abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58305304
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:52 schreef conleche het volgende:
succes met je magere blindegeleidepoes.
Wijven!!

Leuke hond, trouwens. Ik hou niet van katten, ben er allergisch voor.
pi_58305401
Vandaag is een legendarische dag

Ik heb mn eerste boete gekregen Van een politieagent in burger.

Omdat ik 2 meter te laat afstapte in een voetgangersgebied

Dus vanmiddag 3 uur voor niks gewerkt, want boete is 30 euro :S

Nou weekend

Zo nog ff boodschappen doen, douchen en dan rond 6 uur is Peter hier en ga ik op eten koken na helemaal niks meer doen

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 25-04-2008 16:28:30 ]
pi_58306492
oeh das vervelend Sylvana! 30 euro is best veel...

En ik weet dat je nog naar de dietist moet, maar hoe gaat het nu eigenlijk met je eten en sporten enzo?
pi_58306659
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:19 schreef shinydiscoball het volgende:
oeh das vervelend Sylvana! 30 euro is best veel...

En ik weet dat je nog naar de dietist moet, maar hoe gaat het nu eigenlijk met je eten en sporten enzo?
Met sporten gaat goed, als ik gewoon alleen in Deventer ben op maandag, woensdag en donderdag gaat het met eten ook goed. En dit weekend komt Peter bij mij, dus heb ik ook gewoon alleen maar gezond avondeten met veel groenten/fruit in huis gehaald en geen chips en koekjes. Das het voordeel van zelf boodschappen doen
pi_58306842
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 16:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wijven!!

Hihi, ik vond hem zelf ook wel geslaagd
pi_58306904
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 14:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wie heeft er GEEN kat in dit topique
Ik
pi_58307073
Poezels!!

Ik heb dr ook geen. Dat komt nog wel, ooit, als ik het huis uit ben .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58307086
sommige mensen mogen echt de kanker krijgen
pi_58307105
watskeburt?
pi_58307126
oh dan doe je moeite voor iemand, like allemaal dingen bestellen endeso wat mij tijd kost
en dan stel je zelfs voor de koken en dan vraag je 1 klein dingetje en dan is dat teveel moeite
hoer
pi_58307525
PF: Herkenbaar en erg irritant

@ Sylvana: eet je in ieder geval 3 dagen gezond maar wel fijn dat het met sporten wel goed gaat
  vrijdag 25 april 2008 @ 18:35:32 #62
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58307726
Mijn poes heet Ap, alleen hoe meer ik afval, hoe minder ap op m'n buik gaat chillen
Bernie en ik zijn tof.
pi_58309164
Weekend!
pi_58310271
Hier ook weekend.
Morgen lekker een dagje naar hotel papa en mama In de zon in de tuin zitten. Ik neem een goed boek mee!
pi_58310653
Lekker. Geniet van de rust.

Net Evy 2 gelopen, ging goed! Eten gaat allemaal iets minder, maar ik heb nu al 3 dagen bewogen en het is best leuk. Dus dat hou ik wel vol. Eten ga ik langzaam opbouwen. Morgen crosstrainer en overmorgen Evy3.
pi_58310687
Tvp. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 25 april 2008 @ 22:20:40 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58311149
Ik ben weer terug uit Utrecht .
Het was echt heel gezellig. Was trouwens bij een studievriendin. Zij is na haar bachelor naar Utrecht gegaan en daar studeert ze nu . We zijn de stad in geweest (op haar studentenfietsje, ik fietsen, want ik was de zwaarste ). We wilden even de Dom op, de Domkerk in en de kloostertuin in, maar we kwamen daar om 1 minuut voor 4 en om 4 uur sloot alles .
Toen maar wat gaan drinken langs de gracht (note to self: je kunt écht niet tegen alcohol; nog niet tegen één glaasje rosé ) en later een hapje gegeten bij Stairway to heaven.
Met de trein van 19:50 naar huis gegaan. Geslaagde dag dus . Ben nu wel moe, dus dadelijk maar slapen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 april 2008 @ 23:39:06 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58312604
Mijn mp3-spelert is kaduuk.
Ging de laatste dagen hard achteruit (moest steeds op resetknop drukken, accuduur was stevig verkort) en vanochtend kreeg ik hem niet meer opgeladen.
Dus heb nu de iRiver e100 8gb-versie gekocht, met mogelijkheid tot uitbreiding van het geheugen.
Leuke prijs / kwali-verhouding. Ben benieuwd . Eigenlijk wilde ik pas ergens volgens jaar een flashspeler kopen en hoopte ik het nog even te kunnen uitzingen met m'n huidige Creative (2 jaar oud), maar goed, ik kan niet zonder m'n muziek .

Dissum trouwens:

Maar dan in het zwart . Zou hem morgen al kunnen ophalen in R'dam, maar ik heb geen weekendov en als ik hem toch ga ophalen, ben ik 25 euri extra kwijt aan treinreis .
Niet meer actief op Fok!
pi_58312802
Ik zie 'm niet?
En je hebt het accent wel voor rdam hoor, met je spelert
Ik zwaai wel maandag dan
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 25 april 2008 @ 23:56:52 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58312974
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 23:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik zie 'm niet?
En je hebt het accent wel voor rdam hoor, met je spelert
Ik zwaai wel maandag dan
Lol.
Nee, ik haal hem niet op nu, laat hem nu gewoon bezorgen (toch geen verzendkosten ).
Zoek nog wel ff ander plaatje morgen. Dadelijk pitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58315813
zit nu midden op een kruispunt in Gendringen.... het is donker, maar niet koud en er komt nu net een fietser in de verte aan... de vijf minuten fietser die vijf minuten voor vertrek van de lopers is vertrokken.. het duurt dus nog even voordat de lopers er zijn.

horen hier allemaal vogels en zullen hie straks de zon op zien komen¡ kijk er naar uit: ben nu al bijna 24 uur wakker!

misschien straks nog even een vervelingspost/update

Doei.
pi_58315853
heb overigens gebarbecued vanavond en daarnet twee pannenkoeken met stroop op maar ik verbrand vast veel calorieen met wakker blijven

ga zo maar eens nuttig doen!
Doei.
  zaterdag 26 april 2008 @ 06:47:19 #73
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58316019
en ik ben de eerste die de dag weer begint?
heb een vroege dienst... gaaaaaapp, ontbijt al op en zo richting werk

allemaal een prettige zaterdag!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 26 april 2008 @ 08:27:13 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58316204
Goedemorgen ,

Ik ben echt extreem vroeg wakker de laatste dagen. Zit al een tijdje wat te surfen.
Vanochtend weer lichter: 76,2, ondanks het etentje van gisteravond. Heb een peppersteak gehad met frietjes, sla en nog wat groenten en geen nagerecht (gek genoeg had ik daar helemaal geen zin in). En omdat ik rond lunchtijd in de trein zat, heb ik als lunch alleen een appel en een banaan gehad. Daardoor kon ik me 's avonds ook wat meer veroorloven, al heb ik sowieso niet het idee dat ik slecht gegeten heb gisteravond . Als ik een toetje had genomen, had de weegschaal wel wat anders aangewezen .
Ik ga even updaten, want vind het wel leuk om het nu weer even bij te houden.
Na het weekend zal ik wel onder de 76 zitten . Het is een kwestie van tijd tot ik op 75 zit en dan ben ik waar ik vorig jaar zomer was blijven hangen en is iedere kilo eraf weer een waard.
Die vriendin van me zei gisteren ook dat je echt heel goed kon zien dat ik was afgevallen enzo (ik zie haar maar 2 keer per jaar ofzo ben slecht in het onderhouden van vriendschappen) en hoewel ik zelf vind dat ik er nog lang niet ben is zo'n complimentje wel leuk .
Zo even douchen en eten en dan even bedenken welke nieuwe gerechten ik dit weekend zal gaan maken .

