Klopt. Inmiddels is Brooke er achter dat ze zwanger is...quote:Op zondag 27 april 2008 00:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Welke ep ben je nu dan? je had laatst toch over dat lucas met peyton aant zoenen was en dat brooke dat zag?
Moet je werken? Ik kom zo ff langs station, ga naar Rotterdam.quote:
Eindelijk me vriendje weer eens zienquote:Op zondag 27 april 2008 10:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, wat gaat er vanavond gebeuren?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Nee, woensdagavond pas weer.quote:Op zondag 27 april 2008 09:33 schreef Dupje het volgende:
Ja goeiemorgen he!
[..]
Moet je werken? Ik kom zo ff langs station, ga naar Rotterdam.
quote:Op zondag 27 april 2008 07:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Inmiddels is Brooke er achter dat ze zwanger is...
Wat is er vanavond dan?quote:Op zondag 27 april 2008 12:30 schreef swarmahoer het volgende:
zo, ook weer wakker
vanavond nog mensen die naar van buren gaan? zijn al 800 kaarten verkocht dus zal wel druk worden
house feestje met goede djsquote:Op zondag 27 april 2008 12:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat is er vanavond dan?
Ik moet gewoon stage lopen morgen hoorjullie met jullie vakantie
Jaquote:Op zondag 27 april 2008 12:30 schreef swarmahoer het volgende:
zo, ook weer wakker
vanavond nog mensen die naar van buren gaan? zijn al 800 kaarten verkocht dus zal wel druk worden
quote:Op zondag 27 april 2008 14:55 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja
Alleen dan wil ik niet zo zat zijn als gisteren, pff ik heb weer met iemand gezoend maar ik weet mij god niet hoe ze er uit zag
ik ben benieuwd eigelijk hoeveel mensen er daadwerkelijk op al die klote linkjes klikken... ik kijk er naar en denk ''ja en nu? ''quote:
Ja ik heb kaarten, ik ken de vriendin van een van die DJ's die moet draaienquote:Op zondag 27 april 2008 15:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
![]()
ik heb je niet gezien gister... en ben ook bij de boogy geweest dit keer
heb je al kaarten voor vanavond?
ik ken de dj zelfquote:Op zondag 27 april 2008 15:09 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja ik heb kaarten, ik ken de vriendin van een van die DJ's die moet draaien
Ja de DJ ken ik ook, maar z,n vriendin beterquote:Op zondag 27 april 2008 15:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ken de dj zelfmaar zie je vanavond wel dan
ik doe t licht
Ik vind 'm geniaalquote:
Nou Miss was wel snel met de Iquote:Op zondag 27 april 2008 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik boycot helemaal niets of niemand, er wordt hier niet of amper gemod dus vind 't wel best.
Je hebt 't echt niet gezien he, het was namelijk NIjmegenquote:
Welk programma heb je het over? (tv programma neem ik aan?)quote:Op zondag 27 april 2008 00:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfgbij de 100: het huwelijk 2 die nog maagd zijn maar in hun huis wel al een kidsroom hebben in gericht.. (dat huis gaan ze pas bewonen na dat ze getrouwd zijn) En de eerste huwelijksnacht gaan ze slapen.. en de tweede nacht wordt de nacht hooor!!! En Fieke blijft thuis voor de kinderen
Te kansloos.. No offence dj
welke film ga je ?quote:Op zondag 27 april 2008 16:57 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik ben gaaarr! Vanavond lekker met mijn moeder naar de film
potje catanquote:
Earth. Ben erg benieuwd, de trailer zag er heel mooi uit, terwijl ik normaal niet echt heel erg van de docu's ben...quote:
er staat imo toch in bij de 100: Het huwelijkquote:Op zondag 27 april 2008 17:05 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Welk programma heb je het over? (tv programma neem ik aan?)
Die staat volgens mij al een tijdje gewoon in de schappen toch?quote:Op zondag 27 april 2008 17:09 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Earth. Ben erg benieuwd, de trailer zag er heel mooi uit, terwijl ik normaal niet echt heel erg van de docu's ben...
Hm ok ja, eens kijkenquote:Op zondag 27 april 2008 17:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
er staat imo toch in bij de 100: Het huwelijk
swine heeft m thuis op zn pc staan, zag er best indrukwekkend uitquote:Op zondag 27 april 2008 17:09 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Earth. Ben erg benieuwd, de trailer zag er heel mooi uit, terwijl ik normaal niet echt heel erg van de docu's ben...
Ah dus jij bent zo'n gek die met dit weer naar de bios gaatquote:Op zondag 27 april 2008 17:09 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
ik zit ook te kijkenquote:Op zondag 27 april 2008 18:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
ah hebben die ook al een filmhuisVeel plezier iig, tis wel een must-see
Ik zit de bekerfinale te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |