Dan is het goed.quote:
Zou niets liever willen, maar dit werkpaard is dus an die Arbeit!!quote:Op zondag 27 april 2008 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Lol @ die foto's.
Weet je wat helpt als je minder wit wilt worden? Niet de godganse dag in dit topic hangen, maar gewoon even lekker buiten zitten, zoals ik doe.
Ik zit al een hele tijd buiten, samen met Janneke. Die heeft een tuigje om, zodat ze niet zomaar van het balkon kan jumpen en zonet lag ze een hele tijd lekker op schoot te spinnen. Maar slapen lukt niet, want er is toch zó veel moois te zien buiten! Verder loopt ze nog steeds de hele tijd te mekkeren omdat Taco weg is, maar de dierenarts heeft ook weer gebeld en alles gaat goed met hem en hij mag morgen naar huis
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2008 15:35 schreef octopussy het volgende:![]()
waar moet je dan rijden modradead?
oja ik heb net evy lesje 2 gelopen op mijn gloedjenieuwe hardloopschoenen van AsicsNet of je op wolkjes loopt
![]()
en ik ben dus niet altijd witna het hardlopen ben ik paarsrood
Ha! T'is of ik in de spiegel kijk, als ik heb hardgelopen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik m'n woordkeuze maar ongelukkig noemen, hihiquote:Op zondag 27 april 2008 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
generaliseer jij lekker, blijf ik lekker in het midden rijden![]()
lezen, zie boven, er ligt aan de zijkanten teveel zooi
en jij bent dan de enige fietser in nederland die aan de kant gaatdie luie kutdonders blijven doorgaans met zijn 3en naast mekaar rijden op de dijk
wil je eromheen, met een boogje, ja, dat lukt niet, dus dan maar er 'rakelings' langs, want als je dan een boogje maakt, lig je naast de dijk
en wachten? Tief op zeg, je hoort me 5km eerder al aankomen
en dan gaan schelden (vaak oude mannetjes) dat ik er te dicht langs rijd: ja, klootzak, je kunt ook NIET doen alsof je de enige bent die recht heeft op het rijden op een dijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |