abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58350837
Kun je niet een vergelijkbare jurk PMen
pi_58352648
he, fijn, 74,8 zag zelfs de 75 even schommelen

hoe zou dat nu komen...

vandaag maar even een gezond dagje, en morgen een gezonde ochtend (hardlopen) en middag... gelukkig gaan we in Newcastle vooral lopen lopen lopen, dus verbrand ik daar hopelijk ook nog wat

zo maar 's naar het werk, jullie zien Faithy wel verschijnen
Ja doei.
pi_58352667
Goedemorgen!

Ben alweer...uh....2 weken aan het diëten en sporten, maar er gaat gewoon niets af. Snap er niets van!! Erg frustrerend dit... Heb ook nog geen ander gewicht doorgegeven, wil dat ik een lager getal kan noemen

Zou m'n weegschaal zelf misschien kapot zijn?
pi_58352798
Even voor alle duidelijkheid: de jurk stond echt heel mooi bij Octo. De foto vertekent gewoon wat.
pi_58352911
quote:
Op maandag 28 april 2008 07:55 schreef SterreMarit het volgende:
Goedemorgen!

Ben alweer...uh....2 weken aan het diëten en sporten, maar er gaat gewoon niets af. Snap er niets van!! Erg frustrerend dit... Heb ook nog geen ander gewicht doorgegeven, wil dat ik een lager getal kan noemen

Zou m'n weegschaal zelf misschien kapot zijn?
je moet niet meteen wonderen verwachten...
Doei.
pi_58353925
Nou, 2 weken met sporten en gezond eten en dat er dan helemaal niets afgaat, dat lijkt me ook zeer frustrerend hoor!
@SterreMarit: post eens wat je zoal eet op een dag nu en sport per week? Misschien kunnen we nog tips geven.

Nog 200 gram, misschien even flink en dat ik dan nu al de -10 kilo grens bereik (Faithy! Het gaat over )

Hihi! Done! Gelukt, zit nu precies op de 62,9

[ Bericht 36% gewijzigd door conleche op 28-04-2008 10:05:32 ]
pi_58354190

ik wil naar de 70

grom! En dan ga ik een leren motorpak kopen..

nieuw streven: volgende maand op de 70, zodat ik die van mn vakantiegeld kan kopen
Doei.
pi_58354374
Goed bezig conleche !!! Gefeliciteerd!
Springfield's looking pretty dusty today
pi_58354409
Goedemorgen! Ben brak vanwege niet goed kunnen slapen (warm en vervelend krakend bed). Maar het was wel erg gezellig.
Voor woensdag toch plannen gemaakt: london calling. Amsterdam zal alleen wel eeeerg druk zijn dan, nog nooit gedaan met koninginnedag echter?

Gala's deed ik alleen met de middelbare school (niet echt gala dus). Eigenlijk niets voor mij. Een keer had ik zo'n chinese jurk gedaan, was wel een succes want was erg mooi! al is het vast niet officieel gala.

Ohja en dat episode zo duur is begrijp ik niet hoor Niet alleen de sjieke dingen, maar ook een adidas jasje bv. kost daar zo 40 euro nog, terwijl je daar buiten de randstad 15 euro voor betaalt! Maar ja, wat de gek ervoor geeft...
Het mooi kotsende meisje.
pi_58354507
quote:
Op maandag 28 april 2008 09:54 schreef conleche het volgende:

Nog 200 gram, misschien even flink en dat ik dan nu al de -10 kilo grens bereik (Faithy! Het gaat over )

Gefeliciteerd

Wil iemand de zon trouwens even terugbrengen, ben die regen na een kwartier al wel weer zat
  maandag 28 april 2008 @ 10:33:36 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58354604
quote:

Muts! .

Maar gefeliciteerd, hoor. Zo'n 10 kg grens is altijd magisch .
Niet meer actief op Fok!
pi_58354648
Senks!!
En VS: Amsterdam is hoeredruk met Koninginnedag, maar wel gezellig. (vooral met mooi weer, wat wordt er voorspeld eik?) Episode is idd veel te duur geworden. Toen het net bestond (waterlooplein) toen heb ik daar echt veel gehaald voor weinig (bloesjes voor 7,5 gulden en dat soort prijzen), maar nu hebben ze én minder leuke dingen én ze zijn haske duur geworden. Ik kom daar dus niet meer...
pi_58354727
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:35 schreef conleche het volgende:
Senks!!
En VS: Amsterdam is hoeredruk met Koninginnedag, maar wel gezellig. (vooral met mooi weer, wat wordt er voorspeld eik?)
Zelfde als vandaag, regen, kou, regen, kou, regen, kou

Dus Koninginnedag wordt niet echt wat, en donderdag gaan we naar Dauwpop, dus dat wordt ook de poncho's meenemen en kisten en hopen dat we niet helemaal in de modder verdwijnen.
  maandag 28 april 2008 @ 10:43:12 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58354803
Je wílt niet eens in Amsterdam zijn met koninginnedag. Het is stervensdruk en je beweegt je met een snelheid van 1 km/u door de stad .
Niet meer actief op Fok!
pi_58354926
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Je wílt niet eens in Amsterdam zijn met koninginnedag. Het is stervensdruk en je beweegt je met een snelheid van 1 km/u door de stad .
Ja maaaaaaaaaaaaar, er zijn kaartjes gekocht, dus ik mòet wel Ik hou ook niet van zulke grote drukte eigenlijk, op de markt erger ik me ook altijd aan de mensen die te langzaam lopen/plots stilstaan of omkeren/ zigzaggen/dat soort dingen
Tweedehands (vintage klinkt idd veel mooier ) haal ik ook liever als ik richting het ouderlijk nest ga. Wel altijd leuk zo'n winkel om te kijken met al die troep, gedateerde rotzooi en een paar echt prachtige dingen
  maandag 28 april 2008 @ 11:16:40 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58355546
Ik heb Work Pace geïnstalleerd. Om de 5 minuten een minipauze van 25 seconden en om het uur een pauze van 5 minuten.
Dan blokkeert de computer en kan ik even opstaan om even wat anders te doen, even alle gewrichten losschudden etc. Ik ben benieuwd of dat helpt tegen de beginnende RSI-verschijnselen .
Druk bezig met de scriptie. Schiet aardig op .
Niet meer actief op Fok!
pi_58355920
godverdegodver

moet ik vanavond ook uit eten, helemaal vergeten (teambuilding van René's werk, en 'de vrouwen' moeten ook mee... ze gaan allemaal mee dus wil René niet alleen laten gaan )

dan eet ik dus ehm.. 4 dagen buiten de deur deze week
Doei.
pi_58356063
Je kan ook gezond uit eten.. Scheelt je weer geld
pi_58356394
't is niet alsof ik vette dingen neem als ik uit eten ga, maar 't is nagenoeg altijd ongezonder dan als ik zelf kook
Doei.
pi_58356592
Als je gaat, niet piepen
Zeg dat je geen galblaas meer hebt en dus geen vet meer kan verteren dus alleen sla kan eten

Oh m'n buurman ging klagen over ons @ ze internetz
royal sadness!
  maandag 28 april 2008 @ 12:09:20 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58356785
@ Faithy: geen toetje nemen en de rest van de dag op je eten letten helpt al een stuk . Of je propt je de rest vd dag vol, zodat je 's avonds voldoende hebt aan een blaadje sla .
Niet meer actief op Fok!
pi_58356822
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zeg dat je geen galblaas meer hebt en dus geen vet meer kan verteren dus alleen sla kan eten

Oh m'n buurman ging klagen over ons @ ze internetz
royal sadness!
1. Als je dat zegt heb je het risico dat er iemand is die slim genoeg is om te beseffen dat je nog prima vet kan eten zonder galblaas. Er zijn duizenden mensen zonder galblaas en die kunnen allemaal nog best vet eten. De galblaas is alleen maar een opslagplaats.

2. Klaag je nou dat de buurman klaagt dat jij zijn internet gebruikt?
pi_58356887
Nee
hij/zij/het klaagt met naam+voornaam @ een internet forum
over m'n ouders etc..
pi_58356978
Alsof je je moet verantwoorden als je in een restaurant voor een maaltijdsalade ofzo kiest
pi_58357058
Ja sommige mesnen zien dat echt als volwaardig eten :. Net als maaltijdsoep

Ik zo sla met stukjes kip. Ik zo opeten. Dus ik zo vragen. En wat eten we
Vriendin zo Uh dat was een maaltijd salade.
En ik aha.
pi_58357124
In maaltijdsalades zit meestal toch ook iets van pasta of aardappelen? Anders kan je iedere salade die je als avondeten eet, wel tot maaltijdsalade bombarderen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58357261
don't ask me, ik lust geen sla

en dat is best lastig in de praktijk, zeker als je aan het dieeten bent
pi_58357330
sla

lekker rucola, of lollo-rosso of lollo bionda

Doei.
pi_58357341
natuurlijk lust je wel sla
niet van die pauper ijsbergsla of die nasty harige sla maar die kleine lekkere blaadjes
  maandag 28 april 2008 @ 12:42:31 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58357414
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
niet van die pauper ijsbergsla of die nasty harige sla maar die kleine lekkere blaadjes
Rrrrrrrr.
Ik houd niet van harde stukjes en ook niet van sla met uitsteeksels. Dan heb ik het idee dat er een eng beest in m'n mond zit .

Ik ga zo even de stad in. Nieuwe mp3-speler halen . Vanavond komt Taco weer thuis .

Ik word nu al gek van dat Work Pace trouwens . Schrik me steeds dood van de bliepjes. Maar goed, het is voor m'n eigen bestwil .
Niet meer actief op Fok!
pi_58357421
Ik vind juist gewoon ijsbergsla wel lekker Ja, niet gewoon alleen sla, maar dan met tomaat, komkommer, ei enzo erdoorheen
pi_58357510
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee
hij/zij/het klaagt met naam+voornaam @ een internet forum
over m'n ouders etc..
Knurft

En een goede maaltijdsalade zie ik zeker wel als maaltijd
pi_58357593
Sorry, ik vind sla dus gewoon echt NIET lekker. Zelfs op een broodje hamburger vind ik het vies

Ik ben nogal raar met eten
pi_58357698
quote:
Nou, 2 weken met sporten en gezond eten en dat er dan helemaal niets afgaat, dat lijkt me ook zeer frustrerend hoor!
@SterreMarit: post eens wat je zoal eet op een dag nu en sport per week? Misschien kunnen we nog tips geven.
Mja, vind t ook echt niet leuk Werkt ook niet bepaald motiverend!

Ik sport op dit moment te weinig, ik loop 2 à 3x per weeek 30 min. hard en fiets zo'n 30km per week. Niet veel dus en verandert per vandaag. Vriendlief en ik gaan weer 2x per week (op een vaste dag) naar de sportschool, druk met afstuderen of niet!

Wat ik eet:

* Ontbijt: beschuitje met hagelslag, boterham met iets magers (sandwichpread, slankie, jam)
* Tussendoor: 2 appels
* Lunch: 2 boterhammen, één met iets magers, één met iets 'slechters' (kaas, vruchtenhagel)
* Tussendoor: groot glas yoghurt met sinaasappelsap (200ml en 50ml)
* Avondeten: 3x per week aardappels (150gr), groenten (200gr) en mager neplvlees zoals Valess, 2x per week rijst/macaroni/o.i.d., 1x per week frietjes+kaassoufflé en 1x per week twee tosti's of bv spaghetteria.
* Tussendoor: 2 koekjes (en nee, geen stroopwafels...I wish )
* Tussendoor: iets van fruit of groente, 1x per week ca. 30gr chips
* Ik drink water, cola-light en max. 2 koppen koffie+zoetjes per dag

Dat is het dus...meer mag niet van mezelf. Als ik de calorieën tel kom ik steeds tussen 1300 en 1500 uit. Heb voortdurend honger, maar ben erg braaf Dus waarom ik niet afval...
pi_58357754
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hahaha, ik lust het ook echt alleen als er komkommer, tomaat, augurkjes en dressing door zit, en helaas zijn de dressings die ik lekker vind vaak redelijk calorierijk... En verder vult sla totáál niet vind ik, met een maaltijdsalade maak je mij ook écht niet blijk, das een bijgerecht =)
pi_58358001
Wat jij beschrijft SterreMarit heb ik helaas ook, als ik hardloop een paar keer per week.

Iig, ik krijg dan _enorme_ honger gedurende de hele dag, en ik val geen grammetje af.

Heb het idee dat mijn lichaam door het hardlopen in de zuinige stand gaat ofzo.

Ben er nu dan ook al geruime tijd mee gestopt, ook omdat ik me toch zorgen ga maken over mijn pezen/gewrichten met veel rennen.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_58360084
Deze dressing is erg lekker bij 'gewone' sla en best wel slank! Die hebben wij thuis altijd. Zakje gemengde sla, kwak van dit er overheen en klaar .

Gewone ijsbergsla vind ik trouwens ook geen probleem. Lekker knabbelen op zo'n nat blaadje, prima. Maar daar moet je dan juist geen dressing overheendoen bij mij .
  maandag 28 april 2008 @ 15:17:29 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58360182
Taco is terug! .
Net opgehaald en hij is heel aanhankelijk . Janneke en Taco hebben niet naar elkaar geblazen, maar Janneke had wel een dikke staart . Weer even wennen natuurlijk .
Hij krijgt de komende dagen heel speciaal voer met veel water en verder een levenslang dieet. Duur beest wordt het, maar ja, hij is iig weer terug .
Niet meer actief op Fok!
pi_58360353
Wat fijn Viking!

Nu weg om te gaan werken. Duurt wel even aangezien ik niet met de fiets ben
pi_58360822
we gaan niet uit eten
Doei.
pi_58360835
quote:
Op maandag 28 april 2008 15:17 schreef Viking84 het volgende:
Taco is terug! .
Net opgehaald en hij is heel aanhankelijk . Janneke en Taco hebben niet naar elkaar geblazen, maar Janneke had wel een dikke staart . Weer even wennen natuurlijk .
Hij krijgt de komende dagen heel speciaal voer met veel water en verder een levenslang dieet. Duur beest wordt het, maar ja, hij is iig weer terug .
wat fijn!
Doei.
pi_58361028
Gelukkig dat ie terug is

Ik ga eerst kappertje spelen
dan hardlopen, evy les 3
kan iemand mij daar aan herinneren
pi_58361247
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gelukkig dat ie terug is

Ik ga eerst kappertje spelen
dan hardlopen, evy les 3
kan iemand mij daar aan herinneren
je moet Evy 3 lopen

Doei.
pi_58362259
oja
maar viva pinata is zo leuk
grmbl
pi_58362404
Mooi dat Taco weer terug is Renske

Willen jullie mij ff wakker houden? Val echt om van de slaap, en wil toch wel zwemmen vanavond.

Echt apart, als ik samen met Peter slaap, heb ik echt geen problemen om gewoon de hele nacht door te slapen, en als ik alleen slaap, dan lig ik 's nachts uren wakker

Op het werk was het goed, hele huis gedaan, dus dan kunnen ze wel een weekje zonder mij, want donderdag ga ik daar dus niet heen ivm Hemelvaart.
pi_58363590
Taco weer thuis Wat fijn!
  maandag 28 april 2008 @ 18:38:25 #247
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58363809
fijn dat Taco weer gezellig thuis is

ik heb net een maaltijdsalade op en het was weer heeeeeerlijk ik kan daar wel echt van genieten... vind het erg lekker....
dus eet toch wel vaak 1 of 2 keer per week zo'n salade

(en idd onderin zit vaak wat pasta of anders wat aardappeltjes in de schil)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 28 april 2008 @ 20:31:08 #248
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58366323
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Dat laatste klopt. Maar toch. Amsterdam is leuk
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58366333
Mijn moeder was de hele dag in A'dam, nog voor m'n verjaardag en ik heb NIET gezondigd. Heb haar een saucijzenbroodje gegeven. De ander ligt nu in de vriezer. Ik heb bij de lunch ook alleen toegestaan etenswaar gegeten en heb haar mee uit eten genomen. Een Italiaans restaurant (zo een waar ze niet eens pizza's hebben ) En daar zat ik aan de lamskoteletjes met groenten. Oke, ik heb 2 frietjes geproefd.

Viking: fijn dat Taco weer thuis is!!
pi_58367307
Ben je naar la Tosca geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')