Misschien toch wat liever voor God zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Omdat wij binnen moeten zitten denk ik... God straft ons genadeloos voor het niet naar de kerk gaan denk ik
Hoofdletter U gebruiken wanneer het over God gaatquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien toch wat liever voor God zijn
Sorry God, voor elke keer dat ik u verdomde als ik weer door regen en tegenwind moest fietsen en 8 uur later de wind gedraaid is, waardoor ik u weer verdomde.. omdat ik weer tegenwind had.
Waar je vanavond heen gaat ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
opties openhouden he
Mijn planning gaat trouwens niet zo hard
Je kan ook een auto kopen... Denk dat dat beter werktquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:52 schreef PieterBas het volgende:
Sorry God, dat ik uw naam niet met een hoofdletter U schreef.. als ik maar nu niet weer tegenwind krijg..:?
Ik vind kerken engquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Omdat wij binnen moeten zitten denk ik... God straft ons genadeloos voor het niet naar de kerk gaan denk ik
Excuus, deze post had ik niet gezienquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
ouderwets naar de Sorbonne hier in Rotterdam. Misschien niet helemaal niet dezelfde muziek, maar het brengte me wel in weekendstemming
Ik denk het ook, maar ik ben sneller met de fiets dan met de auto op stage..quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kan ook een auto kopen... Denk dat dat beter werkt
Moet je eens een offerte aanvragen om er 1 te huren, dan zijn ze pas eng. Je schrikt je doodquote:
Dan moet je ook niet zeuren over windquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar ik ben sneller met de fiets dan met de auto op stage..
Wat danquote:
Ik ga alleen naar kerken als ik op vakantie ben, maar dat schijnt iedereen te doen ?quote:
Dat magquote:
Alleen dan heen gaan, of als verplicht onderdeel van je vakantie?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar kerken als ik op vakantie ben, maar dat schijnt iedereen te doen ?
Goedemorgen Houquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:56 schreef jna het volgende:
ik zit met het liedje van Schnappie in m'n hoofd
Komt door een drankje wat ik vanmorgen heb gekocht, daar staat op: Snapple
Ik alleen tijdens begrafenissenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar kerken als ik op vakantie ben, maar dat schijnt iedereen te doen ?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:57 schreef KaheemSaid het volgende:
Sommige mensen die naar kerken gaan zijn eng.
He jongenquote:
Ik zat net te denken hoe ik in godsnaam aan dat liedje kom uit het niks. Kijk ik naar die fles die op m'n bureau staat, zie ik gewoon Snapplequote:
Schni Schna Schnappiquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:56 schreef jna het volgende:
ik zit met het liedje van Schnappie in m'n hoofd
Komt door een drankje wat ik vanmorgen heb gekocht, daar staat op: Snapple
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |