Ik had 't al gezienquote:
Die vriendin had zeker 10 jaar inschrijfduur bij woningnet?quote:Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Hmm als je geluk hebt lukt het wel
vriendin van me kwam paar maanden terug opeens met een huis in de jordaan voor 250 euro per maand![]()
waar woon je nu?
Die vriendin is net 20, dus neequote:Op maandag 28 april 2008 22:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die vriendin had zeker 10 jaar inschrijfduur bij woningnet?
quote:Op maandag 28 april 2008 22:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Oeh nee, lijkt me sterk want het pand is van een oud omaatje, die weer een vriendin is van haar oma.
haha ja ik dacht net ook al, ik wil hier niet aan denkenquote:Op maandag 28 april 2008 22:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, dat zal dan wel niet
![]()
Conleche probeert nu uit alle macht het beeld van oude omaatjes met oneerbare voorstellen uit haar hoofd te bannen...........
Daar zou ik dan weer wat minder problemen mee hebbenquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:10 schreef Viking84 het volgende:
En over oneerbare voorstellen. Ik kwam wel eens een oproepje tegen van twee (of drie) meisjes die een huisgenote zochten die ook met hen het bed wilde delen. Buiten het feit dat ze te jong voor me waren, zou ik het niet eens in m'n hoofd halen zoiets te doen
.
Maar noodles is wel lekker! En beter dan een broodje hamburger he? :pquote:Op maandag 28 april 2008 23:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
in noodles zit niets dat je nodig hebt + heel veel calorieën + volkoren pasta is beter
broodjes gezond wil niet per se gezond beteken, vaak vette kaas, majonaise, geen bruin broodje
bij bloemkool zit vaak een witte kazige saus, ook loze caloriën en karbonade is volgens mij heel vet! En jus bij de aardappels is meestal ook niet gezond (en stiekem verdenk ik bloemkool ervan veel kcal te bevatten omdat het er zo wittig uitziet)
en chips uh. ja is nooit zo gezond als je op dieet bent.
ik mis twee fruitjes
wat heb je gedronken?
Als je kan samenwonen met een tutjequote:Op dinsdag 29 april 2008 09:37 schreef Chicolate het volgende:
Op die manier kwam ik een keer bij een hele vreemde kameradvertentie. Hij was in het Engels, en het was voor een compleet huis, te bewonen door een meisje (jong). Meneer woonde daar zelf nog in het weekend, en jij moest dan zijn planten water geven en zn post openen ... maar gekste waren de voorwaardes: je mocht geen vriend hebben. Stond er in hoofdletters. Ok, zeg dat je geen seks mag hebben in zijn huis, prima, maar je mocht uberhaupt geen vriend hebben. Echt zo'nmomentje. Ik vermoed hier ook oneerbare voorstellen eigenlijk ... maar dat het zoveel voorkomt zeg ...
@Principessa: samenwonen?Ik wil ook naar Amsterdam, zo snel mogelijk, en ... ik heb wel 2 maanden inschrijftijd
In Peize. Prima sauna, heel lekker ruim, leuke sauna's heerlijk zwembad.quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:45 schreef Sylvana het volgende:
Oeh sauna, daar moet ik ook nodig weer eens heenWelke ben je geweest freecell? En dat dat gewoon kan als je zwanger bent?
Klinkt goed, veel succes nogquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Mijn scriptieoverleg ging goed. Moet nog een paar dingen doen en ergens volgende week kan ik dan de conceptversie inleveren. Verwacht niet dat er dan nog veel aan moet gebeuren
.
Daarna moet ik nog een ander werkstuk schrijven, maar intussen ga ik al beginnen met solliciteren.
Het schiet allemaal veel meer op zonder vrouwen die je afleiden. De scriptie moet dus per se volgende week af zijn, want daarna komt ze weer terug
.
Neeeeeeeeeh!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef loveli het volgende:
Het beste is in ieder geval om eerst 6 weken rust te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |