quote:
Op maandag 28 april 2008 09:54 schreef conleche het volgende:Nou, 2 weken met sporten en gezond eten en dat er dan helemaal niets afgaat, dat lijkt me ook zeer frustrerend hoor!
@SterreMarit: post eens wat je zoal eet op een dag nu en sport per week? Misschien kunnen we nog tips geven.
Mja, vind t ook echt niet leuk

Werkt ook niet bepaald motiverend!
Ik sport op dit moment te weinig, ik loop 2 à 3x per weeek 30 min. hard en fiets zo'n 30km per week. Niet veel dus en verandert per vandaag. Vriendlief en ik gaan weer 2x per week (op een vaste dag) naar de sportschool, druk met afstuderen of niet!
Wat ik eet:
* Ontbijt: beschuitje met hagelslag, boterham met iets magers (sandwichpread, slankie, jam)
* Tussendoor: 2 appels
* Lunch: 2 boterhammen, één met iets magers, één met iets 'slechters' (kaas, vruchtenhagel)
* Tussendoor: groot glas yoghurt met sinaasappelsap (200ml en 50ml)
* Avondeten: 3x per week aardappels (150gr), groenten (200gr) en mager neplvlees zoals Valess, 2x per week rijst/macaroni/o.i.d., 1x per week frietjes+kaassoufflé en 1x per week twee tosti's of bv spaghetteria.
* Tussendoor: 2 koekjes (en nee, geen stroopwafels...I wish

)
* Tussendoor: iets van fruit of groente, 1x per week ca. 30gr chips
* Ik drink water, cola-light en max. 2 koppen koffie+zoetjes per dag
Dat is het dus...meer mag niet van mezelf. Als ik de calorieën tel kom ik steeds tussen 1300 en 1500 uit. Heb voortdurend honger, maar ben erg braaf

Dus waarom ik niet afval...