Ik vond het wel handig en overzichtelijkquote:Op woensdag 23 april 2008 19:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof dat PF daarmee is begonnen en idd het gaat wel wat sneller! (in het begin typte ik keurig: Ontbijt tussendoor etc. etc.)
Wat was jouw post dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik was iets te haastig met m'n pm richting Chico.
En ik dacht dat ik hem op slot ging gooien met m'n laatste post, maar er was dus nog iemand die eerder was.
Nee, dat kost juist veel moeitequote:Op woensdag 23 april 2008 19:11 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, lui typenMSN- en bR33zAH-taal zeker
Dat is een geheimpje tussen mij en Chico.quote:
De post, niet de PMquote:Op woensdag 23 april 2008 19:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is een geheimpje tussen mij en Chico.
Geheimpjes.
Je bent ervaren?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee, dat kost juist veel moeite!
Magere yoghurt kan je beter nemenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:12 schreef Inderdaad het volgende:
Yoghurt en aardbeien gehaald!
Wel volle yoghurt, is dat heel anders dan bv yoghurt light?
Wanneer eten jullie trouwens voor de laatste keer, 8 uur?
Mijn god, ja daar heb ik niet op geletquote:Op woensdag 23 april 2008 19:13 schreef Miss_S het volgende:
Moet het trouwens niet slank de zomer in zijn?
Nee?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:13 schreef Miss_S het volgende:
Dank je. Opgeschreven voor de volgende keer: magere yoghurt.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Magere yoghurt kan je beter nemen
Ik eet om half 9 voor het laatst
Souper, een laat avondmaal heet een souper Je kan ook gewoon T. zeggen though.quote:Ja ik vind het ook wel handig
Alleen nog geen goede afkorting gevonden voor mijn maaltijd na het diner
Dat is ook een interessante TTquote:Op woensdag 23 april 2008 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee?
Want ik ga pas de lente van 2009 slank in?.
Uhm. De zomer begint 21 juni (of 1 juni)quote:Op woensdag 23 april 2008 19:13 schreef Miss_S het volgende:
Voordat ik ga kickboksen eet ik 2.5 uur niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:16 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Dank je. Opgeschreven voor de volgende keer: magere yoghurt.
Laatste vraag voor vandaag:
Hoelang voor het rennen/hard lopen eten jullie voor het laatst? Ik wil dat rond half 10 gaan doen, maar geen zin in steken.
Ja maar 'in' slaat op wat gaat komenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Uhm. De zomer begint 21 juni (of 1 juni)
en de lente begint op 21 maart (of 1 maart)
en het is nu 23 april - of je bent 1 maand en 2 dagen te laat
of veul te vroeg.
Ik snap jullie niet meer
S is wel een leuke variatiequote:Op woensdag 23 april 2008 19:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Souper, een laat avondmaal heet een souper Je kan ook gewoon T. zeggen though.
Volle yoghurt is lekkerder dan magere, als je er geen liters van eet kan het best.
Zie hier mijn verwarring:quote:Op woensdag 23 april 2008 19:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar 'in' slaat op wat gaat komen
Het kan wel de slank de lente 'door' zijn
Steken moet je gewoon door heen lopen, gaat van zelf weer over.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:16 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Dank je. Opgeschreven voor de volgende keer: magere yoghurt.
Laatste vraag voor vandaag:
Hoelang voor het rennen/hard lopen eten jullie voor het laatst? Ik wil dat rond half 10 gaan doen, maar geen zin in steken.
Steken van een volle maag kan je niet doorheen lopenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Steken moet je gewoon door heen lopen, gaat van zelf weer over.
Niet op reageruuuuuuuuhhhhhquote:Op woensdag 23 april 2008 19:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Steken van een volle maag kan je niet doorheen lopen
Maar zo'n rare reactie vond ik het niet van hem/haarquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:54 schreef mordradead het volgende:
Ik heb vandaag les 4 gelopen, ging prima op een aantal plekken langer doorgelopen want stoppen als mensen kijken daar doe ik niet aan
Neuh, dit is m'n 4e paar klompjes, ze lopen fantastisch! (2 ervan zijn zelfs een stuk hoger dan dit) Ze zijn nl. van Scholl, wat van oorsprong een gezondheidsklompenmerk is.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dat loopt toch onwijs moeilijk, een schoen zonder achterkant
Oh, heb je nachtdienst?quote:Op donderdag 24 april 2008 05:32 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen, VikingAls ik jou was zou ik toch proberen nog iets van slaap te krijgen
Succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |