Ha, dat ken ik ergens vanquote:Op zondag 27 april 2008 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat gaat gelijk uren duren om er te komen enzo, denk 't niet. Dinsdag tentamen en natuurlijk weer veel te weinig gedaan.
quote:
Alsof die vette happen van de Mac zo lekker zijnquote:Maar goed, zouden ze hier dus moeten introduceren... want lokale snackbars zijn echt vaak van die tokkiefamilies die dat runnen die zo achterlijk zijn dat ze het voor elkaar krijgen om nog geen hamburger goed te kunnen bakken
quote:Op zondag 27 april 2008 20:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mac is stuk minder vet dan de lokale frietboer... en Mac vind ik opzich wel smaken ja
Inquote:Op zondag 27 april 2008 20:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar goed, zouden ze hier dus moeten introduceren... want lokale snackbars zijn echt vaak van die tokkiefamilies die dat runnen die zo achterlijk zijn dat ze het voor elkaar krijgen om nog geen hamburger goed te kunnen bakken
Triple whopper ftw! Dat is een complete maaltijdquote:Op zondag 27 april 2008 20:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]! Ga dan tenminste naar de Burger King
.
wij hebben heel veel bonnen weggezopen (motorrijder ey 8-dus kunnen aardig wat maken daar ) in de medewerkerstent, en daarna lekker met ons duffe hoofd (was toen 42 uur wakkerquote:Op zondag 27 april 2008 17:11 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Geniaal feest weer, as usualheb alleen btje kut gelopen maarja
. Toi?
Big King XXLquote:Op zondag 27 april 2008 20:41 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Triple whopper ftw! Dat is een complete maaltijd
Ik zal het wel ergens gemist hebben, er overheen gelezen ofzo, maar waar was je?quote:Op zondag 27 april 2008 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij hebben heel veel bonnen weggezopen (motorrijder ey 8-dus kunnen aardig wat maken daar ) in de medewerkerstent, en daarna lekker met ons duffe hoofd (was toen 42 uur wakker) om half 12 naar de blokhutten gegaan...
Motoroordoppen in en slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen, 8 uur in coma geweest
nette afstand vanaf 't feestterrein, dus de herrie hoorde je niet
Batavierenracequote:Op zondag 27 april 2008 20:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zal het wel ergens gemist hebben, er overheen gelezen ofzo, maar waar was je?
hehe jah dan zou ik ook niet meer gaanquote:Op zondag 27 april 2008 20:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Big King XXL
Krijg trouwens net een sms van m'n zus, waarom ik niet op de verjaardag van m'n opa ben....
Heb besloten niet te gaan. Ik wist van niks, ben niet uitgenodigd en die man heeft al twee jaar ook niks op mijn verjaardag laten horen.
Daar had ik dus inderdaad overheen gelezenquote:Op zondag 27 april 2008 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Batavierenracewas daar motorbegeleider/verkeersleider
gmail-chat dusquote:Op zondag 27 april 2008 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
w00t, mn moeder heeft google-chat gevonden![]()
Leukquote:Op zondag 27 april 2008 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Batavierenracewas daar motorbegeleider/verkeersleider
eeeuuuhhhquote:Op zondag 27 april 2008 20:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-hoo Ma-ia-haa
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai
quote:Op zondag 27 april 2008 21:01 schreef Mikkie het volgende:
Wat ben ik toch een verstandige jongen. Toch maar de maaltijdsalade erbij gepakt
Wattesquote:Op zondag 27 april 2008 20:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-hoo Ma-ia-haa
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |