Sorbonne FTW!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:30 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik was gister tegenover de sorbonne heb de sorbonne gewoon links laten liggen
Murphy's irish pub is veel leuker
Vengaboysquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan klaagde een Duitse over de Vengaboys. En was zwaar verontwaardigd dat wij Schnappi kennen
quote:
Waarom vind je sorbonne zo tof dan? Ik vind het niet echt speciaal ofzo...quote:
Muurtjes metselen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind net een pool spelletje op mijn stage pc...
Pas op! het zou een valstrik kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind net een pool spelletje op mijn stage pc...
Sorbonne is gezelligquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Waarom vind je sorbonne zo tof dan? Ik vind het niet echt speciaal ofzo...
* muhammad_ali gaat gelijk kijkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn FoBo voor.. (staat nieuwe foto in zelfs)
Vermaak mij dr altijd wel. Goeie muziek en leuk volk. Lopen vaak ook genoeg parels rondquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Waarom vind je sorbonne zo tof dan? Ik vind het niet echt speciaal ofzo...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er liepen gister ook een aantal goede chicks naar binnen. Maar ik vind het gezelliger als er minder chicks zijn en ik dus minder verleiding heb en gewoon met mijn gesprekspartners kan chattenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vermaak mij dr altijd wel. Goeie muziek en leuk volk. Lopen vaak ook genoeg parels rond!
Ben dr alleen nog op donderdagen geweest btw!
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOI~!!!`1`111einzweidrei~~!!!~~1`1quote:
Nieuw? Ik ken ze allemaal alquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hehe kan ook ja.. Alhoewel; chatten op je pc in een pub?!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:36 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Er liepen gister ook een aantal goede chicks naar binnen. Maar ik vind het gezelliger als er minder chicks zijn en ik dus minder verleiding heb en gewoon met mijn gesprekspartners kan chatten
jij fapt er dagelijks op?quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hehe kan ook ja.. Alhoewel; chatten op je pc in een pub?!![]()
Chatten als gewoon wat heen en weer praten. With actual people in an actual pubquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
iddquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:39 schreef jna het volgende:
[..]
Als ik deze topics zo lees ben je niet de enige
Zeg dat danquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Chatten als gewoon wat heen en weer praten. With actual people in an actual pub
Jo.quote:
Dommelsch Pool 'm Upquote:
Soms is het leuk en soms heb ik daar helemaal geen zin in. Gister hebben we een uurtje of 2 over theologie en Richard Dawkins gepraat, bv....quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeg dat dan! Vind wel leuk om beetje te ouwehoeren, hou ik van
!
Haha kaaskopquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo vrolijk was?quote:
of zoveel posten dat het deel 398 wordtquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo vrolijk was?
We moeten niet teveel posten, want Yesse wist een TT, en die is gaan lunchen
Ik vind 400 een mooier getalquote:
Whoiquote:
Hoezo denk je dat ik dat niet ben dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo vrolijk was?
Een man met een doelquote:
PI?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:49 schreef Bravebart het volgende:
Hoezo denk je dat ik dat niet ben dan?
Interessant alhoewel t neit echt de onderwerpen zijn waarover ik in een dancing praatquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:44 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Soms is het leuk en soms heb ik daar helemaal geen zin in. Gister hebben we een uurtje of 2 over theologie en Richard Dawkins gepraat, bv....
That's me babyquote:
Het was dan ook een pub en geen dancingquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Interessant alhoewel t neit echt de onderwerpen zijn waarover ik in een dancing praat!
Dat was omdat ik helemaal voor een practicum van een half uur, een uur heb zitten voorbereidenquote:
Haha stelletje aarslikkers zijn jullie wel he?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
In een dancing hoef je bij mij geen hoogstaande gespreken verwachten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Interessant alhoewel t neit echt de onderwerpen zijn waarover ik in een dancing praat!
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha stelletje aarslikkers zijn jullie wel he?
Wil je niet van die vieze woorden gebruiken als ik net aan mijn bammetje bezig ben?!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha stelletje aarslikkers zijn jullie wel he?
Same herequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In een dancing hoef je bij mij geen hoogstaande gespreken verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |