abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58246018
Ik heb geen ruimte in mijn tas om nog grote bakken salades mee te gaan slepen, plus dat dat meestal dan toch niet lang goed blijft...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58246048
Inderdaad ik vind het juist leuk die vragen
Altijd leuk een nieuw iemand
pi_58246082
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

De les krijg je wel af en het beste is om gewoon door te gaan ookal is het te moeilijk
Maar het moet natuurlijk niet te moeilijk zijn

1000 is te weinig ja, en meer eten betekent wel meer van gezond eten he
De laatste keer (2 weken terug alweer ) had ik erg veel moeite met de eerste les en ben ik 5 minuten voor het einde ook gestopt. Ik denk dat het dan beter is om het opnieuw te doen, ipv het niveau omhoog te gooien. Makkelijker om door te gaan dan.

Ik ga vandaag fruit halen enzo. En crackers. Variatie! Verder eet ik geen echt 'ongezonde' dingen (behalve frituurgedoe ).
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dan herhaal ik de les .
Maar maak je maar niet zo'n zorgen dat je hem niet af krijgt. Gewoon proberen, komt vast goed, zoals Miss_S al zegt .
[..]

Geeft niks . We blijven nu tenminste on-topic .
Ga ik ook doen dan! Jij houdt wel gewoon dat van Evy aan, dus 3 maals per week?
En dank je, ik heb veel vragen omdat ik het nu gewoon een keer goed wil doen en goed wil blijven doen. Over een paar weken zijn mijn vragen wel op.
pi_58246115
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:08 schreef Inderdaad het volgende:
Lol, volgens die site heb ik telkens 1000? En dat is dus te weinig.
Als ik meer ga eten en meer ga bewegen kan ik dus afvallen?
Krom..

Vanavond weer beginnen met Evy. \o/ Als jullie een les niet 'afkrijgen', doen jullie die dan na 2 dagen weer? Of gewoon doorgaan naar de volgende les?

(weer zoveel vragen, sorry )
Meer eten dus inderdaad. 1000 is echt te weinig. Denk je er wel om dat je écht alles invult? Dus ook die snelle slok cola en dat koekje tussendoor

Als ik een evy les niet uit zou kunnen lopen, zou ik hem inderdaad 2 dagen later weer doen tot hij wel gaat. Zodra hij wel gaat (maakt niet uit met hoeveel moeite) door naar de volgende les

Ik eet op een dag ook 2 of 3 boterhammen, maar dat is dan ook alleen bij de lunch. Als ontbijt eet ik vaak wat anders. In ieder geval geen brood. Vanmorgen 2 crackers met 30+ kaas en een tomaat
Straks even langs de markt voor een groente en fruit aanvulling
  woensdag 23 april 2008 @ 09:17:43 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58246132
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:15 schreef Inderdaad het volgende:
En dank je, ik heb veel vragen omdat ik het nu gewoon een keer goed wil doen en goed wil blijven doen. Over een paar weken zijn mijn vragen wel op.
1) ik loop niet met Evy, maar met een schema van hardloopschema.nl
2) ik heb al een paar weken niet gelopen, maar normaal gesproken loop ik drie keer per week ja .
3) toen ik hier net kwam - februari 2007 ofzo? - had ik ook heel veel vragen en op een gegeven moment weet je het allemaal wel een beetje .
Niet meer actief op Fok!
pi_58246135
quote:

[..]

De laatste keer (2 weken terug alweer ) had ik erg veel moeite met de eerste les en ben ik 5 minuten voor het einde ook gestopt. Ik denk dat het dan beter is om het opnieuw te doen, ipv het niveau omhoog te gooien. Makkelijker om door te gaan dan.

Ik ga vandaag fruit halen enzo. En crackers. Variatie! Verder eet ik geen echt 'ongezonde' dingen (behalve frituurgedoe ).
[..]

Ja maar lukte het echt niet of dacht je dat het niet ging?
Je kan veel meer dan je zelf denkt, zeker de eerste lessen zijn maar een paar minuten en je moet gewoon ff in jezelf geloven en dan lukt het wel
Maar als dit schema echt te moeilijk is staan er online nog wel een paar schriftelijke schema's die langzamer op bouwen
pi_58246145
quote:

dat zei ik
Ja doei.
  woensdag 23 april 2008 @ 09:19:12 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58246168
Ik vind knäckebröd dus he-le-maal geweldig .
Bakje vanilleyoghurt op en twee stuks knäckebröd. De lunch zal wel brood met aardbeien worden. Aardbeien vind ik weer beter bij brood of beschuit passen.
Ik wacht tot het wat warmer is, want dan kan ik buiten zitten. Mét studieartikelen, dat dan weer wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_58246222
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:08 schreef Inderdaad het volgende:
Lol, volgens die site heb ik telkens 1000? En dat is dus te weinig.
Als ik meer ga eten en meer ga bewegen kan ik dus afvallen?
Krom..

Vanavond weer beginnen met Evy. \o/ Als jullie een les niet 'afkrijgen', doen jullie die dan na 2 dagen weer? Of gewoon doorgaan naar de volgende les?

(weer zoveel vragen, sorry )
ik had les 2 een beetje gesmokkeld
maar mooi dat ik hierna les 3 ga doen
normaal ben ik ook van het perfectionistische maar als ik dat nu ga doen kom ik nooit verder..
pi_58246238
hier is het ook goddelijk weer

maar helaas, tentamen en college zodadelijk.. én, spinnen vanmiddag

Dus van het zonnetje genieten kan even niet nog, tenzij ik het college straks skip om tentamen te leren, op het grasveld achter het Huygens, uit de wind, in het zonnetje
Ja doei.
pi_58246255
Vrijdag heb ik college in het gebouw naast het Huygens gebouw
Gisteren ookal college in het Spinozagebouw
pi_58246282
in dat 'Alpha-optrekje' oftewel 'de Bunker'
Ja doei.
pi_58246329
Freecell, ik eet geen chocola en zorg ervoor dat ik geen koekjes in huis heb.
Cola was ik idd vergeten, moet je ook al het drinken noteren? Pakjes sinaasappelsap enzo zijn niet al te slecht hoop ik?
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

1) ik loop niet met Evy, maar met een schema van hardloopschema.nl

Knap. Zoveel motivatie zou ik niet op kunnen brengen, ik zou valsspelen. Met Evy gaat het nog een beetje, omdat ze zegt wat je moet doen.
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja maar lukte het echt niet of dacht je dat het niet ging?
Je kan veel meer dan je zelf denkt, zeker de eerste lessen zijn maar een paar minuten en je moet gewoon ff in jezelf geloven en dan lukt het wel
Maar als dit schema echt te moeilijk is staan er online nog wel een paar schriftelijke schema's die langzamer op bouwen
Lukte echt niet. Ik had toen 6 maanden niet 'hard gelopen' en was dus ook echt kapot. Voeten deden pijn en verder ook spierpijn. Te snel begonnen enzo, deze poging gaat beter. 6 maanden terug was ik bij week 3 gekomen, dus het moet lukken.

Ik heb respect voor jullie allemaal dat jullie alles volhouden (of blijven proberen iig, alles de hele tijd volhouden is soms te moeilijk). Goed bezig!
pi_58246339
Misschien heb ik dan een snelle stofwisseling, of tel ik nooit wat ik eet en kom ik zo vaak aan de 1200 kcal.
Maar.... is dat niet een beetje weinig?

Ik had dit uitgerekend:
Je dagelijkse energiebehoefte bij een normale stofwisseling is:
2380 kilocalorieën

Dus als ik bijv 2000 of 1800 eet val ik ook al af niet?

Hier staan misschien nog wel wat gezonde dingen en wat tips!
pi_58246382
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:26 schreef Inderdaad het volgende:
Cola was ik idd vergeten, moet je ook al het drinken noteren? Pakjes sinaasappelsap enzo zijn niet al te slecht hoop ik?

In een glas sinaasappelsap en een glas cola zit even veel suiker (en zuur=slecht voor je tanden en calorieën)
Ik zou 1 glas per dag maximaal nemen, maar het is wel gezond door de vitamines e.d.
pi_58246387
Maar freecell, ik hoop neit dat je het erg vindt dat ik dit vraag, maar zit jij dan nu gewoon nog steeds op hooguit 1300 kcal per dag? Als ik zo lees wat jij eet lijkt mij dat zo weinig qua kcal, en je lijf heeft toch wel wat meer nodig?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58246490
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

In een glas sinaasappelsap en een glas cola zit even veel suiker (en zuur=slecht voor je tanden en calorieën)
Ik zou 1 glas per dag maximaal nemen, maar het is wel gezond door de vitamines e.d.
Omg. Behalve thee en water, wat is verder veilig om te drinken? Cassislimonade, is dat wel 'gezond'?
En ik dacht dat mijn sinaasappelsap gezond was.
pi_58246527
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:26 schreef Inderdaad het volgende:
Vul je drinken er maar eens bij in, je zal er van schrikken
Sinaasappelsap bevat net zoveel calorieën en suiker als cola. Het enige voordeel van sap is dat het ook vitaminen bevat, maar ik zou echt niet meer dan één pakje per dag drinken.
Voor de rest gewoon water en thee bijvoorbeeld
pi_58246552
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:29 schreef teigan het volgende:
Maar freecell, ik hoop neit dat je het erg vindt dat ik dit vraag, maar zit jij dan nu gewoon nog steeds op hooguit 1300 kcal per dag? Als ik zo lees wat jij eet lijkt mij dat zo weinig qua kcal, en je lijf heeft toch wel wat meer nodig?
Ik zit momenteel vér boven de 1300, houd me braaf aan voedingsadviezen voor zwangeren en kom perfect volgens schema aan. Alles onder controle hier dus. En mijn lijf krijgt momenteel precies wat het nodig heeft blijkbaar.
En ik weet niet wat jij weinig vindt, maar ik eet nu echt heel normaal hoor?
pi_58246611
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:33 schreef Inderdaad het volgende:

[..]

Omg. Behalve thee en water, wat is verder veilig om te drinken? Cassislimonade, is dat wel 'gezond'?
Limonade is ongeveer 70 kcal per glas. Minder dan cola en dergelijke dus, maar nog niet heel erg gezond hoor, het zijn namelijk allemaal 'loze' calorieën. Je hebt er verder niets aan.
pi_58246617
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:33 schreef Inderdaad het volgende:

[..]

ik drink niet anders dan thee, koffie en water

kom zo prima mijn dag door, heb niet het idee dat ik iets mis Vind frisdrank inmiddels veel te zoet (en te duur ) en vind het een stuk gezonder
Ja doei.
pi_58246673
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Vul je drinken er maar eens bij in, je zal er van schrikken
Sinaasappelsap bevat net zoveel calorieën en suiker als cola. Het enige voordeel van sap is dat het ook vitaminen bevat, maar ik zou echt niet meer dan één pakje per dag drinken.
Voor de rest gewoon water en thee bijvoorbeeld
Gelukkig drink ik meestal thee, behalve in het weekend. Weer iets om te veranderen.. 1 pakje per dag dus, geen cola meer..
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik drink niet anders dan thee, koffie en water

kom zo prima mijn dag door, heb niet het idee dat ik iets mis Vind frisdrank inmiddels veel te zoet (en te duur ) en vind het een stuk gezonder
Hmm, maar op school kan je bv geen thee drinken, dus dan zit je vast aan water? Best eentonig.. Maar je went er blijkbaar aan.. Paar weken uitproberen kan nooit kwaad dus.
pi_58246696
En ook al val ik niet in de categorie: (ik ontbijt ook altijd braaf )

Meer kans op geboorte dochter bij geen ontbijt

pi_58246701
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:36 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik zit momenteel vér boven de 1300, houd me braaf aan voedingsadviezen voor zwangeren en kom perfect volgens schema aan. Alles onder controle hier dus. En mijn lijf krijgt momenteel precies wat het nodig heeft blijkbaar.
En ik weet niet wat jij weinig vindt, maar ik eet nu echt heel normaal hoor?
wat je nu net post over 2 crackers en 2 boterhammen lijkt mij niet zoveel.. Wat ik denk ik vergeet is dat jij nu volgens mij veel fruit en groente tussendoor pakt, en dat dat natuurlijk ook meetelt...

Maar zoveel lees ik hier ook niet mee, en soms zie ik dan eens iets wat je post, en misschien zie ik dan net de verkeerde dingen...
pi_58246703
Op school kan ik thee, koffie, espresso, water, frisdrank, etc. krijgen

de uni heeft een vrij uitgebreid assortiment in de kantine
Ja doei.
pi_58246713
sterremunt thee is lekker omdat het niet naar warm water maar echt een beetje een smaakje heeft
cappuccino met magere melk drink ik ook heel vaak
pi_58246758
En optimel drink met 30 kcal per 100 mL
is wel met zoetstoffen maar een melk product met een lekker smaakje
pi_58246768
Op mijn school kan je frisdrank krijgen. <3 Dat is ong alles..

Theezakje er minstens 2 minuten in laten zitten en geen enkele theesmaak smaakt meer naar warmwater.
pi_58246780
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:41 schreef teigan het volgende:

[..]

wat je nu net post over 2 crackers en 2 boterhammen lijkt mij niet zoveel.. Wat ik denk ik vergeet is dat jij nu volgens mij veel fruit en groente tussendoor pakt, en dat dat natuurlijk ook meetelt...

Maar zoveel lees ik hier ook niet mee, en soms zie ik dan eens iets wat je post, en misschien zie ik dan net de verkeerde dingen...
minimaal 2 knäckerbröd met kaas als ontbijt en inderdaad vandaag een tomaat. Tussendoor ook altijd sowieso nog knäckerbröd, een stuk of 4 á 5 fruit, een grote koek (iets van stroopwafel oid) flink wat avondeten en 3 boterhammen met veel beleg tussen de middag. Als ik trek tussendoor heb cup-a-soup of yoghurt of iets in die richting. Verder extra melk (tikt ook flink aan) en dergelijke.
En als ik zin in iets lekkers heb, pak ik het nu ook heel vaak gewoon wél
pi_58246791
je kan ook
50/50 nemen is 50% fruit en 50% water zonder suiker toegevoegd
of eventueel sinaasappelsap light (van coolbest)
of cristal clear, is zonder calorieën, met prik en een smaakje maar wel met zoetstoffen
pi_58246833
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:45 schreef Inderdaad het volgende:
Op mijn school kan je frisdrank krijgen. <3 Dat is ong alles..

Theezakje er minstens 2 minuten in laten zitten en geen enkele theesmaak smaakt meer naar warmwater.
ja maar dan wordt het bitter door theīne
pi_58246890
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je kan ook
50/50 nemen is 50% fruit en 50% water zonder suiker toegevoegd
of eventueel sinaasappelsap light (van coolbest)
of cristal clear, is zonder calorieën, met prik en een smaakje maar wel met zoetstoffen
Genoteerd, eens kijken, want alleen water ga ik nooit volhouden.
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ja maar dan wordt het bitter door theīne
Maar: het smaakt niet meer naar warm water En dat is belangrijk!
pi_58246962
Dubbelfris heeft nu volgens mij ook pakken waar minder suiker inzit, ze smaken wel wat waterig, maar ze zijn op zich best te drinken..
pi_58247970
Weer iets voor op het boodschappenlijstje. Dit gaat leuk worden.
pi_58248046
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:12 schreef teigan het volgende:
Ik heb geen ruimte in mijn tas om nog grote bakken salades mee te gaan slepen, plus dat dat meestal dan toch niet lang goed blijft...
Ik doe 't best vaak. Of een bakje dikke soep. Blijft prima en ik vind het een lekkere variatie op het thema lunch
  woensdag 23 april 2008 @ 10:48:11 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58248207
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik doe 't best vaak. Of een bakje dikke soep. Blijft prima en ik vind het een lekkere variatie op het thema lunch
Ik eet liever een salade als avondeten.

Oh en @ Freecell: ik moest ook meteen aan jou denken inderdaad toen ik dat bericht zag . Maar het maakt nu toch niet meer uit .
Niet meer actief op Fok!
pi_58248517
Misschien is het handig om een lijstje broodbeleg nog te maken, ik weeet niet alles dus tips zijn handig

*het lijstje verhuist even naar de volgende pagina*

[ Bericht 13% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 23-04-2008 11:55:18 ]
pi_58248596
Ik heb maandag om 15:30 een afspraak bij de dokter!
pi_58248602
ik heb net toch met veel plezier gewone kaas op mn brood gepleurd

nog even wchten met oppeuzelen, helaas, maargoed
kaas met smaak
Ja doei.
pi_58248871
Wat is sterfopstraatworst?

En chocoladehagelslag zou ik bij "niet" zetten!
pi_58248912
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:12 schreef freecell het volgende:
cervelaat? Wel lekker trouwens
  woensdag 23 april 2008 @ 11:16:06 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58248972
quote:

Het gaat erom wat 'lekker' is .
Bij mij zouden een hoop dingen die bij haar bij 'niet' staan in dat geval naar 'wel' verhuizen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58249334
quote:

cervelaat ja
maar hagelslag is zo lekker dat moet wel gezond zijn
pi_58249368
Maar het moet een soort eh. Algemeen lijstje worden Dus de hagelslag verhuist
Nog meer tips?
pi_58249495
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:14 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

cervelaat? Wel lekker trouwens
Haha, ok.
Inderdaad wel lekker
Net bij de verloskundige geweest en voor de zekerheid nog even nagevraagd; eetpatroon en gewicht zijn beide uitstekend nu (op de helft en 4 KG aangekomen )
pi_58249544
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar het moet een soort eh. Algemeen lijstje worden Dus de hagelslag verhuist
Nog meer tips?
Gekookt ei kan naar "niet mager, wel heel gezond"
Ik eet vrijwel elke dag een gekookt eitje op mijn brood
pi_58249560
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

maar hagelslag is zo lekker dat moet wel gezond zijn
Hihi! Geldt dat ook voor krokant gebakken goudgele frietjes??
pi_58249585
Op het lijstje: avocado in de categorie heerlijk, gezond en niet mager.
pi_58249604
Euhm ja ik vind zalm/kip kerrie/komkommersalade altijd wel lekker bijvoorbeeld, maar volgens mij kan dat gelijk naar ''niet zo graag'' .
pi_58249719
volgens mij is krabsalade wel gezond?
in die kleine vierkante bakjes
er staat op
"een heerlijk lichte salade" of bedoelen ze de kleur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')