Ik voel me een beetje om van alles en nog wat, maar vooral omdat ik Taco mis . Ik zie hier de hele tijd maar één hummeltje rond lopen en die slaapt de laatste dagen extreem veel. Achter wie moet ze nu aan rennen? . Gistermiddag heeft de dierenarts nog gebeld. Het gaat goed met Taco. Hij had geen extreem hoge waarden meer van kalium in z'n bloed, terwijl 'ie dat dodag wel had en hij heeft ook gegeten . Ik hoop dat 'ie morgen of maandag weer naar huis mag .
Niet meer actief op Fok!
pi_58316236
Goedemorgen
Ik heb eindelijk weer een nacht redelijk goed geslapen
Vandaag mijn koffer inpakken en vanavond naar mijn vriendje en dan morgen vroeg naar Parijs
  zaterdag 26 april 2008 @ 08:44:33 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58316258
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 08:38 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Ik heb eindelijk weer een nacht redelijk goed geslapen
Vandaag mijn koffer inpakken en vanavond naar mijn vriendje en dan morgen vroeg naar Parijs
Alvast veel plezier .
Niet meer actief op Fok!
pi_58316374
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 04:18 schreef Faithy het volgende:
zit nu midden op een kruispunt in Gendringen....
Das hier naast de deur, kom je nog koffie drinken?

*terug in lurkstand*
pi_58316385
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me een beetje om van alles en nog wat, maar vooral omdat ik Taco mis . Ik zie hier de hele tijd maar één hummeltje rond lopen en die slaapt de laatste dagen extreem veel. Achter wie moet ze nu aan rennen? . Gistermiddag heeft de dierenarts nog gebeld. Het gaat goed met Taco. Hij had geen extreem hoge waarden meer van kalium in z'n bloed, terwijl 'ie dat dodag wel had en hij heeft ook gegeten . Ik hoop dat 'ie morgen of maandag weer naar huis mag .
*knuffelsmiley* !

Heb toch blaasontsteking net nu we over 2 dagen op vakantie willen.

2 jaar lang geen blaasontsteking gehad laatste keer was toevallig ook de laatste keer dat we met de tent op vakantie waren.
Springfield's looking pretty dusty today
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:04:08 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58316781
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:12 schreef -marz- het volgende:

[..]

*knuffelsmiley* !

Heb toch blaasontsteking net nu we over 2 dagen op vakantie willen.

2 jaar lang geen blaasontsteking gehad laatste keer was toevallig ook de laatste keer dat we met de tent op vakantie waren.
Oh, wat kut.
Hoe kom je eigenlijk aan zoiets? Ik heb dat nog nooit gehad (gelukkig).
Kun je nu niet op vakantie?
Niet meer actief op Fok!
pi_58316858
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, wat kut.
Hoe kom je eigenlijk aan zoiets? Ik heb dat nog nooit gehad (gelukkig).
Kun je nu niet op vakantie?
Doorgaans helpt het om bepaalde posities te vermijden, maar heb het zelf ook nooit gehad gelukkig, dus heb nooit advies gehad welke dat nou wel en niet zijn.
Vast wel op vakantie nu toch marz?

Vanochtend: 62 kg wel wat aangekomen dus, maar ik weet heel goed hoe het komt.
pi_58317466
Jeej...I love de weegschaal

Precies 65 kg vanochtend en 3 cm kwijt bij heup en taille, de (te grote broeken) die ik van de zomer droeg waren wat strakker gaan zitten, maar zitten nu weer los

Ik voelde me wel dik gisteren dus dit is wel een leuke verassing ondanks het weinig niet sporten deze week
pi_58317482
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Doorgaans helpt het om bepaalde posities te vermijden, maar heb het zelf ook nooit gehad gelukkig, dus heb nooit advies gehad welke dat nou wel en niet zijn.
Vast wel op vakantie nu toch marz?

Vanochtend: 62 kg wel wat aangekomen dus, maar ik weet heel goed hoe het komt.
Posities met neuken of..
pi_58317486
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeej...I love de weegschaal

Precies 65 kg vanochtend en 3 cm kwijt bij heup en taille, de (te grote broeken) die ik van de zomer droeg waren wat strakker gaan zitten, maar zitten nu weer los

Ik voelde me wel dik gisteren dus dit is wel een leuke verassing ondanks het weinig niet sporten deze week
Jeujjjjj
pi_58317759
Het lijkt wel alsof het met iedereen goed gaat (mja behalve blaasontsteking dan, das echt rot ), is dat het mooie weer en het zonnetje toevallig?

Ik ga vandaag maar eens lekker rommel ruimen, alles op orde maken en misschien nog wel even naar buiten de zon in. Deze vakantie moet mijn kamer een oase van opgeruimdheid en schoolboeken worden, maar dan mag ik wel eerst alle andere troep verwijderen .
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:37:53 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58317830
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:32 schreef Chicolate het volgende:
Het lijkt wel alsof het met iedereen goed gaat (mja behalve blaasontsteking dan, das echt rot ), is dat het mooie weer en het zonnetje toevallig?

Heu, met mij gaat het helemáál niet goed .
En er is ook al helemaal geen zon hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_58317930
Ik ben ook maar zozo, slaap al 3 dagen nachten niet zo best en heb nu echt moeite om m'n ogen open te houden. Vanochtend wel 5x op de snoozeknop geramd, waardoor ik nog precies 5 minuten had voor het aankleden en de rest.
pi_58317937
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heu, met mij gaat het helemáál niet goed .
En er is ook al helemaal geen zon hier .
Maar maar, de rest van je verhaaltje over gister was zo vrolijk (ook over je gewicht) . Vraag ik het maandag nog een keer, of iedereen vrolijk is, en hopelijk is Taco dan ook weer thuis (dan kan jij ook weer blij zijn, een blije Viking is veel leuker ).

Hier trouwens ook geen zon, maar het is licht en geen donkere wolken, wat al een hele vooruitgang is .
pi_58317947
Ik hou mn mond wel de volgende keer dat ik een vrolijke bui heb
pi_58318442
mag wel hoor, een vrolijke bui

ik ben boos en geïrriteerd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 26-04-2008 12:32:24 ]
pi_58319341
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Posities met neuken of..
Dat leek me wel duidelijk eigenlijk?

Vanochtend hardgelopen in de polder. Geen zuchtje wind en veel zon, dan is het al snel erg warm, m'n hoofd is ook nog steeds rood Ook werd er wat bemest dus het stonk nogal. Daarom tussendoor wat gewandeld, kreeg ook steken in m'n zij.
pi_58320220
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 08:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Alvast veel plezier .
Dankjewel
Hopelijk als ik terug kom is alles weer goed met je katje
pi_58320433
Veel plezier in Parijs Saksia

Hier vanochtend lekker uitgeslapen, broodje gegeten met kaas, tomaat, komkommer en ei en zometeen lekker de stad in Ben benieuwd of de rust al een beetje is wedergekeerd. Vannacht is er een enorme vechtpartij met 80 man uit heel Nederland geweest, dus de stad zal wel in puin liggen. Echt typisch Deventer weer, ook dat er maar 1 persoon is gearresteerd. Met die rellen tijdens Ajax- Go Ahead Eagles hadden ze er ook maar een paar opgepakt
pi_58320540
Zeg eeh dat van die posities, ik weet het niet hoor. Denk niet dat het veel uitmaakt.

Tenzij het over het afwisselend visiteren van verschillende lichaamsopeningen gaat, maar daar ben ik niet van

Ander onderwerp ! Het zonnetje schijnt uitbundig hier en ik heb een spinnende poes op schoot die kopjes geeft in m'n gezicht

Zo weer verder met vakantiespul bij elkaar zoeken. Want we gaan wel op vakantie hoor
Springfield's looking pretty dusty today
  zaterdag 26 april 2008 @ 15:11:31 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58321083
Hier ook eindelijk zon.
Wel met wolkjes, maar toch, zon. Hij laat zich voldoende zien. Net even zonnemelk op m'n toet gesmeerd en nu ga ik weer buiten zitten .

Spinnende katjes . We hebben snoepjes gekocht voor Janneke . Ze is heel lusteloos. De hele dag maar pitten, maar ja, wat moet ze anders doen hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_58321187
Net in het zonnetje naar het dorp gewandeld en teruggekomen met best wel teveel dingen. Waaronder een mooi sluik zwart rokje waar ik best slank in lijk En nieuwe zonnebril.
quote:
Blaasontsteking na geslachtsgemeenschap
Veel vrouwen krijgen last van een blaasontsteking na geslachtsgemeenschap. Dit wordt een ‘honeymoon cystitis’ genoemd. Men neemt aan dat de urinebuis door geslachtsgemeenschap wordt geïrriteerd en dat er bacteriën uit het vagina- en anusgebied in worden overgebracht. Vervolgens vermenigvuldigen E.coli bacteriën zich in de blaas en hechten zich aan de blaaswand.
Goed uitplassen snel na de seks helpt in elk geval. Ik kan me voorstellen dat niet elk standje evenveel irritatie opwekt.
pi_58321445
hey hallo!! wij zijn in Enschede aangekomen! lig nu op het gras na een lekkere douche en ondanks dat ik niet geslapen heb de laatste 30 uur ben ik erg wakker.

weet niet wat mijn lichaam doet qua gewicht dit weekend. Wel minimaal een verkeerd iets gegeten dus niet gunstig voor mijn buikpijn, maar wel voor de darm-leging en wie weet gewicht

vanavond iets van pasta en iig wat bier, al denk ik dat ik na 2 bier al dronken ben nu!

Viking: geef Janneke maar een aai van me... arm beest
Doei.
  zaterdag 26 april 2008 @ 18:53:39 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58324575
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 15:35 schreef Faithy het volgende:
Viking: geef Janneke maar een aai van me... arm beest
Done .
Ze is echt zielig. Loopt de hele tijd achter ons aan, was net een paar uurtjes helemaal alleen thuis. Dat is nog helemaal nooit voorgekomen (Taco was er als eerste).

Net even een milkshake gehad op een terrasje om het mooie weer te vieren. Alleen to-taal geen honger. Sta ervan te kijken dat het al 19 uur is.
Straks maar even een eitje bakken. Geen ingewikkeld gedoe verder. Wel goed voor de lijn als je geen honger hebt (milkshakes zijn wat minder goed, maar dat kon wel uit vandaag vgl met wat ik allemaal eet vandaag )
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 april 2008 @ 20:08:45 #98
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58325987
hier nog een fototje van onze lieve beestjes

heerlijk weer voor de poesjes
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58326848
Een beetje laat, maar heb niet eerder achter de pc gezeten.

Ik wil hierbij tegen iedereen zeggen dat het niet de bedoeling is geweest om iemand te kwetsen en om een naar gevoel van mij te krijgen.
Ook aan Miss_S d`r adres, sorry.d`r adres, sorry.
Ik hoop dat jullie mij vergeven.
#35.
pi_58329326
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 20:58 schreef Clayton1 het volgende:
Een beetje laat, maar heb niet eerder achter de pc gezeten.

Ik wil hierbij tegen iedereen zeggen dat het niet de bedoeling is geweest om iemand te kwetsen en om een naar gevoel van mij te krijgen.
Ook aan Miss_S d`r adres, sorry.
Ik hoop dat jullie mij vergeven.

Foutje, quote aangeklikt i.p.v.wijzig bericht(zat typefout in)
#35.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')