Doet me denken aan een bepaald personage in Family Guyquote:Op zondag 27 april 2008 21:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik stapte vandaag trouwens de bus in. busschauffeur: 'dag vriendelijke jongen... jij hebt een vriendelijk gezicht... echt een heel erg vriendelijk gezicht'
oookay
Moet je dat weer zo vragen?quote:Op zondag 27 april 2008 21:20 schreef Mikkie het volgende:
Owh voordat Martin op z'n pik getrapt is: wil je meedoen, Martin?
Serieusquote:
Het is op zich geen verplichting om alle open deuren in te trappenquote:
Ik ben dol op inkoppertjesquote:Op zondag 27 april 2008 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is op zich geen verplichting om alle open deuren in te trappen
We zijn echt een leuk stelletje samen hè?quote:
Ik dacht jullie, 't viel opeens stilquote:
Ik heb nog gewoon gepost hoorquote:Op zondag 27 april 2008 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik dacht jullie, 't viel opeens stil.
Daaaaamn. Woon je ook in een streng gelovige "gemeenschap" en ken je daarom niet anders of heb je 't echt zelf bedacht en wil je per se bepaalde principes naleven?quote:Op zondag 27 april 2008 21:29 schreef DJKoster het volgende:
Yup.
Grappig? We zitten hier toch niet om grappig te doen?quote:Op zondag 27 april 2008 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah en ik zat te denken wat ik op mikkies post moest antwoordenmaar kon niks grappigs verzinnen
Net alsof ie zich er aan houdt als een lekker wijf iets met em wilquote:Op zondag 27 april 2008 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daaaaamn. Woon je ook in een streng gelovige "gemeenschap" en ken je daarom niet anders of heb je 't echt zelf bedacht en wil je per se bepaalde principes naleven?
Zeg je hiermee nu dat ie nog geen sex gehad heeft omdat geen enkel lekker wijf iets met 'm wil of begrijp ik je verkeerdquote:Op zondag 27 april 2008 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net alsof ie zich er aan houdt als er een lekker wijf iets met em wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |