abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58337698
Bruin is zo overrated!
pi_58337785
quote:
Op zondag 27 april 2008 13:33 schreef conleche het volgende:
Bruin is zo overrated!
Dan is het goed.
Nu nog sproetjes weer in de mode en het zit helemaal goed
Het mooi kotsende meisje.
pi_58337815
Ik vind sproetjes lief

ik ben nog witter dan PF
pi_58337972
Ik vind wit cool
Het staat echt uh, tof

*snel factor 30 haalt zich van topt tot teen insmeert en weer in de tuin gaat liggen*
pi_58338053
Ik ben wit met rood haar en sproeten (al is mijn haar (donker)blond aan het uitgroeien sinds de zwangerschap )

Ik word niet bruin in de zomer, hooguit rood of gebroken wit
Al heb ik wel hoop voor deze zomer, want zwangerschap kan je pigment tijdelijk veranderen, dus het zou kunnen dat ik nu wel een keertje bruin word.

Nuja, héél blank zijn heeft ook wel iets tofs
pi_58338116
Ja wit is cool
80% van de wereld is al Negroide, Asian, Native American etc
de rest of nog minder is blank en 0,000000zoveel procent is dan witwit !
pi_58338143
want Italiano/Egytpto's,Turkije zijn ook allemaal blank. Maar niet per se wit dus.
pi_58338330
Ik vind heel wit wel mooi, behalve als iemand dan ook nog een beetje van dat gelige blonde haar heeft, dat vind ik een beetje viezig
  Vis een optie? zondag 27 april 2008 @ 14:07:52 #134
70532 loveli
N
pi_58338339
Speciaal voor Freecell:
http://www.cafepress.com/iseeredheads.145638337

Mijn huid verkleurt ook niet echt. Zonder zonnebril naar mijn benen kijken als de zon erop schijnt is niet aan te raden.
crap in = crap out
pi_58338399

Geweldig shirt

De kans is alleen niet zo groot bij ons. TARA heeft donkerblond haar (wel een rode baard trouwens) en we zijn allebei knalblond ons leven begonnen
Als de kans groter was zou ik hem echt kopen denk ik!
pi_58338500
Ik ben van mezelf ook best wit. Vind ook dat ik nooit mooi egaal bruin word. Mijn bruin is meestal een beetje rooiig en een beetje rommelig. Zeker omdat ik slecht tegen fel licht kan en best vaak een zonnenbril draag.

Ik maak me er ook maar niet meer druk om want een kleurtje is toch na 3 weken alweer weg

hoewel ik voor mijn bruiloft nog wel even wil kleuren want strapless jurk enzo
pi_58338535
Ik ben in portugal gewoon topless in een inimini broekje gaan zonnen
streeploos bruin
pi_58338613
Broekjes zijn bij mij automatisch inimini
en ik durf in de tuin niet topless te gaan liggen met al die mensen die hier op mijn tuin zicht hebben

* octopussy moet dus ook maar naar een warm land waar niemand me kent
  zondag 27 april 2008 @ 14:50:50 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58339275
Lol @ die foto's.
Weet je wat helpt als je minder wit wilt worden? Niet de godganse dag in dit topic hangen, maar gewoon even lekker buiten zitten, zoals ik doe .
Ik zit al een hele tijd buiten, samen met Janneke. Die heeft een tuigje om, zodat ze niet zomaar van het balkon kan jumpen en zonet lag ze een hele tijd lekker op schoot te spinnen . Maar slapen lukt niet, want er is toch zó veel moois te zien buiten! Verder loopt ze nog steeds de hele tijd te mekkeren omdat Taco weg is, maar de dierenarts heeft ook weer gebeld en alles gaat goed met hem en hij mag morgen naar huis .
Niet meer actief op Fok!
pi_58339325
quote:
Op zondag 27 april 2008 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Lol @ die foto's.
Weet je wat helpt als je minder wit wilt worden? Niet de godganse dag in dit topic hangen, maar gewoon even lekker buiten zitten, zoals ik doe .
Ik zit al een hele tijd buiten, samen met Janneke. Die heeft een tuigje om, zodat ze niet zomaar van het balkon kan jumpen en zonet lag ze een hele tijd lekker op schoot te spinnen . Maar slapen lukt niet, want er is toch zó veel moois te zien buiten! Verder loopt ze nog steeds de hele tijd te mekkeren omdat Taco weg is, maar de dierenarts heeft ook weer gebeld en alles gaat goed met hem en hij mag morgen naar huis .
Zou niets liever willen, maar dit werkpaard is dus an die Arbeit!!
pi_58339810
hallo!!!!!!!!!

jemig wat ben ik brak

zit nu op de bank met de laptop, en bedenk nog even of ik nog even wil gaan slapen of niet vanmiddag..

Van vrijdag 06.45 tot zaterdagavond 00.30wakker geweest... da's toch al gauw 42 uur achter elkaar wakker maar was wonder boven wonder erg vrolijk, fit en heb het goed uitgehouden.

Gisteravond kregen we lekker nasi met kip te eten en daarna iets teveel bier gedronken (we hadden veel consumptiebonnen geritseld )

Erg tof, echt geweldig gezellig geweest, leuke sfeer

maar blij ook dat ik weer thuis ben en benieuwd wat de weegschaal zegt morgen maar 's kijken
Ja doei.
  zondag 27 april 2008 @ 15:25:54 #142
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58339866
Als je bruin wilt worden moet je gewoon even fietsen, alleen niet zoals ik met lange mouwen iets meer dan 60km gefietst net alleen ik word echt schijtziek van die wind hier het maakt niet uit welke kant ik opfiets ik heb hem altijd tegen.
Ik vergeleek me net ook ff met een vriend van me, hij was ook al een stuk bruiner en toen leek ik wel geel

Moblo, wat heb je nou eigenlijk gedaan dan? O ja, je gaat toch niet altijd midden op de fokking landweg rijden he, ik kwam wat van die stakkers tegen op hun lollermotors
Bernie en ik zijn tof.
pi_58339962
'stakkers', jij maakt vrienden

ik heb een estafetteloop begeleid als verkeersleider/motorrijder. De Batavierenrace, om precies te zijn. Start was vrijdagavond 00.00 (zaterdag dus eigenlijk ) in Njijmegen en de finish was voor de meesten tussen 16.00 en 17.00uur in Enschede. 180km hardlopen.

en nee, ik kan wel normaal rijden, voordat je verder gaat met generaliseren 'je gaat nog niet ALTIJD', je hebt me nog nooit zien rijden zeg dan 'jij doet dat toch NIET hè?'
Ja doei.
pi_58340016
waar moet je dan rijden modradead?

oja ik heb net evy lesje 2 gelopen op mijn gloedjenieuwe hardloopschoenen van Asics Net of je op wolkjes loopt

en ik ben dus niet altijd wit na het hardlopen ben ik paarsrood
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58340042
dat is ook waar overigens op een landweg MOET je wel in het midden rijden omdat die kloteboeren geen stoffer en blik -mannetje achter hun tractors hebben
Ja doei.
  zondag 27 april 2008 @ 15:45:04 #146
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58340167
Wij gingen netjes achter elkaar aan fietsen toen we hem zagen aan de rechterkant, ik vind het normaal dat wanneer je tegenliggers hebt je aan de rechterkant van de rijbaan gaat rijden.
Ik wil niet generaliseren hoor, maar ik doe het wel want dat is zo makkelijk en waarom moet je op een "landweg" in het midden rijden
Bernie en ik zijn tof.
pi_58340194
generaliseer jij lekker, blijf ik lekker in het midden rijden

lezen, zie boven, er ligt aan de zijkanten teveel zooi

en jij bent dan de enige fietser in nederland die aan de kant gaat die luie kutdonders blijven doorgaans met zijn 3en naast mekaar rijden op de dijk wil je eromheen, met een boogje, ja, dat lukt niet, dus dan maar er 'rakelings' langs, want als je dan een boogje maakt, lig je naast de dijk en wachten? Tief op zeg, je hoort me 5km eerder al aankomen en dan gaan schelden (vaak oude mannetjes) dat ik er te dicht langs rijd: ja, klootzak, je kunt ook NIET doen alsof je de enige bent die recht heeft op het rijden op een dijk
Ja doei.
pi_58340253
quote:
Op zondag 27 april 2008 15:35 schreef octopussy het volgende:
waar moet je dan rijden modradead?

oja ik heb net evy lesje 2 gelopen op mijn gloedjenieuwe hardloopschoenen van Asics Net of je op wolkjes loopt

en ik ben dus niet altijd wit na het hardlopen ben ik paarsrood
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha! T'is of ik in de spiegel kijk, als ik heb hardgelopen!!
  zondag 27 april 2008 @ 15:57:09 #149
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58340359
quote:
Op zondag 27 april 2008 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
generaliseer jij lekker, blijf ik lekker in het midden rijden

lezen, zie boven, er ligt aan de zijkanten teveel zooi

en jij bent dan de enige fietser in nederland die aan de kant gaat die luie kutdonders blijven doorgaans met zijn 3en naast mekaar rijden op de dijk wil je eromheen, met een boogje, ja, dat lukt niet, dus dan maar er 'rakelings' langs, want als je dan een boogje maakt, lig je naast de dijk en wachten? Tief op zeg, je hoort me 5km eerder al aankomen en dan gaan schelden (vaak oude mannetjes) dat ik er te dicht langs rijd: ja, klootzak, je kunt ook NIET doen alsof je de enige bent die recht heeft op het rijden op een dijk
Laat ik m'n woordkeuze maar ongelukkig noemen, hihi
Als ik een motor/auto hoor aankomen ga ik ook kijken of ik aan de zijkant kan en doe ik dat.... jij doet dat ook als ik dit lees super!
Die oude mannetjes zijn de echte helden van de weg vaak haal ik die lui ook in en dan gaan ze bellen omdat je ze niet mag inhalen ofzo. Als ik chagrijnig ben (komt regelmatig voor) dat ga ik wel eens stoppen om verhaal te halen dat is nog wel het mooiste wat er is.

Conclusie: Goede motorrijders zijn lieve motorrijders
Bernie en ik zijn tof.
pi_58340989
Pff braque, 'vannacht' om 7 uur in bed gekropen.

Nog niet echt gegeten vandaag dus goed voor de lijn
Springfield's looking pretty dusty today
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')