Hoe gaat het daar? Gaat de scheiding nog steeds door?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Daarom was het zo stil ineens![]()
Net een mandarijntje op en zo een stuk fietsen, da's ook weer wat verbranden
Dan boterhammetjes eten voor de lunch...
Vanavond naar m'n ouders, dat wordt wat
Ohja: FIPO
Kom niet zo vaak thuis momenteel, dus weet het niet zo heel goed. Ik gok veel spanning, genegeer en steken onder water. Het gaat door, maar ze willen alles goed regelen en m'n ma is nog niet actief aan het zoeken naar een nieuwe woning (urgentie krijg je pas als je daadwerkelijk gescheiden bent blijkt), dus straks wonen ze nog in één huis tot na de scheidingquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:38 schreef conleche het volgende:
Hoe gaat het daar? Gaat de scheiding nog steeds door?
neequote:Op vrijdag 25 april 2008 11:45 schreef Ewelina het volgende:
MoBlo, wat een droppieOok weer uit het asiel?
Ik ga niet naar Groningen. Doe dat wel een andere keer (dan moet ik veel eerder weg). Nu ga ik maar naar wereldstad Amstelveen
Ja ik ook eigenlijk, daarom zei ik: lees het topic.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:18 schreef Sylvana het volgende:
Clayton, ik krijg een beetje een vervelend gevoel bij jou. Het lijkt net alsof je iedereen die aan het hardlopen is aan het controleren bent en dat ze verantwoording aan jou moeten afleggen als ze niks van zich laten horen. Niet iedereen meldt het altijd als ze hardgelopen hebben, en soms komt het er bij mensen gewoon niet van omdat ze druk met andere dingen zijn. En dit topic gaat niet alleen over hardlopen, maar over afvallen. Dus om je steeds alleen op de hardlopers te richten vind ik ook een beetje apart tegenover de mensen die niet hardlopen, maar aan andere sporten doen ( zoals zwemmen zoals ik)
Ik hoop dat je het niet zo bedoelt allemaal, maar zo komt het wel op mij over iig.
Je ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik heb wel een foto van mezelf met Janneke.
[ afbeelding ]
Amstelveen vond ik echt niet leuk om te winkelenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:45 schreef Ewelina het volgende:
MoBlo, wat een droppieOok weer uit het asiel?
Ik ga niet naar Groningen. Doe dat wel een andere keer (dan moet ik veel eerder weg). Nu ga ik maar naar wereldstad Amstelveen
* veiligheidsspeldje is dan zeker de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:59 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik ga promoveren op: " Wat is de relatie van overgewicht met betrekking tot het houden van 1 of meerdere katten......"
hé! ik heb éindelijk geen overgewicht meerquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:59 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik ga promoveren op: " Wat is de relatie van overgewicht met betrekking tot het houden van 1 of meerdere katten......"
Die is mooiquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
of.
De meeste dikke mensen hebben een hond. (of willen graag een hond) Deze mensen blijven hun gehele leven dik door het misverstand dan je van wandelen met de hond dunner wordt.
Mensen met een kat hebben over het algemeen gezien een vrij hoge intelligentie. Zij zijn eerder bereid een oplossing te zoeken voor hun overgewicht en streven vaak naar een slanker figuur.
Okee, deze begrijp ik... Zit enige logica in.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
of.
De meeste dikke mensen hebben een hond. (of willen graag een hond) Deze mensen blijven hun gehele leven dik door het misverstand dan je van wandelen met de hond dunner wordt.
Wat is je redenering?quote:Mensen met een kat hebben over het algemeen gezien een vrij hoge intelligentie. Zij zijn eerder bereid een oplossing te zoeken voor hun overgewicht en streven vaak naar een slanker figuur.
Ik blaat maar wat BSquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Okee, deze begrijp ik... Zit enige logica in.
Maar you lost me here:
[..]
Wat is je redenering?![]()
Eeenschquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:40 schreef -marz- het volgende:
Even samengevat: mensen met een hond zijn dik en dom, mensen met een kat zijn slank en intelligent.
*rent
Harder. Ik zou maar harder rennen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:40 schreef -marz- het volgende:
Dat van katten houden en hogere intelligentie heb ik ook wel eens gehoord.
Ik vind katten ook slimmer overkomen dan honden, al is het alleen al omdat een kat zelf kan bepalen wanneer hij gaat poepen en een hond wacht totdat jij hem dat gaat vertellen.
Even samengevat: mensen met een hond zijn dik en dom, mensen met een kat zijn slank en intelligent.
*rent
Maar ik heb Koekie!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik doe aan muay thai, succes!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:52 schreef conleche het volgende:
succes met je magere blindegeleidepoes.
Met sporten gaat goed, als ik gewoon alleen in Deventer ben op maandag, woensdag en donderdag gaat het met eten ook goed. En dit weekend komt Peter bij mij, dus heb ik ook gewoon alleen maar gezond avondeten met veel groenten/fruit in huis gehaald en geen chips en koekjes. Das het voordeel van zelf boodschappen doenquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:19 schreef shinydiscoball het volgende:
oeh das vervelend Sylvana! 30 euro is best veel...
En ik weet dat je nog naar de dietist moet, maar hoe gaat het nu eigenlijk met je eten en sporten enzo?
Ikquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wie heeft er GEEN kat in dit topique![]()
Lol.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik zie 'm niet?
En je hebt het accent wel voor rdam hoor, met je spelert![]()
Ik zwaai wel maandag dan
Alvast veel plezierquote:Op zaterdag 26 april 2008 08:38 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Ik heb eindelijk weer een nacht redelijk goed geslapen
Vandaag mijn koffer inpakken en vanavond naar mijn vriendje en dan morgen vroeg naar Parijs
Das hier naast de deur, kom je nog koffie drinken?quote:Op zaterdag 26 april 2008 04:18 schreef Faithy het volgende:
zit nu midden op een kruispunt in Gendringen....
*knuffelsmiley* !quote:Op zaterdag 26 april 2008 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me een beetjeom van alles en nog wat, maar vooral omdat ik Taco mis
. Ik zie hier de hele tijd maar één hummeltje rond lopen en die slaapt de laatste dagen extreem veel. Achter wie moet ze nu aan rennen?
. Gistermiddag heeft de dierenarts nog gebeld. Het gaat goed met Taco. Hij had geen extreem hoge waarden meer van kalium in z'n bloed, terwijl 'ie dat dodag wel had en hij heeft ook gegeten
. Ik hoop dat 'ie morgen of maandag weer naar huis mag
.
Oh, wat kut.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:12 schreef -marz- het volgende:
[..]
*knuffelsmiley* !
Heb toch blaasontstekingnet nu we over 2 dagen op vakantie willen.
2 jaar lang geen blaasontsteking gehadlaatste keer was toevallig ook de laatste keer dat we met de tent op vakantie waren.
Doorgaans helpt het om bepaalde posities te vermijden, maar heb het zelf ook nooit gehad gelukkig, dus heb nooit advies gehad welke dat nou wel en niet zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, wat kut.
Hoe kom je eigenlijk aan zoiets? Ik heb dat nog nooit gehad (gelukkig).
Kun je nu niet op vakantie?
Posities met neuken of..quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Doorgaans helpt het om bepaalde posities te vermijden, maar heb het zelf ook nooit gehad gelukkig, dus heb nooit advies gehad welke dat nou wel en niet zijn.
Vast wel op vakantie nu toch marz?
Vanochtend: 62 kgwel wat aangekomen dus, maar ik weet heel goed hoe het komt.
Jeujjjjjquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeej...I love de weegschaal
Precies 65 kg vanochtend en 3 cm kwijt bij heup en taille, de (te grote broeken) die ik van de zomer droeg waren wat strakker gaan zitten, maar zitten nu weer los![]()
Ik voelde me wel dik gisteren dus dit is wel een leuke verassingondanks het weinig niet sporten deze week
Heu, met mij gaat het helemáál niet goedquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:32 schreef Chicolate het volgende:
Het lijkt wel alsof het met iedereen goed gaat (mja behalve blaasontsteking dan, das echt rot), is dat het mooie weer en het zonnetje toevallig?
Maar maar, de rest van je verhaaltje over gister was zo vrolijk (ook over je gewicht)quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heu, met mij gaat het helemáál niet goed.
En er is ook al helemaal geen zon hier.
Dat leek me wel duidelijk eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Posities met neuken of..
Goed uitplassen snel na de seks helpt in elk geval. Ik kan me voorstellen dat niet elk standje evenveel irritatie opwekt.quote:Blaasontsteking na geslachtsgemeenschap
Veel vrouwen krijgen last van een blaasontsteking na geslachtsgemeenschap. Dit wordt een ‘honeymoon cystitis’ genoemd. Men neemt aan dat de urinebuis door geslachtsgemeenschap wordt geïrriteerd en dat er bacteriën uit het vagina- en anusgebied in worden overgebracht. Vervolgens vermenigvuldigen E.coli bacteriën zich in de blaas en hechten zich aan de blaaswand.
Donequote:Op zaterdag 26 april 2008 15:35 schreef Faithy het volgende:
Viking: geef Janneke maar een aai van me... arm beest
quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:58 schreef Clayton1 het volgende:
Een beetje laat, maar heb niet eerder achter de pc gezeten.
Ik wil hierbij tegen iedereen zeggen dat het niet de bedoeling is geweest om iemand te kwetsen en om een naar gevoel van mij te krijgen.
Ook aan Miss_S d`r adres, sorry.
Ik hoop dat jullie mij vergeven.
Milkshakes zijn verschrikkelijk:quote:Op zondag 27 april 2008 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
De milkshake van gisteren heeft ws toch meer kwaad gedaan dan ik had gedacht: weer 3 ons zwaarder dan gisteren. Maar ja, dat komt ook wel weer goed
.
Het is echt prachtig weer hier. Zometeen douchen en dan lekker buiten zitten
.
WTF!! Een shake van 888 mL is het ook, dat is echt HEEL veel! SB-liefhebbers doen daar niet eens altijd hun hele dag mee! Wel raar dan dat de grootste hamburger daar 740 kcal bevatquote:Op zondag 27 april 2008 09:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Milkshakes zijn verschrikkelijk:
klik hier en je weet wat alles bij de MacDo aan cal. bevat.
Dus afhankelijk van hoe groot je shake was ergens tussen de 420 en 1110 calorien.
Jezus zó veel! Ik had nog best een grote shakequote:Op zondag 27 april 2008 09:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Milkshakes zijn verschrikkelijk:
klik hier en je weet wat alles bij de MacDo aan cal. bevat.
Dus afhankelijk van hoe groot je shake was ergens tussen de 420 en 1110 calorien.
IJs is ook lekkerderquote:Op zondag 27 april 2008 10:16 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat er veel minder materiaal in een softijsje gaat. Als je dat zou laten smelten tot milkshake-dikte, dan hou je een mini-shake over. Dus dan kan je idd. beter het ijsje nemen......
VS: romantisch!
Australian ijs is superlekker idd. Kokos, lemon en mango zijn mijn favoriete smakenquote:Op zondag 27 april 2008 10:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
IJs is ook lekkerderWoensdag had ik een bolletje australian ijs op als toetje en het kan me lekker niet schelen hoeveel kcal erin zat
![]()
En dat is de bedoeling wel een beetje jaMaar dat komt vast goed!
Het is veel lekkerderquote:Op zondag 27 april 2008 11:11 schreef conleche het volgende:
Ik bedenk me plots dat ik nog nooit Australian ijs op heb! Wat is het verschil met bv. Haagen dasz of Ben en Jerry's?
Topquote:Op zondag 27 april 2008 11:32 schreef conleche het volgende:
Hebben jullie aandelen??![]()
Nou, ik zal het eens proberen dan. (als ik eindelijk op dat verd....de streefgewicht zit.) Ik ben nu echt serieus bezig om daar te komen en de motivatie is er ook weer. Met resultaat; het gaat weer langzaam mar zeker naar beneden. Het low-carben gaat nog steeds goed; ik zit nu bijna aan de -10 kilo. (Maar daar zat ik 3 maanden geleden ook al, maar ben toen weer iets naar boven geschommeld.)
Die smeert vast van die Dove-shit op z'n gezicht!!quote:Op zondag 27 april 2008 12:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
een vriend met z'n winterkleurtje
Dan is het goed.quote:
Zou niets liever willen, maar dit werkpaard is dus an die Arbeit!!quote:Op zondag 27 april 2008 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Lol @ die foto's.
Weet je wat helpt als je minder wit wilt worden? Niet de godganse dag in dit topic hangen, maar gewoon even lekker buiten zitten, zoals ik doe.
Ik zit al een hele tijd buiten, samen met Janneke. Die heeft een tuigje om, zodat ze niet zomaar van het balkon kan jumpen en zonet lag ze een hele tijd lekker op schoot te spinnen. Maar slapen lukt niet, want er is toch zó veel moois te zien buiten! Verder loopt ze nog steeds de hele tijd te mekkeren omdat Taco weg is, maar de dierenarts heeft ook weer gebeld en alles gaat goed met hem en hij mag morgen naar huis
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2008 15:35 schreef octopussy het volgende:![]()
waar moet je dan rijden modradead?
oja ik heb net evy lesje 2 gelopen op mijn gloedjenieuwe hardloopschoenen van AsicsNet of je op wolkjes loopt
![]()
en ik ben dus niet altijd witna het hardlopen ben ik paarsrood
Ha! T'is of ik in de spiegel kijk, als ik heb hardgelopen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik m'n woordkeuze maar ongelukkig noemen, hihiquote:Op zondag 27 april 2008 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
generaliseer jij lekker, blijf ik lekker in het midden rijden![]()
lezen, zie boven, er ligt aan de zijkanten teveel zooi
en jij bent dan de enige fietser in nederland die aan de kant gaatdie luie kutdonders blijven doorgaans met zijn 3en naast mekaar rijden op de dijk
wil je eromheen, met een boogje, ja, dat lukt niet, dus dan maar er 'rakelings' langs, want als je dan een boogje maakt, lig je naast de dijk
en wachten? Tief op zeg, je hoort me 5km eerder al aankomen
en dan gaan schelden (vaak oude mannetjes) dat ik er te dicht langs rijd: ja, klootzak, je kunt ook NIET doen alsof je de enige bent die recht heeft op het rijden op een dijk
En voor je metabolismequote:Op zondag 27 april 2008 16:33 schreef -marz- het volgende:
Pff braque, 'vannacht' om 7 uur in bed gekropen.
Nog niet echt gegeten vandaag dus goed voor de lijn
PF: staat je heel mooi!!quote:Op zondag 27 april 2008 18:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had vorig jaar een zwarte lange jurk aan tot op de grond, [ afbeelding ]
maar die zakt afDus die wil ik smaller gaan maken - of ik train m'n borstspieren of zo
En het is echt een heel fijn model - meestal dragen wat dikkere mensen een hele lange strapless jurk - maar met elk figuur is het eigenlijk leukHet enige wat echt mooi hoeft te zijn zijn je armen/schouders, de rest verdwijnt onder je jurk
Nou rakel je het weer op!! Mijn streefgewicht duurt nog 5 kilo hoorquote:Op zondag 27 april 2008 18:52 schreef ColdFeet het volgende:
Hoi. Australian is lekkerHaagen-Dasz ook
B&J's ook wel, maar is overrated
Ja iedere week is wat overdreven maar ik hoor je iig vaak over jurken enzo. Ik heb nooit iets waarbij ik zo'n mooie jurk aan magquote:Op zondag 27 april 2008 19:00 schreef Ewelina het volgende:
Mooi PF!
Nee, ik heb niet elke week een gala. Ik maak me er alleen graag druk omElke week een gala zou de lol ervan snel bederven denk ik
Fotoquote:Op zondag 27 april 2008 19:05 schreef conleche het volgende:
Ik was laatst op zo'n benefiet gala, met van die artiesten die optraden! Iedereen had loei-dure jurken aan, zat ik daar in mijn retrojurk van Laura Dolls van 70 euro! Toch vond ik mezelf er 1 van de leukste uitzien, de rest was allemaal zo standaard......
Lekker bescheiden ook weer![]()
Nou, ik heb een standaard maat 38. Dus ik pas daar vrij veel. (Hoewel de mooiste jurkjes daar soms echt te klein zijn, maat 34 ofzo, dat vind ik wel zó jammer!) Er zijn foto's van, maar die heb ik volgens mij in Belgie, kan ze hier zo snel niet vinden op de compu.......quote:Op zondag 27 april 2008 19:08 schreef Ewelina het volgende:
Conleche, nu wil ik natuurlijk een foto zien hé
Laura Dols heeft soms wel leuke dingen, maar het moet je net passen. En dat doet het nooit
Das dus geen standaard maat 36!!quote:Op zondag 27 april 2008 19:31 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een standaard maat 36, alleen zijn mijn borsten standaard te groot voor die jurken![]()
Sommige jurken daar zijn trouwens best duur. Ik bedoel, 300 euro voor een tweedehands jurk??!?!?!?!
Nee, dat heeft in het geval van die jurk dan aan de kraaltjes gelegen waarschijnlijk!quote:Op zondag 27 april 2008 19:55 schreef Ewelina het volgende:
Oh, dat zal best. Maar die jurk was 300 euro en dat vond ik al duur genoeg. Als ik bij die jurk nog vermaakkosten had gehad, dan zou het zeker 100 euro meer zijn geweest (jurk zat vol met kraaltjes). Dat vermaken zat al in de prijs- daarom heb ik ook een jurk gekocht in die winkel
De jurk die 300 euro kostte, was gemaakt van een soort gaas. Dat is nou niet ENORM dure stof.
Dat laatste dat heb ik ook! Ik koop weleens iets wat me best mooi staat, maar wat dan helemaal niet lekker zit: nou dan heb ik het dus nooit aan...quote:Op zondag 27 april 2008 20:06 schreef Ewelina het volgende:
In het geval van die jurk die ik gekocht heb lag het denk ik aan de kraaltjesMaar die bij tweedehands jurk... meer in 't feit dat ie uniek is denk ik.
Maar goed: ik draag een jurk toch niet als ik me er niet lekker in voel. Hetzelfde geldt voor eigenlijk alle kleding
Welk type heb je dan?quote:Op zondag 27 april 2008 15:35 schreef octopussy het volgende:![]()
mijn gloedjenieuwe hardloopschoenen van AsicsNet of je op wolkjes loopt
De gel landreth 2quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 15:35 schreef octopussy het volgende:![]()
oja ik heb net evy lesje 2 gelopen op mijn gloedjenieuwe hardloopschoenen van AsicsNet of je op wolkjes loopt
![]()
en ik ben dus niet altijd witna het hardlopen ben ik paarsrood
Klinkt misschien stom, maar wat een leuk hoofd heb jij! (lekker gesport zo te zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En echt niet zo vreselijk rood
)
Ik heb dit hele weekend gezond gegeten, maar niet echt slank. En te weinig fruit, was niet veel in huis. Maar ik voel me wel ok in mijn lijf als ik zo eet, dus dat houden we dan maar zo.
Ondertussen kruip ik bijna in mijn beeldscherm, kan niet goed zijn, ik ga slapen, weltrusten!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ja maar de voorkant ook, waarschijnlijk door dat gladde stofje.quote:Op zondag 27 april 2008 23:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik denk door de achterkant (die vinnen) een beetje zeemeermin
je moet niet meteen wonderen verwachten...quote:Op maandag 28 april 2008 07:55 schreef SterreMarit het volgende:
Goedemorgen!
Ben alweer...uh....2 weken aan het diëten en sporten, maar er gaat gewoon niets af. Snap er niets van!! Erg frustrerend dit... Heb ook nog geen ander gewicht doorgegeven, wil dat ik een lager getal kan noemen![]()
Zou m'n weegschaal zelf misschien kapot zijn?
quote:Op maandag 28 april 2008 09:54 schreef conleche het volgende:
Nog 200 gram, misschien even flinken dat ik dan nu al de -10 kilo grens bereik
(Faithy! Het gaat over
)
Hihi! Done! Gelukt, zit nu precies op de 62,9
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muts!quote:Op maandag 28 april 2008 09:54 schreef conleche het volgende:
Nog 200 gram, misschien even flinken dat ik dan nu al de -10 kilo grens bereik
(Faithy! Het gaat over
)
Hihi! Done! Gelukt, zit nu precies op de 62,9
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfde als vandaag, regen, kou, regen, kou, regen, kouquote:Op maandag 28 april 2008 10:35 schreef conleche het volgende:
Senks!!
En VS: Amsterdam is hoeredruk met Koninginnedag, maar wel gezellig. (vooral met mooi weer, wat wordt er voorspeld eik?)
Ja maaaaaaaaaaaaar, er zijn kaartjes gekocht, dus ik mòet welquote:Op maandag 28 april 2008 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Je wílt niet eens in Amsterdam zijn met koninginnedag. Het is stervensdruk en je beweegt je met een snelheid van 1 km/u door de stad.
1. Als je dat zegt heb je het risico dat er iemand is die slim genoeg is om te beseffen dat je nog prima vet kan eten zonder galblaas. Er zijn duizenden mensen zonder galblaas en die kunnen allemaal nog best vet eten. De galblaas is alleen maar een opslagplaats.quote:Op maandag 28 april 2008 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zeg dat je geen galblaas meer hebt en dus geen vet meer kan verteren dus alleen sla kan eten![]()
Oh m'n buurman ging klagen over ons @ ze internetz
royal sadness!
Rrrrrrrr.quote:Op maandag 28 april 2008 12:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
natuurlijk lust je wel sla
niet van die pauper ijsbergsla of die nasty harige sla maar die kleine lekkere blaadjes
Knurftquote:Op maandag 28 april 2008 12:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee
hij/zij/het klaagt met naam+voornaam @ een internet forum
over m'n ouders etc..
Mja, vind t ook echt niet leukquote:Op maandag 28 april 2008 09:54 schreef conleche het volgende:
Nou, 2 weken met sporten en gezond eten en dat er dan helemaal niets afgaat, dat lijkt me ook zeer frustrerend hoor!
@SterreMarit: post eens wat je zoal eet op een dag nu en sport per week? Misschien kunnen we nog tips geven.
Hahaha, ik lust het ook echt alleen als er komkommer, tomaat, augurkjes en dressing door zit, en helaas zijn de dressings die ik lekker vind vaak redelijk calorierijk... En verder vult sla totáál niet vind ik, met een maaltijdsalade maak je mij ook écht niet blijk, das een bijgerecht =)quote:Op maandag 28 april 2008 12:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
natuurlijk lust je wel sla
niet van die pauper ijsbergsla of die nasty harige sla maar die kleine lekkere blaadjes
wat fijn!quote:Op maandag 28 april 2008 15:17 schreef Viking84 het volgende:
Taco is terug!.
Net opgehaald en hij is heel aanhankelijk. Janneke en Taco hebben niet naar elkaar geblazen, maar Janneke had wel een dikke staart
. Weer even wennen natuurlijk
.
Hij krijgt de komende dagen heel speciaal voer met veel water en verder een levenslang dieet. Duur beest wordt het, maar ja, hij is iig weer terug.
je moet Evy 3 lopenquote:Op maandag 28 april 2008 16:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gelukkig dat ie terug is
Ik ga eerst kappertje spelen
dan hardlopen, evy les 3
kan iemand mij daar aan herinneren
Dat laatste klopt. Maar toch. Amsterdam is leukquote:Op maandag 28 april 2008 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Je wílt niet eens in Amsterdam zijn met koninginnedag. Het is stervensdruk en je beweegt je met een snelheid van 1 km/u door de stad.
Ik had 't al gezienquote:
Die vriendin had zeker 10 jaar inschrijfduur bij woningnet?quote:Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Hmm als je geluk hebt lukt het wel
vriendin van me kwam paar maanden terug opeens met een huis in de jordaan voor 250 euro per maand![]()
waar woon je nu?
Die vriendin is net 20, dus neequote:Op maandag 28 april 2008 22:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die vriendin had zeker 10 jaar inschrijfduur bij woningnet?
quote:Op maandag 28 april 2008 22:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Oeh nee, lijkt me sterk want het pand is van een oud omaatje, die weer een vriendin is van haar oma.
haha ja ik dacht net ook al, ik wil hier niet aan denkenquote:Op maandag 28 april 2008 22:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, dat zal dan wel niet
![]()
Conleche probeert nu uit alle macht het beeld van oude omaatjes met oneerbare voorstellen uit haar hoofd te bannen...........
Daar zou ik dan weer wat minder problemen mee hebbenquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:10 schreef Viking84 het volgende:
En over oneerbare voorstellen. Ik kwam wel eens een oproepje tegen van twee (of drie) meisjes die een huisgenote zochten die ook met hen het bed wilde delen. Buiten het feit dat ze te jong voor me waren, zou ik het niet eens in m'n hoofd halen zoiets te doen
.
Maar noodles is wel lekker! En beter dan een broodje hamburger he? :pquote:Op maandag 28 april 2008 23:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
in noodles zit niets dat je nodig hebt + heel veel calorieën + volkoren pasta is beter
broodjes gezond wil niet per se gezond beteken, vaak vette kaas, majonaise, geen bruin broodje
bij bloemkool zit vaak een witte kazige saus, ook loze caloriën en karbonade is volgens mij heel vet! En jus bij de aardappels is meestal ook niet gezond (en stiekem verdenk ik bloemkool ervan veel kcal te bevatten omdat het er zo wittig uitziet)
en chips uh. ja is nooit zo gezond als je op dieet bent.
ik mis twee fruitjes
wat heb je gedronken?
Als je kan samenwonen met een tutjequote:Op dinsdag 29 april 2008 09:37 schreef Chicolate het volgende:
Op die manier kwam ik een keer bij een hele vreemde kameradvertentie. Hij was in het Engels, en het was voor een compleet huis, te bewonen door een meisje (jong). Meneer woonde daar zelf nog in het weekend, en jij moest dan zijn planten water geven en zn post openen ... maar gekste waren de voorwaardes: je mocht geen vriend hebben. Stond er in hoofdletters. Ok, zeg dat je geen seks mag hebben in zijn huis, prima, maar je mocht uberhaupt geen vriend hebben. Echt zo'nmomentje. Ik vermoed hier ook oneerbare voorstellen eigenlijk ... maar dat het zoveel voorkomt zeg ...
@Principessa: samenwonen?Ik wil ook naar Amsterdam, zo snel mogelijk, en ... ik heb wel 2 maanden inschrijftijd
In Peize. Prima sauna, heel lekker ruim, leuke sauna's heerlijk zwembad.quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:45 schreef Sylvana het volgende:
Oeh sauna, daar moet ik ook nodig weer eens heenWelke ben je geweest freecell? En dat dat gewoon kan als je zwanger bent?
Klinkt goed, veel succes nogquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Mijn scriptieoverleg ging goed. Moet nog een paar dingen doen en ergens volgende week kan ik dan de conceptversie inleveren. Verwacht niet dat er dan nog veel aan moet gebeuren
.
Daarna moet ik nog een ander werkstuk schrijven, maar intussen ga ik al beginnen met solliciteren.
Het schiet allemaal veel meer op zonder vrouwen die je afleiden. De scriptie moet dus per se volgende week af zijn, want daarna komt ze weer terug
.
Neeeeeeeeeh!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef loveli het volgende:
Het beste is in ieder geval om eerst 6 weken rust te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |