Milkshakes zijn verschrikkelijk:quote:Op zondag 27 april 2008 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
De milkshake van gisteren heeft ws toch meer kwaad gedaan dan ik had gedacht: weer 3 ons zwaarder dan gisteren. Maar ja, dat komt ook wel weer goed
.
Het is echt prachtig weer hier. Zometeen douchen en dan lekker buiten zitten
.
WTF!! Een shake van 888 mL is het ook, dat is echt HEEL veel! SB-liefhebbers doen daar niet eens altijd hun hele dag mee! Wel raar dan dat de grootste hamburger daar 740 kcal bevatquote:Op zondag 27 april 2008 09:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Milkshakes zijn verschrikkelijk:
klik hier en je weet wat alles bij de MacDo aan cal. bevat.
Dus afhankelijk van hoe groot je shake was ergens tussen de 420 en 1110 calorien.
Jezus zó veel! Ik had nog best een grote shakequote:Op zondag 27 april 2008 09:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Milkshakes zijn verschrikkelijk:
klik hier en je weet wat alles bij de MacDo aan cal. bevat.
Dus afhankelijk van hoe groot je shake was ergens tussen de 420 en 1110 calorien.
IJs is ook lekkerderquote:Op zondag 27 april 2008 10:16 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat er veel minder materiaal in een softijsje gaat. Als je dat zou laten smelten tot milkshake-dikte, dan hou je een mini-shake over. Dus dan kan je idd. beter het ijsje nemen......
VS: romantisch!
Australian ijs is superlekker idd. Kokos, lemon en mango zijn mijn favoriete smakenquote:Op zondag 27 april 2008 10:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
IJs is ook lekkerderWoensdag had ik een bolletje australian ijs op als toetje en het kan me lekker niet schelen hoeveel kcal erin zat
![]()
En dat is de bedoeling wel een beetje jaMaar dat komt vast goed!
Het is veel lekkerderquote:Op zondag 27 april 2008 11:11 schreef conleche het volgende:
Ik bedenk me plots dat ik nog nooit Australian ijs op heb! Wat is het verschil met bv. Haagen dasz of Ben en Jerry's?
Topquote:Op zondag 27 april 2008 11:32 schreef conleche het volgende:
Hebben jullie aandelen??![]()
Nou, ik zal het eens proberen dan. (als ik eindelijk op dat verd....de streefgewicht zit.) Ik ben nu echt serieus bezig om daar te komen en de motivatie is er ook weer. Met resultaat; het gaat weer langzaam mar zeker naar beneden. Het low-carben gaat nog steeds goed; ik zit nu bijna aan de -10 kilo. (Maar daar zat ik 3 maanden geleden ook al, maar ben toen weer iets naar boven geschommeld.)
Die smeert vast van die Dove-shit op z'n gezicht!!quote:Op zondag 27 april 2008 12:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
een vriend met z'n winterkleurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |