quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:52 schreef conleche het volgende:
succes met je magere blindegeleidepoes.
Met sporten gaat goed, als ik gewoon alleen in Deventer ben op maandag, woensdag en donderdag gaat het met eten ook goed. En dit weekend komt Peter bij mij, dus heb ik ook gewoon alleen maar gezond avondeten met veel groenten/fruit in huis gehaald en geen chips en koekjes. Das het voordeel van zelf boodschappen doenquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:19 schreef shinydiscoball het volgende:
oeh das vervelend Sylvana! 30 euro is best veel...
En ik weet dat je nog naar de dietist moet, maar hoe gaat het nu eigenlijk met je eten en sporten enzo?
Ikquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wie heeft er GEEN kat in dit topique![]()
Lol.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik zie 'm niet?
En je hebt het accent wel voor rdam hoor, met je spelert![]()
Ik zwaai wel maandag dan
Alvast veel plezierquote:Op zaterdag 26 april 2008 08:38 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Ik heb eindelijk weer een nacht redelijk goed geslapen
Vandaag mijn koffer inpakken en vanavond naar mijn vriendje en dan morgen vroeg naar Parijs
Das hier naast de deur, kom je nog koffie drinken?quote:Op zaterdag 26 april 2008 04:18 schreef Faithy het volgende:
zit nu midden op een kruispunt in Gendringen....
*knuffelsmiley* !quote:Op zaterdag 26 april 2008 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me een beetjeom van alles en nog wat, maar vooral omdat ik Taco mis
. Ik zie hier de hele tijd maar één hummeltje rond lopen en die slaapt de laatste dagen extreem veel. Achter wie moet ze nu aan rennen?
. Gistermiddag heeft de dierenarts nog gebeld. Het gaat goed met Taco. Hij had geen extreem hoge waarden meer van kalium in z'n bloed, terwijl 'ie dat dodag wel had en hij heeft ook gegeten
. Ik hoop dat 'ie morgen of maandag weer naar huis mag
.
Oh, wat kut.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:12 schreef -marz- het volgende:
[..]
*knuffelsmiley* !
Heb toch blaasontstekingnet nu we over 2 dagen op vakantie willen.
2 jaar lang geen blaasontsteking gehadlaatste keer was toevallig ook de laatste keer dat we met de tent op vakantie waren.
Doorgaans helpt het om bepaalde posities te vermijden, maar heb het zelf ook nooit gehad gelukkig, dus heb nooit advies gehad welke dat nou wel en niet zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, wat kut.
Hoe kom je eigenlijk aan zoiets? Ik heb dat nog nooit gehad (gelukkig).
Kun je nu niet op vakantie?
Posities met neuken of..quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Doorgaans helpt het om bepaalde posities te vermijden, maar heb het zelf ook nooit gehad gelukkig, dus heb nooit advies gehad welke dat nou wel en niet zijn.
Vast wel op vakantie nu toch marz?
Vanochtend: 62 kgwel wat aangekomen dus, maar ik weet heel goed hoe het komt.
Jeujjjjjquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeej...I love de weegschaal
Precies 65 kg vanochtend en 3 cm kwijt bij heup en taille, de (te grote broeken) die ik van de zomer droeg waren wat strakker gaan zitten, maar zitten nu weer los![]()
Ik voelde me wel dik gisteren dus dit is wel een leuke verassingondanks het weinig niet sporten deze week
Heu, met mij gaat het helemáál niet goedquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:32 schreef Chicolate het volgende:
Het lijkt wel alsof het met iedereen goed gaat (mja behalve blaasontsteking dan, das echt rot), is dat het mooie weer en het zonnetje toevallig?
Maar maar, de rest van je verhaaltje over gister was zo vrolijk (ook over je gewicht)quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heu, met mij gaat het helemáál niet goed.
En er is ook al helemaal geen zon hier.
Dat leek me wel duidelijk eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Posities met neuken of..
Goed uitplassen snel na de seks helpt in elk geval. Ik kan me voorstellen dat niet elk standje evenveel irritatie opwekt.quote:Blaasontsteking na geslachtsgemeenschap
Veel vrouwen krijgen last van een blaasontsteking na geslachtsgemeenschap. Dit wordt een ‘honeymoon cystitis’ genoemd. Men neemt aan dat de urinebuis door geslachtsgemeenschap wordt geïrriteerd en dat er bacteriën uit het vagina- en anusgebied in worden overgebracht. Vervolgens vermenigvuldigen E.coli bacteriën zich in de blaas en hechten zich aan de blaaswand.
Donequote:Op zaterdag 26 april 2008 15:35 schreef Faithy het volgende:
Viking: geef Janneke maar een aai van me... arm beest
quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:58 schreef Clayton1 het volgende:
Een beetje laat, maar heb niet eerder achter de pc gezeten.
Ik wil hierbij tegen iedereen zeggen dat het niet de bedoeling is geweest om iemand te kwetsen en om een naar gevoel van mij te krijgen.
Ook aan Miss_S d`r adres, sorry.
Ik hoop dat jullie mij vergeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |