Taylor Daynequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
Tell it to my heart, tell me I'm the only one. Is this really love or just a game.....
Taylor Daynequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
Tell it to my heart, tell me I'm the only one. Is this really love or just a game.....
Heb ik ook een paar keer gehadquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:12 schreef nicomart het volgende:
jammer dat dat Ganttproject ff helemaal vastloopt hier
Moet het hier doen met Arrow Classic Rockquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:17 schreef nicomart het volgende:
Was net op 538.. Altijd een lekker nummer
ook leuk toch?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet het hier doen met Arrow Classic Rock
Goedemorgenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:23 schreef muhammad_ali het volgende:
Er wordt mij niet eens goede morgen gewenst
inmiddels 2 keer opnieuw geinstalleerd en een keer of 6 opgestart, maar verder dan de tip van de dag komt hij nietquote:
Goeiemorgen !quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:23 schreef muhammad_ali het volgende:
Er wordt mij niet eens goede morgen gewenst
Al opnieuw opgestart? en heb je wel de juiste versie java..?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
inmiddels 2 keer opnieuw geinstalleerd en een keer of 6 opgestart, maar verder dan de tip van de dag komt hij niet
Toch nog een soort van kaartjequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een goedemorgen vanuit Berlijn
Ik wilde even hallo komen zeggen, wat lief he !
Maar nu ga ik zo wel weer snel.. we zijn onderweg naar Sachsenhausen (oud concentratiekamp)!
De mijne ook. Ik heb een vreselijke smaak in mijn mond en mijn hoofd voelt als van houtquote:
Hallo KiWi...quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een goedemorgen vanuit Berlijn
Ik wilde even hallo komen zeggen, wat lief he !
Maar nu ga ik zo wel weer snel.. we zijn onderweg naar Sachsenhausen (oud concentratiekamp)!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |