abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 april 2008 @ 16:35:01 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58341014
quote:
Op zondag 27 april 2008 16:33 schreef -marz- het volgende:
Pff braque, 'vannacht' om 7 uur in bed gekropen.

Nog niet echt gegeten vandaag dus goed voor de lijn
En voor je metabolisme .

Mark gaat nu burrito's maken, maar ik eet wat anders.
Burrito's zijn evil .
Niet meer actief op Fok!
pi_58341899
Wat, botulisme? Nee geen idee van.

Nee hoor in totaal wel 3 uur gefietst vannacht, een km of 35 dus het zit wel snor met het metabolisme.
Springfield's looking pretty dusty today
  zondag 27 april 2008 @ 18:05:30 #153
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58342816
Zo, weer terug uit Rotterdam, ik denk dat het vinden van een galarok een mission impossible gaat worden

Gister had ik een verjaardag, toen gesteengrilld Was lekker, wel veel vlees op. Vandaag de restjes opmaken Wordt dus vanavond kleine stukjes varkensvlees met mini hamburgers en ook nog mini slavinkjes met aardappeltjes en champignons met kruidenboter
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58342839
anders koop je gala jurk stof en maak/laat je er een rok van maken
  zondag 27 april 2008 @ 18:09:38 #155
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58342906
PF, ik heb nog wel een andere rok die eronder kan, dus een drama is het niet als ik er geen vind Maar ik wil zo graag een fishtail rok En bovendien is die andere rok ook iets te groot, maar dat zie je niet als ik die top aan heb.
pi_58342927
Ja maar maar als je echt een perfecte rok zoekt die past en zo en je kan het echt niet vinden is laten maken misschien nog wel leuk ook, uniek en zo
pi_58343054
Ik had vorig jaar een zwarte lange jurk aan tot op de grond,
maar die zakt af Dus die wil ik smaller gaan maken - of ik train m'n borstspieren of zo

En het is echt een heel fijn model - meestal dragen wat dikkere mensen een hele lange strapless jurk - maar met elk figuur is het eigenlijk leuk Het enige wat echt mooi hoeft te zijn zijn je armen/schouders, de rest verdwijnt onder je jurk
  zondag 27 april 2008 @ 18:16:43 #158
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58343062
Dat is waar. Ik heb alleen niet zo veel zin om er deze keer heel veel geld aan uit te geven, dus mocht je nog een goedkoop adresje weten houd ik me aanbevolen
pi_58343445
quote:
Op zondag 27 april 2008 18:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had vorig jaar een zwarte lange jurk aan tot op de grond, [ afbeelding ]
maar die zakt af Dus die wil ik smaller gaan maken - of ik train m'n borstspieren of zo

En het is echt een heel fijn model - meestal dragen wat dikkere mensen een hele lange strapless jurk - maar met elk figuur is het eigenlijk leuk Het enige wat echt mooi hoeft te zijn zijn je armen/schouders, de rest verdwijnt onder je jurk
PF: staat je heel mooi!!
pi_58343455
PF: mooi!

Ewelina: het lijkt wel alsof je bijna iedere week een gala hebt
pi_58343694
Hoi. Australian is lekker Haagen-Dasz ook B&J's ook wel, maar is overrated
pi_58343773
quote:
Op zondag 27 april 2008 18:52 schreef ColdFeet het volgende:
Hoi. Australian is lekker Haagen-Dasz ook B&J's ook wel, maar is overrated
Nou rakel je het weer op!! Mijn streefgewicht duurt nog 5 kilo hoor
  zondag 27 april 2008 @ 19:00:54 #163
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58343858
Mooi PF!

Nee, ik heb niet elke week een gala. Ik maak me er alleen graag druk om Elke week een gala zou de lol ervan snel bederven denk ik
pi_58343874
Thanks!
Ik wil een keer een echt echt echt gala
Dat alles perfect is en zo !
pi_58343940
quote:
Op zondag 27 april 2008 19:00 schreef Ewelina het volgende:
Mooi PF!

Nee, ik heb niet elke week een gala. Ik maak me er alleen graag druk om Elke week een gala zou de lol ervan snel bederven denk ik
Ja iedere week is wat overdreven maar ik hoor je iig vaak over jurken enzo. Ik heb nooit iets waarbij ik zo'n mooie jurk aan mag

Net spaghetti carbonara gemaakt...hmmm wat is dat toch lekker. Wel toevallig want Kitchen Criminals is op tv en ik zou mezelf zo kunnen aanmelden Ik heb vorige week nog twee slavinken laten aanbranden
pi_58343951
Ik was laatst op zo'n benefiet gala, met van die artiesten die optraden! Iedereen had loei-dure jurken aan, zat ik daar in mijn retrojurk van Laura Dolls van 70 euro! Toch vond ik mezelf er 1 van de leukste uitzien, de rest was allemaal zo standaard......

Lekker bescheiden ook weer
  zondag 27 april 2008 @ 19:08:15 #167
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58344001
Conleche, nu wil ik natuurlijk een foto zien hé

Laura Dols heeft soms wel leuke dingen, maar het moet je net passen. En dat doet het nooit
pi_58344029
quote:
Op zondag 27 april 2008 19:05 schreef conleche het volgende:
Ik was laatst op zo'n benefiet gala, met van die artiesten die optraden! Iedereen had loei-dure jurken aan, zat ik daar in mijn retrojurk van Laura Dolls van 70 euro! Toch vond ik mezelf er 1 van de leukste uitzien, de rest was allemaal zo standaard......

Lekker bescheiden ook weer
Foto
Laura Dols is echt ab fab
(uhhh *rill* modehuppelkutjes term*)
Je kan er zeker hele mooie dingen vinden
maar is net als Episode en Zipper een beetje te bekend/commercieel/populair geworden.
  zondag 27 april 2008 @ 19:11:29 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58344066
* Viking84 heeft nog nooit van Laura Dolls gehoord . Maar ik heb dan ook nog nooit een gala gehad . Ik in een galajurk? Yeah right, trek wel een spijkerbroek aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_58344078
quote:
Op zondag 27 april 2008 19:08 schreef Ewelina het volgende:
Conleche, nu wil ik natuurlijk een foto zien hé

Laura Dols heeft soms wel leuke dingen, maar het moet je net passen. En dat doet het nooit
Nou, ik heb een standaard maat 38. Dus ik pas daar vrij veel. (Hoewel de mooiste jurkjes daar soms echt te klein zijn, maat 34 ofzo, dat vind ik wel zó jammer!) Er zijn foto's van, maar die heb ik volgens mij in Belgie, kan ze hier zo snel niet vinden op de compu.......
  zondag 27 april 2008 @ 19:31:10 #171
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58344469
Ik heb een standaard maat 36, alleen zijn mijn borsten standaard te groot voor die jurken

Sommige jurken daar zijn trouwens best duur. Ik bedoel, 300 euro voor een tweedehands jurk? ?!?!?!?!
pi_58344530
quote:
Op zondag 27 april 2008 19:31 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een standaard maat 36, alleen zijn mijn borsten standaard te groot voor die jurken

Sommige jurken daar zijn trouwens best duur. Ik bedoel, 300 euro voor een tweedehands jurk? ?!?!?!?!
Das dus geen standaard maat 36!!

Jurken van 300! Die heb ik er nog niet gezien. Maar soms zijn jurken van vroeger echt met de hand gemaakt en met ingenaaide petticoats enzo, dan maakt het mij nit uit dat het 2e hands is. Ik noem het dan liever vintage!
  zondag 27 april 2008 @ 19:38:53 #173
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58344644
Nou bij een jurk van een niet-rekkend stofje van de H&M maat 36 konden ze prima (tot mijn verbazing)

Ik had er een beeldige roze jurk gezien (wel paspop maat dus te klein) en die was dus 300 euro Heel veel van die jurken die aan de muur hangen zijn zo duur.

OK, het is uniek, mooi etc. Maar dan nog: 300 euro?! Ik heb dat 1 x betaald voor een galajurk (gaan we weer ), maar die was dan ook helemaal op maat gemaakt.
pi_58344867
Het probleem is wel dat als je een hele bewerkelijke jurk op maat laat maken, met hele dure stof, dat je er dan niet bent met 300 euro. De mooiste stoffen zijn bij de kniphal al iets van 50 euro de meter als het niet meer is. Ik heb een keer, voor een bruiloft, een rok van Kenzo gekocht en die was ook precies 300 euro. Heel mooi hoor, maar eigenlijk heb ik dan liever zo'n vintage jurk!
pi_58344940
Ik pas altijd in kinderkleding etc
en jurken zijn dan of te kort
of m'n ribben zijn te breed ":P
en ik heb kleding tussen maat 34 en maat 40 dus dat is ook een beetje akward
  zondag 27 april 2008 @ 19:55:04 #176
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58345007
Oh, dat zal best. Maar die jurk was 300 euro en dat vond ik al duur genoeg. Als ik bij die jurk nog vermaakkosten had gehad, dan zou het zeker 100 euro meer zijn geweest (jurk zat vol met kraaltjes). Dat vermaken zat al in de prijs- daarom heb ik ook een jurk gekocht in die winkel

De jurk die 300 euro kostte, was gemaakt van een soort gaas. Dat is nou niet ENORM dure stof.
pi_58345052
quote:
Op zondag 27 april 2008 19:55 schreef Ewelina het volgende:
Oh, dat zal best. Maar die jurk was 300 euro en dat vond ik al duur genoeg. Als ik bij die jurk nog vermaakkosten had gehad, dan zou het zeker 100 euro meer zijn geweest (jurk zat vol met kraaltjes). Dat vermaken zat al in de prijs- daarom heb ik ook een jurk gekocht in die winkel

De jurk die 300 euro kostte, was gemaakt van een soort gaas. Dat is nou niet ENORM dure stof.
Nee, dat heeft in het geval van die jurk dan aan de kraaltjes gelegen waarschijnlijk!

Nou ja, maakt ook allemaal niet uit: tis maar waar je jezelf het mooist in voelt natuurlijk!
  zondag 27 april 2008 @ 20:06:28 #178
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58345220
In het geval van die jurk die ik gekocht heb lag het denk ik aan de kraaltjes Maar die bij tweedehands jurk... meer in 't feit dat ie uniek is denk ik.

Maar goed: ik draag een jurk toch niet als ik me er niet lekker in voel. Hetzelfde geldt voor eigenlijk alle kleding
pi_58345349
quote:
Op zondag 27 april 2008 20:06 schreef Ewelina het volgende:
In het geval van die jurk die ik gekocht heb lag het denk ik aan de kraaltjes Maar die bij tweedehands jurk... meer in 't feit dat ie uniek is denk ik.

Maar goed: ik draag een jurk toch niet als ik me er niet lekker in voel. Hetzelfde geldt voor eigenlijk alle kleding
Dat laatste dat heb ik ook! Ik koop weleens iets wat me best mooi staat, maar wat dan helemaal niet lekker zit: nou dan heb ik het dus nooit aan...
pi_58345762
ik kan me niet voorstellen dat de pizza die wij net ophebben ook maar iets aan mijn afvallen hebben bijgedragen maar hij was wel lekker
Ja doei.
pi_58346057
quote:
Op zondag 27 april 2008 15:35 schreef octopussy het volgende:
waar moet je dan rijden modradead?

mijn gloedjenieuwe hardloopschoenen van Asics Net of je op wolkjes loopt
Welk type heb je dan?
#35.
  zondag 27 april 2008 @ 21:21:53 #182
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58346796
ik ben ook weer thuis. en vandaag dus een dagje gezondigd, de schade was een pannenkoek (grooooot met ananas, kaas en spek), 2 cola light, een dame blanche en een aardbeiengebakje...dus flink wat calorieen...
maaaar gister bewust weinig extra;s gehad en neem vanavond ook niets meer te eten
dan zal het wel meevallen....
heb dr wel erg van genoten
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58346901
Net Evy 7 gelopen, ging ook gewoon goed. Merk wel dat ik steeds fitter word en eigelijk langer door kan lopen dan wordt aangegeven, maar ik hou de aangegeven tijden aan om het rustig op te bouwen.

Gegeten vandaag:
O=4 beschuitjes met hagelslag
L= 2 plakken ontbijtkoek zonder boter oid
Avondeten: Kipfilet gemarineerd in pesto/knoflook, gebakken aardappeltjes en ik had een salade van tomaat/ijsbergsla/paprika/geraspte wortel gemaakt, maar zat al vol, dus vriendlief heeft het opgegeten.

Enige tussendoortje vandaag was een ijsje met 2 bolletjes en nootjesdip, maar daar heb ik wel 10 km voor gefietst.

Nu zit in aan spa rood met een klein beetje siroop voor een smaakje
Smoke City - Underwater love
pi_58346958
Lekker Beessie-Jen! Wat je allemaal opnoemt klinkt heerlijk
Ik ben ook zooo gek op pannekoeken met appel en spek, waarop we onszelf tracteren als ik met een vriendinnetje de stad in ben.

Fijn dat je ervan lekker genoten hebt, want dat is juist het belangrijkste als je 'zondigt', heb ik ook gedaan van mijn ijsje
Smoke City - Underwater love
pi_58347586
Goeieavond

Het weekend zit er weer op, Peter is weer naar huis, nou nog ff computeren en dan naar bed toe

Gisteren na 10 winkels in geweest is het me eindelijk gelukt om een zomerjas te vinden die ik leuk vind en paste Vandaag hele dag binnen gezeten met het mooie weer, maar lekker een middagje heel veel aandacht aan elkaar besteed. Was wel nodig, laatste tijd erg druk geweest en mei wordt ook weer een drukke maand, dus ff lekker genieten van elkaar

Wel redelijk geznd gegeten van het weekend, iig gezonder dan wanneer ik bij Peter zou zijn En dan morgen weer werken en zwemmen
pi_58348463
Vandaag de hele dag gezond gegeten, vanavond alsnog los gegaan in bonbons

Ik moet ook gewoon niet te erg mijn best doen gezond te eten Dan gaat het altijd ergens 's avonds mis
  zondag 27 april 2008 @ 22:44:38 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58348553
Ik heb een zeer gezond weekend achter de rug, op die milkshake na dan .
Nu wacht ik tot het beddegoed droog is (zit nu in de droger), dan kan ik m'n bed opmaken en gaan pitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58349410
quote:
Op zondag 27 april 2008 20:48 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Welk type heb je dan?
De gel landreth 2
Ik geloof dat ze niet meer gemaakt worden, maar ik heb ze na een loopanalyse bij runnersworld aanbevolen gekregen en ze zitten en lopen echt heerlijk
En Er Zit Roze Op
(zie foto in spoiler eerder in dit topic)

Heb dus vanmiddag de 2e Evy les gelopen en nog totaal geen pijn aan mijn knie dus das wel heel fijn. Wel spierpijn

Over die galajurken: ik heb dus een gigantische impulsieve miskoop gedaan een paar maanden terug Was bij een bruidswinkeloutlet (die nu niet meer bestaat) en heb een avondjurk voor 400 euro gekocht met het idee om hem als trouwjurk te dragen. In de winkel vond ik hem heel mooi, maar hoe vaker ik de foto's zag hoe minder blij ik ermee was.
Ik heb nu een andere trouwjurk gekocht waar ik verschrikkelijk blij mee ben, maar ik krijg die andere maar niet verkocht. Vooral ook omdat er op marktplaats enzo echt heel veel galajurken staan voor vrij weinig geld (dan zijn ze 1 keer gedragen ofzo). En ik heb nooit gala's oid dus ik draag hem ws ook nooit.
pi_58349558
quote:
Op zondag 27 april 2008 15:35 schreef octopussy het volgende:
waar moet je dan rijden modradead?

oja ik heb net evy lesje 2 gelopen op mijn gloedjenieuwe hardloopschoenen van Asics Net of je op wolkjes loopt

en ik ben dus niet altijd wit na het hardlopen ben ik paarsrood
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt misschien stom, maar wat een leuk hoofd heb jij! (lekker gesport zo te zien? En echt niet zo vreselijk rood )

Ik heb dit hele weekend gezond gegeten, maar niet echt slank. En te weinig fruit, was niet veel in huis. Maar ik voel me wel ok in mijn lijf als ik zo eet, dus dat houden we dan maar zo .

Ondertussen kruip ik bijna in mijn beeldscherm, kan niet goed zijn, ik ga slapen, weltrusten!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58349617
Octopussy heeft ook hele mooie foto's in d'r fobo!!

Zijn er foto's van die galajurk?
pi_58349679
ik vind octopussy ook echt een leuk hoofd hebben
heel jeugdig maar toch heel volwassen

oh en viva piãta is echt grappig
ik ga ff niet op iedereen reageren want ik ga slapen
veel succes met gezond eten en zo met dit mooie bbq weer
pi_58349969
jullie zijn lief

hier de avondjurk (ben trouwens inmiddels al een stuk slanker )

Mocht ik hem aan willen dan moet hij sowieso nog vermaakt worden.
pi_58350033
ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden
Het lijkt een beetje op een kruising tussen de kleine zeemeermin en Ursula

Ik denk dat nu je slanker bent hij veel leuker staat.
pi_58350097
Eigenlijk dacht ik ook gelijk aan zeemeermin.

het is ook niet mijn type jurk, maar ik vind dat ie je daar mooi staat.
pi_58350132
Ik denk door de achterkant (die vinnen) een beetje zeemeermin
pi_58350185
En uh, je hebt van die hele ielige bandjes aan de jurk
dat vind ik eigenlijk alleen leuk als je zelf ook heel ielig bent
anders liever strapless of wat bredere branden, dan is het wat meer "in verhouding"
en stiekem denk ik dat een iets ander model (dus bijv helemaal strapless)
en een langer lijfje met corset of zo je echt 100x mooier staat

(oh en voel je niet aangevallen of zo, ik kan niet zo goed mijn smaak tactisch overbrengen)
pi_58350693
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik denk door de achterkant (die vinnen) een beetje zeemeermin
Ja maar de voorkant ook, waarschijnlijk door dat gladde stofje.

Ok octo je jurk wordt helemaal geanalyseerd hier
pi_58350736
Haha ik heb niet voor niets een andere jurk gekozen. Het is ook wel een beetje de flits van de foto's die het zo zeemeerminnerig laat lijken, in daglicht is de kleur veel zachter. Ik denk dat ik in de winkel een beetje in een roes was ofzo

Mijn nieuwe trouwjurk is trouwens wel een ander model en kleur, maar die kan ik niet laten zien wegens mogelijk meekijken van aanstaande

oh en ik ben het trouwens ook heel erg eens met jullie commentaar. Das misschien het ergste wel
pi_58350748
Of door de kleur ?

en de voorkant deed mij een beetje aan ursula denken
kijk maar.
pi_58350777
wahahahaha PF, past wel mooi bij mijn username
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')