abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58298513

Het vorige deel: deel 154

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_58298562
Daarom was het zo stil ineens

Net een mandarijntje op en zo een stuk fietsen, da's ook weer wat verbranden
Dan boterhammetjes eten voor de lunch...
Vanavond naar m'n ouders, dat wordt wat

Ohja: FIPO
Het mooi kotsende meisje.
pi_58298611
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Daarom was het zo stil ineens

Net een mandarijntje op en zo een stuk fietsen, da's ook weer wat verbranden
Dan boterhammetjes eten voor de lunch...
Vanavond naar m'n ouders, dat wordt wat

Ohja: FIPO
Hoe gaat het daar? Gaat de scheiding nog steeds door?
pi_58298622
nog maar een keer dan:

Kawa heetie
Doei.
pi_58298679
Kawasaki?
Springfield's looking pretty dusty today
pi_58298795
Nou ja, de mensen van wie het nestje is hebben hem Kawa genoemd, inderdaad afkomstig van Kawasaki

zijn broertje heet Aprillia
Doei.
pi_58298800
MoBlo, wat een droppie Ook weer uit het asiel?

Ik ga niet naar Groningen. Doe dat wel een andere keer (dan moet ik veel eerder weg). Nu ga ik maar naar wereldstad Amstelveen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58298804
Ohhhhhh Faithy, wat een poepje ( gaan we weer)
Hij lijkt heel erg op Link toen die nog een minikatertje was. Ik mis hem nog steeds

Mijn klimop in de tuin heeft bloemetjes Jemig ik word helemaal mushy van al dat nieuwe leven.
pi_58298821
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:38 schreef conleche het volgende:

Hoe gaat het daar? Gaat de scheiding nog steeds door?
Kom niet zo vaak thuis momenteel, dus weet het niet zo heel goed. Ik gok veel spanning, genegeer en steken onder water. Het gaat door, maar ze willen alles goed regelen en m'n ma is nog niet actief aan het zoeken naar een nieuwe woning (urgentie krijg je pas als je daadwerkelijk gescheiden bent blijkt), dus straks wonen ze nog in één huis tot na de scheiding

En het katje van Moblo is ook lief hoor (Alle katjes zijn lief!)
pi_58299063
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:45 schreef Ewelina het volgende:

Ik ga niet naar Groningen. Doe dat wel een andere keer (dan moet ik veel eerder weg). Nu ga ik maar naar wereldstad Amstelveen
nee deze is van iemand van de motorclub, en hij is geboren op de dag dat Sushi is overleden... mooie gedachte iig

we gaan in de week van 5 mei even kijken
Doei.
pi_58299257
Veiligheidsspeldje, whoo, dat lijkt me best heftig. Sterkte, meid!
pi_58299259
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 08:18 schreef Sylvana het volgende:
Clayton, ik krijg een beetje een vervelend gevoel bij jou. Het lijkt net alsof je iedereen die aan het hardlopen is aan het controleren bent en dat ze verantwoording aan jou moeten afleggen als ze niks van zich laten horen. Niet iedereen meldt het altijd als ze hardgelopen hebben, en soms komt het er bij mensen gewoon niet van omdat ze druk met andere dingen zijn. En dit topic gaat niet alleen over hardlopen, maar over afvallen. Dus om je steeds alleen op de hardlopers te richten vind ik ook een beetje apart tegenover de mensen die niet hardlopen, maar aan andere sporten doen ( zoals zwemmen zoals ik)

Ik hoop dat je het niet zo bedoelt allemaal, maar zo komt het wel op mij over iig.
Ja ik ook eigenlijk, daarom zei ik: lees het topic.
Ik wil vandaag les 3 van evy gaan doen
en ik doe ook nog andere sporten
kickboksen op disndag en donderdag (nu even niet vanwege rugpijn)
en bokszaktraining op maandag en zondag (maar ook niet altijd)
en vandaag ga ik fitnesse voor m'n opdruk spieren, probeer ik ook 1x per week te doen!
pi_58299384
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik heb wel een foto van mezelf met Janneke .

[ afbeelding ]
Je ziet er leuk uit

Over Parijs:
Je kunt ook gewoon zwartrijden
Vriend van me woonde iets buiten parijs, moest je half uurtje met de trein
maar was in echt zo een stadje met een enorm oud stationnetje zonder toegangspoortjes
(En je kon er niet eens een kaartje kopen )
En op sommige stations in Parijs heb je ook geen poortjes dus kun je daar er uit gaan

+Als we een metro kaartje kochten namen we een jeugd/studentending, veeel goedkoper
en uh, toen ik 14 was of net 15? toen sprongen we gewoon met z'n 10en over zo een poortje
pi_58299400
Bijna weekend
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Je ziet er leuk uit
Mee eens, leuke foto.
pi_58299503
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:45 schreef Ewelina het volgende:

Amstelveen vond ik echt niet leuk om te winkelen
pi_58299600
Wat een lieve foto's allemaal van de poezebeesten

Vanochtend lekker relaxed gewerkt, heb 2,5 uur de tijd officieel, maar ben altijd met 1,5 uur al klaar Vanmiddag nog 3 uurtjes werken en dan weekend

Zo nog ff mn beddengoed in de droger doen, kan Peter strax mooi helpen met opmaken

Veiligheidsspeldje, veel succes vanavond bij je ouders

Ik heb van mijn moeder al 2,5 week niks meer gehoord, maar hoorde van mn stiefvader dat toen hij mn broertje een keer ging ophalen, er al een andere man bij haar aan het ontbijt zat Is echt zo'n camping met allemaal gescheiden mannetjes, hou mn hart vast Mn broertje vindt het ook echt helemaal niet leuk daar, verveelt zich dood. Gelukkig voor hem dat hij er maar 2 dagen in de week heen hoeft
pi_58299609
M'n ma gaat later op de dag naar opa en oma voor het weekend. Dat scheelt op zich wel iets.

Ohja en ik vond vanochtend een ongepigmenteerde haar Morgen eens verven want ik raak daar direct gefrustreerd van Ben er nog veel te jong voor jou ik zeggen, maar het kàn...

Het is mooi weer om te fietsen, zo maar eens doen.
pi_58299753
TVP
  vrijdag 25 april 2008 @ 12:45:33 #19
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58300375
ow ik spam ook even mijn poezebeesten
Bram (was Brammetje, maar wordt nogal groot)

Lappie

Dikkie

allemaal foto's van afgelopen maandag en heb ook wel heeeele lieve foto's, maar die staan op de PC (en zit nu bij de laptop)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58300438
Deze heb ik 2x:

pi_58300581
Wat lief als die katjes!

Ik wil dus al heel lang een kat, het liefst een rooie t zijn echt mijn favoriete beesten
maaarr...m'n moeder is allergisch dus dat kon nooit, en waar ik nu woon woon ik maar tijdelijk en ga ook 6 maanden naar het buitenland vanaf juli...wel jammer. Ik heb een paar jaar geleden 2 namen bedacht al, voor als ik ooit katten krijg
pi_58301046
Terug Vind Jaina:
(net op het balkon gemaakt)

(het blijft ook een klein hummeltje, vind je niet? )
pi_58303577
Risky (de lap) en Oscar lekker zonnebadend op het tapijt in de gang. Wat een leven heb je dan

sorry voor het grote plaatje, heb even geen verkleinproggie
pi_58303622
Wie heeft er GEEN kat in dit topique
pi_58303701
Ik. Nog een paar weken.
pi_58303722
Ik denk dat ik ga promoveren op: " Wat is de relatie van overgewicht met betrekking tot het houden van 1 of meerdere katten......"
pi_58303748
Hahahahaha.. Ja ik zag ook al een verband
pi_58304136
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 14:59 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik ga promoveren op: " Wat is de relatie van overgewicht met betrekking tot het houden van 1 of meerdere katten......"
* veiligheidsspeldje is dan zeker de uitzondering die de regel bevestigt Alhoewel ik wel graag katjes wil ook.
Er was toch ook iets met alleenstaande vrouwen en katten hou(d/w)en?
Bij elkaar toch een uurtje gefietst net en het is net zo snel, zo niet sneller dan het OV
pi_58304138
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 14:59 schreef conleche het volgende:
hé! ik heb éindelijk geen overgewicht meer
Doei.
pi_58304238
of.
De meeste dikke mensen hebben een hond. (of willen graag een hond) Deze mensen blijven hun gehele leven dik door het misverstand dan je van wandelen met de hond dunner wordt.
Mensen met een kat hebben over het algemeen gezien een vrij hoge intelligentie. Zij zijn eerder bereid een oplossing te zoeken voor hun overgewicht en streven vaak naar een slanker figuur.
pi_58304248
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
of.
De meeste dikke mensen hebben een hond. (of willen graag een hond) Deze mensen blijven hun gehele leven dik door het misverstand dan je van wandelen met de hond dunner wordt.
Mensen met een kat hebben over het algemeen gezien een vrij hoge intelligentie. Zij zijn eerder bereid een oplossing te zoeken voor hun overgewicht en streven vaak naar een slanker figuur.
Die is mooi
pi_58304258
Mensen die zich meer verbonden voelen met de kat (het hebben zelf is geen vereiste) voldoen vaak aan de hierboven beschreven criteria.
pi_58304328
Zou er al eens onderzoek gedaan zijn naar de correlatie tussen overgewicht bij huisdieren en bij hun baasjes? Je ziet toch vaak dat hond en baas veel op elkaar lijken

Op zich zijn katten eigenzinnig en lui. Die omschrijving past ook wel bij mij
pi_58304361
Ik heb zowel katten als een hond. Ik hou meer van mijn hond. Wat zegt dat over mij?
pi_58304396
Dat je dik bent
pi_58304410
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat je dik bent
Loeder
pi_58304429
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
of.
Okee, deze begrijp ik... Zit enige logica in.

Maar you lost me here:
quote:
Wat is je redenering?
pi_58304457
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Okee, deze begrijp ik... Zit enige logica in.

Maar you lost me here:
[..]

Wat is je redenering?
Ik blaat maar wat BS
pi_58304458
PF heeft geen redenering want ze is een loeder.
pi_58304478
Er is trouwens ooit wel een wetenschappelijk onderzoek gedaan naar honden/katten/eigenaren
pi_58304544
Dat van katten houden en hogere intelligentie heb ik ook wel eens gehoord.

Ik vind katten ook slimmer overkomen dan honden, al is het alleen al omdat een kat zelf kan bepalen wanneer hij gaat poepen en een hond wacht totdat jij hem dat gaat vertellen.

Even samengevat: mensen met een hond zijn dik en dom, mensen met een kat zijn slank en intelligent.

*rent
pi_58304587
pi_58304598
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:40 schreef -marz- het volgende:
Even samengevat: mensen met een hond zijn dik en dom, mensen met een kat zijn slank en intelligent.

*rent
Eeensch

doe met die redenering eens een KLB topic openen?
Doei.
pi_58304674

pi_58304714
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:40 schreef -marz- het volgende:
Dat van katten houden en hogere intelligentie heb ik ook wel eens gehoord.

Ik vind katten ook slimmer overkomen dan honden, al is het alleen al omdat een kat zelf kan bepalen wanneer hij gaat poepen en een hond wacht totdat jij hem dat gaat vertellen.

*rent
Harder. Ik zou maar harder rennen.
pi_58304796
En als ik je dan 2 blauwe ogen sla zodat je niks meer kan zien, dan wens ik je veel succes met je magere blindegeleidepoes.
pi_58304854
Ik doe aan muay thai, succes !
pi_58304983
Heb wat gevonden over 'comparing dogs and their owners', maar daar heb ik geen toegang voor!
en een studie over waarom eigenaren van te dikke katten ze blijkbaar niet kunnen laten afvallen, maar daar wordt met geen woord gerept over te dikke eigenaren

Het bewijs is maar matigjes blijkbaar
pi_58305016
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik doe aan muay thai, succes !
Maar ik heb Koekie!!
pi_58305211
Die ziet er wel heel gevaarlijk uit Conleche!
Sinds groep 2 hebben we een roodwangschildpadje thuis, daar valt vast een abominabele dieet/levensstijlconclusie uit te trekken Al issie helemaal niet zo traag als het vooroordeel over schildpadjes is, want ooit wassie buiten in de tuin, en toen was hij (of zij? ) ineens weg
pi_58305304
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:52 schreef conleche het volgende:
succes met je magere blindegeleidepoes.
Wijven!!

Leuke hond, trouwens. Ik hou niet van katten, ben er allergisch voor.
pi_58305401
Vandaag is een legendarische dag

Ik heb mn eerste boete gekregen Van een politieagent in burger.

Omdat ik 2 meter te laat afstapte in een voetgangersgebied

Dus vanmiddag 3 uur voor niks gewerkt, want boete is 30 euro :S

Nou weekend

Zo nog ff boodschappen doen, douchen en dan rond 6 uur is Peter hier en ga ik op eten koken na helemaal niks meer doen

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 25-04-2008 16:28:30 ]
pi_58306492
oeh das vervelend Sylvana! 30 euro is best veel...

En ik weet dat je nog naar de dietist moet, maar hoe gaat het nu eigenlijk met je eten en sporten enzo?
pi_58306659
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:19 schreef shinydiscoball het volgende:
oeh das vervelend Sylvana! 30 euro is best veel...

En ik weet dat je nog naar de dietist moet, maar hoe gaat het nu eigenlijk met je eten en sporten enzo?
Met sporten gaat goed, als ik gewoon alleen in Deventer ben op maandag, woensdag en donderdag gaat het met eten ook goed. En dit weekend komt Peter bij mij, dus heb ik ook gewoon alleen maar gezond avondeten met veel groenten/fruit in huis gehaald en geen chips en koekjes. Das het voordeel van zelf boodschappen doen
pi_58306842
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 16:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wijven!!

Hihi, ik vond hem zelf ook wel geslaagd
pi_58306904
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 14:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wie heeft er GEEN kat in dit topique
Ik
pi_58307073
Poezels!!

Ik heb dr ook geen. Dat komt nog wel, ooit, als ik het huis uit ben .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58307086
sommige mensen mogen echt de kanker krijgen
pi_58307105
watskeburt?
pi_58307126
oh dan doe je moeite voor iemand, like allemaal dingen bestellen endeso wat mij tijd kost
en dan stel je zelfs voor de koken en dan vraag je 1 klein dingetje en dan is dat teveel moeite
hoer
pi_58307525
PF: Herkenbaar en erg irritant

@ Sylvana: eet je in ieder geval 3 dagen gezond maar wel fijn dat het met sporten wel goed gaat
  vrijdag 25 april 2008 @ 18:35:32 #62
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58307726
Mijn poes heet Ap, alleen hoe meer ik afval, hoe minder ap op m'n buik gaat chillen
Bernie en ik zijn tof.
pi_58309164
Weekend!
pi_58310271
Hier ook weekend.
Morgen lekker een dagje naar hotel papa en mama In de zon in de tuin zitten. Ik neem een goed boek mee!
pi_58310653
Lekker. Geniet van de rust.

Net Evy 2 gelopen, ging goed! Eten gaat allemaal iets minder, maar ik heb nu al 3 dagen bewogen en het is best leuk. Dus dat hou ik wel vol. Eten ga ik langzaam opbouwen. Morgen crosstrainer en overmorgen Evy3.
pi_58310687
Tvp. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 25 april 2008 @ 22:20:40 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58311149
Ik ben weer terug uit Utrecht .
Het was echt heel gezellig. Was trouwens bij een studievriendin. Zij is na haar bachelor naar Utrecht gegaan en daar studeert ze nu . We zijn de stad in geweest (op haar studentenfietsje, ik fietsen, want ik was de zwaarste ). We wilden even de Dom op, de Domkerk in en de kloostertuin in, maar we kwamen daar om 1 minuut voor 4 en om 4 uur sloot alles .
Toen maar wat gaan drinken langs de gracht (note to self: je kunt écht niet tegen alcohol; nog niet tegen één glaasje rosé ) en later een hapje gegeten bij Stairway to heaven.
Met de trein van 19:50 naar huis gegaan. Geslaagde dag dus . Ben nu wel moe, dus dadelijk maar slapen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 april 2008 @ 23:39:06 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58312604
Mijn mp3-spelert is kaduuk.
Ging de laatste dagen hard achteruit (moest steeds op resetknop drukken, accuduur was stevig verkort) en vanochtend kreeg ik hem niet meer opgeladen.
Dus heb nu de iRiver e100 8gb-versie gekocht, met mogelijkheid tot uitbreiding van het geheugen.
Leuke prijs / kwali-verhouding. Ben benieuwd . Eigenlijk wilde ik pas ergens volgens jaar een flashspeler kopen en hoopte ik het nog even te kunnen uitzingen met m'n huidige Creative (2 jaar oud), maar goed, ik kan niet zonder m'n muziek .

Dissum trouwens:

Maar dan in het zwart . Zou hem morgen al kunnen ophalen in R'dam, maar ik heb geen weekendov en als ik hem toch ga ophalen, ben ik 25 euri extra kwijt aan treinreis .
Niet meer actief op Fok!
pi_58312802
Ik zie 'm niet?
En je hebt het accent wel voor rdam hoor, met je spelert
Ik zwaai wel maandag dan
  vrijdag 25 april 2008 @ 23:56:52 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58312974
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 23:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik zie 'm niet?
En je hebt het accent wel voor rdam hoor, met je spelert
Ik zwaai wel maandag dan
Lol.
Nee, ik haal hem niet op nu, laat hem nu gewoon bezorgen (toch geen verzendkosten ).
Zoek nog wel ff ander plaatje morgen. Dadelijk pitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58315813
zit nu midden op een kruispunt in Gendringen.... het is donker, maar niet koud en er komt nu net een fietser in de verte aan... de vijf minuten fietser die vijf minuten voor vertrek van de lopers is vertrokken.. het duurt dus nog even voordat de lopers er zijn.

horen hier allemaal vogels en zullen hie straks de zon op zien komen¡ kijk er naar uit: ben nu al bijna 24 uur wakker!

misschien straks nog even een vervelingspost/update

Doei.
pi_58315853
heb overigens gebarbecued vanavond en daarnet twee pannenkoeken met stroop op maar ik verbrand vast veel calorieen met wakker blijven

ga zo maar eens nuttig doen!
Doei.
  zaterdag 26 april 2008 @ 06:47:19 #73
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58316019
en ik ben de eerste die de dag weer begint?
heb een vroege dienst... gaaaaaapp, ontbijt al op en zo richting werk

allemaal een prettige zaterdag!!!
  zaterdag 26 april 2008 @ 08:27:13 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58316204
Goedemorgen ,

Ik ben echt extreem vroeg wakker de laatste dagen. Zit al een tijdje wat te surfen.
Vanochtend weer lichter: 76,2, ondanks het etentje van gisteravond. Heb een peppersteak gehad met frietjes, sla en nog wat groenten en geen nagerecht (gek genoeg had ik daar helemaal geen zin in). En omdat ik rond lunchtijd in de trein zat, heb ik als lunch alleen een appel en een banaan gehad. Daardoor kon ik me 's avonds ook wat meer veroorloven, al heb ik sowieso niet het idee dat ik slecht gegeten heb gisteravond . Als ik een toetje had genomen, had de weegschaal wel wat anders aangewezen .
Ik ga even updaten, want vind het wel leuk om het nu weer even bij te houden.
Na het weekend zal ik wel onder de 76 zitten . Het is een kwestie van tijd tot ik op 75 zit en dan ben ik waar ik vorig jaar zomer was blijven hangen en is iedere kilo eraf weer een waard.
Die vriendin van me zei gisteren ook dat je echt heel goed kon zien dat ik was afgevallen enzo (ik zie haar maar 2 keer per jaar ofzo ben slecht in het onderhouden van vriendschappen) en hoewel ik zelf vind dat ik er nog lang niet ben is zo'n complimentje wel leuk .
Zo even douchen en eten en dan even bedenken welke nieuwe gerechten ik dit weekend zal gaan maken .

Ik voel me een beetje om van alles en nog wat, maar vooral omdat ik Taco mis . Ik zie hier de hele tijd maar één hummeltje rond lopen en die slaapt de laatste dagen extreem veel. Achter wie moet ze nu aan rennen? . Gistermiddag heeft de dierenarts nog gebeld. Het gaat goed met Taco. Hij had geen extreem hoge waarden meer van kalium in z'n bloed, terwijl 'ie dat dodag wel had en hij heeft ook gegeten . Ik hoop dat 'ie morgen of maandag weer naar huis mag .
Niet meer actief op Fok!
pi_58316236
Goedemorgen
Ik heb eindelijk weer een nacht redelijk goed geslapen
Vandaag mijn koffer inpakken en vanavond naar mijn vriendje en dan morgen vroeg naar Parijs
  zaterdag 26 april 2008 @ 08:44:33 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58316258
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 08:38 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Ik heb eindelijk weer een nacht redelijk goed geslapen
Vandaag mijn koffer inpakken en vanavond naar mijn vriendje en dan morgen vroeg naar Parijs
Alvast veel plezier .
Niet meer actief op Fok!
pi_58316374
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 04:18 schreef Faithy het volgende:
zit nu midden op een kruispunt in Gendringen....
Das hier naast de deur, kom je nog koffie drinken?

*terug in lurkstand*
pi_58316385
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me een beetje om van alles en nog wat, maar vooral omdat ik Taco mis . Ik zie hier de hele tijd maar één hummeltje rond lopen en die slaapt de laatste dagen extreem veel. Achter wie moet ze nu aan rennen? . Gistermiddag heeft de dierenarts nog gebeld. Het gaat goed met Taco. Hij had geen extreem hoge waarden meer van kalium in z'n bloed, terwijl 'ie dat dodag wel had en hij heeft ook gegeten . Ik hoop dat 'ie morgen of maandag weer naar huis mag .
*knuffelsmiley* !

Heb toch blaasontsteking net nu we over 2 dagen op vakantie willen.

2 jaar lang geen blaasontsteking gehad laatste keer was toevallig ook de laatste keer dat we met de tent op vakantie waren.
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:04:08 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58316781
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:12 schreef -marz- het volgende:

[..]

*knuffelsmiley* !

Heb toch blaasontsteking net nu we over 2 dagen op vakantie willen.

2 jaar lang geen blaasontsteking gehad laatste keer was toevallig ook de laatste keer dat we met de tent op vakantie waren.
Oh, wat kut.
Hoe kom je eigenlijk aan zoiets? Ik heb dat nog nooit gehad (gelukkig).
Kun je nu niet op vakantie?
Niet meer actief op Fok!
pi_58316858
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, wat kut.
Hoe kom je eigenlijk aan zoiets? Ik heb dat nog nooit gehad (gelukkig).
Kun je nu niet op vakantie?
Doorgaans helpt het om bepaalde posities te vermijden, maar heb het zelf ook nooit gehad gelukkig, dus heb nooit advies gehad welke dat nou wel en niet zijn.
Vast wel op vakantie nu toch marz?

Vanochtend: 62 kg wel wat aangekomen dus, maar ik weet heel goed hoe het komt.
pi_58317466
Jeej...I love de weegschaal

Precies 65 kg vanochtend en 3 cm kwijt bij heup en taille, de (te grote broeken) die ik van de zomer droeg waren wat strakker gaan zitten, maar zitten nu weer los

Ik voelde me wel dik gisteren dus dit is wel een leuke verassing ondanks het weinig niet sporten deze week
pi_58317482
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Doorgaans helpt het om bepaalde posities te vermijden, maar heb het zelf ook nooit gehad gelukkig, dus heb nooit advies gehad welke dat nou wel en niet zijn.
Vast wel op vakantie nu toch marz?

Vanochtend: 62 kg wel wat aangekomen dus, maar ik weet heel goed hoe het komt.
Posities met neuken of..
pi_58317486
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeej...I love de weegschaal

Precies 65 kg vanochtend en 3 cm kwijt bij heup en taille, de (te grote broeken) die ik van de zomer droeg waren wat strakker gaan zitten, maar zitten nu weer los

Ik voelde me wel dik gisteren dus dit is wel een leuke verassing ondanks het weinig niet sporten deze week
Jeujjjjj
pi_58317759
Het lijkt wel alsof het met iedereen goed gaat (mja behalve blaasontsteking dan, das echt rot ), is dat het mooie weer en het zonnetje toevallig?

Ik ga vandaag maar eens lekker rommel ruimen, alles op orde maken en misschien nog wel even naar buiten de zon in. Deze vakantie moet mijn kamer een oase van opgeruimdheid en schoolboeken worden, maar dan mag ik wel eerst alle andere troep verwijderen .
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:37:53 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58317830
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:32 schreef Chicolate het volgende:
Het lijkt wel alsof het met iedereen goed gaat (mja behalve blaasontsteking dan, das echt rot ), is dat het mooie weer en het zonnetje toevallig?

Heu, met mij gaat het helemáál niet goed .
En er is ook al helemaal geen zon hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_58317930
Ik ben ook maar zozo, slaap al 3 dagen nachten niet zo best en heb nu echt moeite om m'n ogen open te houden. Vanochtend wel 5x op de snoozeknop geramd, waardoor ik nog precies 5 minuten had voor het aankleden en de rest.
pi_58317937
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heu, met mij gaat het helemáál niet goed .
En er is ook al helemaal geen zon hier .
Maar maar, de rest van je verhaaltje over gister was zo vrolijk (ook over je gewicht) . Vraag ik het maandag nog een keer, of iedereen vrolijk is, en hopelijk is Taco dan ook weer thuis (dan kan jij ook weer blij zijn, een blije Viking is veel leuker ).

Hier trouwens ook geen zon, maar het is licht en geen donkere wolken, wat al een hele vooruitgang is .
pi_58317947
Ik hou mn mond wel de volgende keer dat ik een vrolijke bui heb
pi_58318442
mag wel hoor, een vrolijke bui

ik ben boos en geïrriteerd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 26-04-2008 12:32:24 ]
pi_58319341
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Posities met neuken of..
Dat leek me wel duidelijk eigenlijk?

Vanochtend hardgelopen in de polder. Geen zuchtje wind en veel zon, dan is het al snel erg warm, m'n hoofd is ook nog steeds rood Ook werd er wat bemest dus het stonk nogal. Daarom tussendoor wat gewandeld, kreeg ook steken in m'n zij.
pi_58320220
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 08:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Alvast veel plezier .
Dankjewel
Hopelijk als ik terug kom is alles weer goed met je katje
pi_58320433
Veel plezier in Parijs Saksia

Hier vanochtend lekker uitgeslapen, broodje gegeten met kaas, tomaat, komkommer en ei en zometeen lekker de stad in Ben benieuwd of de rust al een beetje is wedergekeerd. Vannacht is er een enorme vechtpartij met 80 man uit heel Nederland geweest, dus de stad zal wel in puin liggen. Echt typisch Deventer weer, ook dat er maar 1 persoon is gearresteerd. Met die rellen tijdens Ajax- Go Ahead Eagles hadden ze er ook maar een paar opgepakt
pi_58320540
Zeg eeh dat van die posities, ik weet het niet hoor. Denk niet dat het veel uitmaakt.

Tenzij het over het afwisselend visiteren van verschillende lichaamsopeningen gaat, maar daar ben ik niet van

Ander onderwerp ! Het zonnetje schijnt uitbundig hier en ik heb een spinnende poes op schoot die kopjes geeft in m'n gezicht

Zo weer verder met vakantiespul bij elkaar zoeken. Want we gaan wel op vakantie hoor
  zaterdag 26 april 2008 @ 15:11:31 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58321083
Hier ook eindelijk zon.
Wel met wolkjes, maar toch, zon. Hij laat zich voldoende zien. Net even zonnemelk op m'n toet gesmeerd en nu ga ik weer buiten zitten .

Spinnende katjes . We hebben snoepjes gekocht voor Janneke . Ze is heel lusteloos. De hele dag maar pitten, maar ja, wat moet ze anders doen hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_58321187
Net in het zonnetje naar het dorp gewandeld en teruggekomen met best wel teveel dingen. Waaronder een mooi sluik zwart rokje waar ik best slank in lijk En nieuwe zonnebril.
quote:
Blaasontsteking na geslachtsgemeenschap
Veel vrouwen krijgen last van een blaasontsteking na geslachtsgemeenschap. Dit wordt een ‘honeymoon cystitis’ genoemd. Men neemt aan dat de urinebuis door geslachtsgemeenschap wordt geïrriteerd en dat er bacteriën uit het vagina- en anusgebied in worden overgebracht. Vervolgens vermenigvuldigen E.coli bacteriën zich in de blaas en hechten zich aan de blaaswand.
Goed uitplassen snel na de seks helpt in elk geval. Ik kan me voorstellen dat niet elk standje evenveel irritatie opwekt.
pi_58321445
hey hallo!! wij zijn in Enschede aangekomen! lig nu op het gras na een lekkere douche en ondanks dat ik niet geslapen heb de laatste 30 uur ben ik erg wakker.

weet niet wat mijn lichaam doet qua gewicht dit weekend. Wel minimaal een verkeerd iets gegeten dus niet gunstig voor mijn buikpijn, maar wel voor de darm-leging en wie weet gewicht

vanavond iets van pasta en iig wat bier, al denk ik dat ik na 2 bier al dronken ben nu!

Viking: geef Janneke maar een aai van me... arm beest
Doei.
  zaterdag 26 april 2008 @ 18:53:39 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58324575
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 15:35 schreef Faithy het volgende:
Viking: geef Janneke maar een aai van me... arm beest
Done .
Ze is echt zielig. Loopt de hele tijd achter ons aan, was net een paar uurtjes helemaal alleen thuis. Dat is nog helemaal nooit voorgekomen (Taco was er als eerste).

Net even een milkshake gehad op een terrasje om het mooie weer te vieren. Alleen to-taal geen honger. Sta ervan te kijken dat het al 19 uur is.
Straks maar even een eitje bakken. Geen ingewikkeld gedoe verder. Wel goed voor de lijn als je geen honger hebt (milkshakes zijn wat minder goed, maar dat kon wel uit vandaag vgl met wat ik allemaal eet vandaag )
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 april 2008 @ 20:08:45 #98
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58325987
hier nog een fototje van onze lieve beestjes

heerlijk weer voor de poesjes
pi_58326848
Een beetje laat, maar heb niet eerder achter de pc gezeten.

Ik wil hierbij tegen iedereen zeggen dat het niet de bedoeling is geweest om iemand te kwetsen en om een naar gevoel van mij te krijgen.
Ook aan Miss_S d`r adres, sorry.d`r adres, sorry.
Ik hoop dat jullie mij vergeven.
#35.
pi_58329326
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 20:58 schreef Clayton1 het volgende:
Een beetje laat, maar heb niet eerder achter de pc gezeten.

Ik wil hierbij tegen iedereen zeggen dat het niet de bedoeling is geweest om iemand te kwetsen en om een naar gevoel van mij te krijgen.
Ook aan Miss_S d`r adres, sorry.
Ik hoop dat jullie mij vergeven.

Foutje, quote aangeklikt i.p.v.wijzig bericht(zat typefout in)
#35.
pi_58332366
Het is je vergeven

De hardloop plannen zijn alweeer in duigen gevallen - oeps
Ik ben langs een vriendin geweest en daarna
bbq boot bier
1 biertje maar en niet te veel vlees

[ Bericht 0% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 27-04-2008 13:50:29 ]
  zondag 27 april 2008 @ 09:37:50 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58334388
Goedemorgen .

De milkshake van gisteren heeft ws toch meer kwaad gedaan dan ik had gedacht: weer 3 ons zwaarder dan gisteren . Maar ja, dat komt ook wel weer goed .
Het is echt prachtig weer hier . Zometeen douchen en dan lekker buiten zitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58334529
quote:
Op zondag 27 april 2008 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

De milkshake van gisteren heeft ws toch meer kwaad gedaan dan ik had gedacht: weer 3 ons zwaarder dan gisteren . Maar ja, dat komt ook wel weer goed .
Het is echt prachtig weer hier . Zometeen douchen en dan lekker buiten zitten .
Milkshakes zijn verschrikkelijk:
klik hier en je weet wat alles bij de MacDo aan cal. bevat.

Dus afhankelijk van hoe groot je shake was ergens tussen de 420 en 1110 calorien.
pi_58334575
Goedemorgen! Het is een prachtige dag in zeeland
quote:
Op zondag 27 april 2008 09:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Dus afhankelijk van hoe groot je shake was ergens tussen de 420 en 1110 calorien.
WTF!! Een shake van 888 mL is het ook, dat is echt HEEL veel! SB-liefhebbers doen daar niet eens altijd hun hele dag mee! Wel raar dan dat de grootste hamburger daar 740 kcal bevat

Vanmiddag ga ik picknicken
  zondag 27 april 2008 @ 10:13:12 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58334644
quote:
Op zondag 27 april 2008 09:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Jezus zó veel! Ik had nog best een grote shake .
Nou dat was dan de laatste keer . Ik dacht dat het minder kwaad kon dan een softijsje, of is het nog erger gesteld met softijs? (het softijsje van donderdag zag ik vrijdag niet terug op de weegschaal).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 april 2008 @ 10:15:32 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58334663
quote:
Op zondag 27 april 2008 10:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vanmiddag ga ik picknicken
Wat leuk.
Veel plezier .
Niet meer actief op Fok!
pi_58334674
Ik denk dat er veel minder materiaal in een softijsje gaat. Als je dat zou laten smelten tot milkshake-dikte, dan hou je een mini-shake over. Dus dan kan je idd. beter het ijsje nemen......

VS: romantisch!
pi_58334760
quote:
Op zondag 27 april 2008 10:16 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat er veel minder materiaal in een softijsje gaat. Als je dat zou laten smelten tot milkshake-dikte, dan hou je een mini-shake over. Dus dan kan je idd. beter het ijsje nemen......

VS: romantisch!
IJs is ook lekkerder Woensdag had ik een bolletje australian ijs op als toetje en het kan me lekker niet schelen hoeveel kcal erin zat

En dat is de bedoeling wel een beetje ja Maar dat komt vast goed!
  zondag 27 april 2008 @ 10:31:42 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58334851
quote:
Op zondag 27 april 2008 10:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

IJs is ook lekkerder Woensdag had ik een bolletje australian ijs op als toetje en het kan me lekker niet schelen hoeveel kcal erin zat

En dat is de bedoeling wel een beetje ja Maar dat komt vast goed!
Australian ijs is superlekker idd. Kokos, lemon en mango zijn mijn favoriete smaken .
Niet meer actief op Fok!
pi_58335380
Ik bedenk me plots dat ik nog nooit Australian ijs op heb! Wat is het verschil met bv. Haagen dasz of Ben en Jerry's?
  zondag 27 april 2008 @ 11:15:48 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58335441
quote:
Op zondag 27 april 2008 11:11 schreef conleche het volgende:
Ik bedenk me plots dat ik nog nooit Australian ijs op heb! Wat is het verschil met bv. Haagen dasz of Ben en Jerry's?
Het is veel lekkerder .
Ik vind Ben en Jerry's niet eens in de buurt komen van Australian's en Haagen Dasz heb ik nog nooit gehad.
Australian ijs is homemade ijs met fruitsmaken en het heeft een hele zachte smaak. Het glijdt gewoon je keel binnen. Het is onbeschrijflijk. Probeer het gewoon eens (of niet als je niet verslaafd wilt raken ).
Niet meer actief op Fok!
pi_58335455
- ze claimen 'only aan natural ingredients' te doen.
- het sorbetijs is erg lekker!!
- en de andere smaken ook!
- geen veelvoud aan maffe smaakjes zoals bij ben & jerry's, dus makkelijker voor moeilijke kiezers zoals ik
- er zijn vestigingen in kleinere steden dan bij haagen dasz en B&J, dus ik kwam er gewoon meer mee in aanraking voor ik in rotterdam ging wonen.

verder kan ik niets bedenken
pi_58335674
Hebben jullie aandelen??

Nou, ik zal het eens proberen dan. (als ik eindelijk op dat verd....de streefgewicht zit.) Ik ben nu echt serieus bezig om daar te komen en de motivatie is er ook weer. Met resultaat; het gaat weer langzaam mar zeker naar beneden. Het low-carben gaat nog steeds goed; ik zit nu bijna aan de -10 kilo. (Maar daar zat ik 3 maanden geleden ook al, maar ben toen weer iets naar boven geschommeld.)
  zondag 27 april 2008 @ 12:09:07 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58336214
quote:
Op zondag 27 april 2008 11:32 schreef conleche het volgende:
Hebben jullie aandelen??

Nou, ik zal het eens proberen dan. (als ik eindelijk op dat verd....de streefgewicht zit.) Ik ben nu echt serieus bezig om daar te komen en de motivatie is er ook weer. Met resultaat; het gaat weer langzaam mar zeker naar beneden. Het low-carben gaat nog steeds goed; ik zit nu bijna aan de -10 kilo. (Maar daar zat ik 3 maanden geleden ook al, maar ben toen weer iets naar boven geschommeld.)
Top .
Ja, zo ben ik nu ook bezig: ik wil verdomme eerst onder de 75 zitten. Pas dán mag ik weer iets ongeoorloofds doen van mezelf (die milkshake was dus een foutje ).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 april 2008 @ 12:09:42 #115
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58336227
Vandaag gaat hier de bbq aan omdat m'n moeder babi assar gaat maken kan anders niet omdat we hier zo'n keramische kookplaat hebben

Zo even fietsen en dan even wat terrassen dunkt mij.
Bernie en ik zijn tof.
pi_58336407
Hoi
Fijne zondag gewenst allemaal!

Ik ga vandaag bloemkool maken (voor de eerste keer).
Sinds gister een nieuwe auto en die rijdt echt perfect <3 Van een Ford Escort naar een Peugeot 406. Alleen ga ik nu dus minder fietsen denk ik. En alle lekkere dingen liggen weer een stuk dichterbij..
  zondag 27 april 2008 @ 12:37:25 #117
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58336693
wij hebben vandaag een feestje (oma is 80) en we gaan naar de pannekoekenboerderij lekker hoor.
Heb bewust gister geen extra's gegeten, want qua calorieen niet zo'n fantastische dag vandaag.... maar ga dr wel ff extra van genieten...

ow ja en wie doet er nog ff met me mee

ik heb een gezond gewicht

op naar doel nr 2, onder de 80 kg

(vanmorgen dus 85,3)
  zondag 27 april 2008 @ 12:41:12 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58336774
Feli Beessie-Jen .

Ik heb net geluncht met twee vezelrijke crackers met kaas en een glas smoothie (aardbei-yoghurt). Nu nog even een banaantje eten en dan ga ik weer buiten zitten . Vanavond eet ik ws gebakken aardappelen met een groenteburger en worteltjes .
Niet meer actief op Fok!
pi_58336944
Ik vind B&J altijd een beetje een bijsmaakje hebben - maar wel lekker
(Ik was ook niet echt fan van Starbucks, maar wel van èchte capuchinno, dat heb ik dus ook een beetje met ijs )

Voor de mensen die niet vonden dat ik wit was, deze foto is gisteravond, na 3 dagen in de tuin gelegen hebben + met varen:
pi_58337039
Wie is de dude???

Beesie Jen: feli!!!!
pi_58337054
een vriend met z'n winterkleurtje
pi_58337068
quote:
Op zondag 27 april 2008 12:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
een vriend met z'n winterkleurtje
Die smeert vast van die Dove-shit op z'n gezicht!!

Ik zie er ook meer uit zoals jij hoor, dat is een winterkleur!
  zondag 27 april 2008 @ 13:28:21 #123
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58337617
ik ben ook wit hoor...
pi_58337654
Hij gaat twee keer per jaar skiën
uh, van de zomer 2x naar Italië oid
en bij elke zonnestraal slaap hij in de tuin, bijv als ie nachtdienst heeft gehad
en we gaan vaak varen
en hij gaat met de herfst vaak nog naar Egypte en ook in 't voorjaar of zo
JA ZO KAN IK OOK WEL BRUIN WORDEN
pi_58337676
/frusty uit
pi_58337698
Bruin is zo overrated!
pi_58337785
quote:
Op zondag 27 april 2008 13:33 schreef conleche het volgende:
Bruin is zo overrated!
Dan is het goed.
Nu nog sproetjes weer in de mode en het zit helemaal goed
pi_58337815
Ik vind sproetjes lief

ik ben nog witter dan PF
pi_58337972
Ik vind wit cool
Het staat echt uh, tof

*snel factor 30 haalt zich van topt tot teen insmeert en weer in de tuin gaat liggen*
pi_58338053
Ik ben wit met rood haar en sproeten (al is mijn haar (donker)blond aan het uitgroeien sinds de zwangerschap )

Ik word niet bruin in de zomer, hooguit rood of gebroken wit
Al heb ik wel hoop voor deze zomer, want zwangerschap kan je pigment tijdelijk veranderen, dus het zou kunnen dat ik nu wel een keertje bruin word.

Nuja, héél blank zijn heeft ook wel iets tofs
pi_58338116
Ja wit is cool
80% van de wereld is al Negroide, Asian, Native American etc
de rest of nog minder is blank en 0,000000zoveel procent is dan witwit !
pi_58338143
want Italiano/Egytpto's,Turkije zijn ook allemaal blank. Maar niet per se wit dus.
pi_58338330
Ik vind heel wit wel mooi, behalve als iemand dan ook nog een beetje van dat gelige blonde haar heeft, dat vind ik een beetje viezig
  Vis een optie? zondag 27 april 2008 @ 14:07:52 #134
70532 loveli
N
pi_58338339
Speciaal voor Freecell:
http://www.cafepress.com/iseeredheads.145638337

Mijn huid verkleurt ook niet echt. Zonder zonnebril naar mijn benen kijken als de zon erop schijnt is niet aan te raden.
crap in = crap out
pi_58338399

Geweldig shirt

De kans is alleen niet zo groot bij ons. TARA heeft donkerblond haar (wel een rode baard trouwens) en we zijn allebei knalblond ons leven begonnen
Als de kans groter was zou ik hem echt kopen denk ik!
pi_58338500
Ik ben van mezelf ook best wit. Vind ook dat ik nooit mooi egaal bruin word. Mijn bruin is meestal een beetje rooiig en een beetje rommelig. Zeker omdat ik slecht tegen fel licht kan en best vaak een zonnenbril draag.

Ik maak me er ook maar niet meer druk om want een kleurtje is toch na 3 weken alweer weg

hoewel ik voor mijn bruiloft nog wel even wil kleuren want strapless jurk enzo
pi_58338535
Ik ben in portugal gewoon topless in een inimini broekje gaan zonnen
streeploos bruin
pi_58338613
Broekjes zijn bij mij automatisch inimini
en ik durf in de tuin niet topless te gaan liggen met al die mensen die hier op mijn tuin zicht hebben

* octopussy moet dus ook maar naar een warm land waar niemand me kent
  zondag 27 april 2008 @ 14:50:50 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58339275
Lol @ die foto's.
Weet je wat helpt als je minder wit wilt worden? Niet de godganse dag in dit topic hangen, maar gewoon even lekker buiten zitten, zoals ik doe .
Ik zit al een hele tijd buiten, samen met Janneke. Die heeft een tuigje om, zodat ze niet zomaar van het balkon kan jumpen en zonet lag ze een hele tijd lekker op schoot te spinnen . Maar slapen lukt niet, want er is toch zó veel moois te zien buiten! Verder loopt ze nog steeds de hele tijd te mekkeren omdat Taco weg is, maar de dierenarts heeft ook weer gebeld en alles gaat goed met hem en hij mag morgen naar huis .
Niet meer actief op Fok!
pi_58339325
quote:
Op zondag 27 april 2008 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Lol @ die foto's.
Weet je wat helpt als je minder wit wilt worden? Niet de godganse dag in dit topic hangen, maar gewoon even lekker buiten zitten, zoals ik doe .
Ik zit al een hele tijd buiten, samen met Janneke. Die heeft een tuigje om, zodat ze niet zomaar van het balkon kan jumpen en zonet lag ze een hele tijd lekker op schoot te spinnen . Maar slapen lukt niet, want er is toch zó veel moois te zien buiten! Verder loopt ze nog steeds de hele tijd te mekkeren omdat Taco weg is, maar de dierenarts heeft ook weer gebeld en alles gaat goed met hem en hij mag morgen naar huis .
Zou niets liever willen, maar dit werkpaard is dus an die Arbeit!!
pi_58339810
hallo!!!!!!!!!

jemig wat ben ik brak

zit nu op de bank met de laptop, en bedenk nog even of ik nog even wil gaan slapen of niet vanmiddag..

Van vrijdag 06.45 tot zaterdagavond 00.30wakker geweest... da's toch al gauw 42 uur achter elkaar wakker maar was wonder boven wonder erg vrolijk, fit en heb het goed uitgehouden.

Gisteravond kregen we lekker nasi met kip te eten en daarna iets teveel bier gedronken (we hadden veel consumptiebonnen geritseld )

Erg tof, echt geweldig gezellig geweest, leuke sfeer

maar blij ook dat ik weer thuis ben en benieuwd wat de weegschaal zegt morgen maar 's kijken
Ja doei.
  zondag 27 april 2008 @ 15:25:54 #142
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58339866
Als je bruin wilt worden moet je gewoon even fietsen, alleen niet zoals ik met lange mouwen iets meer dan 60km gefietst net alleen ik word echt schijtziek van die wind hier het maakt niet uit welke kant ik opfiets ik heb hem altijd tegen.
Ik vergeleek me net ook ff met een vriend van me, hij was ook al een stuk bruiner en toen leek ik wel geel

Moblo, wat heb je nou eigenlijk gedaan dan? O ja, je gaat toch niet altijd midden op de fokking landweg rijden he, ik kwam wat van die stakkers tegen op hun lollermotors
Bernie en ik zijn tof.
pi_58339962
'stakkers', jij maakt vrienden

ik heb een estafetteloop begeleid als verkeersleider/motorrijder. De Batavierenrace, om precies te zijn. Start was vrijdagavond 00.00 (zaterdag dus eigenlijk ) in Njijmegen en de finish was voor de meesten tussen 16.00 en 17.00uur in Enschede. 180km hardlopen.

en nee, ik kan wel normaal rijden, voordat je verder gaat met generaliseren 'je gaat nog niet ALTIJD', je hebt me nog nooit zien rijden zeg dan 'jij doet dat toch NIET hè?'
Ja doei.
pi_58340016
waar moet je dan rijden modradead?

oja ik heb net evy lesje 2 gelopen op mijn gloedjenieuwe hardloopschoenen van Asics Net of je op wolkjes loopt

en ik ben dus niet altijd wit na het hardlopen ben ik paarsrood
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58340042
dat is ook waar overigens op een landweg MOET je wel in het midden rijden omdat die kloteboeren geen stoffer en blik -mannetje achter hun tractors hebben
Ja doei.
  zondag 27 april 2008 @ 15:45:04 #146
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58340167
Wij gingen netjes achter elkaar aan fietsen toen we hem zagen aan de rechterkant, ik vind het normaal dat wanneer je tegenliggers hebt je aan de rechterkant van de rijbaan gaat rijden.
Ik wil niet generaliseren hoor, maar ik doe het wel want dat is zo makkelijk en waarom moet je op een "landweg" in het midden rijden
Bernie en ik zijn tof.
pi_58340194
generaliseer jij lekker, blijf ik lekker in het midden rijden

lezen, zie boven, er ligt aan de zijkanten teveel zooi

en jij bent dan de enige fietser in nederland die aan de kant gaat die luie kutdonders blijven doorgaans met zijn 3en naast mekaar rijden op de dijk wil je eromheen, met een boogje, ja, dat lukt niet, dus dan maar er 'rakelings' langs, want als je dan een boogje maakt, lig je naast de dijk en wachten? Tief op zeg, je hoort me 5km eerder al aankomen en dan gaan schelden (vaak oude mannetjes) dat ik er te dicht langs rijd: ja, klootzak, je kunt ook NIET doen alsof je de enige bent die recht heeft op het rijden op een dijk
Ja doei.
pi_58340253
quote:
Op zondag 27 april 2008 15:35 schreef octopussy het volgende:

oja ik heb net evy lesje 2 gelopen op mijn gloedjenieuwe hardloopschoenen van Asics Net of je op wolkjes loopt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha! T'is of ik in de spiegel kijk, als ik heb hardgelopen!!
  zondag 27 april 2008 @ 15:57:09 #149
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58340359
quote:
Op zondag 27 april 2008 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
generaliseer jij lekker, blijf ik lekker in het midden rijden

lezen, zie boven, er ligt aan de zijkanten teveel zooi

en jij bent dan de enige fietser in nederland die aan de kant gaat die luie kutdonders blijven doorgaans met zijn 3en naast mekaar rijden op de dijk wil je eromheen, met een boogje, ja, dat lukt niet, dus dan maar er 'rakelings' langs, want als je dan een boogje maakt, lig je naast de dijk en wachten? Tief op zeg, je hoort me 5km eerder al aankomen en dan gaan schelden (vaak oude mannetjes) dat ik er te dicht langs rijd: ja, klootzak, je kunt ook NIET doen alsof je de enige bent die recht heeft op het rijden op een dijk
Laat ik m'n woordkeuze maar ongelukkig noemen, hihi
Als ik een motor/auto hoor aankomen ga ik ook kijken of ik aan de zijkant kan en doe ik dat.... jij doet dat ook als ik dit lees super!
Die oude mannetjes zijn de echte helden van de weg vaak haal ik die lui ook in en dan gaan ze bellen omdat je ze niet mag inhalen ofzo. Als ik chagrijnig ben (komt regelmatig voor) dat ga ik wel eens stoppen om verhaal te halen dat is nog wel het mooiste wat er is.

Conclusie: Goede motorrijders zijn lieve motorrijders
Bernie en ik zijn tof.
pi_58340989
Pff braque, 'vannacht' om 7 uur in bed gekropen.

Nog niet echt gegeten vandaag dus goed voor de lijn
  zondag 27 april 2008 @ 16:35:01 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58341014
quote:
Op zondag 27 april 2008 16:33 schreef -marz- het volgende:
Pff braque, 'vannacht' om 7 uur in bed gekropen.

Nog niet echt gegeten vandaag dus goed voor de lijn
En voor je metabolisme .

Mark gaat nu burrito's maken, maar ik eet wat anders.
Burrito's zijn evil .
Niet meer actief op Fok!
pi_58341899
Wat, botulisme? Nee geen idee van.

Nee hoor in totaal wel 3 uur gefietst vannacht, een km of 35 dus het zit wel snor met het metabolisme.
  zondag 27 april 2008 @ 18:05:30 #153
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58342816
Zo, weer terug uit Rotterdam, ik denk dat het vinden van een galarok een mission impossible gaat worden

Gister had ik een verjaardag, toen gesteengrilld Was lekker, wel veel vlees op. Vandaag de restjes opmaken Wordt dus vanavond kleine stukjes varkensvlees met mini hamburgers en ook nog mini slavinkjes met aardappeltjes en champignons met kruidenboter
pi_58342839
anders koop je gala jurk stof en maak/laat je er een rok van maken
  zondag 27 april 2008 @ 18:09:38 #155
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58342906
PF, ik heb nog wel een andere rok die eronder kan, dus een drama is het niet als ik er geen vind Maar ik wil zo graag een fishtail rok En bovendien is die andere rok ook iets te groot, maar dat zie je niet als ik die top aan heb.
pi_58342927
Ja maar maar als je echt een perfecte rok zoekt die past en zo en je kan het echt niet vinden is laten maken misschien nog wel leuk ook, uniek en zo
pi_58343054
Ik had vorig jaar een zwarte lange jurk aan tot op de grond,
maar die zakt af Dus die wil ik smaller gaan maken - of ik train m'n borstspieren of zo

En het is echt een heel fijn model - meestal dragen wat dikkere mensen een hele lange strapless jurk - maar met elk figuur is het eigenlijk leuk Het enige wat echt mooi hoeft te zijn zijn je armen/schouders, de rest verdwijnt onder je jurk
  zondag 27 april 2008 @ 18:16:43 #158
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58343062
Dat is waar. Ik heb alleen niet zo veel zin om er deze keer heel veel geld aan uit te geven, dus mocht je nog een goedkoop adresje weten houd ik me aanbevolen
pi_58343445
quote:
Op zondag 27 april 2008 18:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had vorig jaar een zwarte lange jurk aan tot op de grond, [ afbeelding ]
maar die zakt af Dus die wil ik smaller gaan maken - of ik train m'n borstspieren of zo

En het is echt een heel fijn model - meestal dragen wat dikkere mensen een hele lange strapless jurk - maar met elk figuur is het eigenlijk leuk Het enige wat echt mooi hoeft te zijn zijn je armen/schouders, de rest verdwijnt onder je jurk
PF: staat je heel mooi!!
pi_58343455
PF: mooi!

Ewelina: het lijkt wel alsof je bijna iedere week een gala hebt
pi_58343694
Hoi. Australian is lekker Haagen-Dasz ook B&J's ook wel, maar is overrated
pi_58343773
quote:
Op zondag 27 april 2008 18:52 schreef ColdFeet het volgende:
Hoi. Australian is lekker Haagen-Dasz ook B&J's ook wel, maar is overrated
Nou rakel je het weer op!! Mijn streefgewicht duurt nog 5 kilo hoor
  zondag 27 april 2008 @ 19:00:54 #163
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58343858
Mooi PF!

Nee, ik heb niet elke week een gala. Ik maak me er alleen graag druk om Elke week een gala zou de lol ervan snel bederven denk ik
pi_58343874
Thanks!
Ik wil een keer een echt echt echt gala
Dat alles perfect is en zo !
pi_58343940
quote:
Op zondag 27 april 2008 19:00 schreef Ewelina het volgende:
Mooi PF!

Nee, ik heb niet elke week een gala. Ik maak me er alleen graag druk om Elke week een gala zou de lol ervan snel bederven denk ik
Ja iedere week is wat overdreven maar ik hoor je iig vaak over jurken enzo. Ik heb nooit iets waarbij ik zo'n mooie jurk aan mag

Net spaghetti carbonara gemaakt...hmmm wat is dat toch lekker. Wel toevallig want Kitchen Criminals is op tv en ik zou mezelf zo kunnen aanmelden Ik heb vorige week nog twee slavinken laten aanbranden
pi_58343951
Ik was laatst op zo'n benefiet gala, met van die artiesten die optraden! Iedereen had loei-dure jurken aan, zat ik daar in mijn retrojurk van Laura Dolls van 70 euro! Toch vond ik mezelf er 1 van de leukste uitzien, de rest was allemaal zo standaard......

Lekker bescheiden ook weer
  zondag 27 april 2008 @ 19:08:15 #167
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58344001
Conleche, nu wil ik natuurlijk een foto zien hé

Laura Dols heeft soms wel leuke dingen, maar het moet je net passen. En dat doet het nooit
pi_58344029
quote:
Op zondag 27 april 2008 19:05 schreef conleche het volgende:
Ik was laatst op zo'n benefiet gala, met van die artiesten die optraden! Iedereen had loei-dure jurken aan, zat ik daar in mijn retrojurk van Laura Dolls van 70 euro! Toch vond ik mezelf er 1 van de leukste uitzien, de rest was allemaal zo standaard......

Lekker bescheiden ook weer
Foto
Laura Dols is echt ab fab
(uhhh *rill* modehuppelkutjes term*)
Je kan er zeker hele mooie dingen vinden
maar is net als Episode en Zipper een beetje te bekend/commercieel/populair geworden.
  zondag 27 april 2008 @ 19:11:29 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58344066
* Viking84 heeft nog nooit van Laura Dolls gehoord . Maar ik heb dan ook nog nooit een gala gehad . Ik in een galajurk? Yeah right, trek wel een spijkerbroek aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_58344078
quote:
Op zondag 27 april 2008 19:08 schreef Ewelina het volgende:
Conleche, nu wil ik natuurlijk een foto zien hé

Laura Dols heeft soms wel leuke dingen, maar het moet je net passen. En dat doet het nooit
Nou, ik heb een standaard maat 38. Dus ik pas daar vrij veel. (Hoewel de mooiste jurkjes daar soms echt te klein zijn, maat 34 ofzo, dat vind ik wel zó jammer!) Er zijn foto's van, maar die heb ik volgens mij in Belgie, kan ze hier zo snel niet vinden op de compu.......
  zondag 27 april 2008 @ 19:31:10 #171
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58344469
Ik heb een standaard maat 36, alleen zijn mijn borsten standaard te groot voor die jurken

Sommige jurken daar zijn trouwens best duur. Ik bedoel, 300 euro voor een tweedehands jurk? ?!?!?!?!
pi_58344530
quote:
Op zondag 27 april 2008 19:31 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een standaard maat 36, alleen zijn mijn borsten standaard te groot voor die jurken

Sommige jurken daar zijn trouwens best duur. Ik bedoel, 300 euro voor een tweedehands jurk? ?!?!?!?!
Das dus geen standaard maat 36!!

Jurken van 300! Die heb ik er nog niet gezien. Maar soms zijn jurken van vroeger echt met de hand gemaakt en met ingenaaide petticoats enzo, dan maakt het mij nit uit dat het 2e hands is. Ik noem het dan liever vintage!
  zondag 27 april 2008 @ 19:38:53 #173
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58344644
Nou bij een jurk van een niet-rekkend stofje van de H&M maat 36 konden ze prima (tot mijn verbazing)

Ik had er een beeldige roze jurk gezien (wel paspop maat dus te klein) en die was dus 300 euro Heel veel van die jurken die aan de muur hangen zijn zo duur.

OK, het is uniek, mooi etc. Maar dan nog: 300 euro?! Ik heb dat 1 x betaald voor een galajurk (gaan we weer ), maar die was dan ook helemaal op maat gemaakt.
pi_58344867
Het probleem is wel dat als je een hele bewerkelijke jurk op maat laat maken, met hele dure stof, dat je er dan niet bent met 300 euro. De mooiste stoffen zijn bij de kniphal al iets van 50 euro de meter als het niet meer is. Ik heb een keer, voor een bruiloft, een rok van Kenzo gekocht en die was ook precies 300 euro. Heel mooi hoor, maar eigenlijk heb ik dan liever zo'n vintage jurk!
pi_58344940
Ik pas altijd in kinderkleding etc
en jurken zijn dan of te kort
of m'n ribben zijn te breed ":P
en ik heb kleding tussen maat 34 en maat 40 dus dat is ook een beetje akward
  zondag 27 april 2008 @ 19:55:04 #176
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58345007
Oh, dat zal best. Maar die jurk was 300 euro en dat vond ik al duur genoeg. Als ik bij die jurk nog vermaakkosten had gehad, dan zou het zeker 100 euro meer zijn geweest (jurk zat vol met kraaltjes). Dat vermaken zat al in de prijs- daarom heb ik ook een jurk gekocht in die winkel

De jurk die 300 euro kostte, was gemaakt van een soort gaas. Dat is nou niet ENORM dure stof.
pi_58345052
quote:
Op zondag 27 april 2008 19:55 schreef Ewelina het volgende:
Oh, dat zal best. Maar die jurk was 300 euro en dat vond ik al duur genoeg. Als ik bij die jurk nog vermaakkosten had gehad, dan zou het zeker 100 euro meer zijn geweest (jurk zat vol met kraaltjes). Dat vermaken zat al in de prijs- daarom heb ik ook een jurk gekocht in die winkel

De jurk die 300 euro kostte, was gemaakt van een soort gaas. Dat is nou niet ENORM dure stof.
Nee, dat heeft in het geval van die jurk dan aan de kraaltjes gelegen waarschijnlijk!

Nou ja, maakt ook allemaal niet uit: tis maar waar je jezelf het mooist in voelt natuurlijk!
  zondag 27 april 2008 @ 20:06:28 #178
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58345220
In het geval van die jurk die ik gekocht heb lag het denk ik aan de kraaltjes Maar die bij tweedehands jurk... meer in 't feit dat ie uniek is denk ik.

Maar goed: ik draag een jurk toch niet als ik me er niet lekker in voel. Hetzelfde geldt voor eigenlijk alle kleding
pi_58345349
quote:
Op zondag 27 april 2008 20:06 schreef Ewelina het volgende:
In het geval van die jurk die ik gekocht heb lag het denk ik aan de kraaltjes Maar die bij tweedehands jurk... meer in 't feit dat ie uniek is denk ik.

Maar goed: ik draag een jurk toch niet als ik me er niet lekker in voel. Hetzelfde geldt voor eigenlijk alle kleding
Dat laatste dat heb ik ook! Ik koop weleens iets wat me best mooi staat, maar wat dan helemaal niet lekker zit: nou dan heb ik het dus nooit aan...
pi_58345762
ik kan me niet voorstellen dat de pizza die wij net ophebben ook maar iets aan mijn afvallen hebben bijgedragen maar hij was wel lekker
Ja doei.
pi_58346057
quote:

mijn gloedjenieuwe hardloopschoenen van Asics Net of je op wolkjes loopt
Welk type heb je dan?
#35.
  zondag 27 april 2008 @ 21:21:53 #182
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58346796
ik ben ook weer thuis. en vandaag dus een dagje gezondigd, de schade was een pannenkoek (grooooot met ananas, kaas en spek), 2 cola light, een dame blanche en een aardbeiengebakje...dus flink wat calorieen...
maaaar gister bewust weinig extra;s gehad en neem vanavond ook niets meer te eten
dan zal het wel meevallen....
heb dr wel erg van genoten
pi_58346901
Net Evy 7 gelopen, ging ook gewoon goed. Merk wel dat ik steeds fitter word en eigelijk langer door kan lopen dan wordt aangegeven, maar ik hou de aangegeven tijden aan om het rustig op te bouwen.

Gegeten vandaag:
O=4 beschuitjes met hagelslag
L= 2 plakken ontbijtkoek zonder boter oid
Avondeten: Kipfilet gemarineerd in pesto/knoflook, gebakken aardappeltjes en ik had een salade van tomaat/ijsbergsla/paprika/geraspte wortel gemaakt, maar zat al vol, dus vriendlief heeft het opgegeten.

Enige tussendoortje vandaag was een ijsje met 2 bolletjes en nootjesdip, maar daar heb ik wel 10 km voor gefietst.

Nu zit in aan spa rood met een klein beetje siroop voor een smaakje
Smoke City - Underwater love
pi_58346958
Lekker Beessie-Jen! Wat je allemaal opnoemt klinkt heerlijk
Ik ben ook zooo gek op pannekoeken met appel en spek, waarop we onszelf tracteren als ik met een vriendinnetje de stad in ben.

Fijn dat je ervan lekker genoten hebt, want dat is juist het belangrijkste als je 'zondigt', heb ik ook gedaan van mijn ijsje
Smoke City - Underwater love
pi_58347586
Goeieavond

Het weekend zit er weer op, Peter is weer naar huis, nou nog ff computeren en dan naar bed toe

Gisteren na 10 winkels in geweest is het me eindelijk gelukt om een zomerjas te vinden die ik leuk vind en paste Vandaag hele dag binnen gezeten met het mooie weer, maar lekker een middagje heel veel aandacht aan elkaar besteed. Was wel nodig, laatste tijd erg druk geweest en mei wordt ook weer een drukke maand, dus ff lekker genieten van elkaar

Wel redelijk geznd gegeten van het weekend, iig gezonder dan wanneer ik bij Peter zou zijn En dan morgen weer werken en zwemmen
pi_58348463
Vandaag de hele dag gezond gegeten, vanavond alsnog los gegaan in bonbons

Ik moet ook gewoon niet te erg mijn best doen gezond te eten Dan gaat het altijd ergens 's avonds mis
  zondag 27 april 2008 @ 22:44:38 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58348553
Ik heb een zeer gezond weekend achter de rug, op die milkshake na dan .
Nu wacht ik tot het beddegoed droog is (zit nu in de droger), dan kan ik m'n bed opmaken en gaan pitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58349410
quote:
Op zondag 27 april 2008 20:48 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Welk type heb je dan?
De gel landreth 2
Ik geloof dat ze niet meer gemaakt worden, maar ik heb ze na een loopanalyse bij runnersworld aanbevolen gekregen en ze zitten en lopen echt heerlijk
En Er Zit Roze Op
(zie foto in spoiler eerder in dit topic)

Heb dus vanmiddag de 2e Evy les gelopen en nog totaal geen pijn aan mijn knie dus das wel heel fijn. Wel spierpijn

Over die galajurken: ik heb dus een gigantische impulsieve miskoop gedaan een paar maanden terug Was bij een bruidswinkeloutlet (die nu niet meer bestaat) en heb een avondjurk voor 400 euro gekocht met het idee om hem als trouwjurk te dragen. In de winkel vond ik hem heel mooi, maar hoe vaker ik de foto's zag hoe minder blij ik ermee was.
Ik heb nu een andere trouwjurk gekocht waar ik verschrikkelijk blij mee ben, maar ik krijg die andere maar niet verkocht. Vooral ook omdat er op marktplaats enzo echt heel veel galajurken staan voor vrij weinig geld (dan zijn ze 1 keer gedragen ofzo). En ik heb nooit gala's oid dus ik draag hem ws ook nooit.
pi_58349558
quote:

SPOILER
Klinkt misschien stom, maar wat een leuk hoofd heb jij! (lekker gesport zo te zien? En echt niet zo vreselijk rood )

Ik heb dit hele weekend gezond gegeten, maar niet echt slank. En te weinig fruit, was niet veel in huis. Maar ik voel me wel ok in mijn lijf als ik zo eet, dus dat houden we dan maar zo .

Ondertussen kruip ik bijna in mijn beeldscherm, kan niet goed zijn, ik ga slapen, weltrusten!
pi_58349617
Octopussy heeft ook hele mooie foto's in d'r fobo!!

Zijn er foto's van die galajurk?
pi_58349679
ik vind octopussy ook echt een leuk hoofd hebben
heel jeugdig maar toch heel volwassen

oh en viva piãta is echt grappig
ik ga ff niet op iedereen reageren want ik ga slapen
veel succes met gezond eten en zo met dit mooie bbq weer
pi_58349969
jullie zijn lief

hier de avondjurk (ben trouwens inmiddels al een stuk slanker )

Mocht ik hem aan willen dan moet hij sowieso nog vermaakt worden.
pi_58350033
ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden
Het lijkt een beetje op een kruising tussen de kleine zeemeermin en Ursula

Ik denk dat nu je slanker bent hij veel leuker staat.
pi_58350097
Eigenlijk dacht ik ook gelijk aan zeemeermin.

het is ook niet mijn type jurk, maar ik vind dat ie je daar mooi staat.
pi_58350132
Ik denk door de achterkant (die vinnen) een beetje zeemeermin
pi_58350185
En uh, je hebt van die hele ielige bandjes aan de jurk
dat vind ik eigenlijk alleen leuk als je zelf ook heel ielig bent
anders liever strapless of wat bredere branden, dan is het wat meer "in verhouding"
en stiekem denk ik dat een iets ander model (dus bijv helemaal strapless)
en een langer lijfje met corset of zo je echt 100x mooier staat

(oh en voel je niet aangevallen of zo, ik kan niet zo goed mijn smaak tactisch overbrengen)
pi_58350693
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik denk door de achterkant (die vinnen) een beetje zeemeermin
Ja maar de voorkant ook, waarschijnlijk door dat gladde stofje.

Ok octo je jurk wordt helemaal geanalyseerd hier
pi_58350736
Haha ik heb niet voor niets een andere jurk gekozen. Het is ook wel een beetje de flits van de foto's die het zo zeemeerminnerig laat lijken, in daglicht is de kleur veel zachter. Ik denk dat ik in de winkel een beetje in een roes was ofzo

Mijn nieuwe trouwjurk is trouwens wel een ander model en kleur, maar die kan ik niet laten zien wegens mogelijk meekijken van aanstaande

oh en ik ben het trouwens ook heel erg eens met jullie commentaar. Das misschien het ergste wel
pi_58350748
Of door de kleur ?

en de voorkant deed mij een beetje aan ursula denken
kijk maar.
pi_58350777
wahahahaha PF, past wel mooi bij mijn username
pi_58350837
Kun je niet een vergelijkbare jurk PMen
pi_58352648
he, fijn, 74,8 zag zelfs de 75 even schommelen

hoe zou dat nu komen...

vandaag maar even een gezond dagje, en morgen een gezonde ochtend (hardlopen) en middag... gelukkig gaan we in Newcastle vooral lopen lopen lopen, dus verbrand ik daar hopelijk ook nog wat

zo maar 's naar het werk, jullie zien Faithy wel verschijnen
Ja doei.
pi_58352667
Goedemorgen!

Ben alweer...uh....2 weken aan het diëten en sporten, maar er gaat gewoon niets af. Snap er niets van!! Erg frustrerend dit... Heb ook nog geen ander gewicht doorgegeven, wil dat ik een lager getal kan noemen

Zou m'n weegschaal zelf misschien kapot zijn?
pi_58352798
Even voor alle duidelijkheid: de jurk stond echt heel mooi bij Octo. De foto vertekent gewoon wat.
pi_58352911
quote:
Op maandag 28 april 2008 07:55 schreef SterreMarit het volgende:
Goedemorgen!

Ben alweer...uh....2 weken aan het diëten en sporten, maar er gaat gewoon niets af. Snap er niets van!! Erg frustrerend dit... Heb ook nog geen ander gewicht doorgegeven, wil dat ik een lager getal kan noemen

Zou m'n weegschaal zelf misschien kapot zijn?
je moet niet meteen wonderen verwachten...
Doei.
pi_58353925
Nou, 2 weken met sporten en gezond eten en dat er dan helemaal niets afgaat, dat lijkt me ook zeer frustrerend hoor!
@SterreMarit: post eens wat je zoal eet op een dag nu en sport per week? Misschien kunnen we nog tips geven.

Nog 200 gram, misschien even flink en dat ik dan nu al de -10 kilo grens bereik (Faithy! Het gaat over )

Hihi! Done! Gelukt, zit nu precies op de 62,9

[ Bericht 36% gewijzigd door conleche op 28-04-2008 10:05:32 ]
pi_58354190

ik wil naar de 70

grom! En dan ga ik een leren motorpak kopen..

nieuw streven: volgende maand op de 70, zodat ik die van mn vakantiegeld kan kopen
Doei.
pi_58354374
Goed bezig conleche !!! Gefeliciteerd!
pi_58354409
Goedemorgen! Ben brak vanwege niet goed kunnen slapen (warm en vervelend krakend bed). Maar het was wel erg gezellig.
Voor woensdag toch plannen gemaakt: london calling. Amsterdam zal alleen wel eeeerg druk zijn dan, nog nooit gedaan met koninginnedag echter?

Gala's deed ik alleen met de middelbare school (niet echt gala dus). Eigenlijk niets voor mij. Een keer had ik zo'n chinese jurk gedaan, was wel een succes want was erg mooi! al is het vast niet officieel gala.

Ohja en dat episode zo duur is begrijp ik niet hoor Niet alleen de sjieke dingen, maar ook een adidas jasje bv. kost daar zo 40 euro nog, terwijl je daar buiten de randstad 15 euro voor betaalt! Maar ja, wat de gek ervoor geeft...
pi_58354507
quote:
Op maandag 28 april 2008 09:54 schreef conleche het volgende:

Nog 200 gram, misschien even flink en dat ik dan nu al de -10 kilo grens bereik (Faithy! Het gaat over )

Gefeliciteerd

Wil iemand de zon trouwens even terugbrengen, ben die regen na een kwartier al wel weer zat
  maandag 28 april 2008 @ 10:33:36 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58354604
quote:

Muts! .

Maar gefeliciteerd, hoor. Zo'n 10 kg grens is altijd magisch .
Niet meer actief op Fok!
pi_58354648
Senks!!
En VS: Amsterdam is hoeredruk met Koninginnedag, maar wel gezellig. (vooral met mooi weer, wat wordt er voorspeld eik?) Episode is idd veel te duur geworden. Toen het net bestond (waterlooplein) toen heb ik daar echt veel gehaald voor weinig (bloesjes voor 7,5 gulden en dat soort prijzen), maar nu hebben ze én minder leuke dingen én ze zijn haske duur geworden. Ik kom daar dus niet meer...
pi_58354727
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:35 schreef conleche het volgende:
Senks!!
En VS: Amsterdam is hoeredruk met Koninginnedag, maar wel gezellig. (vooral met mooi weer, wat wordt er voorspeld eik?)
Zelfde als vandaag, regen, kou, regen, kou, regen, kou

Dus Koninginnedag wordt niet echt wat, en donderdag gaan we naar Dauwpop, dus dat wordt ook de poncho's meenemen en kisten en hopen dat we niet helemaal in de modder verdwijnen.
  maandag 28 april 2008 @ 10:43:12 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58354803
Je wílt niet eens in Amsterdam zijn met koninginnedag. Het is stervensdruk en je beweegt je met een snelheid van 1 km/u door de stad .
Niet meer actief op Fok!
pi_58354926
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Je wílt niet eens in Amsterdam zijn met koninginnedag. Het is stervensdruk en je beweegt je met een snelheid van 1 km/u door de stad .
Ja maaaaaaaaaaaaar, er zijn kaartjes gekocht, dus ik mòet wel Ik hou ook niet van zulke grote drukte eigenlijk, op de markt erger ik me ook altijd aan de mensen die te langzaam lopen/plots stilstaan of omkeren/ zigzaggen/dat soort dingen
Tweedehands (vintage klinkt idd veel mooier ) haal ik ook liever als ik richting het ouderlijk nest ga. Wel altijd leuk zo'n winkel om te kijken met al die troep, gedateerde rotzooi en een paar echt prachtige dingen
  maandag 28 april 2008 @ 11:16:40 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58355546
Ik heb Work Pace geïnstalleerd. Om de 5 minuten een minipauze van 25 seconden en om het uur een pauze van 5 minuten.
Dan blokkeert de computer en kan ik even opstaan om even wat anders te doen, even alle gewrichten losschudden etc. Ik ben benieuwd of dat helpt tegen de beginnende RSI-verschijnselen .
Druk bezig met de scriptie. Schiet aardig op .
Niet meer actief op Fok!
pi_58355920
godverdegodver

moet ik vanavond ook uit eten, helemaal vergeten (teambuilding van René's werk, en 'de vrouwen' moeten ook mee... ze gaan allemaal mee dus wil René niet alleen laten gaan )

dan eet ik dus ehm.. 4 dagen buiten de deur deze week
Doei.
pi_58356063
Je kan ook gezond uit eten.. Scheelt je weer geld
pi_58356394
't is niet alsof ik vette dingen neem als ik uit eten ga, maar 't is nagenoeg altijd ongezonder dan als ik zelf kook
Doei.
pi_58356592
Als je gaat, niet piepen
Zeg dat je geen galblaas meer hebt en dus geen vet meer kan verteren dus alleen sla kan eten

Oh m'n buurman ging klagen over ons @ ze internetz
royal sadness!
  maandag 28 april 2008 @ 12:09:20 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58356785
@ Faithy: geen toetje nemen en de rest van de dag op je eten letten helpt al een stuk . Of je propt je de rest vd dag vol, zodat je 's avonds voldoende hebt aan een blaadje sla .
Niet meer actief op Fok!
pi_58356822
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zeg dat je geen galblaas meer hebt en dus geen vet meer kan verteren dus alleen sla kan eten

Oh m'n buurman ging klagen over ons @ ze internetz
royal sadness!
1. Als je dat zegt heb je het risico dat er iemand is die slim genoeg is om te beseffen dat je nog prima vet kan eten zonder galblaas. Er zijn duizenden mensen zonder galblaas en die kunnen allemaal nog best vet eten. De galblaas is alleen maar een opslagplaats.

2. Klaag je nou dat de buurman klaagt dat jij zijn internet gebruikt?
pi_58356887
Nee
hij/zij/het klaagt met naam+voornaam @ een internet forum
over m'n ouders etc..
pi_58356978
Alsof je je moet verantwoorden als je in een restaurant voor een maaltijdsalade ofzo kiest
pi_58357058
Ja sommige mesnen zien dat echt als volwaardig eten :. Net als maaltijdsoep

Ik zo sla met stukjes kip. Ik zo opeten. Dus ik zo vragen. En wat eten we
Vriendin zo Uh dat was een maaltijd salade.
En ik aha.
pi_58357124
In maaltijdsalades zit meestal toch ook iets van pasta of aardappelen? Anders kan je iedere salade die je als avondeten eet, wel tot maaltijdsalade bombarderen .
pi_58357261
don't ask me, ik lust geen sla

en dat is best lastig in de praktijk, zeker als je aan het dieeten bent
pi_58357330
sla

lekker rucola, of lollo-rosso of lollo bionda

Doei.
pi_58357341
natuurlijk lust je wel sla
niet van die pauper ijsbergsla of die nasty harige sla maar die kleine lekkere blaadjes
  maandag 28 april 2008 @ 12:42:31 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58357414
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
niet van die pauper ijsbergsla of die nasty harige sla maar die kleine lekkere blaadjes
Rrrrrrrr.
Ik houd niet van harde stukjes en ook niet van sla met uitsteeksels. Dan heb ik het idee dat er een eng beest in m'n mond zit .

Ik ga zo even de stad in. Nieuwe mp3-speler halen . Vanavond komt Taco weer thuis .

Ik word nu al gek van dat Work Pace trouwens . Schrik me steeds dood van de bliepjes. Maar goed, het is voor m'n eigen bestwil .
Niet meer actief op Fok!
pi_58357421
Ik vind juist gewoon ijsbergsla wel lekker Ja, niet gewoon alleen sla, maar dan met tomaat, komkommer, ei enzo erdoorheen
pi_58357510
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee
hij/zij/het klaagt met naam+voornaam @ een internet forum
over m'n ouders etc..
Knurft

En een goede maaltijdsalade zie ik zeker wel als maaltijd
pi_58357593
Sorry, ik vind sla dus gewoon echt NIET lekker. Zelfs op een broodje hamburger vind ik het vies

Ik ben nogal raar met eten
pi_58357698
quote:
Nou, 2 weken met sporten en gezond eten en dat er dan helemaal niets afgaat, dat lijkt me ook zeer frustrerend hoor!
@SterreMarit: post eens wat je zoal eet op een dag nu en sport per week? Misschien kunnen we nog tips geven.
Mja, vind t ook echt niet leuk Werkt ook niet bepaald motiverend!

Ik sport op dit moment te weinig, ik loop 2 à 3x per weeek 30 min. hard en fiets zo'n 30km per week. Niet veel dus en verandert per vandaag. Vriendlief en ik gaan weer 2x per week (op een vaste dag) naar de sportschool, druk met afstuderen of niet!

Wat ik eet:

* Ontbijt: beschuitje met hagelslag, boterham met iets magers (sandwichpread, slankie, jam)
* Tussendoor: 2 appels
* Lunch: 2 boterhammen, één met iets magers, één met iets 'slechters' (kaas, vruchtenhagel)
* Tussendoor: groot glas yoghurt met sinaasappelsap (200ml en 50ml)
* Avondeten: 3x per week aardappels (150gr), groenten (200gr) en mager neplvlees zoals Valess, 2x per week rijst/macaroni/o.i.d., 1x per week frietjes+kaassoufflé en 1x per week twee tosti's of bv spaghetteria.
* Tussendoor: 2 koekjes (en nee, geen stroopwafels...I wish )
* Tussendoor: iets van fruit of groente, 1x per week ca. 30gr chips
* Ik drink water, cola-light en max. 2 koppen koffie+zoetjes per dag

Dat is het dus...meer mag niet van mezelf. Als ik de calorieën tel kom ik steeds tussen 1300 en 1500 uit. Heb voortdurend honger, maar ben erg braaf Dus waarom ik niet afval...
pi_58357754
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hahaha, ik lust het ook echt alleen als er komkommer, tomaat, augurkjes en dressing door zit, en helaas zijn de dressings die ik lekker vind vaak redelijk calorierijk... En verder vult sla totáál niet vind ik, met een maaltijdsalade maak je mij ook écht niet blijk, das een bijgerecht =)
pi_58358001
Wat jij beschrijft SterreMarit heb ik helaas ook, als ik hardloop een paar keer per week.

Iig, ik krijg dan _enorme_ honger gedurende de hele dag, en ik val geen grammetje af.

Heb het idee dat mijn lichaam door het hardlopen in de zuinige stand gaat ofzo.

Ben er nu dan ook al geruime tijd mee gestopt, ook omdat ik me toch zorgen ga maken over mijn pezen/gewrichten met veel rennen.
pi_58360084
Deze dressing is erg lekker bij 'gewone' sla en best wel slank! Die hebben wij thuis altijd. Zakje gemengde sla, kwak van dit er overheen en klaar .

Gewone ijsbergsla vind ik trouwens ook geen probleem. Lekker knabbelen op zo'n nat blaadje, prima. Maar daar moet je dan juist geen dressing overheendoen bij mij .
  maandag 28 april 2008 @ 15:17:29 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58360182
Taco is terug! .
Net opgehaald en hij is heel aanhankelijk . Janneke en Taco hebben niet naar elkaar geblazen, maar Janneke had wel een dikke staart . Weer even wennen natuurlijk .
Hij krijgt de komende dagen heel speciaal voer met veel water en verder een levenslang dieet. Duur beest wordt het, maar ja, hij is iig weer terug .
Niet meer actief op Fok!
pi_58360353
Wat fijn Viking!

Nu weg om te gaan werken. Duurt wel even aangezien ik niet met de fiets ben
pi_58360822
we gaan niet uit eten
Doei.
pi_58360835
quote:
Op maandag 28 april 2008 15:17 schreef Viking84 het volgende:
Taco is terug! .
Net opgehaald en hij is heel aanhankelijk . Janneke en Taco hebben niet naar elkaar geblazen, maar Janneke had wel een dikke staart . Weer even wennen natuurlijk .
Hij krijgt de komende dagen heel speciaal voer met veel water en verder een levenslang dieet. Duur beest wordt het, maar ja, hij is iig weer terug .
wat fijn!
Doei.
pi_58361028
Gelukkig dat ie terug is

Ik ga eerst kappertje spelen
dan hardlopen, evy les 3
kan iemand mij daar aan herinneren
pi_58361247
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gelukkig dat ie terug is

Ik ga eerst kappertje spelen
dan hardlopen, evy les 3
kan iemand mij daar aan herinneren
je moet Evy 3 lopen

Doei.
pi_58362259
oja
maar viva pinata is zo leuk
grmbl
pi_58362404
Mooi dat Taco weer terug is Renske

Willen jullie mij ff wakker houden? Val echt om van de slaap, en wil toch wel zwemmen vanavond.

Echt apart, als ik samen met Peter slaap, heb ik echt geen problemen om gewoon de hele nacht door te slapen, en als ik alleen slaap, dan lig ik 's nachts uren wakker

Op het werk was het goed, hele huis gedaan, dus dan kunnen ze wel een weekje zonder mij, want donderdag ga ik daar dus niet heen ivm Hemelvaart.
pi_58363590
Taco weer thuis Wat fijn!
  maandag 28 april 2008 @ 18:38:25 #247
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58363809
fijn dat Taco weer gezellig thuis is

ik heb net een maaltijdsalade op en het was weer heeeeeerlijk ik kan daar wel echt van genieten... vind het erg lekker....
dus eet toch wel vaak 1 of 2 keer per week zo'n salade

(en idd onderin zit vaak wat pasta of anders wat aardappeltjes in de schil)
  maandag 28 april 2008 @ 20:31:08 #248
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58366323
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Dat laatste klopt. Maar toch. Amsterdam is leuk
pi_58366333
Mijn moeder was de hele dag in A'dam, nog voor m'n verjaardag en ik heb NIET gezondigd. Heb haar een saucijzenbroodje gegeven. De ander ligt nu in de vriezer. Ik heb bij de lunch ook alleen toegestaan etenswaar gegeten en heb haar mee uit eten genomen. Een Italiaans restaurant (zo een waar ze niet eens pizza's hebben ) En daar zat ik aan de lamskoteletjes met groenten. Oke, ik heb 2 frietjes geproefd.

Viking: fijn dat Taco weer thuis is!!
pi_58367307
Ben je naar la Tosca geweest
pi_58367681
Fijn dat je kat weer thuis is Viking

Ik verveel me
pi_58368268
ik verveel me ook
Ben opzoek naar een kamer
wil eigenlijk 1 in Amsterdam maar ja zo rijk ben ik niet..
pi_58368799
Hmm als je geluk hebt lukt het wel
vriendin van me kwam paar maanden terug opeens met een huis in de jordaan voor 250 euro per maand

waar woon je nu?
pi_58368811
censuur

[ Bericht 10% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 28-04-2008 22:33:31 ]
pi_58368909
oh

nah dan begrijp ik wel dat je naar amsterdam wil ja
pi_58369081

oh. verveling hier echt serieus.
en ik moet nog opruimen
pi_58369122
ik verveel me oook....en verveling = trek bij mij

of eindeloos youtube filmpjes kijken
pi_58369165
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
censuur
Ik had 't al gezien

Ik was niet bij Toscanini, maar bij een tent op de Spuistraat. (Heb niet naar de naam gekeken, maar ik googelde net en de enige hit Italiaan/spuistraat gaf Caprese, dus dat zal het dan wel zijn.... Het was best lekker hoor, maar niet echt voor herhaling vatbaar: personeel dat geen woord Nederlands spreekt (ook geen Italiaans trouwens), vreselijke herrie, behoorlijk duur voor wat het was. Enfin, ook weer geprobeerd.
pi_58369192
Ik geloof dat ik me van mijn hele leven nog nooit heb verveeld
pi_58369254
O ik verveel me elke dag zeker 4 uur
maar ik heb dan ook geen leven.

La Tosca in de nieuwezijdsevoorbrugwal is wel een aanrader.
en zodra ik in Adam woon moet ik echt daar komen werken van de eigenaar
  maandag 28 april 2008 @ 22:45:59 #261
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58369342
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Hmm als je geluk hebt lukt het wel
vriendin van me kwam paar maanden terug opeens met een huis in de jordaan voor 250 euro per maand

waar woon je nu?
Die vriendin had zeker 10 jaar inschrijfduur bij woningnet?
pi_58369376
Ik vervloek m'n ouders echt dat ze mij nooit hebben verteld over inschrijvingen en zo
pi_58369436
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die vriendin had zeker 10 jaar inschrijfduur bij woningnet?
Die vriendin is net 20, dus nee
Via via, maar toch...echt ongelofelijk. Al is het huis niet echt in perfecte staat, maarja who cares als je daar woont.

Ik heb me ook pas 3 maanden geleden ingeschreven, echt zonde van die paar jaar
pi_58369448
Of heeft ze oneerbare voorstellen gehad??

Gebeurde mij een keer (heel vroeger) toen ik eindelijk een kamer had gevonden voor toen nog 250 gulden per maand. Ik hartstikke blij, iedereen gebeld. Feestje geplanned, de hele rataplan. Belt die huisbaas op, een dag voor de verhuizing: "Zeg snoesje, je kan ook wel voor niks hier komen wonen hoor, dan moet je enkelt wel 1x in de week op je rug"

Needless to say, dat ik toen maar niet verhuist ben.......
pi_58369496
Oeh nee, lijkt me sterk want het pand is van een oud omaatje, die weer een vriendin is van haar oma.
pi_58369544
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Oeh nee, lijkt me sterk want het pand is van een oud omaatje, die weer een vriendin is van haar oma.
Nee, dat zal dan wel niet

Conleche probeert nu uit alle macht het beeld van oude omaatjes met oneerbare voorstellen uit haar hoofd te bannen...........
pi_58369590
Omg, dan zou ik ook niet gaan verhuizen Conleche

Hier in Deventer is het een stuk makkelijker om een kamer te vinden. Sta nergens ingeschreven, en had beide keren met ruim 2 weken een kamer via Kamernet in het centrum gevonden En waar ik nu zit blijf ik ook wonen totdat ik ga samenwonen. Zit echt ideaal hier

Vanavond niet wezen zwemmen, niet omdat ik in slaap gevallen was, maar omdat ik een hele tijd met mn stiefvader aan de telefoon heb gehangen, die nu met mn broertje samen op vakantie in Frankrijk is. Kunnen ze even een beetje tot rust komen en leuke dingen doen samen

Dus nadat ik klaar was met bellen de afwas maar gedaan, handoeken gewassen, weblogje geschreven en een stapel tijdschriften gelezen Zo lekker slapen, morgen weer een drukke dag

Trusten iedereen
pi_58369601
Ik wil gewoon nu een kamer want trek het echt niet meer hier
maar voordat ik iets heb gevonden wat een beetje redelijk is zijn er weer 200 mensen voor me etc
pi_58369630
welterusten
pi_58369759
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, dat zal dan wel niet

Conleche probeert nu uit alle macht het beeld van oude omaatjes met oneerbare voorstellen uit haar hoofd te bannen...........
haha ja ik dacht net ook al, ik wil hier niet aan denken
pi_58369849
Hoi allemaal!

Leuk dat Taco terug is! Geluk dat het zo goed is afgelopen..

Vandaag Evy 3 gedaan, lopen is leuk!

Vergeten goede tussendoortjes te eten alleen:
O: Noodles
L: Broodjes gezond van Bakker Bart
M: Bloemkool, aardappelen en karbonade
T: Zakje chips

Morgen weer yoghurt proberen te eten. Ik moet nog iets verzinnen als avondeten..
pi_58370159
in noodles zit niets dat je nodig hebt + heel veel calorieën + volkoren pasta is beter
broodjes gezond wil niet per se gezond beteken, vaak vette kaas, majonaise, geen bruin broodje
bij bloemkool zit vaak een witte kazige saus, ook loze caloriën en karbonade is volgens mij heel vet! En jus bij de aardappels is meestal ook niet gezond (en stiekem verdenk ik bloemkool ervan veel kcal te bevatten omdat het er zo wittig uitziet )
en chips uh. ja is nooit zo gezond als je op dieet bent.
ik mis twee fruitjes
wat heb je gedronken?
  dinsdag 29 april 2008 @ 01:57:54 #273
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58373198
hellow

kheb nachtdienst en alles inmiddels op orde, dus ik zal ook maar eens ff weer wat posten...
vandaag relatief gezonde dag gehad (mag ook wel na gister haha).
heb eerst flink uit geslapen, toen brunch: vanille yoghurt met special K, vanavond maaltijdsalade met geitenkaas en walnoten, en na het trainen een halve Ananas en 2 time-out koekjes

voor van8: halve ananas, vanille yoghurt met special K en een eierkoek.

ben nu al moe... en moet nog tot half 8, dus nog 5,5 uur.....

nou allemaal een prettige dinsdag gewenst en tot vanavond (of komende nacht)
pi_58373767
Gisteren in de sauna een geniale lauwwarme salade met ossehaas gehad.
En daarna een schandalig slecht toetje. Iets met caramelijs, fudge, caramelsaus en slagroom Wel heel erg lekker!
Opvallend trouwens hoeveel ijscoupes alcohol bevatten. Het was echt even zoeken voor ik er één had zónder alcohol.
pi_58373934
Oeh sauna, daar moet ik ook nodig weer eens heen Welke ben je geweest freecell? En dat dat gewoon kan als je zwanger bent?

Heb hier nog een bon liggen voor gratis entree en lunch

Maar eens keertje heen gaan als het wat beter weer is, sauna in de regen vind ik echt niks, vooral niet als er veel buiten is.

Vanochtend werken, vanmiddag komt een vriend op bezoek, daarna boodschappen doen, was opruimen en naar het ziekenhuis en dan komt Peter weer hier
  dinsdag 29 april 2008 @ 08:10:35 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58374103
Goedemorgen,

Al sinds 6:30 wakker, maar als ik dingen moet doen kan ik héél goed héél lang in bed blijven liggen luieren .
Helaas vliegt de tijd dan ook altijd om .
Net even ontbeten, dadelijk douchen en dan maar weer aan de studie. Vanmiddag scriptie-overleg met de prof.

Wel een gedoe hoor, nu Taco terug is. Hij moet speciaal voer hebben en dat eet 'ie dan weer niet op. Dan moet de deur vd keuken steeds dicht blijven, omdat Janneke Taco's eten anders op eet... Pfff. Ik hoop dat dat vandaag beter gaat. Hij heeft ook al een paar keer op de bak gezeten en ook al een plasje gedaan - als ik het goed heb gezien, dus wat dat betreft gaat het goed. Het enige wat nog aan zijn ziekenhuisopname herinnert is zijn half kaalgeschoren poot en half kaalgeschoren hals (heeft een infuus in gezeten). Wat ziet dat er lelijk uit, zeg .

En over oneerbare voorstellen. Ik kwam wel eens een oproepje tegen van twee (of drie) meisjes die een huisgenote zochten die ook met hen het bed wilde delen . Buiten het feit dat ze te jong voor me waren, zou ik het niet eens in m'n hoofd halen zoiets te doen .

Anyway, douchen nu .
Niet meer actief op Fok!
pi_58374235
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 08:10 schreef Viking84 het volgende:

En over oneerbare voorstellen. Ik kwam wel eens een oproepje tegen van twee (of drie) meisjes die een huisgenote zochten die ook met hen het bed wilde delen . Buiten het feit dat ze te jong voor me waren, zou ik het niet eens in m'n hoofd halen zoiets te doen .
Daar zou ik dan weer wat minder problemen mee hebben Is hier ook wel eens met mn huisgenoot gebeurd, niet all the way ofzo, maar wel wat gevoeld zeg maar Alleen nou gaat hij per 1 mei verhuizen, terwijl we dus echt vet goed met elkaar kunnen opschieten ( nou we allebei relatie hebben doen we niks meer hoor )
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:25:19 #278
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58374958
@Conleche: zoiets heb ik ook een keer gehad. Weirdo's die dat voorstellen

En 1x kreeg ik een aanbod voor een kamer in het centrum, ik helemaal blij... totdat degene die 'm verhuurde ging vragen naar mijn seksleven... omdat meneer niet aan seks voor het huwelijk deed en dat ook niet verwachtte van zijn huisgenoten

Ik heb heel snel gezegd dat ik die kamer niet wilde
pi_58375152
Op die manier kwam ik een keer bij een hele vreemde kameradvertentie. Hij was in het Engels, en het was voor een compleet huis, te bewonen door een meisje (jong). Meneer woonde daar zelf nog in het weekend, en jij moest dan zijn planten water geven en zn post openen ... maar gekste waren de voorwaardes: je mocht geen vriend hebben. Stond er in hoofdletters. Ok, zeg dat je geen seks mag hebben in zijn huis, prima, maar je mocht uberhaupt geen vriend hebben. Echt zo'n momentje. Ik vermoed hier ook oneerbare voorstellen eigenlijk ... maar dat het zoveel voorkomt zeg ...

@Principessa: samenwonen? Ik wil ook naar Amsterdam, zo snel mogelijk, en ... ik heb wel 2 maanden inschrijftijd
pi_58375241
Ik woon alweer een jaar samen met m'n voormalig huisgenoot (nu dus eigenlijk nog steeds huisgenoot)

Straks op vakantie, maar eerst een extra tas zoeken want m'n tas is vol terwijl nog niet alles erin zit.
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:42:32 #281
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58376155
Ik ga ook het huis uit, alleen heb ik nog geen studie gevonden die ik wil doen dus weet ik ook niet waar ik iets moet zoeken
Morgen is het koninginnedag en omdat een vriend van me terug is van z'n reis gaan we het dan mooi meteen vieren, net als vorig jaar beginnen we om 10:00 uur maar vanavond eerst op stap natuurlijk niet echt goed voor de lijn maarja voor volk en vaderland he.
Bernie en ik zijn tof.
pi_58376274
goedemorgen!

'paniek' om niets was weer 73,8 vanochtend
Dus hoef me niet echt zorgen te maken, balansdagen helpen

Straks gaan we lekker naar Engeland maar eerst nog even wat belangrijke zaken doen.

Echt zin in even wat daagjes weg. Vanavond eten we lekker in 't restaurant aan boord, en morgenochtend hebben we ontbijt.. en dan lekker de hele dag in Newcastle rondstruinen op zoek naar caches!

Kreeg gisteren wéér te horen: "Jeetje, ben je nou zoveel afgevallen, of ligt het aan mij? Staat je goed!!!" is zó fijn om te horen! Elke keer weer

Zo maar even de belangrijke zaken doen, en dan weg Misschien nog even tot straks!
Ja doei.
pi_58376816
quote:
Op maandag 28 april 2008 23:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
in noodles zit niets dat je nodig hebt + heel veel calorieën + volkoren pasta is beter
broodjes gezond wil niet per se gezond beteken, vaak vette kaas, majonaise, geen bruin broodje
bij bloemkool zit vaak een witte kazige saus, ook loze caloriën en karbonade is volgens mij heel vet! En jus bij de aardappels is meestal ook niet gezond (en stiekem verdenk ik bloemkool ervan veel kcal te bevatten omdat het er zo wittig uitziet )
en chips uh. ja is nooit zo gezond als je op dieet bent.
ik mis twee fruitjes
wat heb je gedronken?
Maar noodles is wel lekker! En beter dan een broodje hamburger he? :p
Broodje gezond: we waren in de stad en dit was het 'beste' wat ik kon verzinnen. Normaal eten we friet dan.. Broodje was idd niet bruin, wel met kaas, geen majonaise.
Ik lust geen kaassausje, dus de bloemkool was redelijk gezond.
Geen fruit in huis, dus een zakje chips leek me beter dan helemaal niets? Was maar een klein zakje hoor.
Qua drinken: 1 blikje cola en voor de rest water.
En ik was nog wel zo blij dat ik zo gezond had gegeten gister.
Ik weeg nu 82,2. \o/ Dus wel gewicht verloren.

Wat ga ik vandaag eten:
O: 2 broodjes met kaas en tomaat
L: Gebakken eitje
M: Geen idee nog.
T: Yoghurt

Ik ga zo nog fruit halen, appels en sinaasappels. Andere tussendoortjes komen nog.

O ja: Over 3 weken krijg ik 2 kittens.
Ik heb nog geen namen of spullen ervoor, dus dat ga ik deze 2 weken halen en verzinnen. Ik heb er zin in!
pi_58377104
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:37 schreef Chicolate het volgende:
Op die manier kwam ik een keer bij een hele vreemde kameradvertentie. Hij was in het Engels, en het was voor een compleet huis, te bewonen door een meisje (jong). Meneer woonde daar zelf nog in het weekend, en jij moest dan zijn planten water geven en zn post openen ... maar gekste waren de voorwaardes: je mocht geen vriend hebben. Stond er in hoofdletters. Ok, zeg dat je geen seks mag hebben in zijn huis, prima, maar je mocht uberhaupt geen vriend hebben. Echt zo'n momentje. Ik vermoed hier ook oneerbare voorstellen eigenlijk ... maar dat het zoveel voorkomt zeg ...

@Principessa: samenwonen? Ik wil ook naar Amsterdam, zo snel mogelijk, en ... ik heb wel 2 maanden inschrijftijd
Als je kan samenwonen met een tutje
Ik heb een jaar en twee maanden of zo
pi_58377888
doei!!!!!
Ja doei.
pi_58378017
-marz- en Moblo, fijne vakantie!

Ik ben weer klaar met werken, benedenverdieping schoongemaakt, was opgevouwen en gestreken Nu ff rustig zitten en eten. En dan komen rond 1 uur een vriend van me om voor kamer die vrijkomt te kijken, en een andere vriend van me komt de glazen wassen ( handig, een vriend die bij glazenwassersbedrijf werkt )

Dan nog ff voor 3 dagen bedenken wat ik wil gaan eten, boodschappen doen, naar het ziekenhuis om bloed te prikken en dan komt Peter wel ongeveer hier
pi_58378962
Veel plezier marz en MoBlo!

Ik zag vanmorgen een 64 op de weegschaal...wel met een .9 erachter dus ja dat zal morgen wel weer weg zijn.
pi_58379190
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 07:45 schreef Sylvana het volgende:
Oeh sauna, daar moet ik ook nodig weer eens heen Welke ben je geweest freecell? En dat dat gewoon kan als je zwanger bent?
In Peize. Prima sauna, heel lekker ruim, leuke sauna's heerlijk zwembad.
Alleen jammer dat ik 5 bekenden heb gezien. Daar zit ik niet op te wachten in een sauna.

Sauna kan gewoon in de zwangerschap, alleen liever niet voor de 10e week. Als je sauna gewend bent kan het daarna wel gewoon (als je het normaal nooit doet wordt het afgeraden) alleen liever niet dompelen of bij opgietingen zitten.
En als je je niet lekker voelt meteen er uit.

Maar het ging prima, voelde me prima, dus heb lekker een dagje gerelaxed
pi_58380255
Klinkt goed dan freecell

Ik heb een hele handige receptenlink gevonden: klik

Ik ga vanavond de varkensstoof met paprika en champignons maken
pi_58380574
Hmm. Ik baal. Ik ging een lesje stepshape/interval doen, dat is een heel intensieve les, conditioneel vooral, maar dat ging hartstikke goed de laatste tijd omdat ik met het hardlopen een goede conditie heb opgebouwd. Nu stond ik er echt als een slappe vaatdoek.
Dus: low carb is goed voor het afvallen, maar slecht voor de sport. Tot overmaat van ramp ging ik op 3/4 van de les door dezelfde enkel als een paar weken geleden. Weer niets ernstigs, maar het lijkt er op dat die enkel dus aan de zwakke kant is. Misschien maar voortaan zo'n sportrekverband omdoen.

Wel was ik vanochtend 62,9 zonder noodgreep. Dus das mooi!

Wie is toch die Rally, die zo enorm is afgevallen, maar die ik hier nooit zie??
  Vis een optie? dinsdag 29 april 2008 @ 14:53:22 #291
70532 loveli
N
pi_58380979
Een sportrekverband is leuk als ondersteuning tijdens belasting waar je op voorbereid bent, maar het helpt heen zier tegen een onverwachte verstuiking. Als je nuttige versteviging wilt, is sporttape beter. Dat houdt een onverwachte zwik wel tegen.

En nog gefeli dat je in de dubbele cijfers zit!!
crap in = crap out
pi_58381749
Sportrekverband of tape zou ik eigenlijk niet doen ... niet te vaak in ieder geval. Het verzwakt je spieren, waardoor je enkels nog gevoeliger en slapper worden (ze raken gewend dat er een externe ondersteuning is, dus worden zelf een beetje lui ). Je kan beter op zoek naar oefeningen om de spieren te versterken: dan kunnen ze de klap zelf opvangen.
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:45:38 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58381954
Mijn scriptieoverleg ging goed. Moet nog een paar dingen doen en ergens volgende week kan ik dan de conceptversie inleveren . Verwacht niet dat er dan nog veel aan moet gebeuren .
Daarna moet ik nog een ander werkstuk schrijven, maar intussen ga ik al beginnen met solliciteren .
Het schiet allemaal veel meer op zonder vrouwen die je afleiden . De scriptie moet dus per se volgende week af zijn, want daarna komt ze weer terug .
Niet meer actief op Fok!
pi_58382017
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Mijn scriptieoverleg ging goed. Moet nog een paar dingen doen en ergens volgende week kan ik dan de conceptversie inleveren . Verwacht niet dat er dan nog veel aan moet gebeuren .
Daarna moet ik nog een ander werkstuk schrijven, maar intussen ga ik al beginnen met solliciteren .
Het schiet allemaal veel meer op zonder vrouwen die je afleiden . De scriptie moet dus per se volgende week af zijn, want daarna komt ze weer terug .
Klinkt goed, veel succes nog

Ik ga zo maar eens met het stoofpotje beginnen
  Vis een optie? dinsdag 29 april 2008 @ 15:50:31 #295
70532 loveli
N
pi_58382046
Nadeel van die oefeningen is dat je er, net als met een rekverband, alleen bij normale bewegingen iets aan hebt. Als je banden door eerdere blessures al verzwakt zijn, blijf je gevoeliger voor een nieuwe blessure.
Been there, done that, got the T-shirt, sprained my ankle again (and again and again).
crap in = crap out
pi_58382294
je kan aan je fysio tips vragen
ik kreeg deze:
met blote voeten een handdoek onder je voeten frommelen en dat 100x
met een bandje naar je toe trekken
een bandje vastmaken en van je af trekken
(van elastiek)
pi_58382315
op 1 been staan op een trampoline en dat iemand dan een hele zware bal steeds naar je gooit
en boven je hoofd naast je etc
  Vis een optie? dinsdag 29 april 2008 @ 16:07:14 #298
70532 loveli
N
pi_58382457
Het beste is in ieder geval om eerst 6 weken rust te nemen.
crap in = crap out
pi_58382587
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef loveli het volgende:
Het beste is in ieder geval om eerst 6 weken rust te nemen.
Neeeeeeeeeh!

Schrikt zich een hoedje. Als ik niks meer voel kan ik toch wel weer gaan trainen!!!???
pi_58382648
als het geen pijn meer doet kan je wel gaan trainen
maar pijn = rust
  Vis een optie? dinsdag 29 april 2008 @ 16:18:32 #301
70532 loveli
N
pi_58382724
Vorige week heeft m'n zus het nog opgezocht op PubMed, het beste is 6 weken de enkel niet te belasten en een rekverband draagt niet bij aan snellere genezing. Eventueel kan een brace-achtig ding helpn, maar het wordt niet per se aangeraden. Vroeger was het advies om zo snel het kon weer te beginnen met belasten, maar daar zijn ze nu van teruggekomen.
Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe erg de schade is, maar je bent een paar weken geleden ook al door je enkel gegaan. Volgens mij kun je beter je enkel een tijdje ontzien dan toch belasten en later spijt krijgen.

Bij mijn eerste enkelblessure stond ik een kwartier later weer op het voetbalveld. Als ik toen wist wat ik nu weet... Vorig jaar juni is het mij ook (weer) overkomen en ik heb nu nog steeds last als ik bepaalde schoenen draag, nl. erg hoge hakken en skischoenen.

(hoeveel kcal verbrand je eigenlijk met hinkelen?)
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')