je moet niet meteen wonderen verwachten...quote:Op maandag 28 april 2008 07:55 schreef SterreMarit het volgende:
Goedemorgen!
Ben alweer...uh....2 weken aan het diëten en sporten, maar er gaat gewoon niets af. Snap er niets van!! Erg frustrerend dit... Heb ook nog geen ander gewicht doorgegeven, wil dat ik een lager getal kan noemen![]()
Zou m'n weegschaal zelf misschien kapot zijn?
quote:Op maandag 28 april 2008 09:54 schreef conleche het volgende:
Nog 200 gram, misschien even flinken dat ik dan nu al de -10 kilo grens bereik
(Faithy! Het gaat over
)
Hihi! Done! Gelukt, zit nu precies op de 62,9
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muts!quote:Op maandag 28 april 2008 09:54 schreef conleche het volgende:
Nog 200 gram, misschien even flinken dat ik dan nu al de -10 kilo grens bereik
(Faithy! Het gaat over
)
Hihi! Done! Gelukt, zit nu precies op de 62,9
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfde als vandaag, regen, kou, regen, kou, regen, kouquote:Op maandag 28 april 2008 10:35 schreef conleche het volgende:
Senks!!
En VS: Amsterdam is hoeredruk met Koninginnedag, maar wel gezellig. (vooral met mooi weer, wat wordt er voorspeld eik?)
Ja maaaaaaaaaaaaar, er zijn kaartjes gekocht, dus ik mòet welquote:Op maandag 28 april 2008 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Je wílt niet eens in Amsterdam zijn met koninginnedag. Het is stervensdruk en je beweegt je met een snelheid van 1 km/u door de stad.
1. Als je dat zegt heb je het risico dat er iemand is die slim genoeg is om te beseffen dat je nog prima vet kan eten zonder galblaas. Er zijn duizenden mensen zonder galblaas en die kunnen allemaal nog best vet eten. De galblaas is alleen maar een opslagplaats.quote:Op maandag 28 april 2008 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zeg dat je geen galblaas meer hebt en dus geen vet meer kan verteren dus alleen sla kan eten![]()
Oh m'n buurman ging klagen over ons @ ze internetz
royal sadness!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |