Och, had ook wel even wat beters te doenquote:
4 ??????quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:46 schreef muhammad_ali het volgende:
Maar een poll is wel lkkr makkelijk. Er zijn ook 4 opties, Yesse...
Ben even douchen
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
Mag mijn hanekam er niet afscheren van mijn stagebegeleider
Ouwe anarchist dat het is
Dan ziet jouw agenda er anders uit dan die van mij denk ik?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:53 schreef Bravebart het volgende:
Retteketet, ik ben veel te vrolijk vandaag
Is wel vaker bij Java appsquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:51 schreef nicomart het volgende:
zo opnieuw opstarten was inderdaad "the trick" PB. Thnx
Nu ff die planning in elkaar flansen
Ja, daaromquote:
Hyperquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:53 schreef Bravebart het volgende:
Retteketet, ik ben veel te vrolijk vandaag
Ja compleet anders jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan ziet jouw agenda er anders uit dan die van mij denk ik?
5 afspraken staan vandaag. Horror voor een vrijdag dus
Na die 5 afspraken heb je ze allemaal gehadquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:54 schreef jackson het volgende:
Hallo,
Maak me maar happy dan.
Groetjes
JC.
Roycooooooquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:59 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe zit hier zo'n gozert die heeft sinds een paar dagen een scheetgeluidop de computer staan. Vind ie helemaal t einde, speelt ie wel 10 x per dag af en elke keer ligt die in een stuip
![]()
!
Moet zeggen dat t ook wel redelijk hilarisch is!
Mn weekend is vandaag over...!quote:
Zouden ze dus als "het geluid" van Q-music moeten doen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:59 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe zit hier zo'n gozert die heeft sinds een paar dagen een scheetgeluidop de computer staan. Vind ie helemaal t einde, speelt ie wel 10 x per dag af en elke keer ligt die in een stuip
![]()
!
Moet zeggen dat t ook wel redelijk hilarisch is!
Ooooooooooooooooooh dat is nog eerder dan ikquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mn weekend is vandaag over...!Gelukkig vanmiddag of 4 uur ben ik er al weer klaar mee
en heb ik weer weekend!
Ik wil op vakantiequote:Op vrijdag 25 april 2008 11:02 schreef Piles het volgende:
Drukste dag op Schiphol vandaag, en ik zit hier
Ik ookquote:
Of zit je op Schiphol ofzo dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:02 schreef Piles het volgende:
Drukste dag op Schiphol vandaag, en ik zit hier
Oooooh hoe ging ook alweer dat liedje met die kat en de pootjes en de staart die deed niet mee?quote:
Neeee veel vliegtuigenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of zit je op Schiphol ofzo dan?
quote:
heerlijk, langer weekend hebben dan Yesse!quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooh dat is nog eerder dan ik![]()
![]()
You rang, mylady?quote:
Niet zeiken Erasmus is een groot weekendquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heerlijk, langer weekend hebben dan Yesse!![]()
![]()
![]()
En mensen kijkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neeee veel vliegtuigenom te kijken enzo
quote:
Hebbie dr nou serieus meer aangemaakt ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:06 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
You rang, mylady?
Poll: Welke username moet ik vanaf nu gebruiken?G.Fawkes muhammad_ali adidas GoeRoe86
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat is knap druk jaquote:
De kop van de kat was jarigquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oooooh hoe ging ook alweer dat liedje met die kat en de pootjes en de staart die deed niet mee?
G.Fawkes is mijn laatste daarvoor had ik: muhammad_ali, daarvoor adidas en als eerst ooit in een donker verleden GoeRoe86quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hebbie dr nou serieus meer aangemaakt ?
Goover zit niet meer in Deutschlandquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:10 schreef Deansensitized het volgende:
Wanneer krijgen we weer een lunch-poll??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |