quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:39 schreef PieterBas het volgende:
btw is dit nieuw ofzoLijkt me logisch maar moet misschien vermeld staan tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Don Corleone deed niet in narcotica..
btw is dit nieuw ofzoWeet niet... nog niet eerder gezien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zie je dat trouwens?Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Holyquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
Straks verse champignonnen soep en cheeseburgers
Onder Quickreply en boven het veld waar je bericht tiktquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Weet niet... nog niet eerder gezien...
Waar zie je dat trouwens?
Scherp zo aan het einde van de weekquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:41 schreef PieterBas het volgende:
en accoord is trouwens met kk en niet met cc..
Deep dark housemusicquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:42 schreef nicomart het volgende:
ben trouwens al aan het weekend begonnenHeb deep fm aangezet.. brengt me alvast in de stemming van vanavond
Aan alle hardrockers hier.. Nee niet proberen, dit is nix voor jullie
quote:
friesland is niet dat groot hoor!quote:
Ik ben hard toe aan weekend overigens. Laatste afspraak heb ik vandaag van 19.00-20.00. Daarna bier en tietenquote:
ouderwets naar de Sorbonne hier in Rotterdam. Misschien niet helemaal niet dezelfde muziek, maar het brengte me wel in weekendstemmingquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Deep dark housemusic
Waar ga je heen vanavond ?
Omdat wij binnen moeten zitten denk ik... God straft ons genadeloos voor het niet naar de kerk gaan denk ikquote:
Zie ik niksquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Onder Quickreply en boven het veld waar je bericht tikt
Ik denk het... Zie zelf ook niksquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien alleen in de baggerlayout?
Weet ik, al eens geprobeerdquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:42 schreef nicomart het volgende:
ben trouwens al aan het weekend begonnenHeb deep fm aangezet.. brengt me alvast in de stemming van vanavond
Aan alle hardrockers hier.. Nee niet proberen, dit is nix voor jullie
Dat zou best kunnenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien alleen in de baggerlayout?
Geen idee, ik stoor me niet aan je, ga dus vooral doorquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:47 schreef KaheemSaid het volgende:
het is toch wel ernstig dat je zo eenzaam bent dat je maar tegen jezelf gaat posten en jezelf aandacht gaat geven. Daarnaast zijn de postaantallen die met de clones incl. het gewone account gemaakt zijn, best wel triest te noemen. Of ben ik nu overdreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |