Nog beterquote:Op zondag 27 april 2008 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik doe wel gewoon aan sex voor het huwelijk hoor
Ik ben wel heel benieuwd inderdaadquote:Op zondag 27 april 2008 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja hadden we het al eerder over.. als er zo een baby is dan weet je genoeg
Ze moet eerst nog even langs CP's busjequote:Op zondag 27 april 2008 00:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nog beter
Na de meet bij mij slapen?.
quote:Op zondag 27 april 2008 00:19 schreef DJKoster het volgende:
En wat shufflet er langs op mijn Winamp?
Queen - The Wedding March
Tegelijk kan ookquote:Op zondag 27 april 2008 00:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg, ik wil geen tweede keus zijn hè.
Gelukkig, als je mijn liefje bent moet je wel monogaam zijnquote:Op zondag 27 april 2008 00:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja gelukkig ben ik niet zo'n slet dus zal het allemaal wel meevallen
Nu ga ik met een gerust hart naar m'n laatste aflevering One Tree Hill voor vanavond, en daarna lekker slapen.quote:
Maar die is al bezet door Martinquote:Op zondag 27 april 2008 00:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
D'r kwam toch nog een vrouw op de meet?
Ik niet..quote:Op zondag 27 april 2008 00:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Morgane komt ook!
Welke ep ben je nu dan? je had laatst toch over dat lucas met peyton aant zoenen was en dat brooke dat zag?quote:
Klopt. Inmiddels is Brooke er achter dat ze zwanger is...quote:Op zondag 27 april 2008 00:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Welke ep ben je nu dan? je had laatst toch over dat lucas met peyton aant zoenen was en dat brooke dat zag?
Moet je werken? Ik kom zo ff langs station, ga naar Rotterdam.quote:
Eindelijk me vriendje weer eens zienquote:Op zondag 27 april 2008 10:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, wat gaat er vanavond gebeuren?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Nee, woensdagavond pas weer.quote:Op zondag 27 april 2008 09:33 schreef Dupje het volgende:
Ja goeiemorgen he!
[..]
Moet je werken? Ik kom zo ff langs station, ga naar Rotterdam.
quote:Op zondag 27 april 2008 07:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Inmiddels is Brooke er achter dat ze zwanger is...
Wat is er vanavond dan?quote:Op zondag 27 april 2008 12:30 schreef swarmahoer het volgende:
zo, ook weer wakker
vanavond nog mensen die naar van buren gaan? zijn al 800 kaarten verkocht dus zal wel druk worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |