En voor je metabolismequote:Op zondag 27 april 2008 16:33 schreef -marz- het volgende:
Pff braque, 'vannacht' om 7 uur in bed gekropen.
Nog niet echt gegeten vandaag dus goed voor de lijn
PF: staat je heel mooi!!quote:Op zondag 27 april 2008 18:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had vorig jaar een zwarte lange jurk aan tot op de grond, [ afbeelding ]
maar die zakt afDus die wil ik smaller gaan maken - of ik train m'n borstspieren of zo
En het is echt een heel fijn model - meestal dragen wat dikkere mensen een hele lange strapless jurk - maar met elk figuur is het eigenlijk leukHet enige wat echt mooi hoeft te zijn zijn je armen/schouders, de rest verdwijnt onder je jurk
Nou rakel je het weer op!! Mijn streefgewicht duurt nog 5 kilo hoorquote:Op zondag 27 april 2008 18:52 schreef ColdFeet het volgende:
Hoi. Australian is lekkerHaagen-Dasz ook
B&J's ook wel, maar is overrated
Ja iedere week is wat overdreven maar ik hoor je iig vaak over jurken enzo. Ik heb nooit iets waarbij ik zo'n mooie jurk aan magquote:Op zondag 27 april 2008 19:00 schreef Ewelina het volgende:
Mooi PF!
Nee, ik heb niet elke week een gala. Ik maak me er alleen graag druk omElke week een gala zou de lol ervan snel bederven denk ik
Fotoquote:Op zondag 27 april 2008 19:05 schreef conleche het volgende:
Ik was laatst op zo'n benefiet gala, met van die artiesten die optraden! Iedereen had loei-dure jurken aan, zat ik daar in mijn retrojurk van Laura Dolls van 70 euro! Toch vond ik mezelf er 1 van de leukste uitzien, de rest was allemaal zo standaard......
Lekker bescheiden ook weer![]()
Nou, ik heb een standaard maat 38. Dus ik pas daar vrij veel. (Hoewel de mooiste jurkjes daar soms echt te klein zijn, maat 34 ofzo, dat vind ik wel zó jammer!) Er zijn foto's van, maar die heb ik volgens mij in Belgie, kan ze hier zo snel niet vinden op de compu.......quote:Op zondag 27 april 2008 19:08 schreef Ewelina het volgende:
Conleche, nu wil ik natuurlijk een foto zien hé
Laura Dols heeft soms wel leuke dingen, maar het moet je net passen. En dat doet het nooit
Das dus geen standaard maat 36!!quote:Op zondag 27 april 2008 19:31 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een standaard maat 36, alleen zijn mijn borsten standaard te groot voor die jurken![]()
Sommige jurken daar zijn trouwens best duur. Ik bedoel, 300 euro voor een tweedehands jurk??!?!?!?!
Nee, dat heeft in het geval van die jurk dan aan de kraaltjes gelegen waarschijnlijk!quote:Op zondag 27 april 2008 19:55 schreef Ewelina het volgende:
Oh, dat zal best. Maar die jurk was 300 euro en dat vond ik al duur genoeg. Als ik bij die jurk nog vermaakkosten had gehad, dan zou het zeker 100 euro meer zijn geweest (jurk zat vol met kraaltjes). Dat vermaken zat al in de prijs- daarom heb ik ook een jurk gekocht in die winkel
De jurk die 300 euro kostte, was gemaakt van een soort gaas. Dat is nou niet ENORM dure stof.
Dat laatste dat heb ik ook! Ik koop weleens iets wat me best mooi staat, maar wat dan helemaal niet lekker zit: nou dan heb ik het dus nooit aan...quote:Op zondag 27 april 2008 20:06 schreef Ewelina het volgende:
In het geval van die jurk die ik gekocht heb lag het denk ik aan de kraaltjesMaar die bij tweedehands jurk... meer in 't feit dat ie uniek is denk ik.
Maar goed: ik draag een jurk toch niet als ik me er niet lekker in voel. Hetzelfde geldt voor eigenlijk alle kleding
Welk type heb je dan?quote:Op zondag 27 april 2008 15:35 schreef octopussy het volgende:![]()
waar moet je dan rijden modradead?
mijn gloedjenieuwe hardloopschoenen van AsicsNet of je op wolkjes loopt
De gel landreth 2quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 15:35 schreef octopussy het volgende:![]()
waar moet je dan rijden modradead?
oja ik heb net evy lesje 2 gelopen op mijn gloedjenieuwe hardloopschoenen van AsicsNet of je op wolkjes loopt
![]()
en ik ben dus niet altijd witna het hardlopen ben ik paarsrood
Klinkt misschien stom, maar wat een leuk hoofd heb jij! (lekker gesport zo te zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En echt niet zo vreselijk rood
)
Ik heb dit hele weekend gezond gegeten, maar niet echt slank. En te weinig fruit, was niet veel in huis. Maar ik voel me wel ok in mijn lijf als ik zo eet, dus dat houden we dan maar zo.
Ondertussen kruip ik bijna in mijn beeldscherm, kan niet goed zijn, ik ga slapen, weltrusten!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ja maar de voorkant ook, waarschijnlijk door dat gladde stofje.quote:Op zondag 27 april 2008 23:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik denk door de achterkant (die vinnen) een beetje zeemeermin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |