abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58367681
Fijn dat je kat weer thuis is Viking

Ik verveel me
pi_58368268
ik verveel me ook
Ben opzoek naar een kamer
wil eigenlijk 1 in Amsterdam maar ja zo rijk ben ik niet..
pi_58368799
Hmm als je geluk hebt lukt het wel
vriendin van me kwam paar maanden terug opeens met een huis in de jordaan voor 250 euro per maand

waar woon je nu?
pi_58368811
censuur

[ Bericht 10% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 28-04-2008 22:33:31 ]
pi_58368909
oh

nah dan begrijp ik wel dat je naar amsterdam wil ja
pi_58369081

oh. verveling hier echt serieus.
en ik moet nog opruimen
pi_58369122
ik verveel me oook....en verveling = trek bij mij

of eindeloos youtube filmpjes kijken
pi_58369165
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
censuur
Ik had 't al gezien

Ik was niet bij Toscanini, maar bij een tent op de Spuistraat. (Heb niet naar de naam gekeken, maar ik googelde net en de enige hit Italiaan/spuistraat gaf Caprese, dus dat zal het dan wel zijn.... Het was best lekker hoor, maar niet echt voor herhaling vatbaar: personeel dat geen woord Nederlands spreekt (ook geen Italiaans trouwens), vreselijke herrie, behoorlijk duur voor wat het was. Enfin, ook weer geprobeerd.
pi_58369192
Ik geloof dat ik me van mijn hele leven nog nooit heb verveeld
pi_58369254
O ik verveel me elke dag zeker 4 uur
maar ik heb dan ook geen leven.

La Tosca in de nieuwezijdsevoorbrugwal is wel een aanrader.
en zodra ik in Adam woon moet ik echt daar komen werken van de eigenaar
  maandag 28 april 2008 @ 22:45:59 #261
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58369342
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Hmm als je geluk hebt lukt het wel
vriendin van me kwam paar maanden terug opeens met een huis in de jordaan voor 250 euro per maand

waar woon je nu?
Die vriendin had zeker 10 jaar inschrijfduur bij woningnet?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58369376
Ik vervloek m'n ouders echt dat ze mij nooit hebben verteld over inschrijvingen en zo
pi_58369436
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die vriendin had zeker 10 jaar inschrijfduur bij woningnet?
Die vriendin is net 20, dus nee
Via via, maar toch...echt ongelofelijk. Al is het huis niet echt in perfecte staat, maarja who cares als je daar woont.

Ik heb me ook pas 3 maanden geleden ingeschreven, echt zonde van die paar jaar
pi_58369448
Of heeft ze oneerbare voorstellen gehad??

Gebeurde mij een keer (heel vroeger) toen ik eindelijk een kamer had gevonden voor toen nog 250 gulden per maand. Ik hartstikke blij, iedereen gebeld. Feestje geplanned, de hele rataplan. Belt die huisbaas op, een dag voor de verhuizing: "Zeg snoesje, je kan ook wel voor niks hier komen wonen hoor, dan moet je enkelt wel 1x in de week op je rug"

Needless to say, dat ik toen maar niet verhuist ben.......
pi_58369496
Oeh nee, lijkt me sterk want het pand is van een oud omaatje, die weer een vriendin is van haar oma.
pi_58369544
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Oeh nee, lijkt me sterk want het pand is van een oud omaatje, die weer een vriendin is van haar oma.
Nee, dat zal dan wel niet

Conleche probeert nu uit alle macht het beeld van oude omaatjes met oneerbare voorstellen uit haar hoofd te bannen...........
pi_58369590
Omg, dan zou ik ook niet gaan verhuizen Conleche

Hier in Deventer is het een stuk makkelijker om een kamer te vinden. Sta nergens ingeschreven, en had beide keren met ruim 2 weken een kamer via Kamernet in het centrum gevonden En waar ik nu zit blijf ik ook wonen totdat ik ga samenwonen. Zit echt ideaal hier

Vanavond niet wezen zwemmen, niet omdat ik in slaap gevallen was, maar omdat ik een hele tijd met mn stiefvader aan de telefoon heb gehangen, die nu met mn broertje samen op vakantie in Frankrijk is. Kunnen ze even een beetje tot rust komen en leuke dingen doen samen

Dus nadat ik klaar was met bellen de afwas maar gedaan, handoeken gewassen, weblogje geschreven en een stapel tijdschriften gelezen Zo lekker slapen, morgen weer een drukke dag

Trusten iedereen
pi_58369601
Ik wil gewoon nu een kamer want trek het echt niet meer hier
maar voordat ik iets heb gevonden wat een beetje redelijk is zijn er weer 200 mensen voor me etc
pi_58369630
welterusten
pi_58369759
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, dat zal dan wel niet

Conleche probeert nu uit alle macht het beeld van oude omaatjes met oneerbare voorstellen uit haar hoofd te bannen...........
haha ja ik dacht net ook al, ik wil hier niet aan denken
pi_58369849
Hoi allemaal!

Leuk dat Taco terug is! Geluk dat het zo goed is afgelopen..

Vandaag Evy 3 gedaan, lopen is leuk!

Vergeten goede tussendoortjes te eten alleen:
O: Noodles
L: Broodjes gezond van Bakker Bart
M: Bloemkool, aardappelen en karbonade
T: Zakje chips

Morgen weer yoghurt proberen te eten. Ik moet nog iets verzinnen als avondeten..
pi_58370159
in noodles zit niets dat je nodig hebt + heel veel calorieën + volkoren pasta is beter
broodjes gezond wil niet per se gezond beteken, vaak vette kaas, majonaise, geen bruin broodje
bij bloemkool zit vaak een witte kazige saus, ook loze caloriën en karbonade is volgens mij heel vet! En jus bij de aardappels is meestal ook niet gezond (en stiekem verdenk ik bloemkool ervan veel kcal te bevatten omdat het er zo wittig uitziet )
en chips uh. ja is nooit zo gezond als je op dieet bent.
ik mis twee fruitjes
wat heb je gedronken?
  dinsdag 29 april 2008 @ 01:57:54 #273
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58373198
hellow

kheb nachtdienst en alles inmiddels op orde, dus ik zal ook maar eens ff weer wat posten...
vandaag relatief gezonde dag gehad (mag ook wel na gister haha).
heb eerst flink uit geslapen, toen brunch: vanille yoghurt met special K, vanavond maaltijdsalade met geitenkaas en walnoten, en na het trainen een halve Ananas en 2 time-out koekjes

voor van8: halve ananas, vanille yoghurt met special K en een eierkoek.

ben nu al moe... en moet nog tot half 8, dus nog 5,5 uur.....

nou allemaal een prettige dinsdag gewenst en tot vanavond (of komende nacht)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58373767
Gisteren in de sauna een geniale lauwwarme salade met ossehaas gehad.
En daarna een schandalig slecht toetje. Iets met caramelijs, fudge, caramelsaus en slagroom Wel heel erg lekker!
Opvallend trouwens hoeveel ijscoupes alcohol bevatten. Het was echt even zoeken voor ik er één had zónder alcohol.
pi_58373934
Oeh sauna, daar moet ik ook nodig weer eens heen Welke ben je geweest freecell? En dat dat gewoon kan als je zwanger bent?

Heb hier nog een bon liggen voor gratis entree en lunch

Maar eens keertje heen gaan als het wat beter weer is, sauna in de regen vind ik echt niks, vooral niet als er veel buiten is.

Vanochtend werken, vanmiddag komt een vriend op bezoek, daarna boodschappen doen, was opruimen en naar het ziekenhuis en dan komt Peter weer hier
  dinsdag 29 april 2008 @ 08:10:35 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58374103
Goedemorgen,

Al sinds 6:30 wakker, maar als ik dingen moet doen kan ik héél goed héél lang in bed blijven liggen luieren .
Helaas vliegt de tijd dan ook altijd om .
Net even ontbeten, dadelijk douchen en dan maar weer aan de studie. Vanmiddag scriptie-overleg met de prof.

Wel een gedoe hoor, nu Taco terug is. Hij moet speciaal voer hebben en dat eet 'ie dan weer niet op. Dan moet de deur vd keuken steeds dicht blijven, omdat Janneke Taco's eten anders op eet... Pfff. Ik hoop dat dat vandaag beter gaat. Hij heeft ook al een paar keer op de bak gezeten en ook al een plasje gedaan - als ik het goed heb gezien, dus wat dat betreft gaat het goed. Het enige wat nog aan zijn ziekenhuisopname herinnert is zijn half kaalgeschoren poot en half kaalgeschoren hals (heeft een infuus in gezeten). Wat ziet dat er lelijk uit, zeg .

En over oneerbare voorstellen. Ik kwam wel eens een oproepje tegen van twee (of drie) meisjes die een huisgenote zochten die ook met hen het bed wilde delen . Buiten het feit dat ze te jong voor me waren, zou ik het niet eens in m'n hoofd halen zoiets te doen .

Anyway, douchen nu .
Niet meer actief op Fok!
pi_58374235
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 08:10 schreef Viking84 het volgende:

En over oneerbare voorstellen. Ik kwam wel eens een oproepje tegen van twee (of drie) meisjes die een huisgenote zochten die ook met hen het bed wilde delen . Buiten het feit dat ze te jong voor me waren, zou ik het niet eens in m'n hoofd halen zoiets te doen .
Daar zou ik dan weer wat minder problemen mee hebben Is hier ook wel eens met mn huisgenoot gebeurd, niet all the way ofzo, maar wel wat gevoeld zeg maar Alleen nou gaat hij per 1 mei verhuizen, terwijl we dus echt vet goed met elkaar kunnen opschieten ( nou we allebei relatie hebben doen we niks meer hoor )
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:25:19 #278
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58374958
@Conleche: zoiets heb ik ook een keer gehad. Weirdo's die dat voorstellen

En 1x kreeg ik een aanbod voor een kamer in het centrum, ik helemaal blij... totdat degene die 'm verhuurde ging vragen naar mijn seksleven... omdat meneer niet aan seks voor het huwelijk deed en dat ook niet verwachtte van zijn huisgenoten

Ik heb heel snel gezegd dat ik die kamer niet wilde
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58375152
Op die manier kwam ik een keer bij een hele vreemde kameradvertentie. Hij was in het Engels, en het was voor een compleet huis, te bewonen door een meisje (jong). Meneer woonde daar zelf nog in het weekend, en jij moest dan zijn planten water geven en zn post openen ... maar gekste waren de voorwaardes: je mocht geen vriend hebben. Stond er in hoofdletters. Ok, zeg dat je geen seks mag hebben in zijn huis, prima, maar je mocht uberhaupt geen vriend hebben. Echt zo'n momentje. Ik vermoed hier ook oneerbare voorstellen eigenlijk ... maar dat het zoveel voorkomt zeg ...

@Principessa: samenwonen? Ik wil ook naar Amsterdam, zo snel mogelijk, en ... ik heb wel 2 maanden inschrijftijd
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58375241
Ik woon alweer een jaar samen met m'n voormalig huisgenoot (nu dus eigenlijk nog steeds huisgenoot)

Straks op vakantie, maar eerst een extra tas zoeken want m'n tas is vol terwijl nog niet alles erin zit.
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:42:32 #281
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58376155
Ik ga ook het huis uit, alleen heb ik nog geen studie gevonden die ik wil doen dus weet ik ook niet waar ik iets moet zoeken
Morgen is het koninginnedag en omdat een vriend van me terug is van z'n reis gaan we het dan mooi meteen vieren, net als vorig jaar beginnen we om 10:00 uur maar vanavond eerst op stap natuurlijk niet echt goed voor de lijn maarja voor volk en vaderland he.
Bernie en ik zijn tof.
pi_58376274
goedemorgen!

'paniek' om niets was weer 73,8 vanochtend
Dus hoef me niet echt zorgen te maken, balansdagen helpen

Straks gaan we lekker naar Engeland maar eerst nog even wat belangrijke zaken doen.

Echt zin in even wat daagjes weg. Vanavond eten we lekker in 't restaurant aan boord, en morgenochtend hebben we ontbijt.. en dan lekker de hele dag in Newcastle rondstruinen op zoek naar caches!

Kreeg gisteren wéér te horen: "Jeetje, ben je nou zoveel afgevallen, of ligt het aan mij? Staat je goed!!!" is zó fijn om te horen! Elke keer weer

Zo maar even de belangrijke zaken doen, en dan weg Misschien nog even tot straks!
Ja doei.
pi_58376816
quote:
Op maandag 28 april 2008 23:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
in noodles zit niets dat je nodig hebt + heel veel calorieën + volkoren pasta is beter
broodjes gezond wil niet per se gezond beteken, vaak vette kaas, majonaise, geen bruin broodje
bij bloemkool zit vaak een witte kazige saus, ook loze caloriën en karbonade is volgens mij heel vet! En jus bij de aardappels is meestal ook niet gezond (en stiekem verdenk ik bloemkool ervan veel kcal te bevatten omdat het er zo wittig uitziet )
en chips uh. ja is nooit zo gezond als je op dieet bent.
ik mis twee fruitjes
wat heb je gedronken?
Maar noodles is wel lekker! En beter dan een broodje hamburger he? :p
Broodje gezond: we waren in de stad en dit was het 'beste' wat ik kon verzinnen. Normaal eten we friet dan.. Broodje was idd niet bruin, wel met kaas, geen majonaise.
Ik lust geen kaassausje, dus de bloemkool was redelijk gezond.
Geen fruit in huis, dus een zakje chips leek me beter dan helemaal niets? Was maar een klein zakje hoor.
Qua drinken: 1 blikje cola en voor de rest water.
En ik was nog wel zo blij dat ik zo gezond had gegeten gister.
Ik weeg nu 82,2. \o/ Dus wel gewicht verloren.

Wat ga ik vandaag eten:
O: 2 broodjes met kaas en tomaat
L: Gebakken eitje
M: Geen idee nog.
T: Yoghurt

Ik ga zo nog fruit halen, appels en sinaasappels. Andere tussendoortjes komen nog.

O ja: Over 3 weken krijg ik 2 kittens.
Ik heb nog geen namen of spullen ervoor, dus dat ga ik deze 2 weken halen en verzinnen. Ik heb er zin in!
pi_58377104
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:37 schreef Chicolate het volgende:
Op die manier kwam ik een keer bij een hele vreemde kameradvertentie. Hij was in het Engels, en het was voor een compleet huis, te bewonen door een meisje (jong). Meneer woonde daar zelf nog in het weekend, en jij moest dan zijn planten water geven en zn post openen ... maar gekste waren de voorwaardes: je mocht geen vriend hebben. Stond er in hoofdletters. Ok, zeg dat je geen seks mag hebben in zijn huis, prima, maar je mocht uberhaupt geen vriend hebben. Echt zo'n momentje. Ik vermoed hier ook oneerbare voorstellen eigenlijk ... maar dat het zoveel voorkomt zeg ...

@Principessa: samenwonen? Ik wil ook naar Amsterdam, zo snel mogelijk, en ... ik heb wel 2 maanden inschrijftijd
Als je kan samenwonen met een tutje
Ik heb een jaar en twee maanden of zo
pi_58377888
doei!!!!!
Ja doei.
pi_58378017
-marz- en Moblo, fijne vakantie!

Ik ben weer klaar met werken, benedenverdieping schoongemaakt, was opgevouwen en gestreken Nu ff rustig zitten en eten. En dan komen rond 1 uur een vriend van me om voor kamer die vrijkomt te kijken, en een andere vriend van me komt de glazen wassen ( handig, een vriend die bij glazenwassersbedrijf werkt )

Dan nog ff voor 3 dagen bedenken wat ik wil gaan eten, boodschappen doen, naar het ziekenhuis om bloed te prikken en dan komt Peter wel ongeveer hier
pi_58378962
Veel plezier marz en MoBlo!

Ik zag vanmorgen een 64 op de weegschaal...wel met een .9 erachter dus ja dat zal morgen wel weer weg zijn.
pi_58379190
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 07:45 schreef Sylvana het volgende:
Oeh sauna, daar moet ik ook nodig weer eens heen Welke ben je geweest freecell? En dat dat gewoon kan als je zwanger bent?
In Peize. Prima sauna, heel lekker ruim, leuke sauna's heerlijk zwembad.
Alleen jammer dat ik 5 bekenden heb gezien. Daar zit ik niet op te wachten in een sauna.

Sauna kan gewoon in de zwangerschap, alleen liever niet voor de 10e week. Als je sauna gewend bent kan het daarna wel gewoon (als je het normaal nooit doet wordt het afgeraden) alleen liever niet dompelen of bij opgietingen zitten.
En als je je niet lekker voelt meteen er uit.

Maar het ging prima, voelde me prima, dus heb lekker een dagje gerelaxed
pi_58380255
Klinkt goed dan freecell

Ik heb een hele handige receptenlink gevonden: klik

Ik ga vanavond de varkensstoof met paprika en champignons maken
pi_58380574
Hmm. Ik baal. Ik ging een lesje stepshape/interval doen, dat is een heel intensieve les, conditioneel vooral, maar dat ging hartstikke goed de laatste tijd omdat ik met het hardlopen een goede conditie heb opgebouwd. Nu stond ik er echt als een slappe vaatdoek.
Dus: low carb is goed voor het afvallen, maar slecht voor de sport. Tot overmaat van ramp ging ik op 3/4 van de les door dezelfde enkel als een paar weken geleden. Weer niets ernstigs, maar het lijkt er op dat die enkel dus aan de zwakke kant is. Misschien maar voortaan zo'n sportrekverband omdoen.

Wel was ik vanochtend 62,9 zonder noodgreep. Dus das mooi!

Wie is toch die Rally, die zo enorm is afgevallen, maar die ik hier nooit zie??
  Vis een optie? dinsdag 29 april 2008 @ 14:53:22 #291
70532 loveli
N
pi_58380979
Een sportrekverband is leuk als ondersteuning tijdens belasting waar je op voorbereid bent, maar het helpt heen zier tegen een onverwachte verstuiking. Als je nuttige versteviging wilt, is sporttape beter. Dat houdt een onverwachte zwik wel tegen.

En nog gefeli dat je in de dubbele cijfers zit!!
crap in = crap out
pi_58381749
Sportrekverband of tape zou ik eigenlijk niet doen ... niet te vaak in ieder geval. Het verzwakt je spieren, waardoor je enkels nog gevoeliger en slapper worden (ze raken gewend dat er een externe ondersteuning is, dus worden zelf een beetje lui ). Je kan beter op zoek naar oefeningen om de spieren te versterken: dan kunnen ze de klap zelf opvangen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:45:38 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58381954
Mijn scriptieoverleg ging goed. Moet nog een paar dingen doen en ergens volgende week kan ik dan de conceptversie inleveren . Verwacht niet dat er dan nog veel aan moet gebeuren .
Daarna moet ik nog een ander werkstuk schrijven, maar intussen ga ik al beginnen met solliciteren .
Het schiet allemaal veel meer op zonder vrouwen die je afleiden . De scriptie moet dus per se volgende week af zijn, want daarna komt ze weer terug .
Niet meer actief op Fok!
pi_58382017
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Mijn scriptieoverleg ging goed. Moet nog een paar dingen doen en ergens volgende week kan ik dan de conceptversie inleveren . Verwacht niet dat er dan nog veel aan moet gebeuren .
Daarna moet ik nog een ander werkstuk schrijven, maar intussen ga ik al beginnen met solliciteren .
Het schiet allemaal veel meer op zonder vrouwen die je afleiden . De scriptie moet dus per se volgende week af zijn, want daarna komt ze weer terug .
Klinkt goed, veel succes nog

Ik ga zo maar eens met het stoofpotje beginnen
  Vis een optie? dinsdag 29 april 2008 @ 15:50:31 #295
70532 loveli
N
pi_58382046
Nadeel van die oefeningen is dat je er, net als met een rekverband, alleen bij normale bewegingen iets aan hebt. Als je banden door eerdere blessures al verzwakt zijn, blijf je gevoeliger voor een nieuwe blessure.
Been there, done that, got the T-shirt, sprained my ankle again (and again and again).
crap in = crap out
pi_58382294
je kan aan je fysio tips vragen
ik kreeg deze:
met blote voeten een handdoek onder je voeten frommelen en dat 100x
met een bandje naar je toe trekken
een bandje vastmaken en van je af trekken
(van elastiek)
pi_58382315
op 1 been staan op een trampoline en dat iemand dan een hele zware bal steeds naar je gooit
en boven je hoofd naast je etc
  Vis een optie? dinsdag 29 april 2008 @ 16:07:14 #298
70532 loveli
N
pi_58382457
Het beste is in ieder geval om eerst 6 weken rust te nemen.
crap in = crap out
pi_58382587
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef loveli het volgende:
Het beste is in ieder geval om eerst 6 weken rust te nemen.
Neeeeeeeeeh!

Schrikt zich een hoedje. Als ik niks meer voel kan ik toch wel weer gaan trainen!!!???
pi_58382648
als het geen pijn meer doet kan je wel gaan trainen
maar pijn = rust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')