenaanquote:
Dat jonkie wil ook overleven hoorquote:Op zondag 27 april 2008 22:18 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Jaa die ijsbeer!! Ik hoopte gewoon dat hij dat jonkie te pakken zou krijgen.
No shit toen ik daar toen straks een betere foto van zag dacht ik tis een geshopte smiley erinquote:
Bierkoning? Wie is dat? Je moet wel winnen als je tegen Yasha en mij speelt, DJquote:Op zondag 27 april 2008 22:38 schreef DJKoster het volgende:
Eindelijk, na weken het onderspit moeten delven:
[ afbeelding ]![]()
Jullie hebben ook prima gespeeld hoor
quote:Op zondag 27 april 2008 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
No shit toen ik daar toen straks een betere foto van zag dacht ik tis een geshopte smiley erin
quote:Op zondag 27 april 2008 22:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bierkoning? Wie is dat? Je moet wel winnen als je tegen Yasha en mij speelt, DJ.
Dat is knap kutquote:Op zondag 27 april 2008 22:51 schreef Houniet het volgende:
Kut Nijmegen.
Gloednieuwe Seat Leon van me maat gejat. Bij het bowlingcentrum.
Knap klotequote:Op zondag 27 april 2008 22:51 schreef Houniet het volgende:
Kut Nijmegen.
Gloednieuwe Seat Leon van me maat gejat. Bij het bowlingcentrum.
Je moet wat om dit topic vol te krijgenquote:
Al een TT verzonnen?quote:Op zondag 27 april 2008 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet wat om dit topic vol te krijgen.
Ja.quote:
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig...quote:Op zondag 27 april 2008 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehehee die gelovige is anderhalve maand getrouwd en ze heeft al zoiets van het is niet het.. En die jongen zit echt te kijken van wtf waar heb je het over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |