abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58350837
Kun je niet een vergelijkbare jurk PMen
pi_58352648
he, fijn, 74,8 zag zelfs de 75 even schommelen

hoe zou dat nu komen...

vandaag maar even een gezond dagje, en morgen een gezonde ochtend (hardlopen) en middag... gelukkig gaan we in Newcastle vooral lopen lopen lopen, dus verbrand ik daar hopelijk ook nog wat

zo maar 's naar het werk, jullie zien Faithy wel verschijnen
Ja doei.
pi_58352667
Goedemorgen!

Ben alweer...uh....2 weken aan het diëten en sporten, maar er gaat gewoon niets af. Snap er niets van!! Erg frustrerend dit... Heb ook nog geen ander gewicht doorgegeven, wil dat ik een lager getal kan noemen

Zou m'n weegschaal zelf misschien kapot zijn?
pi_58352798
Even voor alle duidelijkheid: de jurk stond echt heel mooi bij Octo. De foto vertekent gewoon wat.
pi_58352911
quote:
Op maandag 28 april 2008 07:55 schreef SterreMarit het volgende:
Goedemorgen!

Ben alweer...uh....2 weken aan het diëten en sporten, maar er gaat gewoon niets af. Snap er niets van!! Erg frustrerend dit... Heb ook nog geen ander gewicht doorgegeven, wil dat ik een lager getal kan noemen

Zou m'n weegschaal zelf misschien kapot zijn?
je moet niet meteen wonderen verwachten...
Doei.
pi_58353925
Nou, 2 weken met sporten en gezond eten en dat er dan helemaal niets afgaat, dat lijkt me ook zeer frustrerend hoor!
@SterreMarit: post eens wat je zoal eet op een dag nu en sport per week? Misschien kunnen we nog tips geven.

Nog 200 gram, misschien even flink en dat ik dan nu al de -10 kilo grens bereik (Faithy! Het gaat over )

Hihi! Done! Gelukt, zit nu precies op de 62,9

[ Bericht 36% gewijzigd door conleche op 28-04-2008 10:05:32 ]
pi_58354190

ik wil naar de 70

grom! En dan ga ik een leren motorpak kopen..

nieuw streven: volgende maand op de 70, zodat ik die van mn vakantiegeld kan kopen
Doei.
pi_58354374
Goed bezig conleche !!! Gefeliciteerd!
Springfield's looking pretty dusty today
pi_58354409
Goedemorgen! Ben brak vanwege niet goed kunnen slapen (warm en vervelend krakend bed). Maar het was wel erg gezellig.
Voor woensdag toch plannen gemaakt: london calling. Amsterdam zal alleen wel eeeerg druk zijn dan, nog nooit gedaan met koninginnedag echter?

Gala's deed ik alleen met de middelbare school (niet echt gala dus). Eigenlijk niets voor mij. Een keer had ik zo'n chinese jurk gedaan, was wel een succes want was erg mooi! al is het vast niet officieel gala.

Ohja en dat episode zo duur is begrijp ik niet hoor Niet alleen de sjieke dingen, maar ook een adidas jasje bv. kost daar zo 40 euro nog, terwijl je daar buiten de randstad 15 euro voor betaalt! Maar ja, wat de gek ervoor geeft...
Het mooi kotsende meisje.
pi_58354507
quote:
Op maandag 28 april 2008 09:54 schreef conleche het volgende:

Nog 200 gram, misschien even flink en dat ik dan nu al de -10 kilo grens bereik (Faithy! Het gaat over )

Gefeliciteerd

Wil iemand de zon trouwens even terugbrengen, ben die regen na een kwartier al wel weer zat
  maandag 28 april 2008 @ 10:33:36 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58354604
quote:
Op maandag 28 april 2008 09:54 schreef conleche het volgende:

Muts! .

Maar gefeliciteerd, hoor. Zo'n 10 kg grens is altijd magisch .
Niet meer actief op Fok!
pi_58354648
Senks!!
En VS: Amsterdam is hoeredruk met Koninginnedag, maar wel gezellig. (vooral met mooi weer, wat wordt er voorspeld eik?) Episode is idd veel te duur geworden. Toen het net bestond (waterlooplein) toen heb ik daar echt veel gehaald voor weinig (bloesjes voor 7,5 gulden en dat soort prijzen), maar nu hebben ze én minder leuke dingen én ze zijn haske duur geworden. Ik kom daar dus niet meer...
pi_58354727
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:35 schreef conleche het volgende:
Senks!!
En VS: Amsterdam is hoeredruk met Koninginnedag, maar wel gezellig. (vooral met mooi weer, wat wordt er voorspeld eik?)
Zelfde als vandaag, regen, kou, regen, kou, regen, kou

Dus Koninginnedag wordt niet echt wat, en donderdag gaan we naar Dauwpop, dus dat wordt ook de poncho's meenemen en kisten en hopen dat we niet helemaal in de modder verdwijnen.
  maandag 28 april 2008 @ 10:43:12 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58354803
Je wílt niet eens in Amsterdam zijn met koninginnedag. Het is stervensdruk en je beweegt je met een snelheid van 1 km/u door de stad .
Niet meer actief op Fok!
pi_58354926
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Je wílt niet eens in Amsterdam zijn met koninginnedag. Het is stervensdruk en je beweegt je met een snelheid van 1 km/u door de stad .
Ja maaaaaaaaaaaaar, er zijn kaartjes gekocht, dus ik mòet wel Ik hou ook niet van zulke grote drukte eigenlijk, op de markt erger ik me ook altijd aan de mensen die te langzaam lopen/plots stilstaan of omkeren/ zigzaggen/dat soort dingen
Tweedehands (vintage klinkt idd veel mooier ) haal ik ook liever als ik richting het ouderlijk nest ga. Wel altijd leuk zo'n winkel om te kijken met al die troep, gedateerde rotzooi en een paar echt prachtige dingen
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 28 april 2008 @ 11:16:40 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58355546
Ik heb Work Pace geïnstalleerd. Om de 5 minuten een minipauze van 25 seconden en om het uur een pauze van 5 minuten.
Dan blokkeert de computer en kan ik even opstaan om even wat anders te doen, even alle gewrichten losschudden etc. Ik ben benieuwd of dat helpt tegen de beginnende RSI-verschijnselen .
Druk bezig met de scriptie. Schiet aardig op .
Niet meer actief op Fok!
pi_58355920
godverdegodver

moet ik vanavond ook uit eten, helemaal vergeten (teambuilding van René's werk, en 'de vrouwen' moeten ook mee... ze gaan allemaal mee dus wil René niet alleen laten gaan )

dan eet ik dus ehm.. 4 dagen buiten de deur deze week
Doei.
pi_58356063
Je kan ook gezond uit eten.. Scheelt je weer geld
pi_58356394
't is niet alsof ik vette dingen neem als ik uit eten ga, maar 't is nagenoeg altijd ongezonder dan als ik zelf kook
Doei.
pi_58356592
Als je gaat, niet piepen
Zeg dat je geen galblaas meer hebt en dus geen vet meer kan verteren dus alleen sla kan eten

Oh m'n buurman ging klagen over ons @ ze internetz
royal sadness!
  maandag 28 april 2008 @ 12:09:20 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58356785
@ Faithy: geen toetje nemen en de rest van de dag op je eten letten helpt al een stuk . Of je propt je de rest vd dag vol, zodat je 's avonds voldoende hebt aan een blaadje sla .
Niet meer actief op Fok!
pi_58356822
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zeg dat je geen galblaas meer hebt en dus geen vet meer kan verteren dus alleen sla kan eten

Oh m'n buurman ging klagen over ons @ ze internetz
royal sadness!
1. Als je dat zegt heb je het risico dat er iemand is die slim genoeg is om te beseffen dat je nog prima vet kan eten zonder galblaas. Er zijn duizenden mensen zonder galblaas en die kunnen allemaal nog best vet eten. De galblaas is alleen maar een opslagplaats.

2. Klaag je nou dat de buurman klaagt dat jij zijn internet gebruikt?
pi_58356887
Nee
hij/zij/het klaagt met naam+voornaam @ een internet forum
over m'n ouders etc..
pi_58356978
Alsof je je moet verantwoorden als je in een restaurant voor een maaltijdsalade ofzo kiest
pi_58357058
Ja sommige mesnen zien dat echt als volwaardig eten :. Net als maaltijdsoep

Ik zo sla met stukjes kip. Ik zo opeten. Dus ik zo vragen. En wat eten we
Vriendin zo Uh dat was een maaltijd salade.
En ik aha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')