je moet niet meteen wonderen verwachten...quote:Op maandag 28 april 2008 07:55 schreef SterreMarit het volgende:
Goedemorgen!
Ben alweer...uh....2 weken aan het diëten en sporten, maar er gaat gewoon niets af. Snap er niets van!! Erg frustrerend dit... Heb ook nog geen ander gewicht doorgegeven, wil dat ik een lager getal kan noemen![]()
Zou m'n weegschaal zelf misschien kapot zijn?
quote:Op maandag 28 april 2008 09:54 schreef conleche het volgende:
Nog 200 gram, misschien even flinken dat ik dan nu al de -10 kilo grens bereik
(Faithy! Het gaat over
)
Hihi! Done! Gelukt, zit nu precies op de 62,9
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muts!quote:Op maandag 28 april 2008 09:54 schreef conleche het volgende:
Nog 200 gram, misschien even flinken dat ik dan nu al de -10 kilo grens bereik
(Faithy! Het gaat over
)
Hihi! Done! Gelukt, zit nu precies op de 62,9
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfde als vandaag, regen, kou, regen, kou, regen, kouquote:Op maandag 28 april 2008 10:35 schreef conleche het volgende:
Senks!!
En VS: Amsterdam is hoeredruk met Koninginnedag, maar wel gezellig. (vooral met mooi weer, wat wordt er voorspeld eik?)
Ja maaaaaaaaaaaaar, er zijn kaartjes gekocht, dus ik mòet welquote:Op maandag 28 april 2008 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Je wílt niet eens in Amsterdam zijn met koninginnedag. Het is stervensdruk en je beweegt je met een snelheid van 1 km/u door de stad.
1. Als je dat zegt heb je het risico dat er iemand is die slim genoeg is om te beseffen dat je nog prima vet kan eten zonder galblaas. Er zijn duizenden mensen zonder galblaas en die kunnen allemaal nog best vet eten. De galblaas is alleen maar een opslagplaats.quote:Op maandag 28 april 2008 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zeg dat je geen galblaas meer hebt en dus geen vet meer kan verteren dus alleen sla kan eten![]()
Oh m'n buurman ging klagen over ons @ ze internetz
royal sadness!
Rrrrrrrr.quote:Op maandag 28 april 2008 12:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
natuurlijk lust je wel sla
niet van die pauper ijsbergsla of die nasty harige sla maar die kleine lekkere blaadjes
Knurftquote:Op maandag 28 april 2008 12:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee
hij/zij/het klaagt met naam+voornaam @ een internet forum
over m'n ouders etc..
Mja, vind t ook echt niet leukquote:Op maandag 28 april 2008 09:54 schreef conleche het volgende:
Nou, 2 weken met sporten en gezond eten en dat er dan helemaal niets afgaat, dat lijkt me ook zeer frustrerend hoor!
@SterreMarit: post eens wat je zoal eet op een dag nu en sport per week? Misschien kunnen we nog tips geven.
Hahaha, ik lust het ook echt alleen als er komkommer, tomaat, augurkjes en dressing door zit, en helaas zijn de dressings die ik lekker vind vaak redelijk calorierijk... En verder vult sla totáál niet vind ik, met een maaltijdsalade maak je mij ook écht niet blijk, das een bijgerecht =)quote:Op maandag 28 april 2008 12:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
natuurlijk lust je wel sla
niet van die pauper ijsbergsla of die nasty harige sla maar die kleine lekkere blaadjes
wat fijn!quote:Op maandag 28 april 2008 15:17 schreef Viking84 het volgende:
Taco is terug!.
Net opgehaald en hij is heel aanhankelijk. Janneke en Taco hebben niet naar elkaar geblazen, maar Janneke had wel een dikke staart
. Weer even wennen natuurlijk
.
Hij krijgt de komende dagen heel speciaal voer met veel water en verder een levenslang dieet. Duur beest wordt het, maar ja, hij is iig weer terug.
je moet Evy 3 lopenquote:Op maandag 28 april 2008 16:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gelukkig dat ie terug is
Ik ga eerst kappertje spelen
dan hardlopen, evy les 3
kan iemand mij daar aan herinneren
Dat laatste klopt. Maar toch. Amsterdam is leukquote:Op maandag 28 april 2008 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Je wílt niet eens in Amsterdam zijn met koninginnedag. Het is stervensdruk en je beweegt je met een snelheid van 1 km/u door de stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |