De laatste keer (2 weken terug alweerquote:Op woensdag 23 april 2008 09:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
De les krijg je wel afen het beste is om gewoon door te gaan ookal is het te moeilijk
Maar het moet natuurlijk niet te moeilijk zijn
1000 is te weinig ja, en meer eten betekent wel meer van gezond eten he
Ga ik ook doen dan! Jij houdt wel gewoon dat van Evy aan, dus 3 maals per week?quote:Op woensdag 23 april 2008 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dan herhaal ik de les.
Maar maak je maar niet zo'n zorgen dat je hem niet af krijgt. Gewoon proberen, komt vast goed, zoals Miss_S al zegt.
[..]
Geeft niks. We blijven nu tenminste on-topic
.
Meer eten dus inderdaad. 1000 is echt te weinig. Denk je er wel om dat je écht alles invult? Dus ook die snelle slok cola en dat koekje tussendoorquote:Op woensdag 23 april 2008 09:08 schreef Inderdaad het volgende:
Lol, volgens die site heb ik telkens 1000? En dat is dus te weinig.
Als ik meer ga eten en meer ga bewegen kan ik dus afvallen?
Krom..
Vanavond weer beginnen met Evy. \o/ Als jullie een les niet 'afkrijgen', doen jullie die dan na 2 dagen weer? Of gewoon doorgaan naar de volgende les?
(weer zoveel vragen, sorry)
1) ik loop niet met Evy, maar met een schema van hardloopschema.nlquote:Op woensdag 23 april 2008 09:15 schreef Inderdaad het volgende:
Ga ik ook doen dan! Jij houdt wel gewoon dat van Evy aan, dus 3 maals per week?
En dank je, ik heb veel vragen omdat ik het nu gewoon een keer goed wil doen en goed wil blijven doen. Over een paar weken zijn mijn vragen wel op.
Ja maar lukte het echt niet of dacht je dat het niet ging?quote:Op woensdag 23 april 2008 09:15 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
De laatste keer (2 weken terug alweer) had ik erg veel moeite met de eerste les en ben ik 5 minuten voor het einde ook gestopt. Ik denk dat het dan beter is om het opnieuw te doen, ipv het niveau omhoog te gooien. Makkelijker om door te gaan dan.
Ik ga vandaag fruit halen enzo. En crackers. Variatie! Verder eet ik geen echt 'ongezonde' dingen (behalve frituurgedoe).
[..]
Ga ik ook doen dan! Jij houdt wel gewoon dat van Evy aan, dus 3 maals per week?
En dank je, ik heb veel vragen omdat ik het nu gewoon een keer goed wil doen en goed wil blijven doen. Over een paar weken zijn mijn vragen wel op.
dat zei ikquote:Op woensdag 23 april 2008 09:15 schreef Inderdaad het volgende:
De laatste keer (2 weken terug alweer) had ik erg veel moeite met de eerste les en ben ik 5 minuten voor het einde ook gestopt. Ik denk dat het dan beter is om het opnieuw te doen, ipv het niveau omhoog te gooien. Makkelijker om door te gaan dan.
ik had les 2 een beetje gesmokkeldquote:Op woensdag 23 april 2008 09:08 schreef Inderdaad het volgende:
Lol, volgens die site heb ik telkens 1000? En dat is dus te weinig.
Als ik meer ga eten en meer ga bewegen kan ik dus afvallen?
Krom..
Vanavond weer beginnen met Evy. \o/ Als jullie een les niet 'afkrijgen', doen jullie die dan na 2 dagen weer? Of gewoon doorgaan naar de volgende les?
(weer zoveel vragen, sorry)
Knap. Zoveel motivatie zou ik niet op kunnen brengen, ik zou valsspelen. Met Evy gaat het nog een beetje, omdat ze zegt wat je moet doen.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1) ik loop niet met Evy, maar met een schema van hardloopschema.nl
Lukte echt niet. Ik had toen 6 maanden niet 'hard gelopen' en was dus ook echt kapot. Voeten deden pijn en verder ook spierpijn. Te snel begonnen enzo, deze poging gaat beter. 6 maanden terug was ik bij week 3 gekomen, dus het moet lukken.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar lukte het echt niet of dacht je dat het niet ging?
Je kan veel meer dan je zelf denkt, zeker de eerste lessen zijn maar een paar minuten en je moet gewoon ff in jezelf geloven en dan lukt het wel
Maar als dit schema echt te moeilijk is staan er online nog wel een paar schriftelijke schema's die langzamer op bouwen
In een glas sinaasappelsap en een glas cola zit even veel suikerquote:Op woensdag 23 april 2008 09:26 schreef Inderdaad het volgende:
Freecell, ik eet geen chocola en zorg ervoor dat ik geen koekjes in huis heb.![]()
Cola was ik idd vergeten, moet je ook al het drinken noteren? Pakjes sinaasappelsap enzo zijn niet al te slecht hoop ik?
Omg. Behalve thee en water, wat is verder veilig om te drinken? Cassislimonade, is dat wel 'gezond'?quote:Op woensdag 23 april 2008 09:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
In een glas sinaasappelsap en een glas cola zit even veel suiker(en zuur=slecht voor je tanden en calorieën)
Ik zou 1 glas per dag maximaal nemen, maar het is wel gezond door de vitamines e.d.
Vul je drinken er maar eens bij in, je zal er van schrikkenquote:Op woensdag 23 april 2008 09:26 schreef Inderdaad het volgende:
Freecell, ik eet geen chocola en zorg ervoor dat ik geen koekjes in huis heb.![]()
Cola was ik idd vergeten, moet je ook al het drinken noteren? Pakjes sinaasappelsap enzo zijn niet al te slecht hoop ik?
Ik zit momenteel vér boven de 1300, houd me braaf aan voedingsadviezen voor zwangeren en kom perfect volgens schema aan. Alles onder controle hier dus. En mijn lijf krijgt momenteel precies wat het nodig heeft blijkbaar.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:29 schreef teigan het volgende:
Maar freecell, ik hoop neit dat je het erg vindt dat ik dit vraag, maar zit jij dan nu gewoon nog steeds op hooguit 1300 kcal per dag? Als ik zo lees wat jij eet lijkt mij dat zo weinig qua kcal, en je lijf heeft toch wel wat meer nodig?
Limonade is ongeveer 70 kcal per glas. Minder dan cola en dergelijke dus, maar nog niet heel erg gezond hoor, het zijn namelijk allemaal 'loze' calorieën. Je hebt er verder niets aan.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:33 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Omg. Behalve thee en water, wat is verder veilig om te drinken? Cassislimonade, is dat wel 'gezond'?
En ik dacht dat mijn sinaasappelsap gezond was.
ik drink niet anders dan thee, koffie en waterquote:Op woensdag 23 april 2008 09:33 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Omg. Behalve thee en water, wat is verder veilig om te drinken? Cassislimonade, is dat wel 'gezond'?
En ik dacht dat mijn sinaasappelsap gezond was.
Gelukkig drink ik meestal thee, behalve in het weekend. Weer iets om te veranderen.. 1 pakje per dag dus, geen cola meer..quote:Op woensdag 23 april 2008 09:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Vul je drinken er maar eens bij in, je zal er van schrikken
Sinaasappelsap bevat net zoveel calorieën en suiker als cola. Het enige voordeel van sap is dat het ook vitaminen bevat, maar ik zou echt niet meer dan één pakje per dag drinken.
Voor de rest gewoon water en thee bijvoorbeeld
Hmm, maar op school kan je bv geen thee drinken, dus dan zit je vast aan water? Best eentonig.. Maar je went er blijkbaar aan.. Paar weken uitproberen kan nooit kwaad dus.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik drink niet anders dan thee, koffie en water
kom zo prima mijn dag door, heb niet het idee dat ik iets misVind frisdrank inmiddels veel te zoet (en te duur
) en vind het een stuk gezonder
wat je nu net post over 2 crackers en 2 boterhammen lijkt mij niet zoveel.. Wat ik denk ik vergeet is dat jij nu volgens mij veel fruit en groente tussendoor pakt, en dat dat natuurlijk ook meetelt...quote:Op woensdag 23 april 2008 09:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zit momenteel vér boven de 1300, houd me braaf aan voedingsadviezen voor zwangeren en kom perfect volgens schema aan. Alles onder controle hier dus. En mijn lijf krijgt momenteel precies wat het nodig heeft blijkbaar.
En ik weet niet wat jij weinig vindt, maar ik eet nu echt heel normaal hoor?
minimaal 2 knäckerbröd met kaas als ontbijt en inderdaad vandaag een tomaat. Tussendoor ook altijd sowieso nog knäckerbröd, een stuk of 4 á 5 fruit, een grote koek (iets van stroopwafel oid) flink wat avondeten en 3 boterhammen met veel beleg tussen de middag. Als ik trek tussendoor heb cup-a-soup of yoghurt of iets in die richting. Verder extra melk (tikt ook flink aan) en dergelijke.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:41 schreef teigan het volgende:
[..]
wat je nu net post over 2 crackers en 2 boterhammen lijkt mij niet zoveel.. Wat ik denk ik vergeet is dat jij nu volgens mij veel fruit en groente tussendoor pakt, en dat dat natuurlijk ook meetelt...
Maar zoveel lees ik hier ook niet mee, en soms zie ik dan eens iets wat je post, en misschien zie ik dan net de verkeerde dingen...
ja maar dan wordt het bitter door theīnequote:Op woensdag 23 april 2008 09:45 schreef Inderdaad het volgende:
Op mijn school kan je frisdrank krijgen. <3 Dat is ong alles..
Theezakje er minstens 2 minuten in laten zitten en geen enkele theesmaak smaakt meer naar warmwater.
Genoteerd, eens kijken, want alleen water ga ik nooit volhouden.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je kan ook
50/50 nemen is 50% fruit en 50% water zonder suiker toegevoegd
of eventueel sinaasappelsap light (van coolbest)
of cristal clear, is zonder calorieën, met prik en een smaakje maar wel met zoetstoffen
Maar: het smaakt niet meer naar warm waterquote:Op woensdag 23 april 2008 09:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja maar dan wordt het bitter door theīne
Ik doe 't best vaak. Of een bakje dikke soep. Blijft prima en ik vind het een lekkere variatie op het thema lunchquote:Op woensdag 23 april 2008 09:12 schreef teigan het volgende:
Ik heb geen ruimte in mijn tas om nog grote bakken salades mee te gaan slepen, plus dat dat meestal dan toch niet lang goed blijft...
Ik eet liever een salade als avondeten.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik doe 't best vaak. Of een bakje dikke soep. Blijft prima en ik vind het een lekkere variatie op het thema lunch
Het gaat erom wat 'lekker' isquote:Op woensdag 23 april 2008 11:12 schreef freecell het volgende:
Wat is sterfopstraatworst?
En chocoladehagelslag zou ik bij "niet" zetten!
cervelaat jaquote:Op woensdag 23 april 2008 11:12 schreef freecell het volgende:
Wat is sterfopstraatworst?
En chocoladehagelslag zou ik bij "niet" zetten!
Haha, ok.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
cervelaat? Wel lekker trouwens
Gekookt ei kan naar "niet mager, wel heel gezond"quote:Op woensdag 23 april 2008 11:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar het moet een soort eh. Algemeen lijstje wordenDus de hagelslag verhuist
Nog meer tips?
Hihi! Geldt dat ook voor krokant gebakken goudgele frietjes??quote:Op woensdag 23 april 2008 11:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
maar hagelslag is zo lekker dat moet wel gezond zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |