Och, had ook wel even wat beters te doenquote:
4 ??????quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:46 schreef muhammad_ali het volgende:
Maar een poll is wel lkkr makkelijk. Er zijn ook 4 opties, Yesse...
Ben even douchen
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
Mag mijn hanekam er niet afscheren van mijn stagebegeleider
Ouwe anarchist dat het is
Dan ziet jouw agenda er anders uit dan die van mij denk ik?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:53 schreef Bravebart het volgende:
Retteketet, ik ben veel te vrolijk vandaag
Is wel vaker bij Java appsquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:51 schreef nicomart het volgende:
zo opnieuw opstarten was inderdaad "the trick" PB. Thnx
Nu ff die planning in elkaar flansen
Ja, daaromquote:
Hyperquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:53 schreef Bravebart het volgende:
Retteketet, ik ben veel te vrolijk vandaag
Ja compleet anders jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan ziet jouw agenda er anders uit dan die van mij denk ik?
5 afspraken staan vandaag. Horror voor een vrijdag dus
Na die 5 afspraken heb je ze allemaal gehadquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:54 schreef jackson het volgende:
Hallo,
Maak me maar happy dan.
Groetjes
JC.
Roycooooooquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:59 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe zit hier zo'n gozert die heeft sinds een paar dagen een scheetgeluidop de computer staan. Vind ie helemaal t einde, speelt ie wel 10 x per dag af en elke keer ligt die in een stuip
![]()
!
Moet zeggen dat t ook wel redelijk hilarisch is!
Mn weekend is vandaag over...!quote:
Zouden ze dus als "het geluid" van Q-music moeten doen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:59 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe zit hier zo'n gozert die heeft sinds een paar dagen een scheetgeluidop de computer staan. Vind ie helemaal t einde, speelt ie wel 10 x per dag af en elke keer ligt die in een stuip
![]()
!
Moet zeggen dat t ook wel redelijk hilarisch is!
Ooooooooooooooooooh dat is nog eerder dan ikquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mn weekend is vandaag over...!Gelukkig vanmiddag of 4 uur ben ik er al weer klaar mee
en heb ik weer weekend!
Ik wil op vakantiequote:Op vrijdag 25 april 2008 11:02 schreef Piles het volgende:
Drukste dag op Schiphol vandaag, en ik zit hier
Ik ookquote:
Of zit je op Schiphol ofzo dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:02 schreef Piles het volgende:
Drukste dag op Schiphol vandaag, en ik zit hier
Oooooh hoe ging ook alweer dat liedje met die kat en de pootjes en de staart die deed niet mee?quote:
Neeee veel vliegtuigenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of zit je op Schiphol ofzo dan?
quote:
heerlijk, langer weekend hebben dan Yesse!quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooh dat is nog eerder dan ik![]()
![]()
You rang, mylady?quote:
Niet zeiken Erasmus is een groot weekendquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heerlijk, langer weekend hebben dan Yesse!![]()
![]()
![]()
En mensen kijkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neeee veel vliegtuigenom te kijken enzo
quote:
Hebbie dr nou serieus meer aangemaakt ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:06 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
You rang, mylady?
Poll: Welke username moet ik vanaf nu gebruiken?G.Fawkes muhammad_ali adidas GoeRoe86
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat is knap druk jaquote:
De kop van de kat was jarigquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oooooh hoe ging ook alweer dat liedje met die kat en de pootjes en de staart die deed niet mee?
G.Fawkes is mijn laatste daarvoor had ik: muhammad_ali, daarvoor adidas en als eerst ooit in een donker verleden GoeRoe86quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hebbie dr nou serieus meer aangemaakt ?
Goover zit niet meer in Deutschlandquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:10 schreef Deansensitized het volgende:
Wanneer krijgen we weer een lunch-poll??
wheheheh wat een kut grijns...!quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
De kop van de kat was jarig
en de pootjes vierden feest.
Het staartje kon niet meedoen,
want die was pas ziek geweest.
Hij kwam pas uit het ziekenhuis.
Hij had zo'n pijn in zijn keel.
En al dat springen en dat dansen,
dat werd hem echt te veel.
quote:
Mn eetlust, wat doe jequote:
Zei toch al dat ik in blouse en stropdas zat, hier heb je bewijsquote:
ik wist hetquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:11 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
G.Fawkes is mijn laatste daarvoor had ik: muhammad_ali, daarvoor adidas en als eerst ooit in een donker verleden GoeRoe86
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wheheheh wat een kut grijns...!
quote:
quote:
Doe eens niet zoquote:
Opgelostquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:14 schreef muhammad_ali het volgende:
nogmaar een keer plakken
Poll: Welke username moet ik vanaf nu gebruiken?G.Fawkes muhammad_ali adidas GoeRoe86
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wie heeft er eigenlijk GoeRoe86 gekozen?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:14 schreef muhammad_ali het volgende:
nogmaar een keer plakken
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wie heeft er eigenlijk GoeRoe86 gekozen?
quote:
wat wilde je drukken danquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Omdat ik mis drukte![]()
Dus poll is al niet meer relevant![]()
Ik miste de "Weet niet/geen mening" knopquote:
alleen losers hebben geen meningquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik miste de "Weet niet/geen mening" knopNu wist ik niet wat ik moet drukken want normaal druk ik daar altijd op
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:22 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
alleen losers hebben geen mening
Dan wordt het nog lastig kiezenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:23 schreef muhammad_ali het volgende:
Jullie snappen toch wel dat dit een omgekeerde poll is. De naam met de minste stemmen ga ik gebruiken
Maar dan weten nog steeds wie je bentquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:23 schreef muhammad_ali het volgende:
Jullie snappen toch wel dat dit een omgekeerde poll is. De naam met de minste stemmen ga ik gebruiken
Om het goed te maken:quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:21 schreef Piles het volgende:
Vind het hier helemaal niet leuk met al die![]()
Doe eens niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:23 schreef muhammad_ali het volgende:
quote:
Zullen we m aangevenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar dan weten nog steeds wie je bent
tongen...!quote:
Kan ie lekker met Fawkes een Banned SC opstartenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan ie lekker met Fawkes een Banned SC opstarten
Liefde, taarten en gelukzaligeheidquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Liefde, taarten en gelukzaligeheid
quote:
Dean.. De Pablo Escobar van Frieslandquote:
Het zou wel moeten, maar ik heb het program even niet bij de hand, dus ik zou het ook niet 1-2-3 wetenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:32 schreef nicomart het volgende:
PB nog aanwezig hier? Kan je ook aangeven dat je op zaterdag en zondag weekend heb in plaats van zondag en maandag
En ben je nog uit geweest gisteren? Ik niet hihi, ik dacht "ik ga even een uurtje voorslapen om 11 uur" maar toen werd ik om 12 uur weer wakker en toen had ik geen zin meer om uit bed te komen. Maar goed ook want mijn vriend en zijn vriend die hier op bezoek is kwamen om 6 uur eens een keer thuis. Ik als ouwe vrouw trek dat niet hahaquote:
Pablo? Don Coleonequote:Op vrijdag 25 april 2008 11:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dean.. De Pablo Escobar van Friesland
Ze vinden me toch nooitquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dean.. De Pablo Escobar van Friesland
Whehe slaaptabletquote:
quote:
Don Corleone deed niet in narcotica..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:39 schreef PieterBas het volgende:
btw is dit nieuw ofzoLijkt me logisch maar moet misschien vermeld staan tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Don Corleone deed niet in narcotica..
btw is dit nieuw ofzoWeet niet... nog niet eerder gezien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zie je dat trouwens?Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Holyquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
Straks verse champignonnen soep en cheeseburgers
Onder Quickreply en boven het veld waar je bericht tiktquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Weet niet... nog niet eerder gezien...
Waar zie je dat trouwens?
Scherp zo aan het einde van de weekquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:41 schreef PieterBas het volgende:
en accoord is trouwens met kk en niet met cc..
Deep dark housemusicquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:42 schreef nicomart het volgende:
ben trouwens al aan het weekend begonnenHeb deep fm aangezet.. brengt me alvast in de stemming van vanavond
Aan alle hardrockers hier.. Nee niet proberen, dit is nix voor jullie
quote:
friesland is niet dat groot hoor!quote:
Ik ben hard toe aan weekend overigens. Laatste afspraak heb ik vandaag van 19.00-20.00. Daarna bier en tietenquote:
ouderwets naar de Sorbonne hier in Rotterdam. Misschien niet helemaal niet dezelfde muziek, maar het brengte me wel in weekendstemmingquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Deep dark housemusic
Waar ga je heen vanavond ?
Omdat wij binnen moeten zitten denk ik... God straft ons genadeloos voor het niet naar de kerk gaan denk ikquote:
Zie ik niksquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Onder Quickreply en boven het veld waar je bericht tikt
Ik denk het... Zie zelf ook niksquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien alleen in de baggerlayout?
Weet ik, al eens geprobeerdquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:42 schreef nicomart het volgende:
ben trouwens al aan het weekend begonnenHeb deep fm aangezet.. brengt me alvast in de stemming van vanavond
Aan alle hardrockers hier.. Nee niet proberen, dit is nix voor jullie
Dat zou best kunnenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien alleen in de baggerlayout?
Geen idee, ik stoor me niet aan je, ga dus vooral doorquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:47 schreef KaheemSaid het volgende:
het is toch wel ernstig dat je zo eenzaam bent dat je maar tegen jezelf gaat posten en jezelf aandacht gaat geven. Daarnaast zijn de postaantallen die met de clones incl. het gewone account gemaakt zijn, best wel triest te noemen. Of ben ik nu overdreven?
De goedequote:
Misschien toch wat liever voor God zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Omdat wij binnen moeten zitten denk ik... God straft ons genadeloos voor het niet naar de kerk gaan denk ik
Hoofdletter U gebruiken wanneer het over God gaatquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien toch wat liever voor God zijn
Sorry God, voor elke keer dat ik u verdomde als ik weer door regen en tegenwind moest fietsen en 8 uur later de wind gedraaid is, waardoor ik u weer verdomde.. omdat ik weer tegenwind had.
Waar je vanavond heen gaat ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
opties openhouden he
Mijn planning gaat trouwens niet zo hard
Je kan ook een auto kopen... Denk dat dat beter werktquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:52 schreef PieterBas het volgende:
Sorry God, dat ik uw naam niet met een hoofdletter U schreef.. als ik maar nu niet weer tegenwind krijg..:?
Ik vind kerken engquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Omdat wij binnen moeten zitten denk ik... God straft ons genadeloos voor het niet naar de kerk gaan denk ik
Excuus, deze post had ik niet gezienquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
ouderwets naar de Sorbonne hier in Rotterdam. Misschien niet helemaal niet dezelfde muziek, maar het brengte me wel in weekendstemming
Ik denk het ook, maar ik ben sneller met de fiets dan met de auto op stage..quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kan ook een auto kopen... Denk dat dat beter werkt
Moet je eens een offerte aanvragen om er 1 te huren, dan zijn ze pas eng. Je schrikt je doodquote:
Dan moet je ook niet zeuren over windquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar ik ben sneller met de fiets dan met de auto op stage..
Wat danquote:
Ik ga alleen naar kerken als ik op vakantie ben, maar dat schijnt iedereen te doen ?quote:
Dat magquote:
Alleen dan heen gaan, of als verplicht onderdeel van je vakantie?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar kerken als ik op vakantie ben, maar dat schijnt iedereen te doen ?
Goedemorgen Houquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:56 schreef jna het volgende:
ik zit met het liedje van Schnappie in m'n hoofd
Komt door een drankje wat ik vanmorgen heb gekocht, daar staat op: Snapple
Ik alleen tijdens begrafenissenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar kerken als ik op vakantie ben, maar dat schijnt iedereen te doen ?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:57 schreef KaheemSaid het volgende:
Sommige mensen die naar kerken gaan zijn eng.
He jongenquote:
Ik zat net te denken hoe ik in godsnaam aan dat liedje kom uit het niks. Kijk ik naar die fles die op m'n bureau staat, zie ik gewoon Snapplequote:
Schni Schna Schnappiquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:56 schreef jna het volgende:
ik zit met het liedje van Schnappie in m'n hoofd
Komt door een drankje wat ik vanmorgen heb gekocht, daar staat op: Snapple
Ook dan vind ik ze eng ...quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
I think people with imaginary friends are scaryquote:
Die heb ik niet dus ik ben niet engquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
I think people with imaginary friends are scary![]()
![]()
Je kan er gewoon op drukken hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:04 schreef PieterBas het volgende:
Ik las de Engelstalig Wiki over Schnappi, werd door gelinkt naar http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_phenomenon en durfde niet op de link van Rick Asley te klikken.. Voor hetzelfde geld wordt je op Wikipedia ook gerickrolled
eens kijken of die mij ook een ban gaat opleveren
Kan een tiet gaan dan..quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:11 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiedag men, jullie gaan als een tiet!
Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:11 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiedag men, jullie gaan als een tiet!
Niets speciaals.. Gewoon ouderwets zuipen, lachen en lol makenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Excuus, deze post had ik niet gezien
Wat is er te doen ?
Heb het gelezenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je kan er gewoon op drukken hoorHet gaat over Rickrollen enzo
hallo, jij kan niet eens je eigen voeten goed besturen...!quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hallo, jij kan niet eens je eigen voeten goed besturen...!![]()
![]()
![]()
![]()
Hier mag alles verteld wordenquote:(of had ik dat niet mogen vertellen?)![]()
Jaquote:
zal ik doenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef Houniet het volgende:
jna je moet eens Audio Bullys - Struck By The Sound beluisteren. Ook jazz enzulks
.
Nou...quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hallo, jij kan niet eens je eigen voeten goed besturen...!![]()
![]()
![]()
![]()
(of had ik dat niet mogen vertellen?)![]()
Toppertjequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:27 schreef jna het volgende:
[..]
zal ik doen
Had jij nog naar dat filmpje geluisterd wat ik pas liet zien?
Ik val veelquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]Vertel
[..]
Hier mag alles verteld worden
Ja, vooral de intro is vetquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:27 schreef jna het volgende:
[..]
zal ik doen
Had jij nog naar dat filmpje geluisterd wat ik pas liet zien?
quote:
Sorbonne FTW!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:30 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik was gister tegenover de sorbonne heb de sorbonne gewoon links laten liggen
Murphy's irish pub is veel leuker
Vengaboysquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan klaagde een Duitse over de Vengaboys. En was zwaar verontwaardigd dat wij Schnappi kennen
quote:
Waarom vind je sorbonne zo tof dan? Ik vind het niet echt speciaal ofzo...quote:
Muurtjes metselen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind net een pool spelletje op mijn stage pc...
Pas op! het zou een valstrik kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind net een pool spelletje op mijn stage pc...
Sorbonne is gezelligquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Waarom vind je sorbonne zo tof dan? Ik vind het niet echt speciaal ofzo...
* muhammad_ali gaat gelijk kijkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn FoBo voor.. (staat nieuwe foto in zelfs)
Vermaak mij dr altijd wel. Goeie muziek en leuk volk. Lopen vaak ook genoeg parels rondquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Waarom vind je sorbonne zo tof dan? Ik vind het niet echt speciaal ofzo...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er liepen gister ook een aantal goede chicks naar binnen. Maar ik vind het gezelliger als er minder chicks zijn en ik dus minder verleiding heb en gewoon met mijn gesprekspartners kan chattenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vermaak mij dr altijd wel. Goeie muziek en leuk volk. Lopen vaak ook genoeg parels rond!
Ben dr alleen nog op donderdagen geweest btw!
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOI~!!!`1`111einzweidrei~~!!!~~1`1quote:
Nieuw? Ik ken ze allemaal alquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hehe kan ook ja.. Alhoewel; chatten op je pc in een pub?!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:36 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Er liepen gister ook een aantal goede chicks naar binnen. Maar ik vind het gezelliger als er minder chicks zijn en ik dus minder verleiding heb en gewoon met mijn gesprekspartners kan chatten
jij fapt er dagelijks op?quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hehe kan ook ja.. Alhoewel; chatten op je pc in een pub?!![]()
Chatten als gewoon wat heen en weer praten. With actual people in an actual pubquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
iddquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:39 schreef jna het volgende:
[..]
Als ik deze topics zo lees ben je niet de enige
Zeg dat danquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Chatten als gewoon wat heen en weer praten. With actual people in an actual pub
Jo.quote:
Dommelsch Pool 'm Upquote:
Soms is het leuk en soms heb ik daar helemaal geen zin in. Gister hebben we een uurtje of 2 over theologie en Richard Dawkins gepraat, bv....quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeg dat dan! Vind wel leuk om beetje te ouwehoeren, hou ik van
!
Haha kaaskopquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo vrolijk was?quote:
of zoveel posten dat het deel 398 wordtquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo vrolijk was?
We moeten niet teveel posten, want Yesse wist een TT, en die is gaan lunchen
Ik vind 400 een mooier getalquote:
Whoiquote:
Hoezo denk je dat ik dat niet ben dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo vrolijk was?
Een man met een doelquote:
PI?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:49 schreef Bravebart het volgende:
Hoezo denk je dat ik dat niet ben dan?
Interessant alhoewel t neit echt de onderwerpen zijn waarover ik in een dancing praatquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:44 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Soms is het leuk en soms heb ik daar helemaal geen zin in. Gister hebben we een uurtje of 2 over theologie en Richard Dawkins gepraat, bv....
That's me babyquote:
Het was dan ook een pub en geen dancingquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Interessant alhoewel t neit echt de onderwerpen zijn waarover ik in een dancing praat!
Dat was omdat ik helemaal voor een practicum van een half uur, een uur heb zitten voorbereidenquote:
Haha stelletje aarslikkers zijn jullie wel he?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
In een dancing hoef je bij mij geen hoogstaande gespreken verwachten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Interessant alhoewel t neit echt de onderwerpen zijn waarover ik in een dancing praat!
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha stelletje aarslikkers zijn jullie wel he?
Wil je niet van die vieze woorden gebruiken als ik net aan mijn bammetje bezig ben?!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Same herequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In een dancing hoef je bij mij geen hoogstaande gespreken verwachten.
Dat soort gesprekken zijn er ook genoeg heurquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Same here! Altijd over de meest gekscherende onderwerpen wat nergens op slaat. Heerlijk
!
Ja tuurlijk, op een gegeven moment ben je toch ook wel uitgepraat over je werk, het weer en school toch?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:51 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het was dan ook een pub en geen dancing
En als ik het ergens over wil hebben en mijn gesprekspartner ook, dan gaan we daar over praten. Ongeacht waar ik ben
ook waarquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, op een gegeven moment ben je toch ook wel uitgepraat over je werk, het weer en school toch?
Nou zeg, denk ik ook eens aan een anderquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jij zit serieus met je bammetje achter de computer?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wil je niet van die vieze woorden gebruiken als ik net aan mijn bammetje bezig ben?!
Doe ik ook hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jij zit serieus met je bammetje achter de computer?. Gezellig!
ICTer zekerquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor
We hebben hier een mooie kantine, maar iedereen eet op kantoor
Neej, was maar een grapje, moest toch iets verzinnen om het aan te dikkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jij zit serieus met je bammetje achter de computer?. Gezellig!
Doet iedereen binnen het bedrijf volgens mijquote:
Vind het ook niet echt sfeerbevorderlijk nee, maar wat doe je er aanquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:03 schreef muhammad_ali het volgende:
slecht hoor...
Haha voel je niet aangesproken beste Piles, ging eigenlijk niet over jou persoonlijk maar over alle jongs hier. Elke keer als ik hier even kom kijken is het Yesse voor en Yesse naquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou zeg, denk ik ook eens aan een ander
Leinonleinquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha voel je niet aangesproken beste Piles, ging eigenlijk niet over jou persoonlijk maar over alle jongs hier. Elke keer als ik hier even kom kijken is het Yesse voor en Yesse na. Heb al lang geen leuke discussie meer voorbij zien komen...
Wil je aub niet alle jongs? over één kam scheren! Dank u voor de medewerkingquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha voel je niet aangesproken beste Piles, ging eigenlijk niet over jou persoonlijk maar over alle jongs hier. Elke keer als ik hier even kom kijken is het Yesse voor en Yesse na. Heb al lang geen leuke discussie meer voorbij zien komen...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in ja. Zou het komen door die newbie's die hier afgelopen weken zijn gekomenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hm apart? Waarom, passen jij en alle andere collega´s niet bij elkaar qua interessegebied of leeftijd? Ik vind dat als je elkaar privé ook een beetje kent dat het op de werkvloer ook veel beter gaat. Kan me er serieus niks bij voorstellen om alleen achter mijn computer te eten, vreselijk ongezellig. Anders stel je eens voor om met je afdeling te gaan lunchen ofzo?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor
We hebben hier een mooie kantine, maar iedereen eet op kantoor
Ik denk dat het aanbidden van Yesse gedrag wat obsessief wordtquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:06 schreef muhammad_ali het volgende:
Maar de laatste keren dat er een discussie was, moest het afgekapt worden omdat of hij of zij het niet interessant vond...
Het is dan ook een zeer interessant natuurverschijnselquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:08 schreef jna het volgende:
Als er een discussie is gaat ie ook over Yesse
Over jou zijn we het allemaal eens denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
We hebben het nog geprobeerd met een topic over mij gisteren, maar dat werkte ook niet
Zit hier met vrijwel alleen maar vrouwen (administratie-centrum hequote:Op vrijdag 25 april 2008 13:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hm apart? Waarom, passen jij en alle andere collega´s niet bij elkaar qua interessegebied of leeftijd? Ik vind dat als je elkaar privé ook een beetje kent dat het op de werkvloer ook veel beter gaat. Kan me er serieus niks bij voorstellen om alleen achter mijn computer te eten, vreselijk ongezellig. Anders stel je eens voor om met je afdeling te gaan lunchen ofzo?
Het wordt steeds vroeger bij jouquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:11 schreef Deansensitized het volgende:
Komende drie uren ben ik er niet. Sta heerlijk buiten in het zonnetje parkeerwachter te spelen
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef muhammad_ali het volgende:
Over jou zijn we het allemaal eens denk ik
Vorige week stond ik te flyerenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:11 schreef Deansensitized het volgende:
Komende drie uren ben ik er niet. Sta heerlijk buiten in het zonnetje parkeerwachter te spelen
Wat een weertje!
Die ene murf die zo op Yesse geiltquote:
Over jou ook hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Over jou zijn we het allemaal eens denk ik
Dat ken ik van m'n werk, daar heb ik zo'n beetje ook alles gehadquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:12 schreef Roycoooooo het volgende:
Zit hier met vrijwel alleen maar vrouwen (administratie-centrum he)! Gaat t over zwangerschappen, zit bassie daar mee aan tafel
! Ik lul wel mee maar verder...
!
geef die jongen eens ongelijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die ene murf die zo op Yesse geilt.
Loop je nou weer achterquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die ene murf die zo op Yesse geilt.
Tur mir leid beste jongen, maar achter elk vooroordeel schuilt altijd wel enige waarheidquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wil je aub niet alle jongs? over één kam scheren! Dank u voor de medewerking!
lucky bastardquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:11 schreef Deansensitized het volgende:
Wat een weertje!
Geeft wel meidquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tur mir leid beste jongen, maar achter elk vooroordeel schuilt altijd wel enige waarheid
Echt waar?quote:
Het is toch nog steeds zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |