quote:
Dean.. De Pablo Escobar van Frieslandquote:
Het zou wel moeten, maar ik heb het program even niet bij de hand, dus ik zou het ook niet 1-2-3 wetenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:32 schreef nicomart het volgende:
PB nog aanwezig hier? Kan je ook aangeven dat je op zaterdag en zondag weekend heb in plaats van zondag en maandag
En ben je nog uit geweest gisteren? Ik niet hihi, ik dacht "ik ga even een uurtje voorslapen om 11 uur" maar toen werd ik om 12 uur weer wakker en toen had ik geen zin meer om uit bed te komen. Maar goed ook want mijn vriend en zijn vriend die hier op bezoek is kwamen om 6 uur eens een keer thuis. Ik als ouwe vrouw trek dat niet hahaquote:
Pablo? Don Coleonequote:Op vrijdag 25 april 2008 11:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dean.. De Pablo Escobar van Friesland
Ze vinden me toch nooitquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dean.. De Pablo Escobar van Friesland
Whehe slaaptabletquote:
quote:
Don Corleone deed niet in narcotica..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |