abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58367681
Fijn dat je kat weer thuis is Viking

Ik verveel me
pi_58368268
ik verveel me ook
Ben opzoek naar een kamer
wil eigenlijk 1 in Amsterdam maar ja zo rijk ben ik niet..
pi_58368799
Hmm als je geluk hebt lukt het wel
vriendin van me kwam paar maanden terug opeens met een huis in de jordaan voor 250 euro per maand

waar woon je nu?
pi_58368811
censuur

[ Bericht 10% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 28-04-2008 22:33:31 ]
pi_58368909
oh

nah dan begrijp ik wel dat je naar amsterdam wil ja
pi_58369081

oh. verveling hier echt serieus.
en ik moet nog opruimen
pi_58369122
ik verveel me oook....en verveling = trek bij mij

of eindeloos youtube filmpjes kijken
pi_58369165
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
censuur
Ik had 't al gezien

Ik was niet bij Toscanini, maar bij een tent op de Spuistraat. (Heb niet naar de naam gekeken, maar ik googelde net en de enige hit Italiaan/spuistraat gaf Caprese, dus dat zal het dan wel zijn.... Het was best lekker hoor, maar niet echt voor herhaling vatbaar: personeel dat geen woord Nederlands spreekt (ook geen Italiaans trouwens), vreselijke herrie, behoorlijk duur voor wat het was. Enfin, ook weer geprobeerd.
pi_58369192
Ik geloof dat ik me van mijn hele leven nog nooit heb verveeld
pi_58369254
O ik verveel me elke dag zeker 4 uur
maar ik heb dan ook geen leven.

La Tosca in de nieuwezijdsevoorbrugwal is wel een aanrader.
en zodra ik in Adam woon moet ik echt daar komen werken van de eigenaar
  maandag 28 april 2008 @ 22:45:59 #261
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58369342
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Hmm als je geluk hebt lukt het wel
vriendin van me kwam paar maanden terug opeens met een huis in de jordaan voor 250 euro per maand

waar woon je nu?
Die vriendin had zeker 10 jaar inschrijfduur bij woningnet?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58369376
Ik vervloek m'n ouders echt dat ze mij nooit hebben verteld over inschrijvingen en zo
pi_58369436
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die vriendin had zeker 10 jaar inschrijfduur bij woningnet?
Die vriendin is net 20, dus nee
Via via, maar toch...echt ongelofelijk. Al is het huis niet echt in perfecte staat, maarja who cares als je daar woont.

Ik heb me ook pas 3 maanden geleden ingeschreven, echt zonde van die paar jaar
pi_58369448
Of heeft ze oneerbare voorstellen gehad??

Gebeurde mij een keer (heel vroeger) toen ik eindelijk een kamer had gevonden voor toen nog 250 gulden per maand. Ik hartstikke blij, iedereen gebeld. Feestje geplanned, de hele rataplan. Belt die huisbaas op, een dag voor de verhuizing: "Zeg snoesje, je kan ook wel voor niks hier komen wonen hoor, dan moet je enkelt wel 1x in de week op je rug"

Needless to say, dat ik toen maar niet verhuist ben.......
pi_58369496
Oeh nee, lijkt me sterk want het pand is van een oud omaatje, die weer een vriendin is van haar oma.
pi_58369544
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Oeh nee, lijkt me sterk want het pand is van een oud omaatje, die weer een vriendin is van haar oma.
Nee, dat zal dan wel niet

Conleche probeert nu uit alle macht het beeld van oude omaatjes met oneerbare voorstellen uit haar hoofd te bannen...........
pi_58369590
Omg, dan zou ik ook niet gaan verhuizen Conleche

Hier in Deventer is het een stuk makkelijker om een kamer te vinden. Sta nergens ingeschreven, en had beide keren met ruim 2 weken een kamer via Kamernet in het centrum gevonden En waar ik nu zit blijf ik ook wonen totdat ik ga samenwonen. Zit echt ideaal hier

Vanavond niet wezen zwemmen, niet omdat ik in slaap gevallen was, maar omdat ik een hele tijd met mn stiefvader aan de telefoon heb gehangen, die nu met mn broertje samen op vakantie in Frankrijk is. Kunnen ze even een beetje tot rust komen en leuke dingen doen samen

Dus nadat ik klaar was met bellen de afwas maar gedaan, handoeken gewassen, weblogje geschreven en een stapel tijdschriften gelezen Zo lekker slapen, morgen weer een drukke dag

Trusten iedereen
pi_58369601
Ik wil gewoon nu een kamer want trek het echt niet meer hier
maar voordat ik iets heb gevonden wat een beetje redelijk is zijn er weer 200 mensen voor me etc
pi_58369630
welterusten
pi_58369759
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, dat zal dan wel niet

Conleche probeert nu uit alle macht het beeld van oude omaatjes met oneerbare voorstellen uit haar hoofd te bannen...........
haha ja ik dacht net ook al, ik wil hier niet aan denken
pi_58369849
Hoi allemaal!

Leuk dat Taco terug is! Geluk dat het zo goed is afgelopen..

Vandaag Evy 3 gedaan, lopen is leuk!

Vergeten goede tussendoortjes te eten alleen:
O: Noodles
L: Broodjes gezond van Bakker Bart
M: Bloemkool, aardappelen en karbonade
T: Zakje chips

Morgen weer yoghurt proberen te eten. Ik moet nog iets verzinnen als avondeten..
pi_58370159
in noodles zit niets dat je nodig hebt + heel veel calorieën + volkoren pasta is beter
broodjes gezond wil niet per se gezond beteken, vaak vette kaas, majonaise, geen bruin broodje
bij bloemkool zit vaak een witte kazige saus, ook loze caloriën en karbonade is volgens mij heel vet! En jus bij de aardappels is meestal ook niet gezond (en stiekem verdenk ik bloemkool ervan veel kcal te bevatten omdat het er zo wittig uitziet )
en chips uh. ja is nooit zo gezond als je op dieet bent.
ik mis twee fruitjes
wat heb je gedronken?
  dinsdag 29 april 2008 @ 01:57:54 #273
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58373198
hellow

kheb nachtdienst en alles inmiddels op orde, dus ik zal ook maar eens ff weer wat posten...
vandaag relatief gezonde dag gehad (mag ook wel na gister haha).
heb eerst flink uit geslapen, toen brunch: vanille yoghurt met special K, vanavond maaltijdsalade met geitenkaas en walnoten, en na het trainen een halve Ananas en 2 time-out koekjes

voor van8: halve ananas, vanille yoghurt met special K en een eierkoek.

ben nu al moe... en moet nog tot half 8, dus nog 5,5 uur.....

nou allemaal een prettige dinsdag gewenst en tot vanavond (of komende nacht)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58373767
Gisteren in de sauna een geniale lauwwarme salade met ossehaas gehad.
En daarna een schandalig slecht toetje. Iets met caramelijs, fudge, caramelsaus en slagroom Wel heel erg lekker!
Opvallend trouwens hoeveel ijscoupes alcohol bevatten. Het was echt even zoeken voor ik er één had zónder alcohol.
pi_58373934
Oeh sauna, daar moet ik ook nodig weer eens heen Welke ben je geweest freecell? En dat dat gewoon kan als je zwanger bent?

Heb hier nog een bon liggen voor gratis entree en lunch

Maar eens keertje heen gaan als het wat beter weer is, sauna in de regen vind ik echt niks, vooral niet als er veel buiten is.

Vanochtend werken, vanmiddag komt een vriend op bezoek, daarna boodschappen doen, was opruimen en naar het ziekenhuis en dan komt Peter weer hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')