Tis gewoon mayo-meuk. Kijk maar bij de calorieen. Komt bij dat je door de brokken ook niet dun kan smeren, dus dat soort salades kan in zijn geheel naar "niet graag"quote:Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij is krabsalade wel gezond?
in die kleine vierkante bakjes
er staat op
"een heerlijk lichte salade" of bedoelen ze de kleur
Maar dan kan je beter zelf tonijn salade maken met een likje mayo ipv die kant en klare salades. Die zijn echt niet gezond hoor. (tonijn is trouwens best mager toch?)quote:Op woensdag 23 april 2008 11:47 schreef octopussy het volgende:
Mayo is helemaal niet ongezond (goede vetten!) en tonijn en zalm zijn niet mager maar wel gezond.
Verder vind ik geitenkaas erg lekker, maar dat is niet mager. Voor mij trouwens wel goed aangezien ik eiwitten moet eten.
maar je hebt ook light majoquote:Op woensdag 23 april 2008 11:47 schreef octopussy het volgende:
Mayo is helemaal niet ongezond (goede vetten!) en tonijn en zalm zijn niet mager maar wel gezond.
Verder vind ik geitenkaas erg lekker, maar dat is niet mager. Voor mij trouwens wel goed aangezien ik eiwitten moet eten.
O oké, van die ander vissen wist ik het wel, die smaken ook wat vettig, maar verse tonijn smaakt naar mijn gevoel minder vet. Weer wat geleerd...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:52 schreef octopussy het volgende:
Tonijn behoort tot de vette vissoortenmet veel omega-3 vetzuren enzo
net als zalm, forel, haring, paling, sardine en makreel. Wel schijnen er veel dioxines in dit soort vis te zitten (cummulerend door het voedsel van de vis) dus het wordt aangeraden om niet vaker dan 4 keer per week vette vis te eten.
Tja, dat hoop ik al 8 maandenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:36 schreef Miss_S het volgende:
Hopelijk komen ze er snel achter wat het is Sylvana
Volgens mij wel onder de douche, niet in bad. Maar ik gebruik zelden pleistersquote:Op woensdag 23 april 2008 17:55 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga er nu achter komen of gelpleisters in bad kunnen
Ze moeten 7 dagen kunnen blijven zitten maar is dat bij mensen die niet douchen of in bad gaan?
Je had toch alvast medicijnen gekregen tegen de ziekte van Crohn? Heb je het idee dat die wat helpen?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, dat hoop ik al 8 maandenZe neigt nog steeds heel erg naar de ziekte van Crohn, maar ze kan het gewoon nog steeds niet diagnostiseren :S
7 dagen je pleister laten zitten lijkt me niet echt lekker?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:55 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga er nu achter komen of gelpleisters in bad kunnen
Ze moeten 7 dagen kunnen blijven zitten maar is dat bij mensen die niet douchen of in bad gaan?
Nee van die psylliumvezel werd de diarree alleen maar erger, dus daar ben ik heel snel mee gestopt en van duspatal merkte ik weinig verschil. Dus heb ik recept opgemaakt, maar geen herhaling meer van gehaald.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Je had toch alvast medicijnen gekregen tegen de ziekte van Crohn? Heb je het idee dat die wat helpen?
Ik weet alles over de Barracuda dankzij Feeding Frenchyquote:Op woensdag 23 april 2008 13:05 schreef octopussy het volgende:
Ik heb trouwens wel eens Barracuda gegeten. Dat is echt lekkerHet heeft een beetje dat vlezige van tonijn, maar smaakt net even wat meer naar makreel. Ben wat dat betreft best wel hypocriet want ik zie ze graag rondzwemmen bij het duiken, maar ook 's avonds op mijn bord (niet zwemmend
).
Neuh, van die gelpleisters kunnen langer blijven zitten.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
7 dagen je pleister laten zitten lijkt me niet echt lekker?
vooral schaafwondjes hebben toch frisse lucht nodig
Nou resultaat van mijn badavontuur is 2 van de 3 zitten nog goedquote:Op woensdag 23 april 2008 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij wel onder de douche, niet in bad. Maar ik gebruik zelden pleisters
Of je eet heel weinig van alles maar dit klinkt toch wel meer dan 1000kcalquote:Op woensdag 23 april 2008 18:25 schreef Inderdaad het volgende:
Ontbijt: 2 boterhammen met gekookte worst
Lunch: Noodles
Avondeten: Aardappelen met spinazie en 5 vissticks
Nog geen tussendoortje, had niets bij me
Afgezien van water en thee sinaasappelsap gedronken.
Volgens die site is dat 946, moet ik nu nog heel veel gaan eten? Volgens mij klopt het niet helemaal, wat het klinkt als genoeg.
1 pakje, toen hoorde ik dus dat het niet zo goed was als ik had verwacht.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Of je eet heel weinig van alles maar dit klinkt toch wel meer dan 1000kcal
Hoeveel sinaasappelsap heb je op?
Als je nog trek krijgt: een bakje yoghurt met wat fruit is dan een goede optie, want je hebt nog geen zuivel op vandaag!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:36 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
1 pakje, toen hoorde ik dus dat het niet zo goed was als ik had verwacht.En alles ingevuld. Maar ik denk ook wel dat het meer is, genoeg voor vandaag iig.
Geen yoghurt in huis, kan ik wel nog halen..quote:Op woensdag 23 april 2008 18:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je nog trek krijgt: een bakje yoghurt met wat fruit is dan een goede optie, want je hebt nog geen zuivel op vandaag!
Vers fruit erin?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:39 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Geen yoghurt in huis, kan ik wel nog halen..
Hoe kan je yoghurt lekker laten smaken? Zonder suiker dan..
Met zoetstof en een vers stuk fruit in stukjes erdoorheenquote:Op woensdag 23 april 2008 18:39 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Geen yoghurt in huis, kan ik wel nog halen..
Hoe kan je yoghurt lekker laten smaken? Zonder suiker dan..
Ik geloof dat PF daarmee is begonnen en idd het gaat wel wat sneller! (in het begin typte ik keurig: Ontbijt tussendoor etc. etc.)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |