Taylor Daynequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
Tell it to my heart, tell me I'm the only one. Is this really love or just a game.....
Taylor Daynequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
Tell it to my heart, tell me I'm the only one. Is this really love or just a game.....
Heb ik ook een paar keer gehadquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:12 schreef nicomart het volgende:
jammer dat dat Ganttproject ff helemaal vastloopt hier
Moet het hier doen met Arrow Classic Rockquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:17 schreef nicomart het volgende:
Was net op 538.. Altijd een lekker nummer
ook leuk toch?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet het hier doen met Arrow Classic Rock
Goedemorgenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:23 schreef muhammad_ali het volgende:
Er wordt mij niet eens goede morgen gewenst
inmiddels 2 keer opnieuw geinstalleerd en een keer of 6 opgestart, maar verder dan de tip van de dag komt hij nietquote:
Goeiemorgen !quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:23 schreef muhammad_ali het volgende:
Er wordt mij niet eens goede morgen gewenst
Al opnieuw opgestart? en heb je wel de juiste versie java..?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
inmiddels 2 keer opnieuw geinstalleerd en een keer of 6 opgestart, maar verder dan de tip van de dag komt hij niet
Toch nog een soort van kaartjequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een goedemorgen vanuit Berlijn
Ik wilde even hallo komen zeggen, wat lief he !
Maar nu ga ik zo wel weer snel.. we zijn onderweg naar Sachsenhausen (oud concentratiekamp)!
De mijne ook. Ik heb een vreselijke smaak in mijn mond en mijn hoofd voelt als van houtquote:
Hallo KiWi...quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar nu ga ik zo wel weer snel.. we zijn onderweg naar Sachsenhausen (oud concentratiekamp)!
Kater?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:31 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
De mijne ook. Ik heb een vreselijke smaak in mijn mond en mijn hoofd voelt als van hout
Ik zat met dezelfde dilemmaquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo KiWi...
Ik wou je veel plezier wensen... maar dat lijkt me een beetje ongepast als je richting een concentratiekamp gaat
Ben ik toen ook geweest, erg indrukwekkendquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
opnieuw opstarten kan ik wel eens proberen..quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Al opnieuw opgestart? en heb je wel de juiste versie java..?
Dank je.. Ik ben er ondertussen wel uit.. nu alleen nog even de motivatie vinden om het te vertellen..quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:26 schreef muhammad_ali het volgende:
sterkte met je beslissing PB. Ik kan me voorstellen dat het een moeilijke keuze is...
Hoiquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo KiWi...
Ik wou je veel plezier wensen... maar dat lijkt me een beetje ongepast als je richting een concentratiekamp gaat
Hmm ik ben benieuwd. We zijn er over een half uurtje ofzo, en maar met zijn 2en dus wie weet kunnen we ook ergens bij aansluitenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben ik toen ook geweest, erg indrukwekkend
Zorg voor een rondleiding, anders mis je heel veel dingen
Wij waren er toen ook, net toen een groep een rondleiding startte. Daar mochten we met ons groepje [4 man] wel bij aansluiten. We liepen eerst zo achter ze aan want die gozer kon erg goed en enthousiast vertellen. Toen hij dat merkte hebben we afgesproken ook te betalen en rest mee te lopen
Kristiaan
Lijkt me heel indrukwekkend,dat kamp..quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoi
Ja daar heb je gelijk.. maar verder is hier alles goed en gezellig hoorWilde dat gewoon graag eens bekijken. Vanavond gaan we naar het dunkeltheater! Wat dat dan ook precies mag zijn.. we gaan er ook eten.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hoor
Je hebt wel mn naamtopic gemist, maar ik weet niet of ik dat zo erg vind
Dank je, dat komt vast wel goedquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lijkt me heel indrukwekkend,dat kamp..
Ik hoop dat je een interessante dag hebt![]()
![]()
ik heb wel betere dingen te doen vandaagquote:
Die heb ik ook gemistquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Stage SC #394: Piles, de gaylord van zijn stage
Als je het nog ziet![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb wel betere dingen te doen vandaag
studie en collegequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |