Posities met neuken of..quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Doorgaans helpt het om bepaalde posities te vermijden, maar heb het zelf ook nooit gehad gelukkig, dus heb nooit advies gehad welke dat nou wel en niet zijn.
Vast wel op vakantie nu toch marz?
Vanochtend: 62 kgwel wat aangekomen dus, maar ik weet heel goed hoe het komt.
Jeujjjjjquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeej...I love de weegschaal
Precies 65 kg vanochtend en 3 cm kwijt bij heup en taille, de (te grote broeken) die ik van de zomer droeg waren wat strakker gaan zitten, maar zitten nu weer los![]()
Ik voelde me wel dik gisteren dus dit is wel een leuke verassingondanks het weinig niet sporten deze week
Heu, met mij gaat het helemáál niet goedquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:32 schreef Chicolate het volgende:
Het lijkt wel alsof het met iedereen goed gaat (mja behalve blaasontsteking dan, das echt rot), is dat het mooie weer en het zonnetje toevallig?
Maar maar, de rest van je verhaaltje over gister was zo vrolijk (ook over je gewicht)quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heu, met mij gaat het helemáál niet goed.
En er is ook al helemaal geen zon hier.
Dat leek me wel duidelijk eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Posities met neuken of..
Goed uitplassen snel na de seks helpt in elk geval. Ik kan me voorstellen dat niet elk standje evenveel irritatie opwekt.quote:Blaasontsteking na geslachtsgemeenschap
Veel vrouwen krijgen last van een blaasontsteking na geslachtsgemeenschap. Dit wordt een ‘honeymoon cystitis’ genoemd. Men neemt aan dat de urinebuis door geslachtsgemeenschap wordt geïrriteerd en dat er bacteriën uit het vagina- en anusgebied in worden overgebracht. Vervolgens vermenigvuldigen E.coli bacteriën zich in de blaas en hechten zich aan de blaaswand.
Donequote:Op zaterdag 26 april 2008 15:35 schreef Faithy het volgende:
Viking: geef Janneke maar een aai van me... arm beest
quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:58 schreef Clayton1 het volgende:
Een beetje laat, maar heb niet eerder achter de pc gezeten.
Ik wil hierbij tegen iedereen zeggen dat het niet de bedoeling is geweest om iemand te kwetsen en om een naar gevoel van mij te krijgen.
Ook aan Miss_S d`r adres, sorry.
Ik hoop dat jullie mij vergeven.
Milkshakes zijn verschrikkelijk:quote:Op zondag 27 april 2008 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
De milkshake van gisteren heeft ws toch meer kwaad gedaan dan ik had gedacht: weer 3 ons zwaarder dan gisteren. Maar ja, dat komt ook wel weer goed
.
Het is echt prachtig weer hier. Zometeen douchen en dan lekker buiten zitten
.
WTF!! Een shake van 888 mL is het ook, dat is echt HEEL veel! SB-liefhebbers doen daar niet eens altijd hun hele dag mee! Wel raar dan dat de grootste hamburger daar 740 kcal bevatquote:Op zondag 27 april 2008 09:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Milkshakes zijn verschrikkelijk:
klik hier en je weet wat alles bij de MacDo aan cal. bevat.
Dus afhankelijk van hoe groot je shake was ergens tussen de 420 en 1110 calorien.
Jezus zó veel! Ik had nog best een grote shakequote:Op zondag 27 april 2008 09:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Milkshakes zijn verschrikkelijk:
klik hier en je weet wat alles bij de MacDo aan cal. bevat.
Dus afhankelijk van hoe groot je shake was ergens tussen de 420 en 1110 calorien.
IJs is ook lekkerderquote:Op zondag 27 april 2008 10:16 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat er veel minder materiaal in een softijsje gaat. Als je dat zou laten smelten tot milkshake-dikte, dan hou je een mini-shake over. Dus dan kan je idd. beter het ijsje nemen......
VS: romantisch!
Australian ijs is superlekker idd. Kokos, lemon en mango zijn mijn favoriete smakenquote:Op zondag 27 april 2008 10:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
IJs is ook lekkerderWoensdag had ik een bolletje australian ijs op als toetje en het kan me lekker niet schelen hoeveel kcal erin zat
![]()
En dat is de bedoeling wel een beetje jaMaar dat komt vast goed!
Het is veel lekkerderquote:Op zondag 27 april 2008 11:11 schreef conleche het volgende:
Ik bedenk me plots dat ik nog nooit Australian ijs op heb! Wat is het verschil met bv. Haagen dasz of Ben en Jerry's?
Topquote:Op zondag 27 april 2008 11:32 schreef conleche het volgende:
Hebben jullie aandelen??![]()
Nou, ik zal het eens proberen dan. (als ik eindelijk op dat verd....de streefgewicht zit.) Ik ben nu echt serieus bezig om daar te komen en de motivatie is er ook weer. Met resultaat; het gaat weer langzaam mar zeker naar beneden. Het low-carben gaat nog steeds goed; ik zit nu bijna aan de -10 kilo. (Maar daar zat ik 3 maanden geleden ook al, maar ben toen weer iets naar boven geschommeld.)
Die smeert vast van die Dove-shit op z'n gezicht!!quote:Op zondag 27 april 2008 12:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
een vriend met z'n winterkleurtje
Dan is het goed.quote:
Zou niets liever willen, maar dit werkpaard is dus an die Arbeit!!quote:Op zondag 27 april 2008 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Lol @ die foto's.
Weet je wat helpt als je minder wit wilt worden? Niet de godganse dag in dit topic hangen, maar gewoon even lekker buiten zitten, zoals ik doe.
Ik zit al een hele tijd buiten, samen met Janneke. Die heeft een tuigje om, zodat ze niet zomaar van het balkon kan jumpen en zonet lag ze een hele tijd lekker op schoot te spinnen. Maar slapen lukt niet, want er is toch zó veel moois te zien buiten! Verder loopt ze nog steeds de hele tijd te mekkeren omdat Taco weg is, maar de dierenarts heeft ook weer gebeld en alles gaat goed met hem en hij mag morgen naar huis
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2008 15:35 schreef octopussy het volgende:![]()
waar moet je dan rijden modradead?
oja ik heb net evy lesje 2 gelopen op mijn gloedjenieuwe hardloopschoenen van AsicsNet of je op wolkjes loopt
![]()
en ik ben dus niet altijd witna het hardlopen ben ik paarsrood
Ha! T'is of ik in de spiegel kijk, als ik heb hardgelopen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik m'n woordkeuze maar ongelukkig noemen, hihiquote:Op zondag 27 april 2008 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
generaliseer jij lekker, blijf ik lekker in het midden rijden![]()
lezen, zie boven, er ligt aan de zijkanten teveel zooi
en jij bent dan de enige fietser in nederland die aan de kant gaatdie luie kutdonders blijven doorgaans met zijn 3en naast mekaar rijden op de dijk
wil je eromheen, met een boogje, ja, dat lukt niet, dus dan maar er 'rakelings' langs, want als je dan een boogje maakt, lig je naast de dijk
en wachten? Tief op zeg, je hoort me 5km eerder al aankomen
en dan gaan schelden (vaak oude mannetjes) dat ik er te dicht langs rijd: ja, klootzak, je kunt ook NIET doen alsof je de enige bent die recht heeft op het rijden op een dijk
En voor je metabolismequote:Op zondag 27 april 2008 16:33 schreef -marz- het volgende:
Pff braque, 'vannacht' om 7 uur in bed gekropen.
Nog niet echt gegeten vandaag dus goed voor de lijn
PF: staat je heel mooi!!quote:Op zondag 27 april 2008 18:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had vorig jaar een zwarte lange jurk aan tot op de grond, [ afbeelding ]
maar die zakt afDus die wil ik smaller gaan maken - of ik train m'n borstspieren of zo
En het is echt een heel fijn model - meestal dragen wat dikkere mensen een hele lange strapless jurk - maar met elk figuur is het eigenlijk leukHet enige wat echt mooi hoeft te zijn zijn je armen/schouders, de rest verdwijnt onder je jurk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |